Zo ik ga voor een hele nacht slapen, ben benieuwd, vrienden met de kleine meid van 3 1/2 maand zijn net weg. Lekker bijgebepd, leuk hoor zo'n kleine in huis.....nog ffies.
Lekker is de vrieskou he? Ik ben er dol op! Enne Roosmarijntje is maandag jarig, dan wordt ze één jaar! De taart staat al klaar hihi. Wat doet jouw man/vriend eigenlijk voor werk? Is niet echt gesellie alleen, maar gelukkig heb je je kleine mannetje en je hondje nog! Welstrusten iedereen! Hopelijk een rustig nachtje zonder slechtslapertjes!
Hai allemaal Nou ik heb gelukkig heel goed geslapen,bijna geen steken meer in mijn zij gehad,dus dat scheelt wel ik ben wel erg moe,maar dat ben ik altijd in de ochtenden...........Maar ik hoest wel weer flink,maar het is ook echt heel erg koud he ,maar ja wel beter als regen vind ik. Vandaag wat achter de pc,ik heb nog iets van 60 mailtjes en ik wil graag mijn box leeg voordat ik naar het zkh ga en mijn hyves krabbels bij gewerkt hebben dus heb het nog druk achter de pc ,maar dat is niet zo erg,zoon lief zit tv te kijken,zijn papa was zo moeeeeeeee mag ik nog even slapen ,dus die hebben we maar laten liggen,het plafond zit er in,en vandaag gaat hij de muren en het plafond strijken dus ik laat hem nu maar even,ik ben ook echt een watje. Bij Zoë* schoonmaken mag niet omdat het vriest dus ik ga wel even alles nieuw neerzetten,en dan vanmiddag echt bij het huisje van mijn vriendin even kijken,want anders moet ik me ook ergens gan schamen Hai Ingepinge..........Mocht ik je niet meer spreken voor maandag ,gefeliciteerd met je dochter en veel plezier een maandag. Hia Goofychick.......leuk om te lezen dat het zo'n leuke avond was ,ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad. Ik kreeg trouwens een lege Pb van je Hia female........Ow dat jij dat nog kan meid een uur wandelen,ik hou dat echt bijna niet meer vol,ik krijg dan echt zo'n druk onder in mijn buik Echt waar hou je zo van lezen,ik helemaal niet,ja een tijdschrijft en dan ben ik er nog 3 dagen mee bezig. Veel plezier bij je ouders meid. Jazekers en nu met een 2de op komst moet je gewoon opletten met at je uitgeeft,vroeger kocht ik gewoon alles,en ja ik ben ook mijn bana kwijt dus het is gewoon opletten,en eerlijk is eerlijk je koopt het 2 maanden later is het voor de helft dat vind ik zonde van mijn geld,dus ik wacht voortaan op de acties,of ik moet het zo mooi vinden dan doe ik het wel,bij Mexx heb je altijd van die kerstspecials dat is een lijn die speciaal voor kerst uitkomt,die gaat ook niet in de uitverkoop,dus dat koop ik dan wel,nu heb ik voor beiden bijna hetzelfde voor Noël en zijn broertje als ik dan 2de kerstdag naar huis mag hebben ze dat samen aan . Ja daar kan ik ook nog kijken bij de Hema,heb ik nog niet aangedacht,dat komt omdat ik hier bijna niet in de hema kom omdat het hier echt een rot winkel is in de stad echt zo'n rommeltje,nu is er ook 1 in rosmalen en die is heel overzichtelijk dus daar kan ik wel even snuffelen van de week. Dat scheelt inderdaad veel 28 euro is geen geld voor al die spullen toch
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 15 dec.: Re81 Groeiecho 34wk. 16 dec.: Libra VK / Birthe VK /Naomiadaeze VK 17 dec.: Iloveandres controle VK / Patrieske16 CTG en Controle bij de gyn 18 dec.: Journey gynaecoloog en echo / Yvette controle vk 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! / Derona vk / Patrieske16 Afspraak co assistent van de OK,en in de middag gesprek bij de anasthiasits / MerleQ VK 22 dec.: Re81 VK / Patrieske16 Keizersnede van de kleine van patricia 23 dec.: Lotus1981 begin verlof!!! / Mikmak VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:20mbwoff] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:20mbwoff] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:20mbwoff] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:20mbwoff] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:20mbwoff]
Hey Meiden, ik heb het geprobeerd, maar het lukt mij niet meer om het hier bij te houden. Ik ga even afstand nemen van jullie, maar kom zeker af en toe even kijken hoe het met iedereen gaat. Ik heb mezelf bij de "we hebben niet zoveel tijd om te schrijven, maar lézen wel mee!" mama's gezet. Meiden, veel suc6 allemaal met de laatste loodjes. Veel liefs SimplyMe Ps. Ik heb de afsprakenlijst (stond op 645) ietsje aangepast.
oh simplyme wat jammer nou ! maar begrijp je wel hoor tis moeilijk bij te houden soms. vandaag weinig doen word om 13:00uur opgehaald door me ouders we gaan dan weer even naar de fokker kijken naar het nieuwe pupje van ze , dit is de laatste x volgende x mag ze mee naar huis !
