Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ziet er goed uit Mikki!

Ik heb zelf ook een romantisch bed, beetje te romantisch om in te bevallen vind ik zelf: een bamboe hemelbed. Kraakt ook heel erg hahaha!

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dextro Energy...dat is een goede tip, die ga ik ook in mijn tas doen!

Mijn tas is nog niet ingepakt en ik heb ook nog geen klossen/kraamzeil. Dat ga ik volgende week allemaal regelen. Ik ben ook wat minder ver dan de meesten hier, dus vandaar.
    Ik heb wel al speciaal nachthemden en ondergoed (lekkere boxers) gekocht. Nu nog een paar voedingsbeha's...
    Wat ik me afvraag...jij schrijft dat je pyjama's hebt ingepakt. Zit dat wel lekker als je net bevallen bent? Ik heb het idee dat die band van de pyjamabroek zo gaat knellen op je buik, en dat het onhandig is bij verschonen enzo, of valt dat wel mee?

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ons bed is ook van bamboe :) Althans, de ombouw. Er staat een losse lattenbodem op pootjes in. Maar inderdaad, die ombouw kraakt wel enorm :)

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zow, nou zoals jullie weten lig ik in het ziekenhuis, maar heb het geluk dat ze draadloos internet hebben, waar ik gratis gebruik van mag maken. :D

@ Tacha: ow meid, wat super zeg, dat Nona naar huis mag. Geniet ervan meid!

@ Patrieske: dankjewel meid. Het is zeker goed, dat het in de gaten gehouden word.

@ Mikki: super zeg dat je lekker geslapen hebt.

@ Yvette: en? Nog koekjes gebakken?
    Ze hebben nog geen bloed geprikt. Weet niet wat ze nu allemaal gaan doen...

@ Nettie: ons kleintje gaat nog nergens heen hoor, HIHIHI:)

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat lekker zeg :D Maar heb je daar dan een laptop of zo?
    Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden meid. Rust maar goed uit en geen zorgen!

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Mijn eigen laptop staat hier... :p

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat een luxe zeg 8) Lig je alleen op een kamer of met anderen? En zijn de verpleegsters/dokters een beetje lief voor je?

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    alleen ivm ruimtegebrek :). Ze zijn zeker lief voor me.
    Zodra er een andere kamer vrij komt boven word ik daar naartoe verhuisd.
    Lig nu op afdeling die eigenlijk is voor zwangeren tot 32 weken...

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha meis,echt super dat Nona thuis is,en het komt helemaal goed meis,dikke knuff en geniet nu lekker he

@mikki waaaaaaaaaaaaauw ik wil ook zo slaapkamer,echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

@Iloveandres nou lekker zeg dat je kan internetten,en toch draadloos :D
    als je lang moet blijven kom ik een keer op bezoek als je dat goed en leuk vind

rustig aan doen he knuffie

10. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    @ilovea:
    Doe maar rustig aan meis! Wel schrikken zeker, dat je moest blijven?

@ tacha:
    Geniet maar lekker van je kleine meissie! En zo te lezen doet ze het prima!
    Gaat alles goed met de bv?

Tasje:
    Misschien ook wel handig: iets van muslirepen om de trek na de bevalling te stillen!
    Hier de hele bevalling niets gegeten ( wel 6 keer overgegeven...) en ik had zware trek na zo'n prestatie...
    Ohw en slippers om onder de douche te gaan staan zijn ook wel handy.

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ tas: inderdaad, ik heb ook mueslirepen en evergreen in mijn tas gedaan. Maar meer met de bedoeling zodat mijn man wat te eten zou hebben tijdens de bevalling. Verder kwam de gene die mijn zwangerschapscursus geeft wel met een goede tip: kleding voor je man. Het komt nogal eens voor dat deze namelijk nat worden omdat je man je bijvoorbeeld even bijstaat als je onder de douche staat. Wel fijn als hij zich dan ook even kan omkleden. Verder natuurlijk camera niet vergeten, verzekeringspas en muntgeld voor een rolstoel.

@ mikki: mooi hoor! Daar kun je je kraambezoek wel in ontvangen ;)

@ iloveandres: wat fijn dat je op internet kan! Kun je de tijd een beetje doden... Ben benieuwd wanneer (en of) ze je weer laten gaan.

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: is goed hoor meis. Je mag morgen ook wel komen hoor. HIHIHIHIHI.

