Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Kom even aanwaaien ;)
    We hebben samen een weekendje vrij dus dit weekend wordt er veel geklust in huis..alle laatste dingetjes die nog af moeten voordat de baby wordt geboren. En Luca heeft weer zijn knorrige dagen :rolleyes:

Tacha, wat een poppetje..zo klein in de MC. Geniet er lekker van..voor je het weet rent ze al rond ;)
    Moest wel even lachen om je verhaal van de eerste nacht..opeens kwam het weer boven hoe onze eerste nacht samen thuis was :)
    Zo herkenbaar ;)

@ de rest, zwaai en knuffel.

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai Chantalk..........

Veel klus plezier samen en ik hoop dat alles dit weekend afkomt..........Hopelijk word Luca daalijk ook wat vrolijker,en dan mag hij mij wat geven :)

Zwaai zwaai terug........

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

(geschreven toen ik nog internet had, toen viel internet weg, dus daarna Yvette teruggesmst.)

pffff, wat een nacht. Lijkt wel of ik vaker wakker was als thuis...
    Vanmorgen eerst om half 6 al wakker, maar vond het toch nog veel te vroeg, dus weer geprobeerd om te gaan slapen. Dit was gelukt tot 8.00 uur. Om 8.15 uur kwamen ze m'n ontbijt registreren. Mocht ter plekke kijken wat ik wilde hebben.

Tijdens het ontbijt heb ik aan de CTG gelegen en die was wederom goed.
    Net is de gynaecoloog langsgeweest en die vertelde dat het er zo goed uitziet dat ik straks al naar huis mag. :D
    De kleine laat ook weer goed van zich horen, dus dat werkt ook goed mee. Buik is al aantal keren deze ochtend op en neer gegaan.

Wel komen ze de komende dagen bij mij thuis, om me thuis aan de CTG te zetten. Dus word nog wel goed in de gaten gehouden en ik hoef zelf niet steeds heen en weer te rijden. Super toch?

Jullie willen niet weten hoe blij ik ben.
    Kan gewoon dinsdag naar m'n vader zijn verjaardag toe dinsdag... en als het goed is gewoon met kerst en oud en nieuw ook thuis. :)
    Het is alleen wel zo, dat als ik de kleine weer zo weinig voel, ik weer opgenomen word. Dan waarschijnlijk weer naar huis en mocht het dan nog een keer gebeuren, word ik opgenomen en mag ik pas weer naar huis als de kleine geboren is.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(vanaf hier thuis geschreven)

@ Patrieske: ja ik was er ook beetje van geschrokken hoor, maar had zoiets van: dit is beter voor ons kleintje, dus niet zeuren. :)

@ SimplyMe: zal je wel missen hoor meid.

@ Journey: ik doe rustig aan hoor meid. Wees maar niet bang. :D

@ Yvette: ow, hahahaha, nou die van mij durft niet meer, omdat hij bang is dat we het bed stuk maken, nu hij op klossen staat....
    Ik ben ook zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nieuwsgierig naar je geboortebord meid.

@ Joyce: ik hoefde inderdaad niets te missen. HIHIHIH
    Ow wat super dat jullie kast is verkocht zeg.

@ Lotus: ja ben ook erg blij hoor.

@ Tacha: mooie foto zeg. Je moet haar wel zoeken hoor. :)

@ Mamamakka: wat balen meid. Hoop dat je je snel beter voelt.

Hier lig ik inmiddels weer op bed te rusten. Zo de kruiken (die heb ik wel gemist zeg) even pakken en lekker in m'n rug leggen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Mirella: goed lijstje, ik had idd ook fishermansfriends erin zitten en de dextro! Slaap sinds een weekje op een zeiltje en bed op klossen.

@ Mikki: wauw! Prachtig zeg, dat bed! Wat zal jij fijn bevallen... ;)

@ Iloveandres: lekker dat je internet hebt zeg, en dat je misschien maandag al naar huis mag! :) Fijn ook dat je de kleine weer goed voelt. Misschien toch ook een stukje stress en spanning geweest van alle zorgen en je druk maken, dat je de beeb weinig voelde? Ohw je bent alweer thuis, ben benieuwd!

