nee volgens mij niet, heb wel picassa alleen kan daar nog niet goed mee overweg en kan dan ook lang niet alle bewerkte foto's terug vinden...zeg maar gerust geen enkele bewerkte foto.' Verkleinen kan hier op de site wel alleen de breedte en hoogte kunnen niet apart volgens mij....
@ cake: ik ga het idee denk ik maar eens overnemen. Heb al veel te lang geen cake gebakken... @ rozen: Rozen zijn mooi! Ik ben heel zuinig op mijn mannetje... en de rozen. Hij komt hooguit een keer per jaar met iets leuks aan maar dan is het wel echt extra leuk... @ Positiemode: wat is dan wijsheid... een maat te groot kopen? :S
@nettie dan kan ik je niet helpen.. misschien wel iemand anders hoop ik voor je! @libra veel plezier met cake bakken
@libra: even ter vergelijking? mijn hubbie neemt nooit iets voor mij mee, echt sinds wij bij elkaar zijn verast hij me alleen op mijn verjaardag en dit jaar op moederdag met een ontbijtje op bed en als ik geluk heb ligt dan op het dienblad een bloemetje uit onze eigen tuin....Hij heeft wel eens parfum mee genomen alleen dat kon hij kopen van een collega die het voor heel godkoop had gekregen, dus een parfum die nog niet op de markt was voor 3 eurootjes...en dat zegt ie dan ook....niet dat hij er echt als verassing mee komt nee och hij heeft het ook maar gekregen dus dacht ach leuk voor het vrouwtje....op die manier zeg maar....hij is nog nooit uit zichzelf naar een winkel gegaan om iets leuks of moois voor me mee te nemen....het enige bloemetje dat ik wel es kriijg is eentje die hij gratis kreeg bij de hornbach......mmmmnou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet echt veel heb met een bloemetje maar een spontaan gebaar zou echt wel es leuk zijn, maar nee hoor, zijn nu 7 jaar bij elkaar en nog nooit gebeurd...... Dus knijp je handjes maar dich met een lief die het eens in de zoveel tijd doet! Ben best een beetje jaloers....
he je manneke lijkt op de mijnes pff.. ik wou dat me manneke ook zo was hoor afentoe spontaan iets doen..
@ Nettie; Jeetje, ja dan heb ik het wat dat betreft getroffen.. Misschien moeten we jouw mannetje eens een mailtje sturen?
@ MerleQ: Ja, erg is dat he, dat janken om dingen! Maarjah nog een paar maanden (en dan nog de zogenaamde kraamtranen) en dan zijn we weer onszelf Mét kleine baby in onze armen! @ Journey: Heerlijk he, dat lage trappen :S Wat moet jij belachelijk vroeg op voor je werk! Succes vandaag nog en geniet lekker van je weekend meid @ Derona: Oh, gelukkig maar meid! Wat zijn mannen toch moeilijk te volgen af en toe En dan nog zeggen dat er een gebruiksaanwijzing bij vrouwen hoort! Pffff @ Lotus: Je ijzer kan toch nooit te hoog zijn? Hoe hoger hoe beter zeggen ze,maar hij mag niet onder de 7 uitkomen bij zwangere vrouwen en bij niet-zwangeren moet ie zelfs hoger zijn dan 7,6! Bij mij was ie eerst 6,8 toen 6,2 en nu zelfs nog maar 5,8 ondanks mijn staaltabletten! Heb ook al andere tabletten gekregen, om te kijken of dat werkt Wat jammer van dat plakpapier, ik ken dat wel. Misschien dat je er inderdaad vandaag aan toe komt, zijn toch de leuke dingen om te doen! Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Misschien vanmiddag even slapen? @ Libra: oh, slaap jij ook al zo slecht, vervelend meid Sterkte ermee! Ik heb ook alleen die van de etos binnen en die van babydump kun je zelf ophalen met zon reclame bon. Wauw, wat lief van je man! Geweldig zeg @ Nettie: Heel eerlijk gezegd mis ik het werk niet het kost veel tijd en moeite om iets in huis te doen, dus daar heb ik mijn dagen behoorlijk mee gevuld. Slecht he, om er zo over te denken Mijn collegas mis ik wel, maar die zie ik op deze manier toch regelmatig, want we hebben afgesproken dat ze gewoon eens in de paar weken bij ons thuis komen vergaderen, wel leuk inderdaad! Hihi, nou ik vond het eerst een rare vraag om te stellen, of hij misschien zo ver naar onderen kon schoppen, maar