Oh oke! Hihi, het heerst onder de honden, klinkt grappig Heb net even gebeld en we moeten vanmiddag even langskomen met hem. Het is niet zo goed dat ie niet drinkt vanwege gevaar op uitdroging dus dan kunnen ze even checken of ie dat dus niet inmiddels al is. Arm beestje! Gelukkig bromt en blaft ie nog wel, dus zo ziek is ie gelukkig ook weer niet
@yvette, mooi dan... hier de 3 kleine muurtjes geverfd, de gordijnen al gewassen en opgehangen.. nu nog de slaapkamer effe stoffen en zuigen en dan hou ik het effe voor gezien... mannetje is met mijn auto vanmorgen gaan werken, dus moet ik met zijn busje naar de drukker toe om de enveloppen te halen.... en het is daar super krap..... maar ja... maar eens zien of ik er uberhaupt zin heb om de deur uit te gaan.. hahaha @merleq, suc6 bij de dierenarts @lotus gefeliciteerd met je 35 weken en nee moet ook niet alles willen in 1 dag. maar ja, zou wel makkelijk zijn.... was ik overal vanaf hahaha......
Hai Lotus......Gefeliciteerd met je 35 weken weer een hele mijlpaal ,nog een weekje en dan mag je thuis bevallen als het zou gebeuren Ja ik denk dat ik het poetsen maar eens lekker bewaar voor in de avonden dan slaap ik tenminste goed . Ja dat zegt hij ook tegen mij,en dat begrijp ik ook goed,maar door wat hij nu doet brengt hij stress bij mij,want het is natuurlijk ook zo dat ik ieder moment kan worden opgenomen en dan meteen een ks snede krijg,No♪l stond ook ingepland voor 15 oktober en op 5 oktober kreeg ik toch de ks snede,dus daar moet je dan rekening mee houden,en stel dat je dan 5 dagen later naar huis mag dan mag ik niet met de kleine hier thuis zijn,want dat is erg gevaarlijk die kalstof en dat maakt me gewoon erg bang,maar goed,als het goed is,dan hoeft er niet meer gehakt te worden. Nou ik en mart zijn altijd al mensen die botsen als er spanning is,dat is vooral van uit mijn kant,ik kom daar ook eerlijk voor uit,ik ben iemand die als ze stress heeft echt een snauwerd word ,ik ben zo heel lief en doe alles voor iedereen,maar nu ontwijk ik de meeste mensen Ja en in die 5 dagen ligt de boel echt stil,daar baal ik wel van,maar goed dan heb ik wel rust toch Wauwwwwwww 14 klussen ook nog jeetje dan hebben jullie het ook nog druk zeg ,ik leef met jou mee hahahaha,wat zijn we toch gek. Is je man dan vrij tot je bevalling ofzo dan? Hai Yvette.......Lekker is dat he als je alles hebt getypt dat het wegvalt,ik kan daar ook zo van balen Fijn dat je nog wat hebt kunnen slapen meid,dat doet je dan weer goed he ,met een peuter is dat inderdaad moeilijker maar goed,daar zet je je dan wel overheen hoor. Wat lekker niets meer doen meid ,van je lijstje dan,geniet ervan.ga jezelf lekker verwennen,goed boek of lekker tv kijken ofzo? Dat weet ik niet,ik had dat aan de zijkanten van de week,en de kleine was dar ook niet in de buurt,misschien dat je baarmoeder ruimte aan het maken is ofzo,ik weet het echt niet. Je hebt helemaal gelijk,dat weet ik ook van mijzelf,maar goed er is niets aan te doen,ik ben normaal heel lief hoor ,maar nu gewoon even niet,ik kom ook bijna bij niemand want ik snauw echt bijna iedereen af ,maar goed dat speelt ook mee dat iedereen tegen mij zegt,dat is toch niet nromaal wat hij doet als ze hier binnen komen,mijn huis is echt een bouwval nu,en dan komt hij binnen en dan zeggen ze het word daalijk wel erg mooi ,en dat word het ook wel,maar zeg ook tegen hem dat het niet normaal is Mart bedoeld nooit niets slecht,dat is een ding wat ik over hem kan zeggen,hij is echt een goedzak een loebes zal ik maar zeggen,maar goed het is even niet anders Dat kunnen ze niet zien via de echo's ze