Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou als ik jou buik zo zie op de foto waaauw echt enorm,en super mooi :D:D:D

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Goedemorgen meiden,

Hier ook alweer wakker...al zo'n 2,5 uur maar voor ik op gang was e.d. dat duurt wel altijd even.

Nog niet bijgelezen, ga ik straks even doen, Heb net eindelijk de babykleertjes van dochterlief opgezocht en die zitten nu in de machine, kan ik vanmiddga ophangen en volgende week de kasten gaan inpakken op de babykamer. Verder vandaag de laatste dingen regelen voor het geboortekaartje, kamertje opruimen waar we plaats moeten maken voor een kastje die nu nog op onze kamer staat. Alleen dat kastje moet erui om ruimte te creeëren voor de wieg, en verder kerstboom optuigen, en dan eventueel nog kerstkaartjes schrijven, en als dochter op bed ligt mezelf naar de bank dweilen.... Is mijn dag wel weer goed gevuld. Tussendoor proberen het hier bij te houden...Drukdrukdruk dus...
    Zo en dan nu even lezen of ik nog wat gemist heb zo met volle maan...

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    mmmmm
    een gekaasschaafde vinger en geen vollemaanbaby's t.n.t. mmmm Weinig gemist op zich dus... tja wie gaat er dan ook om half 6 een tosti zitten eten.....Ik moet zeggen dat ik vaak trek heb als ik 's nachts wakker word maar om dan een tosti te gaan maken gaat me net iets te ver... ben ik dan echt te lui voor en het is veel te koud ook nog es beneden...Sorry mikmak....niet persoonlijk bedoeld...

zo en dan nu even een bak koffie en verder aan de slag! tot later

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pfff hier inmiddels alweer zes uur wakker, het word alweer tijd om te slapen..........we krijgen nog bezoek ook, van goede vrienden van ons maar toch vermoeiend.
    Ga na de stad maar ff liggen denk ik voordat ze komen.

@Hubbie, was benieuwd wat Ajax had gedaan, jullie moeten weten dat ik voor Groningen ben met voetbal omdat ik daar vandaan kom.
    Moest bekennen dat ze gewonnen hadden en OPEENS.....begon die kleine heftig te schoppen in mijn buik.....
    Hubbie: hahahahahahahaha kleine is voor Ajax.....begon hij te zingen voor de kleine....het is stil aan de buitenkant (daar bedoelt de kleine zijn moeder dan mee....)
    Hebben er erg om gelachen!

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Lotus: Ik ga 3 dagen in de week werken, maar werkte in de detachering. Vaak moest ik 1,5 uur rijden met de auto voordat ik op mijn werk was. Dit wil ik straks niet meer.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick: haha ik zie het inderdaad al helemaal voor me. Ben benieuwd voor welke club jullie kleine is straks ;)

Hier eindelijk een nacht doorgeslapen maar ben nog niet echt uitgerust... Voel me nog steeds echt ontzettend moe.

Oh brrr het is koud zeg, het vriest 2 graden! Vanmiddag gaat mijn man aan de slag met project badkamer, ben benieuwd :p Ik ga ook de boel maar eens opruimen.

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    merleq dat is super dat het zo mooi was hier het zelfde gisteravond was het pizza en vanavond weet ik het nog niet

Wat een heks Yvette en idd ik zou er verder ook geen ruzie over maken. Btw we willen wel foto's van dombo?

Schoonmaakazijn gebruiken wij idd ook voor de douche en de douchecabine werkt super ontkalkend

Jemig Ramona dat begrijp ik idd niet ik hoop echt eigenlijk niet dat de gyn volgende week zagt dat ze er al uit moet laat nog maar lekker zitten al ben ik het wel super spuugzat ben net een opgeblazenbalon........

Female hoe kom je aan al die enregei niet normaal meer zeg, ik heb gister de ramen en de huiskamer gedaan en was total loss...........

We kunnen de meeting ook in het voorjaar zomer doen zijn de kindjes wat groter en kunnen eventueel iets ergens buiten doen lijkt me wel leuk.

