Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ja mijn gevoel is goed hoor. Het was even schrikken, maar als het allemaal supererg was geweest nog, dan hadden ze me nooit naar huis laten gaan natuurlijk...

@ female en Lotus: dankjullie wel meiden.

@ Female: blij dat alles goed is gegaan onderweg meid.

Zow nu ga ik weer even liggen. Straks nog even op kraamvisite...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Super bord Yvette! Heb je gepbd!

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Nettie; Haha, ja dat zeg ik nu dus ook ;) We zullen zien wanneer hij zin heeft om eruit te komen! Hoe is het met je kleine meid?

@ Patrieske: Je hebt hem op je mail!
    Meiske, die seks komt wel weer als je bevallen bent, je hoeft nog maar een week! (En dan wel weer eerst opknappen natuurlijk) Vind je het niet vreselijk spannend?!
    Heb je het weer mooi gemaakt bij Zoë*? En hoe was het bij je vriendin?

@ Tacha: wat heerlijk dat je meiske thuis is! Maar ieder uur, dat is wel veel zeg.. :confused:
    En ja, bij zo’n kleintje is zo’n bedje natuurlijk echt reuze groot!
    Haha, ja dat geloof ik, dat het vermoeiende tijden worden! Sterkte meid, maar ook genieten he!
    haha, wat een piepklein poppetje is ze toch ook he… maar echt leuk die maxi cosi zo in het roze! En, hoeveel is ze aangekomen vandaag?

@ Lotus: Dankjewel :D Wij zijn er ook super super blij mee!

@ Joyce: Je hebt een mail!
    Wat fijn dat het kastje eindelijk verkocht is zeg, dan is hij inderdaad maar weg…

@ Mikki: Oh meid, wat leuk zeg! Heb je een leuke dag gehad?

@ MamaMakka: Oei meiske toch, typisch gevalletje van een zware baaldag! Hoe gaat het nu met je?

@ Chantal: Succes met klussen, daar is zo’n weekend echt ideaal voor!

@ Patricia: wat een luxe dat ze thuis komen! Dat doen ze hier dus niet…
    Stuur me je email adres even in een PB, dan stuur ik je de foto even door!

@ Birthe: Lekker een rondje door het huis maken? Kun je al een beetje ‘oefenen’ :)

@ Female: Hihi, kijk wat je schrijft: Gefeliciteerd met je 47 weken ;) Dat zou wel heel lang zijn he ;) Maar toch dankjewel :D
    Nee, het is soms niet eerlijk, maar goed, we komen er wel hoor en jullie ook!
    Ja echt lang he, 10 weken! Het was zelfs zo erg, dat ik ervan droomde, dat we weer mochten, maar dan werd ik wakker en dan was het dus toch weer bedrog….
    Veel plezier bij je ouders meid en laat je maar even lekker verwennen.

@ Goofychick: Oh, wat lief zeg… weg verhaal! Ja, dat viel mij ook al op, 47 weken!
    Wij zijn ook naar de kerstshow geweest, ik moest ook regelmatig even stil blijven staan, vreemd is dat he…
    Hihi, emotioneel zwanger mutsje ;) Ach nee, serieus, dat zou ik waarschijnlijk ook hebben! Huil nu echt snel om veel dingen…
    Dankjewel voor het compliment!

@ ANGELCARE: Heeft hier iemand nog meer ervaringen mee? Ik wil misschien ook wel zo’n ding aanschaffen, dan slaap je zelf denk ik toch rustiger…

Zo, vanmiddag hebben wij een soort van kerstborrel gehad hier in het dorp, we moesten er wel maar even heen, omdat wij hier pas zo kort wonen, kennen we nog niet veel mensen. Daarna even naar Intratuin geweest om wat plantjes te halen voor in onze potten bij de voordeur, daarna oliebollen meegenomen en weer lekker naar huis. Nu ga ik even een half uurtje liggen, ben volledig gaar, echt waar!
    Vanavond op visite bij onze overburen, dus ik zal wel morgen pas weer on line komen.
    Fijne avond iedereen!

4. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @female.. nee ik blijf 32 uur werken.. dat doe ik nu ook.. maar we hebben als het goed is volgende jaar niet meer zo erg aan verbouwing ;) hihi.. er komen nog drie hele grote kosten aan het huis.. dat is het stucwerk van de zolder en voordeur wordt vervangen.. en de aanrechtblad van de keuken moet vervangen worden.. want die moet langer worden... veel plezier bij je ouders

@joyce.. super! dat hij dan al morgenavond weg is .. en niet dat je nog een week moet wachten...

@yvette.. gezellie.. :) veel plezier met de overburen :)

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey dames

ik meld me maar weer ffies.... (voordat jullie dingen gaan denken ) :)
    Alles goed hier hoor....
    Kleine is laatste 2 dagen opeens super rustig.... iig niet meer de stuiterbal die het de laatste tijd opeens was....
    Verder veel plassen... en dan bedoel ik echt heel veel, want ik was al een enorme zeikerd, maar ik moet nu echt zeker 1x per half uur.... en soms nog wel eerder...!
    En heb ik een "mn-tampon-zit-niet-goed-gevoel.." denk dat jullie dan wel weten wat ik bedoel... :)
    Het voelt iig niet prettig/ beetje pijnlijk....

Yvette
    gefeliciteerd met je 37 weken..!

Iloveandres
    Fijn dat je weer thuis bent... en dat ze je blijven checken.!
    CTG aan huis... luxe zeg...! maar denk dat het ook wel beter is... want het scheelt wel een hoop onrust...!

xxmona

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha wat een mooie foto van Nona in de maxicosi,en ja het is nu ff super druk he meis,maar je krijgt er snel regelmaat in hoor,

@Iloveandres fijn dat je weer thuis bent,en wat een luxe zeg dat ze bij je aan huis komen voor een ctg

@Ramona,ja de kleine houd zich nu rustig omdat hij/zij en deze dagen gaat komen dus dan barst de bom hihihihi

Zo hier net terug van visite was erg gezellig,

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rudolf the rednose rendeer....tra la la la la! La la la la la......lalalalalalaaaa!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    :rolleyes: alles goed verders? hahahaha

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Die snap ik dan weer niet.....

Als je nou mariah carey had gezongen met
    " all I want for christmas is YOU"...(de baby) had ik hem wel begrepen....! :)

10. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    zohee... ik kom tussen het poetsen nauwelijks aan kletsen met jullie toe zeg! Ik ga zo even uitgebreid bijlezen maar een ding had ik al wel gezien...

Tacha Wat geweldig dat nona thuis is en wat een super foto's zeg! :D

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ben inmiddels weer terug van de kraamvisite. Ben wel erg moe nu... Heb maar besloten dat ik gewoon beneden blijf liggen. Andres moet er om 4 uur weer uit en wil hem niet wakker houden dus...

Oooooooooow wat een poepje is ze zeg, waar we op kraamvisite zijn geweest. Heb haar ook vast mogen houden. Geweldig. Ow kan niet wachten tot we ons eigen kleintje vast mogen houden...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou ik had een heel verhaal en Moest even weg en Mart die gaat even lekker achter de pc en klikt de pagina weg,weer kwaad hier ;)),die slome,ja ik heb niets gedaan,heb je wel bla bla bla,zo dat is weer een hormoonaanval geweest GRRRR...,maar goed het is niet anders en begin lekker even overnieuw maar goed dat laat ik hem niet zien,ik ben nog steeds een beetje kwaad over wat hij in mijn huiskamer heeft gedaan ;-((

Hai Lotus..... dat kan je dan ook beter doen meid,beter een beetje dan ineens alles te veel,ik heb te veel gedaan omdat het er hier gewoon uitziet,ik kwam beneden vanochtend en mijn zwarte hond was gewoon grijs dan heb je een idee hoe mijn meubels er uit zagen,en dan zegt hij je moet niet poetsen want dat heeft geen nut ;-(( nee wat dan?