probeen het wel,omdat ik in het zkh de eerste ben die zo'n kindje heeft gekregen,in ons zkh dan,en de gyns er ook niet veel vanaf weten,ze proberen te kijken,maar ik kreeg net NoĆ«l iedere week een echo en daar is nooit iets gezien,dus daar hou ik mezelf niet aan vast,en na de geboorte weet je het ook niet meteen,het openbaart zich tussen de 0 en 5 maanden dus bij 3 kan er niets zijn en bij 5 wel,maar goed ik porbeer het wel van me af te zetten,daarom zoek ik zoveel mogelijk afleiding nu. Hia Joyce......Je kan ook niet meteen alles nieuw kopen,tenminste dat kunnen wij ook niet wij doen het ook in etappes hoor meid,ik heb nu ook nog een nieuwe tv nodig en een pc kast en zo'n grote boekenkast met zo'n trapje wil ik graag hebben en nieuwe gordijnen daalijk beneden,maar we moeten daalijk ook eerst kijken wat er overblijft na de verbouwing,we hebben nu wel een nieuwe bank en een nieuwe salontafel en eethoek en de rest komt wel,het is niet anders,net wat je zegt er zijn nu andere dingen. ja maar nu begin ik er langzaam mee,ZoĆ«* der kelding en schoentjes zijn nu ook wat langzaam aan weggegaan naar bekenden die het graag wilde hebben ze heeft het nooit gedragen.
Hia Merel veel succes vanmiddag bij de Da met je beesie meid,hopelijk kunnen ze hem wat geven dat hij wat opknapt.
@ yvet en merleq die kramp boven in de buik heb ik ook ! wat zou dat toch zijn ? heb dat al heel lang zeker een aantal weken ! het is niet de kleine dat voelt anders he moet donderdag naar de gyn zal het dan eens vragen wat het kan zijn . pff tis nog nix beter hier , ook veel harde buiken en het fijne is dat ze zeggen dat die onder de douche weg moeten gaan , maar mijn kleintje vind het fijn als mama onder de douche staat en probeerd dan via me navel naar buiten te komen dus voelt die buik als nog mega hard aan hihihihi ben ook beetje dizzy heel maf allemaal me suiker was net ook vrij hoog 3 uur na het ontbijt en intussen nix meer gegeten was ie nog 7,2 terwel ik vrijdag mega lage waardes had maf he . ohja patrieske weet niet wat me bloeddruk nu is maar voor 3 weken terug liep de bloeddruk ondanks de medicijnen toch al weer op . Maar moet donderdag weer naar de gyn dus ben erg benieuwd hoe het er nu voor staat !
Hai Mamamakka.... Dta kan wel zijn van je suikers meid,het kan ook aan je medictaie liggen dat hij hoger is tenminste dat had ik,maar ik lees ook dat je er duizelig bij bent dus hou dat wel even goed in de gaten. Nou als je het niet vertrouwd dan zou ik anders even naar de ha gaan om hem te laten meten,donderdag is nog best ver weg,maar goed ik ben dan ook iemand die heel erg vlug bezorgd is,maar omdat je zegt van dat vocht en je zo raar voelt vind ik het gewoon wat eng,maar wat zegt je eigen gevoel?
Lotus: Krijg rond half 2 bezoek van m'n schoonzusje, dus ik kom de tijd wel door En anders kan ik altijd hier nog terecht Gefeliciteerd met je 35 weken.. Klinkt mooi he, 35 weken, 35 dagen MerleQ: Je moet de huid in de nek omhoog tillen, zakt het meteen naar beneden is er niets aan de hand.. Zakt het langzaam, dan droogt de hond uit.. Patrieske: Dat is het 'm juist.. We willen nog zoveel.. Hihi Maar 't komt wel.. Het is niet makkelijk, maar wel fijn dnek ik om het dan toch aan bekenden te geven.. Maar zoals Yvette zei, ik heb net nog even gelezen.. Je moet je nu niet zo druk maken, nog een weekje.. En wij zijn er ook om je te steunen zoveel als we kunnen.. KNUFF! Vraagje: Toen ik nog werkte en het heel druk had, zag ik een keer sterretjes.. Nu zie ik ook regelmatig sterretjes.. Vlekjes zeg maar die heen en weer bewegen.. Echt zo appart, iemand ook last van?