Hia Simply me........ Meis ik hoop dat je zo nu en dan wel even laat weten hoe het met jullie gata,desnoods in een pbtje als je dat zou willen,zeker zo tegen het einde van je zw meid.
@Patrieske,meis zo je hebt ff lekker flink geshopt,en lekker gegeten bij de mac lekkerrrrrrrrrrr owh zul je altijd zien he,gelukkig dat ze niog aan andere hadden en nog goedkoper ook dikke knuffff @Simplyme jammer dat je weg gaat,maar begrijp het ook het is idd moeilijk hier bij te houden als je niet veel tijd hebt dikke knufff
Hia derona Ja dat heeft me echt goed gedaan ,soms moet je je evne laten gaan toch Ja en we hebben hem gisteren aangesloten en hij doet het super,maar we hadden eerst het beeld steeds op zijn kop,dus Mart schelden ik weer janken want ook dit was weer de laatste ,er zat geen boekje bij in de doos,maar goed Mart had een knopje gevonden waar je op moest drukken en toen was het beeld recht ,hoezo soms samen dom hahahah. En hebben jullie nog plannen vandaag?
iloveandres doe je het wel even rustig aan.... Tacha super dat nonaatje thuis is geniet erg vanh aar. Ik ga zo lekker naar mijn vader en moeder daar de boel onveilig maken dus zal er de rest van de dag weinig zijn maar in ieder geval tot morgen
BUDDY ALERT: Patricia (IloveA) smste: Heb slecht geslapen. Maar mag al naar huis (Ze kan het internet even niet op, dus vroeg mij het even te plaatsen, ze zal wel weer snel hier zijn denk ik!) EINDE BUDDY ALERT
@Patrieske oooowh wat erg he,als het dan eenmaal niet mee zit ,dan zit het ook echt niet mee he,gelukkig dat het toch gelukt is, Vanmiddag gaan we zowiso bij vrienden op visite,en nu ff luieren en ff opruimen zo Jullie dan?
He goedemorgen, JAAAAAAAAAAAAA ik werd (met tussenpozen van de toilet) pas voor het eerst om half zes wakker en daarna weer om half negen! He he.....maar dat is een beetje orde van de dag. Een nacht heel slecht slapen, daarna uiteraard beter slapen, dan weer ietsje slechter slapen en dan weer heel slecht slapen. Nou maar hopen dat de goede nacht net voor de bevalling zit Zometeen naar de doop van ons petekindje. Kan je je vruchtwater ook opvangen in de dooppot? Tot strakkies!
Hier gelukkig iemand die een redelijke nacht heeft gehad, nog niet echt uitgeslapen maar dat ben ik gewend de laatste tijd. Gisteravond was dochterlief nog een paar keer wakker geweest, door dromen/ijlen of hoesten, gelukkig sliep ze de nacht wel door en is ze niet wakker geweest. Nu heeft ze nog steeds koorts en haar neus is net een lek kraantje, ze loopt de hele ochtend al te niezen en heeft van die waterige oogjes.... Echt super zielig, maar gelukkig speelt ze wel. Nu nog even verder kijken online en dan gauw de koffie aan zetten voor als hubbie straks thuiskomt van de kerk.... We gaan verder vandaag dus lekker niets doen, kunnen toch niet weg doordat dochter ziek is en dus zijn we verplicht de hele aangewezen op een lekker warm huis met z'n drietjes gezellig....Heerlijk! Iedereen een fijne zondag gewenst! @iloveandres: Goed nieuws! Fijn dat je weer naar huis mag, en las zelfs dat je beebje weer druk bezig was te bewegen? Heerlijk gevoel! Ben superblij voor je! @goofychick: fijn dat je zo goed geslapen hebt! een fijne dienst straks!
@iloveandres: heerlijk dat je weer naar huis mag. Misschien doordat je nu wat rustiger en vertrouwen hebt gekregen omdat je in de gaten werd gehouden je beeb ook weer wat relaxer is geworden? @buren: zonet tegen hubbie, zal ik de gordijnen maar even open doen in de huiskamer, anders denken de buren wat Nou die dachten al wat van de week toen het zooooo vroeg licht was beneden hadden ze hem verteld.....hahahahahahahahahahahaha!
