@tacha: JAAAAAA! Wat super! Maar ook echt vandaag? Mehn wat een geluk zeg! @female: Volgens mij gewoon gezellig bij ons blijven en misschien ook aansluiten bij de maand zelf, omdat je toch ziet dat die kindjes wat meer gelijk oplopen qua ontwikkeling... zo had echt even tijd nodig voor een pauze tussendoor... ben me toch rot gaan zoeken naar haakjes voor kerstballen... Hele jaar door lag dit bij de cd-roms, toen hebben we de computer verplaatst en nu zijn ze weg..... grrrr Zie ze in gedachten overal liggen, ken je dat? Hubbie is nu naar de action voor nieuwe haakjes want kan ze echt niet vinden en neem ook aan dat ik ze vandaag niet meer vind, kerstboom staat nu op, met de kralenketting erin (vind engelenhaar helemaal niets... dus heb een ketting erin, veel minder troep maakt dat ook) en de lichtjes zitten er sowieso al standaard in (kunstboom) Dochter ligt op de bank boekjes te lezen, ze is echt niet lekker nog steeds... ze is veel moe, maar verder gelukkgi wel goed te pas, das wel fijn.. Zo dan nu nog even een kop koffie erin gooien en wachten tot hubbie terug is met de haakjes, kunnen we weer verder met de boom. liefs nettie
Goedemorgen ladies! Iedereen die gaat schrobben en klussen: HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER..! ( Ik heb dus jammer genoeg nog helemaal geen last van schoonmaakwoede...) Meeting: Leuk! Misschien ook wel mama's die nu al zin hebben? Als ik het zo lees zit bijna iedereen tegen het verlof aan ( of er net in..). Inleiden: Volgens mij wordt dit ook niet gedaan tenzij er een hele goede reden is. Ze laten je liever wat langer lopen ( soms tot bijna 43 weken) dan dat ze de beebie te vroeg halen. Opwekken; Hihi nou bij mij hielp dus echt niets! Was 10 dagen "over" tijd. Tonic, ananas, hobbelweggetjes, sex, nog heeeel veel gaan doen, sambal eten... @ goofychick: Veel plezier in de stad! Niet teveel kopen he? @ Mikmak: Hmmm lekker aan het bakken.. bewaar je ook wat voor ons?! En hoest met je duim? @ ilovea: Succes vanmiddag bij de CTG! @ Nettie: Leuk he, boom optuigen?! Ik vind t altijd zoo gezellie en t ruikt dan ook zo lekker in huis ( als je een echte hebt..) En wat zielig dat je dochtertje ziek is.. Hier ook al eentje die last heeft van poeperietus... @ Female: Lijkt me gezelliger om bij de januarimama's te blijven. Daar heb je ook de hele tijd gekletst en ken je elkaar. En qua ontwikkeling van de kindjes scheelt het nauwelijks.
