Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @iloveandres.. dat is waar.. dat heb mijn manneke ook.. maar ja ik word om de vier weken betaald vandaar :)

@patrieske.. had nöel er geen zin in vandaag?

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ female.........Ik denk dat dat nog wel kan hoor,ik zou het gewoon proberen,gewoon je inschrijven bij die dozen en dan hoor je het wel.
    Nou ik ben eindelijk van mijn verkoudheid af,dus dat is wel super :) .
    Vanavond ga ik definitief alle gordijnen bestellen,de echte nauwkeurige maten even doorgeven die konden nog wat afwijken dus ze zouden even wachten met alles maken,en zaterdag ga ik met mijn vriendin mee naar de nagelbeurs in Utrecht,effe lekker eruit bijkletsen en ik kan mee snuffelen voor haar,ik hou wel van snuffelen hahahahha,en Mart gaat het heel weekend op de zolderw erken dus Noël gaat zaterdag naar mijn moeder die is jarig dus die vind dta wel leuk :) .....
    Veel plezier bij de kapper :)

@ Lotus.......Nou je vroeg of dat je niet nar de TA mocht als je zw bent om iets te laten doen.....
    Nee ze is 12 jaar oud word in mei 13,ik werkte 16 jaar bij mijn bedrijf ....
    Echt waar 2.5 jaar nou dan zou ik gek worden denk ik :cry:
    Dat klopt het moet ook af.
    Probeer anders gewoon evne te liggen dan rust je ook in ieer geval wat.
    Wat zegt je man dan?

@ nettie.....Leuke avatar :)

@ Yvette..........Hahahahah nou we moeten er wat op gaan vinden dan hahaha ;) ,je mag geen autorijden meer door je BI?
    Wanneer hoor je meer over wat ze gaan doen als je de uitslagen hebt,ook die maandag dan?
    Ja echt,ik ben er echt een stuk van opgeknapt :)
    Bedankt voor de uitleg van de avatar,ik zal eens kijken of het me dan wel lukt.
    Wat wild e physio nu gaan doen dan,met je BI omdat je geen oefeningen meer krijgt?

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus

Nee hij hield echt zijn kaken stevig op elkaar en zij niets,dus zij het speelhuisje pakken en hij ging wel spelen maar zei echt niets dus ze zei al het word niets vandaag,en thuis lult hij de oren van mijn hoofd hahahah,maar goed hij begint echt zijn eigen willetje te krijgen he :)

4. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Nettie: ja, inderdaad, als je het zo bekijkt, best wel egostrelend :)
    Ik zie dat het toch gelukt is met je foto! Mooi hoor :D Ik had hem stiekem al gezien, op Hyves :D
    Oh trouwens, we zaten hier gisteren met 8 mensen, dus de cake is aardig op, er is nog één stukje over ;) En ik ga toch maar geen koekjes maken, ben te moe nu…

@ Patricia: Nou, ik ben benieuwd,heerlijk is dat he, als het dan weer helemaal gedaan is!

@ Patrieske: De fysio doet nu even niets meer, als het verslechterd, dan moet ik gewoon aan de bel trekken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu toch af en toe een paar goede dagen heb. Dan heb ik ook wel pijn, maar niet zo erg dat ik er van moet huilen :D
    En nee, het komt inderdaad door de BI dat ik geen auto meer mag/kan rijden.
    Wat jammer dat Noël zo zijn kont tegen de krib gooide zeg! Maar jah, volgende keer beter ;) Het zal de leeftijd wel zijn!

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Yvette.........

Dus ze laten het nu gewoon rusten,wel aan de bel trekken hoor als het slechter gaat meid......Fijn om te lezen dat je betere dagen hebt,daar doe je dan meteen weer energie van op....

Ach daarom hij moet wekelijks dus we zien het volgende week wel weer,ik zie dat hij het goed doet :) ,en daar gaat het om he :)

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    he meiden!
    Heb alles bijgelezen maar ik ga niet op alles reageren, sorry!

Vandaag na het werk ff geshopt: Een jeans, paar truitjes, bh's :)D), ondergoed én een winterjas!

@ Ramona: Ik paste ook niet meer in mijn jas! Ben er vandaag een nieuwe gaan halen, maat 42 zo'n lange tot de knie met knopen. Kan enkel de bovenste twee dichtknopen en voor de rest zit ie goed. Als ik nog een maat groter koop dan is ie voor de rest véél te groot! Dus dan maar wat knopjes openlaten :rolleyes: Echt een schande dat er geen zwangerschapsjassen te vinden zijn!