@joyce ik heb het wel een paar keer gehad,als ik idd super druk was geweest en ging buiken en ging staan,maar heb er niet vaak last van denk 3 keer gebeurd in de hele zwangerschap nu,\ maar irri is het wel heb je lage bloeddruk?
Nou vorige week maandag zei de vk dat het goed was.. Moet donderdag weer.. Dus zal het even vragen.. En dan zal ik het ook even zeggen.. Heb het steeds vaker..
Hai Joyce........... Hahahah dat komt ook wel meid,ik weet er alles van hahahah,kopen kopen kopen,maar je moet ook sparen,al ben ik daar erg slecht in Dat weet ik ook,jullie zijn schatten en via de pc kan ik niet snauwen dat scheelt ook een hoop he Ik heb er ook soms last van,zolang het geen lichtflitsen zijn kon het gene kwaad zei mijn gyn,ze zei dat ik dan te snel iets deed of te vlug opstond,ik weet niet of je erg druk bent als je dat ziet?
Je mag best even snauwen hoor.. Maakt helemaal niet uit! Trouwens in sparen ben ik ook heel slecht, maar eigenlijk kunnen we vrij snel kopen altijd wat we willen.. Daar ben ik altijd wel blij om.. En die sterretjes, het zijn echt bolletjes licht die zeg maar alle kanten op gaan.. En dan ben ik niet druk geweest.. Want dat durf ik niet zo goed.. hahaha
@ Joyce: ja zijn nekvel gaat dus inderdaad langzaam naar beneden.. Daarom heb ik ook de dierenarts even gebeld. Ben benieuwd wat hij zegt vanmiddag. Ik hoop niet dat ie daar moet blijven Dan gaat ie zich heeeeeel erg ongelukkig voelen, dat weet ik zeker. Ik was trouwens eerst ook heel slecht in sparen. Maar mijn man had aardig wat op de spaarrekening staan vanwege een erfernis en als ik eenmaal geld heb, durf ik het ook niet meer uit te geven haha. Dus op dit moment kan ik juist geweldig goed sparen Naja dat wil dus zeggen dat we allerlei dingen hebben gekocht voor de baby en het huis, maar dat ons spaargeld niet minder is geworden
tacha wat een schatje zo in de maxi cosi echt super dat het goed gaat en dat ze nu langer heeft geslapen ik snap dat je heerlijk van haar geniet iloveandres fijn hoor dat je weer thuis bent nooit leuk in het ziekenhuis. Gister nog even wezen winkelen we kwamen erachter dat we eigenlijk nog geen pyamaatjes hadden afijn kan nu echt merken dat het me op gaat breken ben nu nog tatal loss straks even de bovenboel stofzuigen en verder doe ik niks, voel me vandaag echt niet fit en kleintje is ook al aardig rustig zou het iets betekenen?
MerleQ: Ik heb dierverzorging gedaan, vandaar dat ik dat weet.. Hihi Nou gelukkig gaan jullie langs de DA dan krijgt hij vast een prikje dat hij zich snel weer beter voelt.. Sparen blijft gewoon een moeilijk ding.. Als je eenmaal bezig bent, geld maakt geld zegt mijn moeder altijd.. Maar goed, we hebben een achter de handje, en dat vind ik belangrijk genoeg Derona: Ik heb het gelezen.. Maar herken mezelf met de klacht er niet in.. Op het werk stond ik bij de deur van het kantoor, en kwamen ze opeens.. En nu komen ze ook steeds uit het niets.. Gewoon opeens en dan bedoel ik ook echt opeens, terwijl ik zit ofzo.. en ze komen van de zijkant, en hebben dus wel kleurtjes Denk je dat ik me zorgen moet gaan maken?
Die kan je alleen 's ochtends bereiken.. Bel morgen wel eventjes.. Als ik er vandaag weer last van heb..
Leuk he die eerste babywas......die spijkerbroekjes bij ons waren ook geweldig, hangt het tussen onze kleren....heel stoer!