@ mama worden vind het zelf wel leuk om gewoon hier te blijven zeg maar gewoon het zelfde clubje houden als we nu hebben . En wat nettie ook zegt stel dat er 2 maanden tussen zit dan kan ja altijd en hier en bij die maand gaan kijken toch ? maar ja iedereen moet het zelf weten , ik persoonlijk vind het leuk om bij jullie te blijven hihihi
ohja moet dit echt ff delen met jullie hoor hahaha heb moeten lullen als brugman ( ja weet het is niet helemaal de bedoeling ) maar he he tis er van gekomen ! me mannetje durfde weer sex te hebben hahahahahaha omdat de baby al ingedaald is en nu zo groot is durfde hij niet meer al een hele poos eingelijk maar ik heb hem weten te overtuigen! wat kan dat een opluchting zijn he
hey super nieuws van tacha dat de kleine nona naar huis mag wat zal ze blij zijn zeg Ik zou het wel leuk vinden als we gewoon bij elkaar blijven ook al wordten er in dec of feb geboren en net als al gezegt was dan sluit je je toch gewoon ook bij de ander aan? Ga nu echt even wat doen net terug van de winkels en nu de hond in bad stoppen ben even speciale shampoo wezen halen hij stinkt namelijk
Ja ze is heel lief, echt een moeder-moeder We hebben haar vorige week gevraagd om één dag per week op ons beebje te gaan passen, en daar was ze helemaal van onder de indruk. Ze moest er even over nadenken (omdat haar gezondheid nogal slecht is), maar een paar dagen terug liet ze ons weten dat ze het met alle liefde wil doen, voor anderhalf jaar. Daarna wordt hij te groot voor haar om nog te kunnen tillen/achteraan te rennen. Dus het eerste jaar hoeft hij maar 1 dag per week naar de creche, en daarna 2 (want dan ga ik weer meer werken) En ik ben heeeeel benieuwd of ons kind inderdaad een kleurtje gaat hebben...is niet zeker namelijk. Hij kan ook net zo wit als ik zijn Maar dat hij zwart haar en bruine ogen krijgt, daar ben ik wel vrij zeker van. Want wij hebben allebei ook bruin/zwart haar en bruine ogen.
Hai allemaal Door het rommelen van mijn buik,ben ik helaas niet naar de boekuitreiking gegaan van ons meiske,ik heb er erg verdriet van gehad maar ik durf niet 45 min heen te rijden naar sliedrecht en dan daar 2 uur te zitten en dan weer 45 min terig,ik ben ook nog steeds niet lekker en stel dat er wat gebeurt dan kom ik daar in een zkh te liggen dat risoco neem ik echt niet...........ik baal er wel van ;-(( Ik heb net Loes gesproken en ze begrijpt het volkomen,ze gaat me het hele verhaal en alle foto's toesturen maar goed het voelt toch klote ;-(( Ik heb toch een vraag misschien dat het aan mij ligt,mijn moeder der collega die vroeg gisteren aan mijn moeder of ze de hele week opppaste omdat wij met de baby alleen willen zijn,mijn moeder zei nee hoor Patries ligt in het zkh en die huilde traten met tuiten dat Noël 5 dagen niet thuis is,want mart is er ook veel,want zijn zus die bevalt thuis als alle sgoed gaat en die hebben een zoontje van 3 en die doen ze een week weg want ze willen alleen zijn met de baby,nou ik vind dat echt erg rot om te horen moest er bijna van huilen,of ligt dat nu aan mij ;-(( Hai Nettie........Ja gewoon dat je het zelf kan doen dat begrijp ik wel,en zeker als je veel mensen kent die handig zijn met de pc,maar goed ik hoop wel dat de mensen je respecteren dat je het zelf kan doen toch? Ging je dochtertje haar bevalling snel dan ofzo? Ja daar ben ik zeker blij om,geen opa's en oma's die internet hebben,wel mijn schoonzusjes en zwanger maar die doen dat niet,tenminste daar ga ik van uit,of misschien is dat dte voorbarig ;-( Dat begrijp ik dat je dat zo voelt meid,je hebt ook helemaal gelijk,ik laat janneke het hier doorgeven omdat ik anders pas 5 dagen later kan mailen,maar een foto doe ik