@ Ingepinge: ja was zeker schrikken, want je rekent er niet op... althans je gaat er niet vanuit... Hadden zelfs de boodschappen nog in de auto liggen. HIHIHIHI.

Hier is de artsassistente net geweest en zoals het nu gaat, mag ik naar alle waarschijnlijkheid maandag weer naar huis.

Ik weet niet wat de kleine allemaal aan het doen is, maar volgens mij is het een inhaalslag aan het maken... het is me nu toch druk daarbinnen... :) :)
    Ben echt zooooooo blij dat m'n buik nu weer zo af en toe beweegt en ik de kleine weer voel...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Iloveandres als ik had gekund was ik echt gekomen morgen,maar helas heeft ROel al wat afgesproken met vrienden,maar als je langer moet blijven dan Maandag komen we echt een keer aanwaaien

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Lieve meiden ik ga lekker mijn bedje opzoeken,

niet teveel kletsen he haha nee grapje

knuffffieee

15. Female

Female Niet meer actief

Bleh ff klagen
    Heb net vast 'begroting' voor de volgende maand gemaakt, wordt weer gezellig.
    Zijn zulke dure maanden dit, en een hoop extra kosten, auto kapot enz. enz. :(

Ik doe altijd zo mijn best om zuinig aan te doen maar er komen zulke idioot hoge rekeningen binnen dat het altijd maar net uit kan.
    Bijna alles wat er binnenkomt kun je bijna gelijk weer doorsturen :(
    Het kan allemaal maar net uit.

Hebben jullie daar nou ook vaak last van? :(

Nu ga ik ff bijlezen

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Meiden ik ga afsluiten.
    Morgen weer even kijken of ik op internet kan komen hier. :D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Ik ben net pas thuis omdat ik de hele dag wat bezig wilde zijn hoor,ik wilde toch wat mijn zinnen verzetten,liep echt met mijn ziel onder mijn arm ;-(
    Dus eerst mat Noël naar de mac gegaan,en toen naar de winkels en heb nu alles in huis gehaald,meteen de laatste kerstkadootjes voor de peetoom en peettante van Noël en deze kleine,en hun zoontje krijgt geld die is zelf aan het sparen.
    Voor Zoë* alles gehaald voor in de boompjes daalijk bij haar steentje daar zet ik altijd 2 kerstboompjes neer en die zal ik nog in dat weekend gaan zetten voordat ik word opgenomen.
    Bij prenetal alle laatste spulletjes gehaald voor de kleine,ben nu echt helemaal klaar,meteen voor Noël wat pyamaa's ingeslagen ;) en een maxicosi verkleiner besteld,ik heb hem nog steeds nergens gevonden dus ik moest hem nu echt bestellen.
    En toen bij de praxis een camera met beeld gekocht voor bij de kleine op zijn kamer,ik krijg de doos en die doos zit helemaal dicht geplakt zeg ik al volgens mij is dat een doos die ze hebben terug gebracht,nee hoor dat hebben we zelf gedaan,dus thuis gekomen meteen dat ding getest en wat denk je stuk,GRRRRRRR ik terug naar die zaak,en inmiddels kan ik dan zo boos worden,maar goed meteen geld terug gehad vlug naar de karwei en daat stond er ook 1 voor 50 euro goedkoper dus helemaal happy ;)),moet alleen even testen of hij het doet,naar de C&A ben ik niet meer geweest omdat Mart belde dat de poes was weggelopen,ik was echt zo boos,ik zei het van de week nog sinds hij terug is wilt hij steeds weg rennen,en nu is hij weer weg en het is zo kud en hij is nog steeds vel over been ik heb al een uur gezocht buiten maar kon echt niet meer ik ben weer zo verdrietig en zo boos op mart................Nu zit ie hier op de gang te eten,domme poes,het heel huis op zijn kop ruzie huilen en schelden en zit mevrouw even te eten nu,maar gelukkig dat scheelt dus weer ;)),dus sorry voor mijn geklaag.

Hia Nettie.....Bedankt voor de tip meid ik zal ze ook meteen gana halen wel een idee om het in de kasten te leggen.
    Ja ideaal he ,wij hebben hem zelfs boven nu ook als ik echt heel erg moe ben kan ik samen met Noël op bed tv kijken.
    Geef je meiske maar een dikke beterschaps knuffel meid.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt met je haartje meid.
    Hjeb je daar verschil in dan,ikd acht dat hij gewoon om het matras heen ging en dan je overtrek?

