ehm, zie bij Derona.. dat was ik nog niet van plan Mijn moeder dacht net al dat ik weeën had, toen ik haar om half vijf belde... (bel haar elke dag zeker 4 keer, dus waar ze het vandaan haalt, geen idee?) zijn die dromen van jou voorspellend?
oh meiske, zo vervelend Kweet helaas niets wat je ertegen kan doen... Ik heb zelf ook het gevoel dat mijn hele slokdarm weggevreten is door het zuur...
neuh, laat maar even lekker zitten Feestdagen nog even lekker meemaken zonder al die poespas met kraamverband/maandverband etc. en dan mag ie komen... ach, en als ie nu komt, dan ben ik ook wel weer op de been tegen die tijd... hmmmmm misschien toch niet zo'n gek idee? :-k
Zo.. nog ff spieken voordat ik naar bedje ga... Ik wilde even zeggen dat ik ook al een buddy heb, lief hoor dat er al meteen aan mij gedacht wordt! Dus Goofychick en ik zijn nu maatjes hihi @ koken: Ik ben er dol op en elk weekend kook ik wel voor vrienden of fam. Misschien tipje: boeken van Jamie Oliver zijn erg leuk! Vooral zijn chocolademousse is delicious! Schoonmaken: Kijk uit met chloor he? Is volgens mij niet echt goed voor ons nu... @ Iloveandres: Spannend meid! Zet het al door? @ merle: Harde buiken zijn niet gevaarlijk. Ze bereiden je baarmoeder voor op de bevalling. Echter als je er meer dan tien per dag hebt is het een teken dat je rustiger aan moet doen. En tsjaaa sex en klaarkomen om de bevalling op te wekken: nou bij mij hielp het echt niet hoor! De dag voor de bevalling het hele dorp rondgereden door de berm en over drempels knallen, ook dat hielp niet! Beebietjes zullen ook wel komen wanneer ze er zin in hebben. @ female: He, lekker veel gedaan! Nog eventjes doorbijten en de laatste dingetjes afmaken en dan ben je lekker klaar! @ Derona: Ik weet niet of je karnemelk lust ( of gewone melk) maar dat helpt bij mij wel goed. @ Yvette: He vervelend al die pijntjes! Dikke knuffel voor jou hoor! Zo nu naar mn bedje, weltrusten allemaal en ik hoop dat iedereen een beetje lekker kan slapen!
ik ga toch ook maar eens naar mijn nestje... zie er tegenop, maar goed, zal toch moeten slapen! morgen om half negen bij de Lidl voor de deur staan wachten voor de luxe gourmet pakketten daarna misschien wat kerstkaarten schrijven morgenavond een housewarming van Marco's neef en zijn vriendin... iig, ben morgen niet veel hier denk ik
natuursteen of gebakken tegel, want voor natuursteen en de voegen dan P24 is een reinigingsmiddel... maar wat ook mega goed werkt id de badkamer reiniger van witte reus...
Nou hier lekker slapeloos, ben maar naar benenden gegaan, want had toch honger.. dus net 2 tosti's gegeten en schaaf daarbij mn duim open brrrr dat bloedde goed. en zo maar weer eens proberen te slapen.... @yvette, he heb ik ergens overheen gelezen.. is die troela weer bezig? @IloveA, en hoe is het met de weeen? imiddels afgezakt weer? @nettie haha graag gedaan hoor @het zuur, ja hier ook gisteren mega last van.. kon er gewoon niet van eten... en dat ging nog wel effe door in bed....tis wel met vlagen, soms een dag dat ik er bijna geen last van heb.. en van die dagen.. dat ik niets af krijg van het brandende gevoel in mn strot... tis ng een wonder ook dat ik uberhaupt dan nog een slokdarm heb Weeen opwekken met 37 weken? omdat het dan met kerst geboren is te debiel... mensen zijn echt gestoord soms wat dat betreft.... gewoon laten komen als het zover is..... Voor de rest is het nog een beetje te vroeg overal op te reageren, enben dan ook alles weer vergeten
Goedemorgen schone slaapsters............(voor mij is het inmiddels al middag......was om 03:45 wakker.....en eigenlijk niet meer geslapen.....) Gloeiende....... Ben benieuwd of het "weerwolf"effect heeft toegeslagen en hoeveel er zijn bevallen bij volle maan..
Zeg slaapkoppen wordt eens wakker Zat te denken, wij wilden destijds toch een meeting plannen? Maar het kwam er toen toch niet van? Is het leuk om voor de vrijwilligers straks een meeting te plannen als de kids er zijn? x
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 12 dec.: Libra begin verlof / Mikmak begin verlof 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK / Birthe VK /Naomiadaeze VK 17 dec.: Iloveandres controle VK / Patrieske16 CTG en Controle bij de gyn / SimplyMe VK 18 dec.: Journey gynaecoloog en echo / Yvette controle vk 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! / Derona vk / Patrieske16 Afspraak co assistent van de OK,en in de middag gesprek bij de anasthiasits / MerleQ VK 22 dec.: Re81 VK / Patrieske16 Keizersnede van de kleine van patricia 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! / Mikmak VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via een PB vragen de wijziging(en) door te voeren! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:39h8dpfl] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:39h8dpfl] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:39h8dpfl] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:39h8dpfl] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht. [/*:m:39h8dpfl]
goedemorgen ikke was ook weer van de partij en nog steeds zwanger en geen tekenen wat er op doet lijken dat het er aan komt dus geen volle maan voor mij @ goofychick ik ben wel in voor zon meeting met kids ! lijkt me wel gezellie . jij ook vandaag precies 35 weken ! ikke ook ! gefeliciteerd ! mikmak , hoest met je duim ? zit ie er nog aan ? bah vandaag weer een saai dagje , mannetje moet zo werken tot 5 uur en morgen ook al , kan dus nergens naar toe
Goedemorgen! Ook hier heeft de volle maan de baby mooi laten zitten. Wel ruk geslapen. Had bij elke keer draaien het gevoel dat mijn buik zo zwaa was alsof hij magnetisch was en aan het matras vast zat. En met uit bed / overeind komen drukte de uk zo ontzettend zwaar in het bekken dat het pijnlijk was en leek of hij er zo onderuit kon vallen.. Bij in bed gaan meteen flinke menstruatie krampen. :s En ook mega honger vanochtend vroeg. Maar dat heb ik tot een half uur weten te negeren dus mijn duim zit er nog aan!
Ja, een meeting in een druk restaurant hihi, met allemaal huilende baby's erbij.. Een meeting is leuk, maar dan bij iemand thuis ofzo? Wie heeft er een stalling voor 20 kinderwagens?
Hahahahaha en nog steeds zwanger, geweldig! De volle maan was niet hier in Alphen aan den Rijn hoor.....was stikdonker, dus ja 35 weken! Gefeliciteerd jij ook mamamakka.
@Goofychick ja idd een leuke banner zeg @Inleiden,belachelijk als mensen dat doen of willen voor de feestdagen,het komt wanneer het komt,en tja als het zou gebeurd op 1 van de feestdagen,dagen dan lekker pech