zelf. Nou gelukkig dat ze er wat aan doen meid,ik hoop dat het snel ophoud. Hai patricia......Ik heb nog wel steeds die steken in mijn zij,maar het gaat en het komt maar als ik het zo lees is het niet een kwestie van weeen ofzo,maar goed ik durf niet die lange rit te maken naar sliedrecht,ook het feit dat ik niet lekker ben maar ook de angst in de auto,ik heb een vreemd voorgevoel en dan doe ik dat gewoon niet,maar ik weet zeker dat Zoë* mij zal begrijpen....En loes zal mij wel foto's en het verhaal sturen over de hyves denk ik,hoop ik. Je moet vandaag weer las ik,nou ik hoop snel te lezen hoe het was meid? Ik voel het ook echt geen 10 keer per dag meid,en moet daarom ook geregeld aan de CTG maar het is gewoon heel goed dat ze het allemaal in de gaten houden meid. Nog gefeliciteerd met je 34 weken meid Hai Goofychick.............Ik wist niet dat ze ze daar ook hadden ik zag ze toevalling liggen bij de leenbakker en dacht die neme ik meteen mee,maar de mijn gaan met hoeken om het matras en ik verschuif nogal dus dat wil nog weleens verschuiven ;-( Hahahaha dus de jouwe is ook al dat alles af moet hahahah,echt ook zenuwen denk ik wel,dat zei Mart tenminste dan piekert hij niet zo,maar dit was wel heel drastisch ;-( Wat ik al eerder zei ik vind het erg gezellie en het mag tegen die tijd zeker bij mij,het huis is er groot genoeg voor en heb ook een lekkere tuin )
Dat vind ik ook. Ik ben eind januari uitgerekend, dus de kans bestaat dat hij pas in februari komt. Maar ik blijf lekker bij jullie hoor! Een meeting met alle baby's erbij zou ik ook erg leuk vinden! Ik ben zeker van de partij dan
HAI TACHA...............EVEN IN HET GROOT MEID,WAT HEERLIJK DAT JE MEISJE NAAR HUIS MAG,GENIET VAN ELKAAR LIEVERDS Hai Merel Q............Jeetje meid heb je er nog steeds niets van gehoord,dan mogen ze ook wel opschieten,ik heb ook zelf moeten bellen hoor met 36 weken hebben ze een telefonische intake gehouden. Oke ik lees al voor aankomende dinsdag dat is wel fijn in ieder geval,wat zeiden ze? Wat super dat het zo mooi word Gewoon schoonmaakazijn en even in laten trekken en datw erkt super En voor je bad of heb je dat niet? Nou pijnlijke harde buiken moeten ze in de gaten houden omdat je kleine het er moeilijk door kan krijgen daarom leggen ze je dan ook aan de ctg,dat is mij tenminste verteld in het zkh,maar goed iedereen denkt daar soms ook anders over als ik het zo lees. Hai Chantalk.......Wat heerlijk zeg eindelijk verlof ) Hai derona..........Nou ik denk het niet een wee doet erg pijn zeggen ze,ik had wel pijn maar niet onder mijn buik alleen de zijkanten en mijn tante zei dat het dan geen weeen zijn,ik word er wel onzeker van ;-( Ik heb met Mart ook afgesproken als ik vandaag die pijnen nog zo erg heb datw e toch even naar het zkh bellen dan weten we het zeker. De foto en film camera erg belangrijk en een oplader en batterij om in je tas te stoppen ),de rest heeft roel nog zo bij gehaald wat je te kort komt maar ik hoorde laatst van iemand die zijn camera was vergeten en die had geen foto's van de bevalling ;-( Hai Yvette............Ik heb gelukkig vannacht wel goed kunnen slapen ben maar 1 keer wakker geweest,was op allerlij kussens gaan liggen,en zo ging het beter Is goed ik zie het dan wel verschijnen,ikke is altijd niwschierig he Wel verdomme,is die B**** niet goed bij der hoofd,blijft ze nu aan de gang! ga je haar na de bevalling er mee confronteren waar ze mee bezig was? Goed dat je er geen ruzie over maakt,nu moet je dat niet doen meid,maar na je bevalling zou ik die t**** wel even flink de waarheid zeggen. Goed dat het geen ruzie is geworden meid daar ben ik erg blij om Nou van die mailtjes snap ik dus even