Hai Birthe.........Meid tnx voor je knuf die kan ik nu wel dubbel en dik gebruiken,ik voel me weer zo zielig,ik was net wat over dat boek heen van Zoë* en nu weer met mijn poesje ;-(
    Dat idee heb ik dus ook,ik vind het al heel erg dat ik in het zkh lig,maar ik vind dat gewoon geen plek 5 dagen voor Noël wel om zo even een paar keer op bezoel te komen en dan ook buiten bezoek uur want ik wil hem dan helemaal voor mijzelf hebben,samen met zijn broertje.
    Ja die kreeg ik woensdag binnen en ik moest die dag naar het zkh en ben meteen gegaan,die 20% extra geld op alle dingen van 50% dus ik raad het echt aan,maar volgens mij waren die maar tot vandaag toch die bonnen?
    Ik vind het een super winkel,jij ook?

Hai Goofychick...........Zo voelde ik me ook,dus ben ik gaan shoppen om mijn zinnen te gana verzetten.
    Doe het rustig aan he meid.

PATRICIA.................meid het is goed dat ze het in de gaten houden,maar ik hoop dat de CTG snel gewoon lekker goed is meid en dat je dan snel weer thuis bent,jeetje ik schrik er toch wel van,ik steek hier een kaarsje voor jou en je kleintje aan meid..Lieverd ik ben blij dat we zo contact kunnen houden,maar jeetje meid ik ben wel echt geschrokken hoor ;-(,ik hoop dat je snel thuis bent maar als het zkh veiliger is dan moet je maar daar blijven liggen hoor.
    Niets te danken meid,zorg goed voor jezelf daar he.
    Nou het is nu al gewoon een kleien rebel meid,zijn mama nu al pesten ;))

Hia ramona.........Nou als ik dat zo lees dan zou ik ook helemaal happy zijn hoor ;) met mijn nieuwe slot.

Hia Mikmak...veel plezier vanavond meid ;)

Hia Derona.....Ja dat vind ik ook,kijk als je nu gaat bevallen en je hebt niemand in het zkh om bij je kleine te blijven dat je hem dan naar een oppas brengt dat begrijp ik volkomen,maar als je dan thuis komt dan wil je toch met je gezin bij elkaar zijn,ik vind het verschrikkelijk dat we 5 dagen uit elkaar worden getrokken ;-((,maar ik heb geen kezue.
    Nou dat heb ik dus ook,die dag dat ik mijn ks snede krijg dan zijn mijn ouders met Noël in het zkh en als we dan naar de kamer mogen met zijn 3 tjes dan wil ik Noël er eerst bij hebben en dan mijn ouders daarna pas dat hebben we ook besproken,en dat begrijpen ze volkomen.
    Door de verbouwing kan hij hier nu nog niet staan ;-(

Hai Yvette......ja het was ook niet goed omdat ik als ik me rot voel het liefs geld uitgeef maar goed ik ben nu wel klaar ;))
    Ja dat zei iemand tegen mij dus heb het meteen in mijn hoofd opgeslagen.
    Ik snap dat heel goed meid,maar alsnog erg knap van je meid,ze is het ook niet waard.

Hia Tacha......Wat heerlijk dat ze thuis is meid ik ben heel blij voor je ;)
    Ach meis die onzekerheid hebben we allemaal,maar het komt goed meid je schattie is thuis ;)

Hia Merel Q .......ik zal het eens aan mijn vriendin vragen die heeft ook zwarte tegels in de badkamer en dat is een echte poetsmiep ;))
    Hadden ze geen wiet staan die vorige bewoners ;))
    Dat is inderdaad heel bijzonder dat die kindjes het redden....

Hia Mikki......Nee ik ben gelukkig nog thuis meid,maar lief dat je me toch sterkte wenste ;))
    Nou dat ziet er netjes uit meid ;))

Hai Lotus..........Ja ik durfde het gewoon niet,ik had en naar voorgevoel,gewoon bang voor pech met de auto of dat ik ziek zou worden of weeen zou krijgen,ik was gewoon in paniek.
    Ik hoop dat het helpt met de kussens meid,ik ga het vannacht weer proberen ik zit nu beneden met het zuur te wachten dat mijn medicatie zijn werk gaat doen en dan ga ik naar bedje toe.

