Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    @Iloveandres: ja, dat hoort er wel een beetje bij. Ook snel last van m'n knieeen, schouders en heupen... en nu van mijn bekken dus.

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik heb namelijk ook te veel ruimte in mijn gewrichten. Alleen is de diagnose hypermobiliteit nooit gegeven. Ik zou dit jaar geopereerd gaan worden aan mijn enkel, om mijn enkelbanden nu in te gaan korten. Ik ben er nu zo vaak doorheen gegaan, dat de banden dus niet meer met fysiotherapie te helpen zijn...
    Ik heb er tot de operatie (die nu verplaatst is naar volgend jaar) een brace voor.

Ook heb ik veel last van mijn polsen en ellebogen...

Kan dit ermee te maken hebben?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. Female

Female Niet meer actief

Zo, eindelijk weer eens tijd voor jullie.
    Veel gewerkt, in huis gedaan, een paar dagen helemaal kapot geweest omdat ik opeens weer extreem last had van huisstofmijtallergie, alle logees de deur uit. Eindelijk weer rust in de tent :D

Als eerste nog bedankt voor alle lieve en leuke reacties over ons hondje.
    Is al weer een paar dagen geleden, maar had dus even geen tijd om te reageren, maar heb alles gelezen! Heel leuk om te horen!

@ Ramona
    En jij thanx voor de leuke reactie bij de foto ;)

@ Iuno
    Complimenten over de lijst!
    Ziet er mooi uit.
    Ik wil zelf niet aanpassen dus vraag wel steeds ff iemand anders ;)
    Dus bij deze; als iemand toch de lijst aanpast; wil je mijn leeftijd ajb in 24 veranderen? Thanks!

@ Sanne
    Hopelijk voel je je weer beter nu!

@ mammamakka
    Lief zeg van die bloemen! :)

@ Nettie
    Veel plezier in de dierentuin!
    Fijn dat je man alweer wat kan gaan werken, wordt alles weer een beetje normaal ;)

@ Iloveandres
    Wow jij hebt veel leuke dingen gedaan en gekocht zeg! Lekker hoor!
    Heeft het geholpen bij de fysio?

@ Yvette
    Moeilijk hoor, cadeautje.
    Kun je niet iets van een bon geven voor wat ze heel leuk vind? Muziek, beautyavondje, sauna(?), bioscoop of wat dan ook?
    Of anders iets van bloemen/ planten is ook altijd wel leuk?
    Zelf taart bakken?
    Moeilijk hoor!
    Oh lees nu dat je het al af hebt :oops:

@ Patrieske
    Oei ben je nog steeds verkouden? Meende dat van de week ook al te lezen? Beterschap hoor!

@ Jessica
    Tijdens mijn vorige zw.schap moest ik ook in de ZW, en kreeg toen idd uitbetaald van mijn werkgever, en die krijgt het dan weer terug van het uwv.

@ Sisqa
    Volgens mij had ik jou nog niet eerder gezien hier :)
    Gefeliciteerd en welkom!

@ Libra
    Mijn man heeft de kleine ook al een paar keer gevoeld. Leuk he!
    :D

@ IEDEREEN Ik lees dingen over kortere, meer overzichtelijke berichtjes? Heb ik iets gemist? #-o

@ ladyinred
    Leuk, wanneer is je man jarig?

Morgen zijn we weer fijn samen vrij, en we gaan spulletjes uitzoeken voor ons nieuwe huisgenootje, een bench enzo :D
    Zo leuk!
    Hebben ook al een goede hondenschool gevonden in de buurt :D

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Female: ze heeft m'n nek gemasseerd en dat helpt altijd wel even. Voor sowieso een paar dagen, maar daarna gaat het weer vastzitten...

Pffffff, ik word nu weer zooooooooo boos op mijn schoonzus....
    Ze vraagt weer hoe het met me gaat en dan zeg ik hoe het met me gaat en dan gaat ze weer tegen me te keer dat ze vind dat ik het maar overdrijf.
    Dus nu heb ik er zelf wat van gezegd, dat zij mijn pijn niet kan voelen.
    Begint ze ineens over dat zij altijd last van haar rug heeft (ze heeft platen en pennen in haar rug) en dat ze wel weet hoe het voelt om last van de rug te hebben enzovoorts....
    Ik weet ook wel dat ze dat heeft, maar zij kan mijn pijn toch niet voelen?

