Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nettie: denk het niet dat ik een goede nachtrust ga krijgen... heb te veel pijn aan m'n bekken die krampen komen er dan ook nog eens bij...
    Ik hoop in iedergeval dat jij wel een goede nachtrust tegemoet gaat...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ja schetig he, haha! Vind het dan zo sneu dat het dan mislukt.. laatst had hij een redelijke mango-plant, had ik er een druif in gehangen. Komt ie thuis, ziet die druif hij helemaal blij en juichen.. hihi. en toen nouhouw, het is een druif. trut..

Je boft echt met zo'n schoonma! de mijne noemen wij altijd 'de koningin'hihi... en ze is erg van de traiteur. Fijn dat je man ook lekker kan koken, dat kan demijne ook. alleen jammer dat mijn tenen omkrullen bij een aanblik op de keuken daarna.. (net als toen yvet bij mij chocola had gemaakt)

3. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Nog niet gewend... haha Maar mannetje kwam net binnen van het werk en is er he-le-maal enthousiast, wel lief.. :)

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dat is inderdaad erg lief Birthe... :D En dan erg jammer dat het mislukt...

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @iloveandres: ja ik ben dan idd bang dat je niet een goede nacht tegenoet gaat.... vind het echt zo vervelend voor jou....zou het wel even een nachtje van je over willen nemen dat je tenminste 1 nachtje lekker kunt slapen.... helaas is dat dan weer niet mogelijk.... vandaar mn ietwat onhandige opmerking van net.....sorry als het niet helemaal lief overkwam....zo was het wel bedoeld iig...

6. Female

Female Niet meer actief

@ Inge
    idd een wiegje is binnen no-time klaar, komt allemaal goed ;)
    Al is het wel erg lekker als het binnenkort af is en je de laatste paar weekjes onbezorgd kunt relaxen

@ mamamakka
    Heb ik laatst ook gedaan oliebollen bakken. Zijn ze gelukt?
    Ik heb gister alles gekocht om vd week zelf kerststol te bakken, met zelfgemaakte spijs enzo. Benieuwd of dat lukt ;)

@ Merleq
    Ik had verwacht dat Timor zou winnen omdat het ook wel een beetje populair type is en met al die jonge meiden die stemmen...
    Gelukkig heeft Ivan gewonnen!
    Hij was ook erg veelzijdig en had echt iets aparts.

@ Sanne
    Feest van opa en oma was echt verschrikkelijk saai :oops: . Echt heel burgerlijk en in een grote ongezellige zaal met een hoop rare familie erbij :oops:
    Maar ze vonden het zelf wel leuk geloof ik...
    Jij heel veel plezier bij je ouders! Wonen jouw ouders ook ver weg? Geniet ervan!

@ Yvette
    Wat heerlijk dat alles gewoon zo goed was op controle! Echt lekker! 9 jan. is ook al heel snel! Spannend he, komt zo absurd dichtbij nu...

@ Nettie
    Idd soms hik je zo tegen het huishoudelijke werk aan, terwijl het achteraf zó gebeurd is. Het is ook fijn als je in de loop vd ochtend poetst, lekker vroeg al een voldaan gevoel

@ Goofychick
    Mooi dat alles oke was!
    Is de boom mooi geworden?
    PS Mooie buik!

@ Birthe
    Ook al nesteldrang? :)

@ Patrieske
    He meid wat rot dat je zoveel pijn had! Gelukkig is het nu beter, ik duim voor je voor een goede nacht!

@ Iloveandres
    Fijn datde CTG goed was en ze je goed in de gaten houden!

@ Chantal
    Super dat het allemaal geregeld is en je nu van je verlof kunt genieten!

voegen schoonmaken badkamer Als je je te lui voelt heeft HG speciaal spul hiervoor, werkt heel goed en makkelijk :)

@ Mikki
    Ja maar als ik de helft niet lees heb ik zo'n gevoel dat ik van alles mis. Dus ben nu al bijna een uur zoet :)

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patricia nog ff wachten met bevallen he pfffff vervelend hoor al die krampen

8. Female

Female Niet meer actief

Zo ik ben weer bij.
    Gelukkig komen de zaterdag en zondag eraan dan is het hier tenminste iets minder druk :)

Ik ben best actief geweest. Heb weer een groot deel vd reuze-inbouwkast geschilderd op de babykamer, met de hond gewandeld, stofgezogen, gedweild, eten gekookt, was gedaan, huis opgeruimd...