Wel leuk dat mensen het nu heel goed beginnen zien, velen kijken echt naar mn buik en schuiven zelfs op zodat ik ook kan zitten aan de tramhalte enzo :D En gisteren in het frituur (voor de 3dex deze week :roll) zei een dame me dat ik gerust buiten ff mocht wachten en dat zij me wel zou roepen wanneer het klaar was (het was SNIKheet daar!), want "met zo'n buikje is de warmte niet leuk meer" :rolleyes: Vond ik wel lief!

Ik ga nu echt ff relaxen want ik ben kapot!

Morgen de babykamer af schilderen en volg week zaterdag de meubeltjes :D Kijk er al naar uit!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Tacha waar heb jij je winterjas gekocht?is het een positie winterjas?

8. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @patrieske.. oh ja dat is waar.. oh sorry ik heb me vergis :) met die 16 jaar sorry.. maar ja 2,5 jaar einde is wel in zicht bijna :) me manneke zegt.. ah je moet gewoon niet op letten..maar ik denk dat het komt omdat hij niet gevoeld heeft..het is wel goed dat hij thuis wel genoeg klept :)

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo ben al thuis had lekekr een vroegertje dus nu nog energie over ga zo de zolder maar eens op.

Ik moet ook nog een nieuwe jas aanschaffen heb een leren winterjas maar ja dat rekt niet mee, wil er maar eentje met knopen kopen dat ik wat knopen open kan laten en een lekekre sjaal erbij ofzo, moet ook nog op pad voor laarzen.
    Weet iemand trouwens waar je positiepanty's of Malloits kan kopen?

Nou ga wer lekekr actief verder en vanavond lekker bankhangen :D

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Derona: Dus hij is een beetje bijgedraaid.. Gelukkig maar.. Heb je natuurlijk niets aan, dat gezeur.. Gewoon je verzekering even bellen, ze kunne je wel wijsmaken hoor :)

@ SimplyMe: Gelukkig wil mijn vaders vriendin nog 'net' niet dat wij haar 'mama' noemen.. Ze dringt zich wel enorm aan ons op.. We 'moeten' haar leuk vinden, desnoods koopt ze ons om :( Nou bedankt! Niet bij mij hoor ;) Mijn vader wil ook iemand die voor hem zorgt en het hele huis poetst.. Nou die heeft 'ie nu gevonden.. Maar ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat het daar bij hun niet zo goed gaat, dus misschien is m´n vader over een tijdje wel weer vriendin loos.. Maar dan duurd het niet lang dan heeft hij de volgende wel weer aan de haak.. Hahaha! Gelukkig niemand van mijn leeftijd :( Moet er trouwens ook niet aan dneken!

@ Nettie: Ik weet niet, geloof dat ze op waren ofzo die knuffels.. En ze zouden nieuwe krijgen ofzo.. Ach, misschien kirjg ik er nog eens eentje ;) maak me er ook niet druk om..

@ Female: Geen idee, heb nog niet gebeld.. De moed niet voor gehad..

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja bij prenatal..

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai tacha.......Lekker sid at he soms dat shoppen :)
    hahaha wat leuk he hoe sociaal sommige mensen zijn tegen zw vrouwen.....
    Inderdaad erg lief van die vrouw ;)
    Veel succes met schilderen morgen......

Hai LOtus..........Dat maakt toch niet ut meid,daar hoef je geen sorry voor te zeggen.......
    Gelukkig dat het einde bijna in zicht is :)
    Oke dat is ook wel zo,dat zegt de mijne dus ook,als je er te veel op let dan heb je het nog erger, :confused: hoezo de kleine beweegt of beweegt niet heb ik dat nu mis :(
    Ow nee de mijne doet dit thuis hoor ;)

Hai Journey...........Ik had ze toender tijd bij de hema,maar ze hebben er meestal erg weinig dat ik ze weg laat leggen,die leggings die ik meestal onder mijn jurkjes aan heb die hebben ze wle bij prenetal gewoon de simpele zwarte dan........
    Bank hang ze he....... :)

13. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Patrieske: Ja daar heb je ook gelijk in!

@ Tacha: Zo hee, dat is even lekker shoppen! Leuk he, dat mensen het zien :D Vanmorgen zei een vrouwtje bij de fysio ook: “Goh, ik dacht even, wat moet zo’n jong ding bij de fysio, maar nu zie ik het!”Jippie :D

@Journey: Wat een energie!