Ik snap er niets meer van hoor. Zo zegt ze tegen mijn man dat ze dat niet zo had mogen zeggen en vervolgens doet ze het zo weer....

Ik zit me echt zo op te vreten nu....PFFFFFF.

Sorry voor mijn geklaag hoor.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    *even klagen*

heb weer zo'n vreselijke pijn... wordt er helemaal gek van en heb alweer een uur zitten janken....

aan de andere 'bekken-instabiliteit-dames': is er wel eens een dag bij dat jullie géén pijn hebben? Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren namelijk.... :cry:

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Female: Oh wat leuk, spulletjes kopen, nog maar een paar weken :D Jippie he ;) Ga je wel regelmatig een fotootje plaatsen?!

@ Patricia: Hier hebben ze zo'n dialecte uitdrukking: Pien is pien en eeder veult de zien ;)
    Zij kan niet beoordelen wat je voelt....

en nu toch maar snel even het badje in, eens kijken of het helpt...

slaap lekker meiden en tot morgen!

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    lieve dames

We hebben vanavond de hond van me ouders moeten laten inslapen .
    Ze is 12 geworden en voor een rottweiler is dat toch best oud , maar het ging echt niet meer ze at al dagen niet meer en kon vandaag ook niet meer opstaan, omdat ze zo verzwakt was . Eenmaal bij de dierenarts is er een echo gemaakt van haar buik en daar uit bleek dat er een hele grote kankerbult op haar lever zat en dat daar dus niets meer aan te doen is .
    En dan is er maar 1 optie he .
    Ondanks dat ze 12 is geworden is het verdriet er niet minder om !

liefs maika

8. Female

Female Niet meer actief

@ Iloveandres
    Laat maar kletsen hoor, probeer je er niks van aan te trekken....

@ Yvette
    Wat rot zeg dat je zo'n pijn hebt :cry: Sterkte!
    Ja zal zeker foto's plaatsen :D

@ mamamakka
    Veel sterkte, je bent zo gehecht aan een dier en dan dit... Voor de hond wel het beste maar voelt nu vast heel leeg en verdrietig. Sterkte!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: ook ik heb iedere dag pijn... ik kan me ook de dagen niet meer herinneren dat ik geen pijn had...

@ Maika: ow wat is dat moeilijk zeg! Heel veel sterkte meid. Ook voor je ouders. Ik zou niet weten wat ik zou moeten als een van mijn beestjes zover is...

@ Female: dat is af en toe best moeilijk hoor.

Ik heb er nu ook echt zelf wat van gezegd (goed he :p). Nu is het ook uitgepraat gelukkig.
    Ik heb haar beloofd om haar woensdag een mailtje te sturen als we de 20 weken echo hebben gehad.

Liefs endikke knuffel,

Patricia

10. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    he dames.. ff gauw reageren.. maar ik ga morgen op iedereen reageren.. maar alles was goed met de baby! :) het gaat goeie kant op!

we weten het geslacht :) hihi.. maar ik mag helaas van mn manneke niet zeggen hier.. ivm bekende hier op het forum.. sorry dames..

nu pas dat ik reageer komt omdat me manneke uit eten had genomen vanavond! :)

Liefs mir

11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
  12. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
  13. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
  14. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo
    02 sept.: Libra 20 wk echo
    03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk
    04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra echo Journey VK
    05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk
    08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo
    09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo
    10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo
    11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK
    15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk
    16 sept.: Re81 vk
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk
    19 sept.: patrieske16 gyn
    29 sept.: Tacha1987 echo
    01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken)
    06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho
    09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo
    10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo
    16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD)

Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via PB vragen de wijziging(en) door te voeren!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    - vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen
    - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) )
    - neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden
    - voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn
    - zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Kortere posts zijn gewoon prettiger te lezen. ;)

@ SimplyMe
    Aha, dacht al: òf jullie hadden/hebben het bed tegen de muur aanstaan (wat me echter niet zo praktisch lijkt, òf jullie hebben zo'n bedje wat je ernaast kunt zetten. :)
    Heb er zelf toen voor zoonlief ook naar staan te kijken. Vind het idd ook een super 'oplossing', maar p*kkeduur, ook zonder hemeltje etc. al...
    Als je trouwens 2 'helften' aan elkaar zet, heb je - volgens de gebruiksinfo - een volwaardig wiegje/kleine box. Opzich ook een super idee, maar wel weer 2x zo duur...
    Nooit aan gedacht een (oude) box te nemen en in 2-en te zagen; is natuurlijk ook een goede - en veel goedkopere - oplossing. :)

Ik was in totaal ca 3,5kg aangekomen, waarvan ook 1 kilo in week 19. Maar in de 2 weken hierna, ben ik juist weer 1/2 kilo afgevallen... :D

16. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    @ Patrieske
    Rot van die reorganisatie op je werk, meid *knuf*
    Maar je kunt er idd helemaal niets tegen doen, dan helpt ook zwanger zijn helaas niets...