Straks ga ik eerst even naar het dorp netjes op de fiets even wat kleine boodschapjes en de babyafdeling van de Hema onveilig maken, maar moet eerst nog even de hond uitlaten en volgens mij is het berekoud hier buiten

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja zou ik graag willen.. Maar slaapkamer deur stond nog open.. En die kat presteerd het om 3x in 24 uur over een schoon bed te plassen.. Snapje? Dus dan ren je wel hoor.. hahaha! Gaat nu wel goed hoor, had wat gemene steekjes en loop weer als een tierelier 8)

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,

@ Female: nee is inderdaad niet veel, maarja, daar moet ik dan ook de hele dag van bijkomen...

@ Yvette: ow meid, wat fijn dat er geen ruzie van is gekomen zeg. En die meid heeft echt bord voor haar kop zeg.... met haar dan weet ik dat het niet mijn schuld is.... tssssssss.
    Ik heb echt geen idee meid. Of het van m'n bekken af kan komen... de gyn en VK zeggen bij mij beiden dat het voorweeën zijn...ook omdat ik dan tegelijk ergere rugpijn krijg...
    Ik heb het gisteren 2 uur lang goed bijgehouden en dat ga ik straks ook uitprinten voor de gyn...
    Zal het dan toch aan de volle maan liggen? :)

@ Derona: hoe is het nu met je zuur?

@ Ingepinge: nee het zet niet door, maar de krampen blijven wel...
    Vanacht om half 1 van narigheid maar weer naar beneden gegaan en beneden in bed gaan liggen... wist gewoon niet hoe ik moest liggen en wilde mijn mannetje ook niet wakker houden, dus maar weer beneden gaan liggen....

@ Mamamakka: ow wat lief van je zeg, dat je dat wilt doen. Wist niet dat dat ook op afstand kon.
    Ik geloof (als je het geloven mag noemen) wel in die dingen en in het paranormale. Ik zie soms zelf dat de oma van mijn moeder achter m'n bed staat dus... :)
    Echt superlief meid. Van mij mag je het dus proberen. *KNUF*

@ Mikmak: nog weer kunnen slapen meid? Echt afgezakt niet... Al valt het me wel op dat de krampen eind van de middag heviger worden en 's avonds en 's nachts dus het ergst zijn...

@ Goofychick: ook al zo "fijn" geslapen dus....
    Hahahaha, ja dat is ook weer zo, hoeven die ook niet meer te komen. :)
    Ben ik het helemaal mee eens om met onze beebjes een meeting te gaan doen, als iedereen bevallen is.
    Hahahaha, wat grappig zeg... De mijne trapte alleen maar als m'n man zei dat hij tv aan het kijken was en dus niet naar mijn buk keek...:)

@ Birthe: welkom tot de slecht geslapenclub meid... ;)
    Ik had ook al zo'n honger toen de wekker ging voor het naar het ziekenhuis bellen...

@ Merleq: ja koud is het he? Hier ook al... hond moest naar buiten, nou die wilde bijna gelijk weer naar binnen :)

@ Joyce: gelukkig heb je niet meer zoveel last van je enkel meid.

Hier weer een baggernacht achter de rug...
    Lag om half 11 gisteravond op bed, maar ben om half 1 vanacht van narigheid maar weer naar beneden gegaan. Wist gewoon niet hoe ik moest liggen, steeds maar buikpijn en wilde mijn mannetje ook niet wakker houden, die moet er ook elke dag zo vroeg uit, dus...
    Ik ben de hele nacht beneden gebleven, omdat ik zoiets had om nou weer naar boven te lopen.... is ook niet goed voor mij, dus maar beneden gebleven...

Om 9 uur de verloskamers gebeld, maar ze hadden problemen met bedden, dus moest om kwart over 10 terugbellen.
    Dit heb ik net gedaan en moet om 13.00 uur gewoon op de poli komen, ze hebben namelijk iemand laten komen die speciaal voor vandaag de CTG's gaat doen.

Ik ga zo dus mijn mannetje wakker maken, zodat we voor die tijd nog even boodschappen kunnen doen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ramona: Je kan het lot toch niet zelf in de hand werken, dus ik denk dat ze het allemaal voor niets doet.. Ik zou ook wel graag m'n kindje willen voor de kerst, ik denk wij allemaal wel.. Ach, lekker laten gaan..