echt niets,pas maar op want dat w*** spoort niet. Hai Ramona........Dat is inderdada moeilijk,van je schoonmoeder kan ik het begrijpen,Noël mag ook niet naar de mijne maar dat is een andere reden;-( Ik ben het met je eens,ik vind niet dat je zelf dingen moet gaan uitproberen,ik kan natuurlijk niet oordelen over pijnen,nue en beetje ik heb gehuild vand e buikpijn laat staan wat jullie al maanden voelen,maar dat je dan dingen gaat proberen om de boel op te wekken,ik zeg altijd een kind komt als hij/zij er klaar voor is,daarom leiden ze ook niet echt vlug in alleen als het echt noodzakelijk is,omdat er veel risico's aan vast zitten,ik weet van die risico's dus alles......Ik word nu ook met 38 weken met de ks snede geholpen,maar ik mag geen weeen krijgen anders hadden ze ook echt tot 39 weken gewacht,maar ik ga niets doen om risico's te nemen,misschien ben ik een theemuts daarin ;-( Hai Simply me .............Hoe heeft je man het gedaan hahahhaha? Hai Lotus..........Wat jammer nu,dan maar vandaag 3 ontbijtjes hahahah......Nou daar ben ik vannacht dus mee begonnen en ik moet zeggen dat het wel een stuk hielp dus waarschijnlijk toch de banden ofzo? Hai Birthe........Zoals je hebt gelezen ben ik niet gegaan,we hebben het er goed over gehad,ik heb te veel buikpijn waarschijnlijk zijn het gewoon de banden,maar ik durf de rit niet aan,daalijk gebeurt er iets en dan kom ik daar in een vreemd zkh en dan krijg ik daar de ks snede zo ver weg,dat durf ik echt niet,met dikke tranen heb ik naar Loes gebeld,ze zorgt dat er veel foto's gemaakt worden en ze zorgt dat het hele verhaal naar mij word gestuurd en de boeken die krijg ik thuis gestuurd,Zoë* zal zeker vernoemd worden met haar ouders,maar ze begreep het wel dat ik er zo verdrietig om was ;-( Hai female..Nou het duimen heeft wel geholpen ik ben maar 1 keer wakker geweest wat krampen gehad en dat was het,Vanochtend wel aan de dunne geraakt maar dan komt mijn kou er goed uit denk ik maar Nou je bent flink druk geweest lees ik wel Nou het is wel de bedoeling dat ik gewoon met jullie mee mag naar de jan mama's....ik beval zeker in dec maar niet voor de dec mama's ofzo maar ik ken die meiden niet en heir heb je bijna 8 maanden je lief en leed gedeeld.
Meis, ik wilde nog even zeggen dat ik zooooooo blij voor je ben dat je het alsnog tot zover hebt gebracht! Gewoon al bijna 37 weken, dat betekent dat je gewoon thuis mag bevallen als je dat zou willen. En dat het beebje niet in de couveuse hoeft etc. Dat is echt geweldig als je terugdenkt aan wat er allemaal gebeurd is een paar weken geleden
Goeiemiddag meiden... heb een rotnacht achter de rug. Werd wakker van de pijn bij tijd en wijle. Heb de puf niet om bij te lezen vandaag... Ik wilde eigenlijk fanatiek gaan poetsen, maar ik denk dat ik ga kijken of ik toch nog een eetje kan rusten vandaag....
Zo...ik heb vannacht erg lekker geslapen, ondanks dat ik ELK UUR uit bed moest om te plassen, en daarbij verging van de pijn aan mijn rug, bekken, baarmoeder, benen en weet ik veel wat allemaal. Ik word nu echt krakkemikkig hoor! Maar ik was zo moe dat ik na elk plasje toch weer als een blok in slaap viel Ik moest vannacht toch wel even aan dit topic denken...het was namelijk volle maan én er was sex...hahahah Maar het beebje zit er nog keurig in hoor! Vanochtend even op de weegschaal gestaan en ik ben de afgelopen weken bijna niks aangekomen :-k Ik weeg nu 70,5. In totaal dus 12,5 kilo aangekomen tot nu toe. Ik vind het netjes! Vandaag gaat mijn mannetje dan EINDELIJK alle klussen doen die ik voor hem in petto heb ( ): dingen ophangen in de slaapkamer, de commodeplank in de babykamer ophangen en grof vuil wegbrengen. De zweep erover!