@ Patrieske: Ik ben gisteren nog snel naar de Mexx gegaan met die bonnen! En een mega schattig broekje gekocht maat 56.. Geweldige winkel ja, ik werd alleen depri van die bonnen steeds omdat ik niets voor mezelf kon kopen nu haha! Maar je bracht me op een goed idee :) Gelukkig heb je je dag nog goed door gebracht zeg, trots op jou. Alleen weer shit van de poes, dat camera ding (Maar nu 1 €50,- goedkoper!, misschien toch een heel goed karma..) enzo. Soms is het ook net of alle dingen even tegen zitten he.
    Hier de kinderwagen ook binnen, super is ie! Mooie kleur ook, olijfgroen.

@ Female: Soms heb je wel van die maanden dat je idd geld tekort komt! Bah.. Maar als er wat meer binnen komt verwen ik mezef weer heel erg haha.

@ simplyme: hopelijk krijgen we nog regelmatig een update van je!

@ Tacha: Je doet het super meid! Een goede en trotse mama. :) hihi, die foto in de maxicosi, je moet haar echt zoeken ja! klein poppetje...

Nou, na veel gestuntel staat de kinderwagen hier helemaal in elkaar en hij is prachtig! Nu al zin om er mee op pad te gaan..
    :)

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    ,Hai Patricia

Super dat het allemaal weer zo goed is meid :) ,ben een heel stuk opgelucht :)
    Dat is zeker super dat ze dan gewoon thuis komen,wat fijn zeg meid,ik zal voor je duimen dat je niet meer naar het zkh moet meid en dat je lekker thuis kan blijven,maar goed als het moet dan moet he meid.
    Nou goed maar tussen zeuren en zeuren zit een groot verschil he meid,je mag natuurlijk balen dat je in het zkh lag,want je wilt gewoon dat alles goed en lekker gaat toch,maar gelukkig ben je gewoon weer thuis,helemaal happy voor je :)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ja heb ons kleintje ook even toegesproken, dat het maar fijn lekker moet blijven bewegen, omdat zijn/haar mama er niet op zit te wachten met de feestdagen in het ziekenhuis te liggen... :) :)

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Birthe.........

ja soms heb ik weleens een goed idee hahahah,jij gaat normaal naar mexx voor jezelf dan?.....Ikkke heb daar een te grote kont voor :oops:
    Ik vind het prachtige kinderkleding bij mexx :) ,en ze blijven supernetjes met wassen.
    Niu die poes was mooi ons voor de gek aan het houden dus hij ligt weer heerlijk te knorren op de zolder :confused:
    Ja missdchien moest het wel zo zijn,nu ben ik er blij omdat hij stuk was,want en het scheelt 50 euro en hij is gewoon erg super die we nu hebben :)
    Ja weet je,het zijn eigenlijk maar kleine dingen,behalve dat van Zoë* dan,maar goed ik kan gewoon heel weinig hebben :cry:
    Super dat je wagen binnen is en wat een leuke kleur,heb je er een foto van meid?

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou kleintje van Patricia,Hier spreekt de andere tante Patricia,doe maar lekker je best met de ctgs want wij kunnen jou mama niet missen,dus niet meer zo pesten he kleine duvel :)

Nou Patricia dat moet helpen toch ikkke ook gesproken :)

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    :) Hahahaha, ja als dat niet werkt, weet ik het ook niet meer... :) Andres zit nu ook constant met zijn hand op mijn buik. HIHIHIHIHI.

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hahahah nou dat moet werken toch met zijn 3 en hahahaha ;) .
    Hoe is het met andres die zal ook wel geschrokken zijn of niet?

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Andres was er al vanuit gegaan dat ik moest blijven... die had al gezegd... toen we beneden zaten te eten van: heb het idee dat je moet blijven...
    Dus de klap kwam voor mij harder aan dan voor Andres.
    Het voordeel nu, is dat Andres gewoon over kan blijven voor zijn werk en straks dus eerder klaar zal zijn met waar hij nu werkt...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    OKe hij had er dus rekening mee gehouden,dan valt het iets mee ik denk niet echt veel.
    Maar meid hoe gaat het met je,met je gevoel enzo,ik kan begrijpen dat je heel erg geschrokken bent,en dat het dan een grote klap is geweest.

Dikke knuf meid,

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow allemaal goede berichten. !

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meissie, sterkte ermee, ik zal het ook wel weer krijgen, heb warme choc op na de doopdienst (had al koffie gehad en van thee krijg ik zuur, maar van choc ook, we zullen zien.

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @patrieske.. ja poetsaanval.. iedere dag wel een beetje doen he.. dan hoef ik niet een dag in de week zoveel te doen ;) en heb toch tijd over.. :)

@chantalk.. dat klinkt bekend haha.. :) hier wordt ook al geklust van het weekend :)

@iloveandres.. welkom weer thuis.. en nu houden ze je in de gaten hoor!