Hia female..........Hier hetzelfde hoor meid,bij ons is het altijd zo als we wat ruimer zitten dan gebeurt er van alles dat we niet kunnen sparen ;-(,nu hebben we weer iets over 29 dec moet Mart zijn auto naar de keuring dus ik hou mijn hart nu al vast ;-((

18. Female

Female Niet meer actief

@ Verhuizen naar jan-mama's
    Lijkt mij ook beter, gewoon allemaal bij hetzelfde clubje blijven.
    Is zo vreemd om nu opeens bij een hele nieuwe maand aan te sluiten, bij mensen waarmee je je zwangerschap niet hebt gedeeld.
    (en 2 maanden tegelijk bijhouden, dat zie ik helemaal niet zitten, jullie zijn me al teveel :) )

@ mamamakka
    Ik hoop dat ik hem één dezer dagen kan bakken, ik laat het je iig weten! Zijn je koekjes gelukt?
    Leuk dat je ook graag dingen bakt, gezellig he :)

@ Inge
    Jullie hebben trouwens straks super weinig leeftijdverschil, gezellig zeg! ;)
    Is Roosmarijn morgen jarig?! GEFELICITEERD!

@ Sex
    Ik vind het ook steeds lastiger worden, buik zit ontzettend in de weg en libido is keihard naar beneden gekelderd, nog veel meer als tijdens de vorige zwangerschap... :(
    Ik baal er eigenlijk best wel van!
    Maar na de vorige zw.schap is het ook weer goedgekomen dus ;)
    Maar ik kan bijna niet wachten tot ik mijn eigen lichaam weer terug heb!
    Kindjes zijn wat mij betreft 1000 x leuker buiten als in je buik!

@ Journey
    Ik doe de hond in bad met babyshampoo dat kan ook :)

@ Mikki
    Leuk hoor een kindje met zulke bruine ogen, dat heeft Kynan ook. Van z'n papa.
    Voordeel vd indonesische invloed ;)
    PS Wat een prachtige foto zeg van de slaapkamer!

@ Patrieske
    Wauw lekker is dat he zo goedkoop kleren inslaan!
    Ik moest vd week ook kleren voor Kynan halen want hij was bijna overal weer uit.
    Had 2 broeken, 2 truitjes met lange mouwen, een blouse en een gevoerde bodywarmer voor 28 euro, alles vd hema. helft eraf, scheelt veel he!
    Nu komt de tijd om kleren aan te schaffen ;) , zeker na de kerst ;)

@ Derona
    Ben het helemaal met je eens! Moet er niet aan denken, Kynan een week weg! :confused:
    Ik blijf 5 dagen in het zh en vind het al zo erg dat ik dan Kynan zoveel minder zie. :(
    Gelukkig heeft mijn man vakantie.

@ Tacha
    Wauw wat super dat Nona thuis is!
    Enne natuurlijk ga jij het kunnen, komt zeker weten goed!
    Genieten maar!

@ IloveAndres
    Veel sterkte en succes meid!
    Wel fijn dat je internet hebt zeg!

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ik zit nu te huilen.......zo emotioneel zoals je het schrijft!

20. Female

Female Niet meer actief

Wat een reacties weer zeg :)

Vanmiddag een uur ofzo met Kynan en hond gewandeld.
    Het vriest dan wel, maar met het zonnetje erbij was het echt lekker. Voelt zo fris en gezond!
    Heb een poos geschilderd op de babykamer en een stapel nieuwe boeken bij de bieb gehaald. Had mijn boek uit, en tegenwoordig wordt ik bijna gek als ik geen leuk leesboek heb :)

En vanaaf lekker met Kynan in het grote bad geweest. Als je je kind zo happy ziet wordt je zelf ook helemaal vrolijk :D

Over een kwartiertje is mijn man al thuis, echt luxe zo vroeg op zaterdagavond...

Morgen kunnen we 's morgens rustig samen koffie drinken want hij is de ochtend vrij.
    Daarna gaan Kynan en ik een paar dagen naar pap en mam op de veluwe.
    Omdat Jur 10 dagen achter elkaar hele lange dagen weg is, anders wordt ik gek, zolang alleen met Kynan thuis. Beetje mensen om me heen ;)

Deel Deze Pagina