zo de hond is in bad geweest eigenlijk moet ik wat opruimen maar ook ik heb de puf niet, straks komt mijn vriend thuis en dan gaan we even naar de kerstmarkt een paar dorpen verderop
Zo, hier vanmorgen om half acht op, wasje erin gegooid, ontbeten en op naar de Lidl. Toen bij de plus nog wat gewone boodschappen gehaald, daarna boerenbond voor de beestjes. De gourmetschotels bij mijn ouders afgegeven en daar even lekker koffie gedronken en vervolgens nog even kerstslabbertjes gehaald (als hij dan toch vóór de kerst komt, heb ik ze in huis en anders kan hij ze volgend jaar om! ) Vervolgens helemaal voor dood weer de auto in gestapt, dat bekken van mij is echt zwaar naar de kl*t*. Nu weer een nieuw wasje erin en ik ga zo even liggen. Dan wat kerstkaarten schrijven en waarschijnlijk vandaag de lijntjes van Dombo tekenen, dan kan hij daarna in de vernis Vanaaf dus housewarming, dus ben niet zo veel meer hier vandaag . Oh en misschien nog wel koekjes bakken, heb ik zin in! @ MikMak: Ja, de troela was weer bezig, maar het is allemaal goed afgelopen. Mannetje ziet nu wel in dat zij echt gewoon zo in elkaar steekt als dat ik al dacht @ Goofychick: Ik ben meteen vóór een meeting! Gefeliciteerd met je 35 weken! Haha, dat mannetje van jou heeft ook af en toe van die leuke dingen he Staat het neusje er al op? @ MamaMakka: Gefeliciteerd met je 35 weken! Vervelend dat je nu zon saai dagje hebt Kun je niet aan de poets of nog wat meer oliebollen bakken ? Wij mogen vanaf morgen ook weer sex hebben, ben benieuwd hoe het gaat, dat is voor ons dus echt al 10 weken geleden! (Denk dat ik het verleerd ben . ) @ MerleQ: Succes met opruimen vandaag en met de badkamer! @ Journey: Fotos wil ik wel sturen als hij af is, maar dan wel even via de mail En ja, ze is een heks, maar goed, zoals je hebt kunnen lezen, is het allemaal met een sisser afgelopen. Mijn mannetje en ik houden van elkaar en dat kan zon heks toch niet kapot maken. Veel plezier op de kerstmarkt! @ Patricia: Yep, zeg maar een heel bos voor der kop! En hoe haalt ze het in haar hoofd mijn man zo uit te schelden? Ik weet het echt niet, ik krijg dat ook erge pijn aan mijn rug, dus hield het zelf op voorweeën, maar de vk zegt nu wat anders Weet je, ik denk dat zij bij ons met die BI ook gewoon niet meer zeker kunnen zeggen waar de pijn nog vandaan komt. Weeën activiteit kunnen ze dacht ik ook in het bloed meten, hebben ze bij jou al bloed geprikt? Ik ben benieuwd naar je CTG straks. @ Lotus: Ja, het is gelukt! Hebben meteen de winkel voor 75% leeg gekocht (waren maar 4 verpakkingen en wij hadden er 3 nodig! ) @ Tacha: Jeej, ik zie het berichtje van Female! Wat geweldig dat ze toch al mee mag! @ Female: wat een geweldig nieuws van Tacha en Nona! @ Nettie: Succes met je kerstboom! @ Mikki: Ja en bruin is ook nog eens dominant! Je moet al twee delen blauw hebben tegenover 1 bruin om blauwe ogen te krijgen en met haarkleur is dat hetzelfde. Als je 50/50 zou hebben, dan overheerst bruin nog steeds Maar dat is wel heel mooi! Ik denk dat die van ons blond gaat worden en we hebben allebei lichte ogen, maar bruin zit veel in de familie dus hij kan eens best donkere ogen krijgen, afwachten dus! En heerlijk zon schoonmoeder, echt leuk hoor! Oh wat een lief berichtje van je zeg! Ja, wie had dat nou gedacht? Daarom durf ik nu ook weer gewoon te denken dat hij echt 9 januari pas komt Wauw, dat is