Hai Female.........dat is ook zo,eerst deed ikd at wel altijd ik doe dat nu al een tijdje niet meer,en nu noël groter word koop ik ook niet meer de hele dure merken dat heeft geen nut want hij valt een gat in zijn broek en dan ben je boos ja zo werkt het niet ;-((,voorheen kocht ik ook spijkerbroekjes van replay ze zijn prachtig dan kocht ik ze ook in de uitverkoop maar dan waren ze nog 70 euro dat ben ik echt afgeleerd,hij is ene kind en moet wel kunnen spelen vind ik,
    Ja dat heb ik vaker gehoord de kleding van de hema,ik heb alle pyama's van Noël van daar en die blijven echt netjes,ik zal toch eens gaan snuffelen voor kleding daar,want bij de C&A blijft het gewoon niet mooi van kleur,vaak dan,dat vind ik gewoon jammer en de h&M online vind ik ook fijn om te kopen.
    Fijn dat je bij je ouders bent meid,het is niet niks meer om zover te moeten rijden,veel plezier bij je ouders.

Hai Joyce...........Sorry dat ik het even niet weet meid,maar was de kast van iemand dan?
    Ik snap wel wat je bedoeld ik heb nu ook spulletjes van Zoë* die ik echt weg moet doen,ik kan niet alles bewaren maar het is en voelt soms gewoon even niet goed,maar ik moet wel nu.

Hai Goofychick.........Ach meis dat kan toch dat je moet brullen het is ook speciaal zo'n doop en helemaal als je weet dat je daalijk zelf ook je kleine laat dopen.

Hia patricia......Dan hadden ze je zeker niet laten gaan meid,echt niet moet je kijken ze laten een CTG thuiskomen die ze iedere dag bij je doen,dusze houden je echt super in de gaten meid.
    lekker he zo droppie he meid ;)) dan zwijmel je helemaal weg ;))

Hai Yvette..............In 1 woord een superbord meid,echt crea bea ook,ik vind het mooi als je dat zelf kan ;))
    Weet ej al zou die nu willen of komen dan zou ik nog niet willen haahhaha,ik ben nu iets te boos op hem,maar dat komt daarna wel weer goed.
    Ja ik vind het vreselijk spannend,ik kijk er naar uit maar ben ook zo zenuwachtig voor de kleine,heeft ie daalijk zo'n schedeltje dat speelt nu ook heel erg door mijn hoofd,ik probeer rustig te blijven en daar niet ana te denken maar het gaat toch door je hoofd.
    Ik ben niet bij Zoë* geweest,mijn oders kwamen maar niet dus ik ging bellen en toen waren ze al geweest,ze vonden het te koud dat ik meeging en dan daar moest helpen,dus het was goed bedoeld maar ik was er wel verdrietig van en baalde dat ze me niet even hadden gebeld,nu ga ik morgen even met mijn moeder want ik wil wekelijks langs zijn gekomen bij haar.
    Plus ik heb een kadootje van een lotgenoot over de post gehad voor haar en dat wil ik even brengen.
    En mijn vriendin die belde af die was moe en ging thuis naar bed,dus nu hebben we volgende week afgesproken,en dan komt er niets meer tussen zei ik al anders zie ik het echt niet meer.
    De angelcare ik hoor er dubbele verhalen over dus ik weet nog niet wat ik doe,ik heb het bij Noël ook niet gehad.
    Hoe was het bij de buren?

Hai Ramona.............Je voelt de kleine nog wel dan meid?....als hete cht veel en veel rustiger word dan bel je wel even naar je vk he meid?