omdat ik me er een beetje ongerust over maakte, heb ik het toch maar gevraagd. Ik lees nu van meerderen onder ons dat ze daar ook wel eens last van hebben, dus zo is wel iedereen in één keer gerustgesteld Ik geniet zeker dat alles zo goed was! Dat ijzer ja, we zullen wel zien. Meer dan wat ik nu doe kan ik toch niet doen Pfff, ja soms zijn ze zo druk he die kleintjes! Maar ach, dat heeft ook zijn charmes Lekker, cake . Ik heb hem gisteren gebakken en zou er zo vandaag ook wel weer één willen maken Misschien dat ik maar eens koekjes ga bakken of zo vanmiddag @ Female: Haha, ja, dat heb ik dus ook, dat ik het van de daken wilde schreeuwen! Dus wij hebben ervoor gekozen om het maar gewoon te vertellen, ik kan mijn mond toch niet houden Knap van je dat jij dat wel kan! De gordijnen zijn veel te breed gemaakt wel een halve meter per kant, dus een meter per raam! En er is al heel veel aan vooraf gegaan, want eerst zeiden ze dat we te weinig meters hadden, moesten we keiveel geld bijbetalen voor de extra meters en nu blijkt dus dat die extra meters niet nodig waren! Verder hebben we hele dure rails besteld, dat is iets nieuws, een soort van sierrails, die blijft ook in het zicht, ook als het gordijn gesloten is. Die hadden we voor alle ramen besteld, maar we hebben nu op 2 slaapkamers gewoon van die normale witte blinde rails geleverd gekregen. Dat laatste is gelukkig opgelost, daar krijgen we zsm nieuwe voor en volgende week donderdag komt iemand kijken naar de gordijnen zelf. Hoe is je haar geworden? Foto, foto! Spannend meid, nog een paar dagen! Ga je wel nog wat fotos plaatsen van jullie leuke kleine Levy?! @ Ramana: Ach, je hebt een banden-tic of je hebt het niet Haha Nou, die opmerking van je man, daar zou ik om kunnen ploffen Al zou die van mij misschien ook wel zon opmerking kunnen maken, als grapje (maar dan zie je mij dus niet lachen!) Spierpijn in je banden kan wel hoor. Mijn buik is ook in één keer heel snel gegroeid en had toen ook spierpijn in mijn banden en een beurs gevoel aan de zijkanten. Is nu weer over, want die van mij groeit geloof ik met spurten en met stopjes. Dat van die mannen die complimenten moeten ontvangen, ken ik wel. Dat moeten geloof ik ALLE mannen! Mijn man, mijn vader, mijn broer, noem maar op En inderdaad, als wij vrouwen het doen, valt het niet eens op! @ Patrieske: haha, ik zou wel willen, maar mag dus geen auto meer rijden Lekker handig Wat ze met het ijzer gaan doen, ik heb geen idee. Ik ben vandaag op veel verschillende dingen geprikt die ook met het ijzer te maken kunnen hebben, zoals ook vit. B12 en foliumzuur. Maar ik pak ook al elke dag voedingssupplementen voor e zwangere vrouw (Mama & Baby van Dagravit geloof ik) Wat fijn dat je vannacht beter hebt geslapen meid! Was ook wel weer eens nodig he! @ Sjansie: Dan zul je de doos binnenkort wel op kunnen halen, leuk hoor! En jou probleem met de vergoeding is dan daarmee direct opgelost
@yvette... nee niet mijn ijzer.. maar mijn bloeddruk.. maar mijn ijzer is wel wat aan hoge kant.. maar dat komt door een bepaalde ziekte wat ik waarschijnlijk heb maar daar kom ik pas achter een jaar na de bevalling.. ik begin nu al te gapen.. dus waarschijnlijk niet heheh.. anders vanavond hoor.. manneke gaat toch van het weekend klussen
Nettie: Heb je paint? (Volgens mij zit dat standaard op iedere pc) Dan kun je de foto gewoon openen met paint en dan verkleinen. Kleine handleiding: Je gaat op de foto staan, klikt met je rechter muisknop en pakt dan de optie "openen met" en dan naast dat pijltje komt 'paint' te staan Dan klik je daar op en dan opent die hem automatisch in paint. Dan ga je naar Afbeelding boven in het menu (waar ook 'bestand' 'bewerken' en 'beeld' staat) dan ga je naar uittrekken/hellen en dan zet je de marges op 25 % en 25% dat is altijd goed voor de site. Opslaan als en dan op de site zetten! Succes!