zeker netjes . ééntje die geen vocht vast houdt Elk uur naar de wc om te plassen? Weet je, zo begon bij een vriendin van mij 6 maanden geleden de bevalling! Goedzo, zit dat mannetje van je maar eens goed achter de veren! @ Patrieske: Als het niet nodig is om een ouder kind weg te brengen, vind ik dat je dat ook niet moet doen. Dan voelt dat oudere kind zich helemaal buitengesloten door de komst van de nieuwe baby dat vind ik persoonlijk erg dom.. maar ja, wie ben ik? Nee, ik ga die heks absoluut nergens mee confronteren, ik ben gelukkig met mijn gezinnetje en ik hoef geen contact meer met haar, dus ook niet om haar de waarheid te zeggen. @ Libra: Lieverd, dan rust maar goed uit vandaag! En sterkte @ Jan-mamas: Ik ben ervoor om met ons groepje gewoon samen te blijven, of we nu in december of in januari of februari bevallen, Vind ons groepje wel zo gezellig @ Alle slechte slapers: Erg vervelend! Ik hoop echt dat jullie binnenkort beter slapen. Hier vannacht wel een paar uurtjes geslapen, van half 2 tot half 8, dus dat valt nog reuze mee!
Zo nog even wat reacties en dan ga ik de laatste babydingen in huis halen,en voor Noël verder met zijn kleding kopen,heb van de week bij mexx lekker alles kunnen kopen voor hem met 70% korting dat scheelt me toch een hoop centjes ,en nu nog even bij de prental snuffelen voor de rest van zijn kleding dan kan hij zijn volgende maatw eer vooruit,nog schoenen kopen bij de sportzaak nog 2 paar en van de week had ik bij picolino in de sale 2 paar dat scheelt ook een hoop centjes,eerst kocht ik maar gewoon alles maar nu met een 2de op komst scheelt het een hoop centjes in de sale.....van die leuke van d&c in het zwart en van armani en de 2de paar was dan 50 euro cent nou daar teken ik voor Gelukkig zitten deze zaken allemaal wat dicht bij elkaar in de buurt,anders trek ik het niet,ik kan echt niet ver meer lopen,voel me echt zo'n bejaarde af en toe Hai yvette...........Nou je bent ook druk geweest meid,doe nu maar rustig aan,want je hebt alweer flinke pijn als ik het zo lees Veel plezier vandaag meid. Nou dat heb ik dus ook,ik vind het al zo erg dat Noël er die 5 dagen bijna niet bij is,we hebben ook gezegd niet te veel in het zkh te komen gewoon 3 keer per dag en dat mijn ouders leuke dingen met hem gaan doen,we geven ze geld voor de winterefteling en te gaan zwemmen naar de ijsbaan en zo wat dingen te gaan doen,dat hij er nog geen erg in heeft dat hij ons niet zo veel ziet,ik heb tegen Mart gezegd dat hij bij mijn ouders moet gaan eten en Noël zelf gaat wassen en naar bed brengt want ik wil juist niet dat ons manneke zich buiten gesloten voelt,wij hebben ook een kadootje dat hij krijgt van zijn nieuwe broertje,anderen vinden het onzin maar wij willen het zo doen,en mijn hond vind ik ook rot dat ik die 5 dagen niet zie,misschien ben ik wel zo;n muts Dan is het goed meid,ik vind het knap dat je dat kan echt waar,nu in je zw begrijp ik dat,maar na mijn zw zou ik haar wat aan doen denk ik,dat denk ik dan,ik heb het nog niet meegemaakt gelukkig met Mart,ik hoop het ook niet mee te maken Ik hoop wel dat ze er nu wel mee gaat ophouden Hai Journey........Veel plezier op de kerstmarkt meid. Hia Mikki'......Lekker dat je zo lekker hebt geslapen meid Dat is inderdaad erg netjes hoor dat je maar zo weinig bent aangekomen. Die zweep van vannacht hahahahaha. Hai Libra.........Lekker gaan rusten meid.