@nu ga ik wat lekkers/leuks doen met me liefje.. als hij klaar is met bovenfrees.. :)

liefs Mir

16. Female

Female Niet meer actief

@ Inge
    Veel plezier vast met het feest voor de kleine meid! Leuk hoor, eerste verjaardag! :D
    Hij werkt in de horeca, hij is chefkok. Vandaar zo vaak en lang weg. Normaal gaat het wel hoor, maar 10 dagen achter elkaar is echt niet grappig meer...

@ Patrieske
    Ik koop nooit kleren uit de nieuwe collectie. Ik voel me altijd zo genaaid als ik er idd 2 mnd later maar de helft voor betaal :).
    Ja hema heeft wel leuke dingen voor kids vind ik, en het blijft altijd mooi.

@ SimplyMe
    Houd ons wel op de hoogte hoe het gaat ok
    Is ook druk he, zeker met zo'n groot gezin ;)

@ IloveA
    Fijn dat je weer thuis bent.

@ Yvette
    Ja irritant he.
    Ook al werk je nog zo hard, dan heb je het er niet 'beter' op, soms voelt het wel wat oneerlijk.
    Is gewoon niet fijn he als het elke keer weer puzzelen is om alles te kunnen betalen...
    Gefeliciteerd met je 47 weken, super mijlpaal!
    En fijn dat je weer 'mag' met je man :) , 10 weken zonder zou ik toch echt gek van worden denk ik...

@ Lotus
    idd. En dan denk je weer dat het een maand wat ruimer is en gebeurd er natuurlijk nog weer vanalles... Waardoor het elke keer hetzelfde liedje is... :(
    Ga jij meer werken dan ofzo volgend jaar?

@ Tacha
    Als Nona zo vaak komt dan past je melkproductie zich vanzelf weer aan hoor.
    Iig, wat het beste werkt: relaxed zijn! Komt echt gewoon goed! Niet stressen over BV, het regelt zich allemaal!

@ Mikki
    Veel plezier!
    Lekker richting Den Haag, ben jaloers op je, heb er een poosje gewoond en het is echt een leuke stad!

@ mamamakka
    Begrijpelijk hoor dat je het af en toe zo zat bent. Nog heel eventjes, heb je het kindje lekker OP je buik, veel leuker! ;)

Zo, ben al bij pap en mam. Ben gaar van het rijden, heb er bijna 2,5 uur over gedaan.... Gelukkig alles goed gegaan...

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @hihihihi Female, 47 weken wat is dat voor olifantendracht?

Had ik net een heel verhaal geschreven haalt hubbie zonder mij te waarschuwen de stroom ervan af........voor de kerstverlichting buiten voor te bereiden. Lieffie is het ook he

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mikki: Klinkt als een gezellig middagje! Veel plezier..

Patrieske: Ben zelf echt heel blij :D Eindelijk weg.. Wel een beetje dubbel gevoel er bij maar ja kan niet alles bewaren he ;)

Mamamakka: Erg he dat zuur.. Ik had het laatst ook en dat niets werkte, zo erg dat ik er van moest spugen steeds.. Een tip heb ik dan ook niet echt voor je.. Maar bij mij was het maar 2 dagen.. Maar, dat was lang genoeg!!

Lotus: Morgen avond is de kast weg :D

Iloveandres: Maar goed dat je zoveel controle krijgt, ben blij dat je weer thuis bent!

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ehhhhh wat had ik nou nog maar geschreven.

@Intratuin, we zijn even naar de kersshow geweest, druk, en ik liep daar met tussenpozes doorheen.
    Had raar kramperig, weeig gevoel rondom mijn bovenbenen, en steken van onderen zeg maar.
    Hubbie wordt zenuwachtig van het woord voorweeeen, hihihihi.

@doopdienst, met ons petekind, emotioneel wel een beejte, moest vechten tegen mijn tranen.....stomme hormonen ook.......gewoon omdat je straks zelf ook met een kleine zit op je schoot!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier nog bij m'n moeder.. de kastjes hangen bijna.. Ze wilde het nu weer anders hebben dan gister maar m'n mannetje doet het zoals zij het wil dus dat is wel mooi voor d'r..

Verder heb ik niet veel te melden, alleen even snel gekeken en wat reacties..

Deel Deze Pagina