WAUW, meiden, ik ben BLIJ! 37 weken vandaag! @ Patricia: Meid, ik hoop dat je snel weer hier bij ons komt meekletsen! Goh, ik zie nu pas dat je gisteren gewoon op internet kon! (Wij waren op de housewarming) Geen koekjes meer gebakken, had er geen tijd voor! Dat je de kleine nu zo goed voelt bewegen, komt misschien omdat je in het ziekenhuis lag, goed in de gaten gehouden werd en zelf daardoor rustiger werd, dat idee had ik bij mezelf op een gegeven moment @ MamaMakka: Haha, de mannetjes zijn bang, wat een bak Ach, het is gelukt Veel plezier vanmiddag, leuk hoor, pupje kijken @ MerleQ: Ja wie had dat nou ooit gedacht he? 37 weken gewoon! Jij doet het echt goed met je gewicht he meid, petje af! Volgens mij kun je voor zon vloer het beste schoonmaakazijn gebruiken, een klein scheutje in het water. En anders gewoon even navragen daar waar je de tegels besteld hebt. Wat een goede tip, kleding voor de man! @ Tacha: GEWELDIG meid! Wat een mijlpaal! En natuurlijk ga je het wel goed doen! En nu alleen nog maar genieten, genieten en nog eens genieten met jullie drieën! Kan de snoepwinkel eindelijk open @ Nettie: Geniet van je zondag meid! @ Birthe: Nee, zo moeilijk was het inderdaad niet @ Mikki: Wauw, echt een prinses Sheba bed! Heel erg mooi, daar kun je zeker je kraambezoek in ontvangen! @ Mirella: Jammer dat die olie bij jou niet werkte, ik gebruik hem nu ook, dus zie het al somber in @ Female: Ja, hier dus hetzelfde he ik vind het vreselijk, er gaat gewoon meer uit dan erin komt, vandaar dat ik jou die tip vroeg hoe je dat in godsnaam doet met je boodschappen! Ja, heerlijk toch, dit weer om lekker te wandelen, voelt heerlijk fris aan! (Wij hebben gisteren ook 100 mtr. gewandeld ) Veel plezier op de Veluwe bij je ouders ! @ IngePinge: Oh wat leuk, je dochter 1 jaar! Gefeliciteerd alvast! @ SimplyMe: Meid, succes met alle drukte en we zien je af en toe wel verschijnen hier! @ Goofychick: haha, wat heb je af en toe toch een uitspraken! Veel plezier met de doop meid! Wat heerlijk dat je vannacht goed geslapen hebt zeg Haha, is die sociale controle bij jullie ook al zo groot? Hier dus ook pfff, wel heel leuk! @ Patrieske: He, wat vervelend, zo te lezen ben jij ook prikkelbaarder dan anders Meid, als je kat nu wat vaker weg loopt, kan dat best zijn omdat ze zon avontuur heeft beleefd en gewoon de smaak te pakken heeft Gelukkig dat ze later gewoon thuis zat te eten! @ LAATSTE WEKEN: Iedereen, echt iedereen om me heen begint zenuwachtig te worden, te smsen, te bellen en af en toe een krabbel op hyves, omdat ze zo benieuwd zijn en denken dat ik snel beval! En ik ben de rust zelve Heb gewoon een normale-geen-zin-in-de-bevalling (zoals ik vroeger geen zin had in een proefwerk) maar verder heb ik zoiets van, we zien het wel. Het is de 14e vandaag en nog geen kleintje, dus nu hou ik het definitief op 9 januari! (Dan zou ik 5 dagen overtijd lopen, dat zou pas echt een giller zijn!) Hehehe, het is gelukt! Mannetje over de streep en we hebben EIN-DE-LIJK weer seks gehad! Jeej Ben helemaal blij, vreselijk he? (T was wel al 10 weken terug omdat we daarna niet meer mochten ) En onze uk zit er gewoon nog in, geen extra harde buiken, niets Wel een ruk nacht, kei en kei pijn in mijn bekken/rug, maar goed, boeit niet .
Nettie: Wij hebben die geurbuiltjes ook van zwitsal.. Als je de deur van de babykamer open doet.. De heerlijke geur komt je tegemoed Jeannette: Zeiltje hoeft ook niet, zei de intaker van de kraamzorg.. Nou daar heb ik dan 2 zeiltjes voor gehaald.. Iloveandres: Je moet maar zo denken, je bent nu op de goede plaats.. Succes, en heel veel sterkte! KNUFF!!! Wat een luxe! Nou ja, luxe.. 'T is niet leuk, maar je hoeft niets te missen Fijn dat je weer naar huis mag meid! Derona: Sinds vorige week zondag staat de box hier in de kamer.. Tacha: Natuurlijk ga jij het kunnen, en blijft ze goed aankomen.. Geniet er van, jullie zijn gewoon nu samen En ik ben hartstikke blij voor jullie dat ze al mee mocht!! Komt goed, heb vertrouwen in jezelf!! MerleQ: Met groene zeep proberen.. M'n oude buurjongen gaf dat ooit als tip.. Hij zit in natuursteen enz.. Mirella: Hier nog geen tas klaar staan.. Ja die van de baby maar dat is alles.. Die van mijzelf moet nog eventjes.. Maar heb niet het gevoel dat ik binnen nu en de 3 weken ga bevallen.. Dus doe het nog even rustig aan.. En dan langzaam aan alle dingen verzamelen.. SimplyMe: Ja het is hier een drukke bedoeling.. Jammer, maar ik snap je keuze wel.. Heel veel succes nog met de laatste loodjes, en tot snel