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo mijn energie is op ga zo lekker een piza in de oven doen en dan lekker hangen straks nog even de hond uuitlaten en verder lekker meer niks weekend vieren morgen doe ik de boodschappen wel, nu geen zin meer.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hier net ff lekker een maaltijdsalade gegeten en een stukje zalm,en de mannen patat,wil toch wel nu op mijn eten gaan letten :p

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    zo en toen ging mijn dagje toch weer even anders als ik verwachte....Ben nu aan het eten koken en voor mijn doen is dat laat.....
    Maar ik mocht hubbie bij het ziekenhuis ophalen want....ja je gelooft het echt niet....hij had z'n arm uit de kom, en nee niet die waar hij aan geopereerd is 11 weken geleden, nee die andere is nu aan de beurd........Oh toen ik het hoorde werd ik BOOS! omdat hij te vlug weer aan het werk is gegaan, en te veel deed op het werk, toen ik eenmaal in het ziekenhuis was en moest wachten en het allemaal een beetje bezonken was, kwam hubbie de deur uit met z'n linkerarm in eenzelfde sling als hij de laatste tijd om zijn rechterarm had.....oei en dát werkte op mn lachspieren, mehn wat heb ik gelachen...stomme hormonen want eigenlijk is het echt niet leuk, maar he wie verzint zoiets nou dan ook.......

Goed mijn dagje verliep dus even anders als verwacht vandaar dat ik ook zo ineens weg was terwijl ik vanochtend nog telkens reageerd zodra er weer nieuwe berichten waren...Maar ik ben er weer, manlief moet 6 weken rust houden haha echt een giller, kon ie net weer aan het werk....over 2 weken moet ie terug komen....voor cô en een week ervoor of een week erna moet op cô komen voor de rechterschouder...(ga trouwens even proberen dit gelijk te zetten anders is het zo knullig) Echt iets om te lachen alhoewel hij nu wel weer behoorlijk last heeft alleen minder pijn als na de operatie dus dat is een voordeel.....kan niet anders als erom lachen hoor sorry.....het is gewoon een verhaalwat je niet verzint, een collega geloofde het ook niet, die dacht dat hij een grapje maakte.....niet dus!

Hey ik ga gauw weer naar mn potjes en pannetjes voor er iets mis gaat, maar moest het even kwijt....

Gaan we vanavond pas genieten van de cake.....mmm

Liefs Nettie

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zow, daar ben ik weer even...
    Ben druk geweest... (eigenlijk te druk, maar ben nog lang niet klaar). Ben namelijk bezig met de kasten leeghalen voor morgen.
    Gelukkig gaat mijn man niet trainen vanavond, zodat hij me kan helpen, want alleen ga ik het niet redden en dat ga ik ook niet trekken, dus...

@ Patrieske: had je inderdaad weer gevonden, HIHIHIHIHI.
    Als ik een link heb, zal ik het hier neerzetten, zodat iedereen voor mij reclame kan maken. HIHIHIHI.
    Maar dat duurt nog wel even hoor.
    Wil eerst die cursus nog gaan volgen en verder kijken naar groothandels, waar ik niet een minimum bedrag van boven de 100 euro moet bestellen, want dat kan ik niet in 1x missen...

@ Tascha: wat goed dat je geslaagd bent voor al die dingen!

@ Journey: ik heb echt geen idee waar je positiepanty's of iets dergelijks kan kopen. Wel goeie vraag trouwens, aangezien het ook weer wat kouder begint te worden natuurlijk...

@ Derona: goed bezig meid! Wij eten gebakken aardappeltjes (in de schil, wel goed schoongemaakt uiteraard) met een salade van ijsbergsla, komkommer, worteltjes en een eitje.

@ Nettie: hahahaha, ja kan me voorstellen dat je erom moest lachen... is ook eigenlijk wel heel apart dat hem dat nu weer moet gebeuren maar dan aan de andere kant...

Hier krijg ik net een brief van de arbo... maandag 22 september om 8.30 uur moet ik naar de arbo-arts. Ik mag dus aanstaande maandag direct bellen, want dan zit ik nog (van mijn weekendje weg) in Limburg en ik ga echt niet eerder weg.... Daar kan ik ook niets aan doen toch?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    iloveandres lekker he kasten leeg halen pff,
    jij eet ook lekker :D

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hier staat er een pizza in de oven lekekr effe ongezond doen, maar ben maar alleen en heb echt geen zin om te koken :D
    Heb de kussens alvast in de bank gezet dus zo lekker voor de tv, heerlijk.............

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Journey
    Eet smakelijk van je pitza :)

Hai derona
    Goed zeg dat je een salade hebt gepakt mete en stukje zalm,terwijl je mannen friet aten,schouderklopje :)

Hai nettie
    Nee dat meen je niet meid,was hij gevallen,veel sterkte met je man.
    Ach gaarum hahahah en dan lach je hem nog uit wat zei die?
    Geniet ze van je cake :)

Hai patricia
    Fijn dat je man je gaat helpen.
    hahhaa is goed meid.
    Welke cursus ga je volgen,sorry dat ik het even niet meer weet? :oops:
    Daar kan je ook niets aan doen,en je moet gewoon belen dat je niet kan,je hoeft niet alles uit te leggen hoor,gewoon een andere datum vragen.

Deel Deze Pagina