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Ik heb in de keuken een mat zwarte vloer, maar das graniet.... en maak dat gewoon schoom met natuursteen reiniger P24 of gewoon met ajax... beide werkt...

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Hier dan de eerste dag van het verlof.... moet nog zoveel doen dat ik echt niet weet waar ik moet beginnen hahahaha..... maar ja alles op de bejaardenstand.. en dan zien we wel...
    vannacht weer een baggernacht gehad... zaterdag op zondag wel ok...

en manlief heeft gisteren de tuin, de schuur en de overloop schoogemaakt... dus kan weer zonder mn nek te breken naar de badkamer toe

Verder is jodokus weer lekker bezig.. hij zou het plafond komen maken in de badkamer.. en komt waarschijnlijk deze week niet..grrrrr

Nou ja de babykamer enzo kan ik wel vast doen..
    moet zeggen als ik er aan denk wat er allemaal gedaan moet worden... pfffff wordt ik bij voorbaat al moe

verder zit iedereen van manliefs familie met kerst bij ons... is toch fijn dat wij dat ook nog te horen krijgen... zei tegen 1 van zn zusjes...nou dus dan kom je me effe helpen enzo... ja dahag zegt ze doodleuk echt niet.. oh echt wel, ben dan 38 weken zwanger en denk dat een beetje hulp wel op zn plaats is.... ik zei je mam komt ook effe helpen enzo.... nou vond ze maar gestress.... dus zei tegen dr. dus jij blijft kerst op je kamer in friesland vieren (wij wonen in maastricht) eh nee, dat was niet de bedoeling, dus helpen zal je..... pfff

@yvette... das wel een beetje balen dat manlief niet meer durft... manlief hier heeft er ook wat moeite mee hoor.... hahahahaha.. komt allemaal wel weer goed.. en gefeliciteerd met je 37 weken...

@iloveA, ben blij dat je weer naar huis mag... nog effe doorbijten... die rottige laatste loodjes ook altijd

@tacha, gefeliciteerd, dat jullie kleine Nona eindelijk thuis is... enne leuke foto

Nou ik ga effe wat eten want heb honger... tot latersss

15. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Goedemorgen... het is bijna 8 uur 's ochtends, ik heb verlof en ik ben klaar wakker. Wat moet ik nou? Heb de hele administratie al bijgewerkt en ik vind het wel wat zielig om nou te gaan stofzuigen terwijl mijn mannetje nog op bed ligt...

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat heb ik dus ook! Mijn eerste officiële verlofdag en ik zit al kant en klaar gedoucht en aangekleed beneden :)
    Maar ik heb juist onwijs veel te doen, dus ik zal me niet vervelen. Heb je geen kleertjes etc. die je nog moet wassen? Of adressen verzamelen voor de geboortekaartjes? Of klusjes op de babykamer?

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Derona, nee het verlof tast mijn hersens nu al, inmiddels drie weken thuis en ben nu al de weg kwijt........

@Jaloers, hubbie is jaloers, die gaf me vanmorgen allemaal tips hoe ik alles een beetje gestructureerd kon plannen.......maar dat wil ik helemaal niet zeg ik tegen hem......ben niet voor niets zwanger....!
    Gniffel!

Hihihihihihihihihihihihihihihi...........................das wel een goeie.....maar met kerstmis hoeft nog niet hoor........

[/i]

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk is dat he.......ik krijg ook zo'n warm gevoel dan van binnen, en zo onwerkelijk dat wij dat straks ook in handen hebben en dan helemaal van jezelf.

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou jaaaaa zeg...ik vind dat niet normaal hoor, zo'n reactie van je schoonzus! Ik zou sowieso met 38 weken zwangerschap geen kerstmis meer in mijn eigen huis vieren, met familie erbij bedoel ik... Ook al krijg je hulp, dan nog doe je toch vaak het meeste zelf. En daar zit ik nu dus echt niet op te wachten. Kan je niet afzeggen?

Deel Deze Pagina