@ Libra & Iloveandres
    Lijkt me ook niet echt prettig, als je gewrichten er steeds uitschieten... :(
    Mijn broer schijnt dat ook te hebben (losse gewrichten, verder geen naam gekregen ofzo), maar niet zo heel erg (nog nooit wat eruit geschoten). Hij is een paar keer bij een physio geweest, maar verder niet. Zal het toch eens in de gaten houden voor hem...

@ Lotus1981
    Jullie beebje dus door de APK gekomen. :thumup: :)
    Zal op de volgende lijst een 'geheimpje' van het geslacht maken. ;)

@ Mamamakka
    Wat verdrietig van de hond van je ouders. *knuf*
    Net als bij mensen, blijft het àltijd verdrietig als er een beessie - zeker als je er aan gehecht bent - doodgaat, ongeacht de leeftijd. :cry:
    Hoop dan ook dat onze hond (nu 4, is bordercollie-mix :) ) nog héééééél lang zal leven, zodat dat moment zo lang mogeljk wordt uitgesteld...

17. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

:baby: januari mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo
    02 sept.: Libra 20 wk echo
    03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk / Joyce1983 pretecho
    04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe Extra Echo / Journey VK
    05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk
    08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo
    09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo
    10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo
    11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK
    15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk
    16 sept.: Re81 vk
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk
    19 sept.: patrieske16 gyn
    29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg
    01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken)
    06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho
    09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo
    10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo
    16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD)

Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via PB vragen de wijziging(en) door te voeren!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    - vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen
    - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) )
    - neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden
    - voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn
    - zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht

18. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

@Patricia: Ik heb de laatste lijst gepakt van Patrieske op de vorige pagina
    en daar stond je dus ook niet bij. :( Ik heb dus wel de meest recente lijst
    gepakt (daar let ik namelijk extra goed op en check wel 100x ;) ),
    alleen was de lijst die ik nam dus niet compleet meer door alle wijzigingen.
    Maar je staat er nu op. :D

Verder heb ik alle pagina's van deel 2 even nagelopen om te kijken of
    iedereen er goed op staat met de wijzigingen. Dus als ik daarbij geen
    dingen over het hoofd heb gezien is dit nu de meest recente lijst. ;)

@Joyce: Bij het checken zag ik dat je pretecho van 3 september er niet
    meer bij stond, dus ik heb je er weer even bij gezet. ;)

@Mamamakka (Maika): Wat een naar nieuws zeg! :( Sterkte meis!

@Lotus: Gefeliciteerd met je mooie echo! Leuk dat je het geslachtje
    weet... Ben wel heeeel nieuwsgierig hoor. ;) Hihihi...

Groetjes SimplyMe

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Maika: Ach meid, heel veel sterkte…. Zoiets blijft altijd verschrikkelijk, want je houdt net zoveel van zo’n beestje als van de rest van je gezin…. *knuff*

@ Lotus: Oh wat fijn, die goede echo! GEFELICITEERD! :D:D:D En ehm… vertel je het ook niet in een PB?

@ Patricia: Ik dacht al dat ik de enige was… Heb af en toe van die dagen en dan ben ik zo verdrietig en gefrustreerd… Nu is het een nieuwe dag en is het weer over, maar gisteren zag ik het echt even niet meer zitten…

@ Libra: Goh, dat HMS, hoe kom je daar op? Ik heb de site even gelezen, omdat ik dat wel interessant vond. Kan een fysio dat vaststellen? Mijn fysio zei wel dat mijn gewrichten te beweeglijk waren en dat ik mijn knieën niet moest overstrekken (dat doe ik namelijk wel), maar is dat dan hetzelfde?

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, en dan zou vanmiddag toch echt de badkamer afgemaakt moeten worden!
    Eerst zien, dan geloven, maar ik hoop ontzettend erg dat hij inderdaad komt opdagen vanmiddag! :)

Deel Deze Pagina