@ yvet ja had al besloten om maar kerst koekies te bakken dus de 2e lading ligt nu in de oven en heb ook tussen door maar ff een kan vol smoothie gemaakt hmmm jam jam . dus we kunnen er van uit gaan dat jij er morgen niet bent hahaha mocht je het verleerd zijn dan moet je maar ff pb'en hahaha heb dan nog wel eeen handige site voor je
Zo even snel doorgelezen, maar heb de puf even niet aan reageren sorry.... Hebben de kerstboom staan en hij is echt mooi! Verder hangen de babykleertjes aan de lijn en aangezien wij ons huis echt compleet vol troep hebben, staat het wasrek op de babykamer, zal ie straks lekker naar schone was ruiken, vermengt met zwitsal luchtje want oh die geurbuiltjes dat was echt een goede actie. Iedereen die hier komt begint direct over het feit dat het er al zo lekker naar baby ruikt.... Die geurbuiltjes zijn dus een aanrader! Nu dus frisse wasluchtjes erbij, helemaal top! Zo even bezig met de kaartjes en dan even hangen op de bank, hubbie gaat even voor me stofzuigen, dan kan ik vanavodn als dochter op bed ligt even dweilen. Dochter is nog steeds erg zielig, heeft nu echt koorts (ws niet erg hoog maar toch) en dat hoestje is echt pijnlijk volgens mij... Maar ach het hoort erbij, vond het al vreemd dat ze er nog eerder door geveld was... Maar nu hangt ze heerlijk nickjr. te kijken (ideaal dat digitale tv, hele dag door nickjr. super voor mijn dochter.....dora diego, enzenz.) Ga ik nu weer even door met de boel aan kant maken, hubbie moet alweer bijna weg....
@ Goofychick: dat is een hele mooie banner ja! Misschien straks: ik ben 39 weken zwanger, nog 39 uur te gaan. Ohw wat zou het leuk zijn als de kleine voetbal niet leuk vind, hihi. Dank je!! Ja, dan is het ook niet gek als ik er soms moeilijk door slaap he.. hihi. @ Nettie: druk programma dus vandaag! Waar je alweer veel van gedaan hebt! @ Tacha: Wauw wat fijn meid! Lekker je kleine prinses nona thuis in haar eigen bedje. super nieuws! @ Mikki: ja beetje gemeen he, hihi. Maar zo pesten we elkaar gewoon over en weer. En hij had het verdiend! Zo heb ik ook eens een rood papieren bloempje in de cactus gedaan, toen was ie ook zo blij! Had ie er al foto's van gemaakt. Wauw, het gaat er ruig aan toe bij jullie zeg! seks bij volle maan en de zweep erover! succes.. @ Patrieske: Als eerste een heel dikke knuf meid, wat ontzettend shit dat je niet naar de boekpresentatie kan. Had zo gehoopt dat het zou lukken. Verder vind ik het ook heel erg stom als mensen hun andere kindjes even 'wegdoen' als de kleine baby er is. En het dan ook nog gek vinden als die ander jaloers en dwars wordt... heel erg. Heb jij ook va die bonnen van de mexx? Goed idee om daar eens te kijken! @ mamamakka: wat zal het heerlijk ruiken bij jullie met de kerstkoekjes! en smootie erbij, jammie..