@lotus: ben ik toch weer blij dat ik niet de enige ben...heb wel eens gedacht dat ik de minst romantische man gevonden had die er rondloopt....haha @libra: haha wie weet helpt het! Ik heb ook wel eens gezegt dat hij best eens wat spontaan mag doen maar ja als ie dan een dag later ergens mee aan komt zetten is nog niet echt spontaan zegt ie....en een dag later is hij het weer vergeten dus ik geef gewoon de hoop op...kan het altijd meevallen als hij wel een keer ergens mee komt. Had vorige zws gehoopt dat hij uit zichzelf aan zou komen met een armbandje met kindhoofdje voor me...maar nee hoor kon ik zelf gaan doen want hij "durft" dat niet alleen te beslissen....hmm wie weet komt ie nu wel uit zichzelf met zo'n koppie als de kleine er straks is.... heb ijdele hoop haha @yvette: kan me voorstellen dat zulke vragen een beetje lastig zijn maar echt die meiden weten niet beter hoor, die doen de gekste dingen, ik bedoel als jij een vermoeden hebt dat je vruchtwatet vloeit dan komen ze gerust in de onderbroekje ruiken....lijkt nu behoorlijk genant maar op zo'n moment wil je graag dat ze alles doen wat in hun macht ligt en ja het lijkt raar maar op die manier weten ze zeker wat ze moeten doen, dus zo'n vraag van jou is daar niets bij vergleken...haha lekker trouwens dat je collega's dat doen, betekend ook dat zij graag contact met jou houden, en niet gewoon doorgaan of het nou met of zonder jou is. Wel egostrelend lijkt me! En hebben jullie die cake al op dan? ik krijg dat nooit voor elkaar ik doe een paar dagen over zo'n cake en het heeft dus geen zin om morgen alweer iets te gaan bakken want dan komen we er niet door...
zo en nu even een update over vanmorgen. Eerst even naar de fysio geweest. Zij geeft me geen oefeningen mee, omdat dat in haar ogen gewoon niet goed is voor mijn situatie. Daarna nog even gaan bloedprikken, weer een aantal buisjes lichter Maandagmiddag kan ik bellen voor de uitslag. Vanavond krijgen we bezoek en morgenavond ook.Gelukkig hebben we de boodschappen al in huis, dus hoef ik als ik straks thuis ben, de deur lekker niet meer uit (Ben nu bij mijn ouders thuis, even eten om 13 uur en dan lekker naar huis) Liefs
@Ramona leuk zeg dat je man een tweeling broer heeft Ja bij de eerste wou ik wel graag thuisbevallen, maja ik werd opgenomen in het zh,dus moest wel daar bevallen als het om geld gaat pfff dan is hij echt een stugkop,ik hoef er ook niet bij te gaan zitten als hij de rekeningen gaat doen,want dan poeh hihih
Goedenmorgen meiden, @ Merleq: Volgens mij krijg jij gewoon een deel terug hoor. Als jij 3 sterren verzekerd bent, krijg jij de helft van de eigen bijdrage terug van de ziekenhuisbevalling. Van de kraamzorg klopt het wel ja. Als je 4 sterren hebt, krijg je 100% vergoed voor de eigen bijdrage van de ziekenhuisbevalling en ook voor de eigen bijdrage van de kraamzorg... @ Derona: wat lief! Soms kunnen mannen toch ineens wel weer lief uit de hoek komen he? @ SimplyMe: ik had het al gezien. HIHIHIHIHI @ Nettie: als ik wel naar Hellendoorn ga, dan ga ik niet alleen, want dat is te veel voor mij om te rijden. Ik kan nog wel auto rijden, als het maar kleine stukjes zijn... Zoals, naar de stad, of naar m'n ouders. Echt lange stukken rijden moet ik echt iemand bij me hebben... Ik wil de doos wel graag hebben, dus misschien dat ik m'n vriendin dan een keer vraag of ze zin heeft om mee te gaan... Succes met je huishouding vandaag meid! Ooooooow lekker hoor een cake... krijg al honger als ik het lees. HAHAHAHAHAHAHA... @ Female: ik wil inderdaad een kadowinkel/feestwinkel/speelgoedwinkel beginnen. Maar dan wel via internet, zodat ik gewoon thuis kan gaan blijven werken (of misschien in het begin eerst naast m'n baan). Ben nu nog druk bezig in de uitzoekfase en wil op 1 november ook naar de startersdag van de KVK gaan. @ Ramona: mijn buikje zit nog niet in de weg, maar dat zal denk ik niet lang meer duren... @ Libra en Lotus: altijd leuk die