Weer genoeg gedaan voor vandaag ;)
    Morgen weer wat schilderen op de babykamer. ff doorzetten nu want ik ben het echt beu om met mn bijna 35 weken op de grond te zitten schilderen :(
    Jurgen moet nu 10 dagen :( achter elkaar werken (werkelijk waar; stimuleer je kind nooit om een carriere in de horeca te beginnen) dus is 12-14 uur per dag weg. Zo ongezellig...
    Gelukkig komt mijn lieve broertje na kerst nog een dag helpen met zn vriendin, dan denk ik dat de babykamer wel af zal zijn...

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zo hier net terug van tuinland erg gezellig de kerstsfeer wat er hangt dan :D:D

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Nettie: ow ik had helemaal niets raar opgevat hoor, dus die excuses zijn nergens voor nodig. HIHIHI. Maar toch bedankt.

@ Female: dankjewel meid. Jeetje jij bent druk geweest zeg... Ik heb alleen gasfornuis schoongemaakt...:oops:

@ Derona: het is ook wel mijn bedoeling om niet nu al te bevallen hoor... :)

Ik ga zo m'n bedje opzoeken meiden (althans m'n andere bedje boven...) ben gesloopt en ga lekker met een kruik in m'n bedje liggen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. Female

Female Niet meer actief

@ Derona
    Leuk he, naar zulke winkels.

Ik denk dat ik zondag eens naar één vd kerstmarkten hier in de buurt ga.
    Ben nog nooit naar een kerstmarkt geweest!?

@ Iloveandres
    Das idd niet veel verdeeld over 1 dag :)
    Welterusten meid

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @female: ja als je direct vroeg in de ochtend begint dan ben je vaak op je best en lekker vroeg klaar om nog lekker veel voor jezelf te kunnen doen.
    Jij bent ook druk bezig geweest zeg! Wauw! Succes de komende dagen zonder je mannetje zeg! Vresellijk lastig lijkt me dat!

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @iloveandres: bedacht me pas ook later dat het misschien niet zo tactisch zou kunnen overkomen, maar ben blij dat je het niet zo opgevat hebt. Geniet maar lekker van je kruikje! Goede nacht gewenst!

Nu ga ik ook maar eens kappen, zit al de hele avond met de laptop op schoot. Behalve op het moment dat mn dochter beneden was....die is echt niet lekker, niet echt echt koorts maar hebben haar toch maar een pcm zetpil gegeven, slaapt ze wat beter ws en dan zit het er dik in dat dze zich morgen weer een stuk beter voelt. én en dat is ook niet onbelangrijk, door die zetpil slaapt ze hopelijk een hele nacht wat ook beter is voor in ieder geval mij, maar ook voor hubbie, al zal hij er wel om doorslapen als ze wakker zou zijn hoor......

Maar goed genoeg getypt ga nu echt afsluiten, nog even wat drinken met manlief en dan lekker mn bedje opzoeken!
    Trusten allemaal!

14. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee lieve meiden!

Nou het vervolg hoor…. Het is gewoon goed gegaan, ook niet op ruzie uitgelopen, niets. Heb hem gewoon die brief laten lezen en hij denkt er hetzelfde over als ik. We hebben er even over gehad en hij is nu van mening dat hij al die tijd fout zat in zijn gedachten over haar. En dat ik toch echt niet zo’n rare gedachten kronkel heb…
    Ze wilde met deze brief gewoon een ruzie of erger veroorzaken, dat was ook de conclusie die mijn schattie eruit trok…
    Later kreeg hij een mail van haar waarin echt gescholden werd, over dat hij een leugenachtige sukkel is en dat hij achterlijk is dat hij zijn relatie op het spel zet etc. Zelf kreeg ik ook nog een mai: “Bedankt voor je reactie, nu weet ik tenminste dat dit niet mijn schuld is” (Ehm…. is ze nou werkelijk zo dom? Dit is wel (mede) haar schuld, maar goed) Ik snap dat meisje echt niet, maar goed, ik ben blij dat mijn man en ik gewoon op één lijn zitten.