Opwekken: M'n broertje zegt, door de sex is het gekomen dat zijn kindje is geboren met 38 weken.. Het was dus ook zijn tip aan mij om dat ook te gaan doen :rolleyes:

Nettie: Ja gaat goed hoor met de enkel :) Kan er gewoon op lopen.. Schade is beperkt gebleven ;)
    Oh ja, nou ja dan pak ik dan meteen de spulletjes bij elkaar.. hahaha! Ik zie wel hoe het loopt, ik heb er totaal geen idee van.. Dat is het leuke ;)

Birthe: Ja of niet echt een poets diva! Hij doet het altijd, dus vandaar..

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo ben weer bij gelezen.. Gaat wel lekker, als je er de hele dag achter zit, blijf je goed bij :)

Vandaag zal ik niet aanwezig zijn denk ik.. En morgen weet ik niet..

Vannacht niet bevallen, anders zat ik hier niet denk ik 8)

verder niet veel te melden..

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @female weet je zeker? ik vond nu al druk hihi
    en t is nog zaterdagmorge :p

@yvette ja dus ik kom al vaker hihi vooral nu met mijn buik zo :| is t gelukt bij lidl...met die gourmet?

@goofychick dat is wel erggg vroeg
    hihih dat kan ik me wel voorstellen :) dat jullie dan om erg hebben gelachen :)

@jessica.. kon je dan niet aangeven dat je maar 30 min wilde reizen.. dat deed ik ook in deteachering..toen ik dat nog deed daar ben ik nu weer een jaar weg

@ilovea doe je rustig aan... hopekijk hoef je niet lang te wachten op t ziekenhuis...

liefs mir

13. Female

Female Niet meer actief

@ mamamakka
    recept voor kerststol staat in een heel ouderwets kookboek van mama.
    Ik zal m zelf eerst uitproberen ok? Als het een succes is stuur ik het je door!

@ inge
    is idd snel klaar, voor je het weet is de kleine er al ;)

@ Yvette
    Druk dagje vandaag, veel plezier met alle leuke dingen!

@ Goofychick
    Ik vind meeting met kids ook een goed plan!

@ Journey
    Ja opzich heb ik nog best wel veel energie. Gelukkig maar, want das ook wel nodig met Kynan erbij. Misschien dat dat ook wel scheelt, je denkt niet zo na bij alles wat je moet doen, je doet het gewoon omdat het toch moet gebeuren... ;)

@ IloveA
    Succes met de ctg!

@ Lotus
    Dat was vroeger wel steeds zo ja. Maar er zijn nu al 3 blz ofzo bij :(

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik ga er van door.. Ga me klaarmaken en dan de afwas even doen.. Eerste wasje zal dan ook onderhand wel klaar zijn, dan kan ik die ook meteen in de droger doen.. Pff, weekend!

Fijn weekend allemaal..

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo wij gaan ff de stad in.......

16. Female

Female Niet meer actief

Krijg een sms door van TACHA:

NONA MAG NAAR HUIS! :)

17. Female

Female Niet meer actief

Straks verhuizen we natuurlijk naar januari MAMA'S 2009.
    Maar iedereen van ons clubje die in dec. of feb. bevalt, ga je dan toch mee naar jan. mama's? Of wordt alles gesplitst omdat je je echt aansluit bij de maand waarin je bevallen bent?

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh wat super zeg ! oh echt fijn voor tacha zeg . is dat ook echt NU of maandag ofzo?

female , graag ben erg benieuwd naar dat recept ! me mannetje was aan het mee lezen en las dat jij dat zelf ging maken zegt ie hmmm dat lijkt mij ook wel wat kan je niet dat recept vragen aan haar ? hahaha lekker bek hoor !

ik ga dadelijk kerst koekies bakken ,hmmmm erg lekker recept gevonden denk ik :D

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wat een goed nieuws...

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Female: we blijven toch gewoon allemaal januari mama's? Maar misschien wil iedereen zelf opschuiven, dat weet ik niet.. Maar wat mij betreft kunnen we gewoon gezellig samen blijven..

Deel Deze Pagina