loonstrookjes. HAHAHAHA. Alleen jammer dat het altijd zo weer op is... @ LIbra: wat lief, dat je mannetje met rozen aan kwam zetten. Die krijg ik niet zomaar hoor.... HIHIHIHI @ groeien uit je kleding: ik hoop dat het mij niet gaat gebeuren. Ben al wel 9 kilo aangekomen, maar tot nu toe zitten de broeken nog steeds hetzelfde...Dus tot nu toe zit het echt alleen maar in de buik en borsten... @ Patrieske: wat fijn dat je eindelijk weer eens goed geslapen hebt! Dat kan ik van mezelf niet zeggen, helaas... Ik denk dat het normaal is hoor, dat je je kleine niet altijd evengoed voelt... Denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken. KNUFF! Zow, volgens mij heb ik nu iedereen gehad, zo niet... sorry ... Ik ben vanmorgen naar de markt geweest. Rolstoel in de auto, m'n ouders en tante stonden al te wachten. HIHIHIHI. M'n moeder heeft me op de markt geduwd. Alvast groenten en fruit gehaald, dan hoef ik morgen niet meer naar de markt toe en alleen nog maar naar de winkel... Straks ga ik de kasten hier leeghalen en de glazen (die in de kast staan) in de vaatwasser doen, zodat die morgen weer schoon de kast in kunnen als alles op een andere plek staat. Heb er helemaal zin in. Gewoon de woonkamer HELEMAAL! anders. Zal vandaag even foto's maken hoe het nu staat en maak dan morgen weer foto's van hoe het morgen is, goed? Nu eerst even eten en daarna druk aan de gang. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@nettie ik juist blij dat ik niet de enige was hahaha mooie foto! @yvette.. niet zo mooi.. maar dan hoop k dat je uitslag van de bloed wel goed is.. en gelukkig hoef je geen boodschappen meer te doen.. veel plezier met de visite.. @iloveandres.. nou dat valt wel mee opmaken meteen het is wel maandsalaris he veel plezier vandaag ! en morgen ook he!
@ Lotus: mijn man krijgt rond de 25e zijn salaris, en bij ons is steeds rond de 1e van de maand de meeste vaste lasten.... Dat is dan altijd weer het mindere deel van de maand he? HAHAHAHA, het is dat het moet, maar anders. LOL
Hai Zo nu even verder met reageren,kom net terug met Noël van de logo ,lekker helemaal nat tot aan mijn onderbroek 10 min lopen maar en dan in een stortbui en rennen durf ik nu niet ,Noël zat lekker droog onder zijn regencape hahahah,maar goed bij de logo gooide hij zijn kop in de krib hij wilde niets zeggen,en ze zijn ook maar eerder gestopt,hij is ook weer erg hangerig,zit nu een dvdtje te kijken die die net bij de super heeft gekregen,ik dacht ben toch al nat dus ga maar meteen mijn spullen voor de spagethi halen ,anders moet ik er straks weer door heen......... @ Patricia......oke dus je had me alweer gevodnen hahahah . Weet je al wat je gaat doen met je web winkeltje nu? en als je een link hebt wil ik hem best bij mij op mijn hyves zetten,er zitten veel koopgrage mensen op Ik hoop dat je ook snel een goede nacht zult hebben meid,want wat doorslapen je kan geven........ Tnx,ik lees het ook bij de andere,dat komt ook dat bij mijn andere 2 zw pen mijn placenta voor had liggen en nu achter,misschien wil ik te veel . Lekker dat je nu door de rolstoel toch wat dingen kan doen. Ben benieuwd naar de foto's @ derona.....Jeetje wat rot dat hij zo deed,ik vind het erg voor je,dikke knuf,wij kunnen er natuurlijk wel over oordelen,maar jij zit met de ruzie,ik las al dat hij ana het bijdraaien is,dat vind ik wel fijn om te lezen en dat jullie het nu gaan uitzoeken.... @ Mamamakka.....Nou meid,dat is rot dat het niet zo goed was bij de VK,maar wel goed dat ze het goed in de gaten houd....... He dat is mooi,zat ie vol Hahahahh sorry dat ik lach over het verhaal van je man over je borsten hahahaha. Geen sorry zeggen,gewoon lekker zeuren hoor @ Cindy.........Fijn dat je terug bent meid. Je zegt heftige verhuizing,is het niet goed gegaan? Hetw as dus wel even schrikken met de 20 weken echo als ik het zo lees Gefeliciteerd met je zoontje @ Libra.......Rot is dat he als je je draai niet kan vinden