Was zo oververmoeid dat ik ben gaan liggen en hij had een vriend aan de lijn, waar hij zondag of woensdag even heen wilde gaan om een computer probleem op te lossen. Ik vroeg hem of hij er vanavond niet heen kon, omdat hij toch niets aan mij heeft nu. Dat heeft ie dus maar gedaan. Zo hebben we zondag lekker voor ons zelf…

@ Goofychick: Hmmm, jij dikker dan ik? Denk het niet hoor! Kijk maar eens naar mijn foto’s ;) Ben echt een opgeblazen pop of een kamerolifantje zoals ze het hier graag noemen :)

@ Patricia: Kan die buikpijn bij jou niet ook komen door je bekken? Mijn vk zei gisteren dat die buikkrampen die ik heb tóch mijn banden zijn (bandenpijn voelt bij mij normaal echt anders, maar enfin) omdat mijn bekken zo naar de kl*t* is. De banden zitten namelijk ook aan het bekken vast, dat was haar verklaring….

@ Mikki: Oh wat leuk, een Hindoestaanse schoonmoeder! Dat zijn vaak zulke lieve mensen… en wat zullen jullie een mooi kindje krijgen, met een kleurtje… wauw

@ Joyce: Oei meiske toch, hoe gaat het nu met je enkel?

@ Lotus: Meid, dan kom je toch weer als je wat meer tijd hebt? Ik vind dat er nu ook wel erg veel gekletst wordt hoor, ik hou het zelfs amper bij!

@ Ramona: Haha, wat heb jij toch af en toe heerlijk ideeën :) Hier kan ik zó van opknappen :D maar goed, zoals je kunt lezen heeft het een heel goed eind gehad!

@ MerleQ: Harde buiken zijn normaal niet goed omdat ze de toevoer van voedingsstoffen remmen en als je er te veel hebt, kan het zijn dat je kindje onvoldoende groeit. Maar dit hoef niet zo te zijn. Die harde buiken van mij heb ik al altijd zo vaak (en dat is dus 2 keer bijna fout gegaan toen het weeën waren) maar ze hebben mijn uk nooit geremd in zijn groei, hij is zelfs erg groot… dus of je je er echt zorgen om moet maken? Ik doe dat nu in ieder geval niet meer, sinds we de 34 weken voorbij zijn…

@ Nettie: Ach, ik heb de heks gewoon een reactie teruggestuurd, dat ik niet jaloers ben, maar dat dit geen normale gang van zaken is en dat ik ook niet wil dat het contact nog herstelt wordt… Maar zie hierboven, het is allemaal goed afgelopen.
    Meid, heel erg veel beterschap voor je dochter. Het is altijd zo sneu als die kleintjes ziek zijn…

@ Female: Ik heb alle tijd en kan het zelfs niet bijhouden! Laat staan met kind en hond erbij…. Ja, ontzettend snel al he! Ik zie niet op tegen de bevalling, maar als ik me realiseer dat het zo dichtbij komt, krijg ik toch de kriebels…. gewoon een beetje zenuwachtig en ik weet niet waar het vandaan komt ;) Dus probeer ik er maar niet al te veel aan de te denken. 9 januari is volgend jaar pas :)
    Ongelooflijk, hoe krijg je het allemaal voor elkaar om zoveel te doen op een dag? Energie voor 10 of zo?
    Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent hoor, schilderen en klussen en dat je graag wilt dat het gewoon af is!
    Als je nog eens iets anders wilt zien dan de binnenkant van je huis, de koffie staat klaar hoor :)

@ Derona: Oh heerlijk gezellig naar zo’n winkels met deze dagen!

