Als ik je laatste dagen hoor... kan het nooit lang duren.... Ze hebben je van de week toch onderzocht... ik bedoel inwendig...? en er was nog helemaal niets te zien? Tja goed in de gaten houden maar...!
Met m'n enkel gaat het wel goed hoor.. Niet echt iets ernstigs mee aan de hand.. Steekt af en toe wat vals maar ik kan er wel gewoon op lopen..
Ow, gelukkig maar Joyce... ik weet hoeveel pijn het kan doen, dus... Ja, het is geen schimmelinfectie, dus wat het dan kan zijn... ik weet het niet meer. De 1 zegt dat het andere afscheiding is... de ander zegt dat het misschien wel de slijmprop kan zijn, maar komt zelden voor dat die groen is...
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=125908 Dit zijn van die dingen die ik toch niet kan begrijpen hoor.... ondanks dat ik ook verrek van de pijn.... en hier nog meer met mij..... Vind ik dit toch wel erg snel...en als het zou werken (denk het niet) onverantwoord... Ben ik de enige die denkt dat je als ouder jezelf dient op te offeren... (?) (misschien niet netjes dat ik het hier neerzet.... maar jammer dan)
Ow wees maar niet bang hoor, dat doe ik ook echt wel! Ben het nog steeds aan het bijhouden. Tussen de 2e en 3e heeft 24 minuten gezeten, maar tussen de 3e en 4e maar 3 minuten...
Ze zijn in ieder geval niet regelmatig Beweeg je veel op een dag? Want ik krijg nu ook standaard hele erge krampen als ik een stuk loop (vanmiddag bijv. bij het boodschappen doen). En ik denk nog steeds niet dat de weeen zijn begonnen maar dat het gewoon oefenweeen zijn (ik heb het over mezelf he ). Anders was het kind er toch zeker al wel (aangezien ik dit een week geleden ook al had).
Wat ik me nog steeds afvraag: zijn die harde buiken soms gevaarlijk of niet goed? Want waarom zou je je er anders zo druk om maken? Remmen doen ze toch niet meer dus het komt of het komt niet... Ik probeer dus zo min mogelijk aandacht te schenken aan die pijnlijke harde buiken omdat ik dan misschien wel 6 weken geobsedeerd kan zijn hierdoor. Tenzij dus die vele oefenweeen niet goed zijn... Maar mijn vk beweerde van niet...
@ Ramona: ik heb even gereageerd op dat topic. Ene kant kan ik haar goed begrijpen, want zo zit ik zelf ook, maar ze zet er niet bij hoe erg haar BI is enzo... Ik zou zelf ook wel willen dat het opgewekt word, al liever nog niet nu... (en denk ook niet dat dat nodig is, gezien het nu gaat ) Maar heb haar ook gezegd, dat BI geen reden is om het op te wekken...
Nou ik viel voornamelijk over de regel.. "ik wil dat het er is voor de feestdagen"...... toen kreeg ik een raar gevoel... begrijp je?! En ik vind het onverantwoord omzelf met die termijn middeltjes te gaan nemen om het op te wekken.... Kijk als je nu over de 41+ weken bent ok.... maar zo gelijk van.. morgen 37 weken....
@ Merleq: nee beweeg niet veel op een dag, want kan bijna niets... Heb zelfs zo goed als de hele middag gelegen in mijn bedje beneden en het is erger geworden vanaf ongeveer 16.30 uur... Die harde buiken zijn niet gevaarlijk hoor. Maar omdat het nog te vroeg is (ondanks dat ze het niet meer gaan remmen in het ziekenhuis) willen ze gewoon dat je het goed in de gaten houd... Althans mijn VK's... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Groot gelijk! Zal d'r persoonlijk zelf even onder handen willen nemen.....doe je sowieso niet en al helemaal niet bij iemand die hoog zwanger is!
Ja ok, hihihi, ik begrijp je... Ik moest zelf vanmorgen nog wel even stiekem lachen met m'n moeder dat het toch wel een stunt zou zijn als mijn mannetje gelijk zou krijgen, dat het op oudjaarsdag geboren word.... Zit ik nou niet echt op te wachten... Hele huiskamer vol
Oke gelukkig dat ze niet gevaarlijk zijn of wat dan ook Vraag me wel eens af hoe ons kleintje al die samentrekkingen ervaart (ja als knuffels of iets dergelijks, maar hoe weten ze dat nou ). Ik moet pas over een week weer naar de vk... Duurt me te lang. @ opwekken: ah ja, ik geloof toch niet dat die middeltjes helpen Dus ik denk ook niet dat het kwaad kan (tenzij ze echt hele rare fratsen gaat uithalen, maar dat zal toch niet hoop ik?).
had al zitten googlen... maar tis schijnbaar onderzocht..... Al moet ik zeggen dat de bevalling van mn zoontje WEL begon na wat plezier maar toen was ik ook al 40+2 http://www.uvcutrecht.nl/bevalling_stimuleren.php
o en dat was trouwens niet bedoeld om het op te wekken.... maar "just for fun".... Al kan me vent wel zeggen dat ie verwekt EN opgewekt heeft... hahahaha.... normaal issie nooit zo ijverig...
Ja ik denk dat seks wel een zetje kan geven als je lichaam eigenlijk al een beetje aan het rommelen is zeg maar. Als ik zie hoeveel harde buiken en dergelijke ik krijg na de seks, kan ik me heel goed voorstellen dat die overgaan in echte weeen als je lichaam daar aan toe is. Dus misschien dat dat wel een paar dagen kan voorspoedigen?