@ Birthe: Dankjewel, ik ben ook best trots op mezelf dat ik hem niet meteen weer aan de schandpaal genageld heb… dat had ik wel willen doen in eerste instantie, maar dan heeft die heks haar zin…
    Hihi, die droom heeft er wel goed in gehakt he? Ik zal je even gerust stellen: ik ben een echte perfectionist en zo mijn huis en mijn keuken er ook uit zien ;) Als ik bezig ben met koken of iets bakken, dan wordt alles direct opgeruimd en wordt er zo weinig mogelijk rommel gemaakt. Of het geboortebord dan, dat heb ik geschilderd zónder dat ik oude kleren heb aangetrokken en er is geen spatje verf ergens terecht gekomen waar het niet hoort te zitten ;)

@ FRAMBOZENBLADTHEE: Nou, even in het algemeen reageren op dat linkje van ramona… Het spijt me zeer hoor, heb al vanaf week 7 BI, ben al sinds week 19 volledig uitbehandeld en ga dus gewoon ‘dood’ van de pijn, maar om nou de bevalling op te wekken en mijn kind daarmee eerder uit zijn vertrouwde nestje te halen? Ze lijkt wel niet goed wijs!

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    ehm, auw? Volle maan?

Heb me toch ineens pijn in mijn buik en het gevoel dat ie er aan de onderkant nu toch uit wil...?

Toch denk ik echt niet dat er iets aan de hand is, dus geen zorgen ;)

(Het zet je alleen wel aan het denken) Toch hou ik het nog gewoon op 9 januari!

16. Female

Female Niet meer actief

@ Nettie
    Idd, een dag is best lang ;)
    alhoewel ik nooit echt vroeg begin hoor. We slapen hier allemaal dagelijks tot een uur of 9, half 10. Dan eerst koffie en ontbijten dus meestal niet voor een uur of 11 ;)

@ Yvette
    Wat een muts zeg. Gewoon laten gaan idd, negeren is het beste want ze zoekt duidelijk aandacht...
    Is logisch toch, zenuwen voor de bevalling?! Zeker als het de eerste is, je weet echt niet wat je kunt verwachten.
    Hey thanks, dat is goed, ik kom wel binnenkort even een kopje koffie halen, leuk! ( natuurlijk onder voorbehoud want voor hetzelfde geldt heb jij dan al een baby :) ) ik laat wel even wat horen, kunnen we afspreken ;)

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Precies, ik ben blij dat ik eindelijk een beetje volwassen heb kunnen reageren zelf ;)
    Gezellig, laat maar weten als het jou uit komt, ik ben meestal toch thuis (behalve op dinsdagmiddag en donderdagmiddag).

Liefs

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette over 2 dagen mag het hoor :D

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ yvet
    het zal mij benieuwen in ieder geval , hoop je morgen te spreken en of je dan nog steeds zwanger bent ? nu je dit zegt dat het zo rommelt , had vanacht van je gedroomt ( ja ja waar het hart vol van is ) dat je aan het bevallen bent :oops: stom he weet ook niet hoe het komt :D

@ female
    ja ze zijn erg lekker geworden me moeder noemde me zelfs een concurente :D hihihih he maar dat lijkt me gaaf om kerstbrood zelf te maken ! mag ik vragen hoe je dat doe ? heb je daar een recept van ? anders heb ik wel intresse lijkt me wel gaaf om eens te proberen !

@ iloveA
    ik heb lang nagedacht of ik je dit wel moet vragen maar heb nu besloten dat vragen vrij staat ....en ik het dus toch maar doe :)
    hoe sta jij tegenover reiki , handoplegging dat soort dingen beetje het paranormale ? het zit zo ik ben reiki master en zou je graag een afstandsbehandeling aan willen bieden . heb absoluut geen idee hoe je er tegen over staat en dat geeft ook niet mss vind je gaaf mss vind je het niets of mss wil je er eerst wat over lezen ? maar heb zo met je te doen dat ik dacht ik bied het aan en we zien wel hoe het loopt ........wil je iig niets opdringen !

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    owwwh ik heb het zooo zuuuuuuuuuuuuuuuuur

brand hier weg biena pffffffff

Deel Deze Pagina