@ Nettie: Wat vervelend voor je mannetje zeg! @ goofychick; Oy... dan worden het toch meerdere positiebroeken... ben plots erg dankbaar voor al die kortingsdingetjes die je bij bladen en dozen krijgt... @ Tacha: Nu al kaartjes? Wat leuk zeg. Waar ga je ze bestellen? Ben hartstikke moe. Heb gisteravond een personeelsfeestje gehad. Het was erg gezellig hoor, maar allemachtig wat doen mijn buikspieren en banden nu pijn van de hele tijd staan en rechtop zitten....
Hey meiden, hier superslecht geslapen! Heb de hele nacht pijn gehad en heb nu nog steeds heel veel pijn... Zometeen even ontbijten en dan boodschappen doen. Vandaag gaat de woonkamer veranderd worden! Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Libra doe maar rustig aan vandaag @iloveandres vervelend dat je zo slecht hebt geslapen,maar veel plezier met de woonkamer veranderen
@patrieske.. heheh. wel als hij nu iedere week wat doet he.. als het goed is gaat hij vandaag de afvoer doen en de waterleiding voor de vaatwassen en droger en wasmachine.. want dan kunnen die verhuisd worden.. en dan ga ik maar vandaag verf krabben.. wat ik eigenlijk gisteren zou doen.. doe ik wel op de stoel hoor.. hopelijk geen blaasonsteking..? ppffff word je nooit gek van van mart ? @nettie.. oooh wat doet hij toch.. nu mag hij weer thuis zitten heb je hem weer lekker in huis @iloveanders.. gelukt met de kasten waren ze op tijd leeg? veel plezier met de woonkamer veranderen! @derona.. als het jeukt daar onder dan moet je wel zeke doen.. @tasch super! hoe was je filmpje!? @iuno... gelukkig schieten die kamers al op wel fijn dat je ouders langer blijven dan gepland is @iedereen wat ergge nieuws van lautjuh @libra.. was het waard al die pijn voor het feestje? gewoon even paar dagen rusten! @mezelf ik ga vandaag manneke helpen met klussen.. ik ga vandaag op me gemakje de verf afbranden!
@mezelf oh ja ik vergeet weer wat te vertellen... gistereavond nog appeltaart gebakken.. is hij half mislukt hij had toch iets langer in de oven gemoeten.. maar hij was lekker me manneke vond hem heerlijk en visite ook ik was wel beetje teleurgesteld dat hij niet helemaal gelukt was.. nu volgende keer beter
Goede morgen dames, Lotus, heerlijk appeltaart jammer dat hij niet helemaal was gelukt..volgende keer beter Gister hebben we onze jack toch maar op MP gezet Ze heeft weer gehapt naar Luca...zijn vingertjes zijn geschaafd. Nu het slechte weer eraan komt zitten ze allemaal de hele dag binnen. Het is nu echt constant Luca en Dribbel in de gaten houden. Sammy gaat super nu..het lijkt of hij luca geaccepteerd heeft. Hij kan veel meer van hem hebben..natuurlijk niet als Luca hem blijft pesten, maar dat mag ook niet. We hadden vanmorgen al meteen 2 reacties wow dat hadden we niet verwacht. 1 reactie van een collega van manlief met oudere kinderen. We gaan nu eerst eens rustig kijken dat ze ook zeker op een goede plek terecht komt. Die andere heb ik een beetje twijfels over. Hij woont alleen en gaat graag met zijn vriendin wandelen. Ik vraag me dan af wat er met Dribbel gaat gebeuren als zij kinderen krijgen. Vind het wel heel erg moeilijk om haar weg te doen maar zie nu geen andere oplossing meer..hadden nog goede hoop dat het goed zou komen kom ik ook weer eens reageren ga ik meteen weer klagen
He iedereen! @ Geboortekaartjes: Ik ben toch niet de enige die ze al besteld heeft ? MerleQ heeft ze geloof ik ook al. Hier in België bestel je ze altijd voor de geboorte, dan moet je als ze geboren is enkel het gewicht en de lengte doorbellen en dan kan je ze dezelfde dag halen. De ennveloppen krijgen we op voorhand zodat ik alle adressen er al op kan schrijven Ik ga ze bestellen bij Babygraphix, da's een internet-geboortekaartjes-bedrijf in Brasschaat. @ Lotus: Hihi appeltaart, heb ik nog nooit geprobeerd! Maar zolang ie maar smaakte he! Ik ga me nu ff douchen en dan beginnen schilderen Heb gisteren de film van "The flight that fought back" ofzoiets gezien, de hele tijd liggen janken Al die mensen op die vlucht die nog naar hun familie belden, zo erg Fijne dag iedereen!
@chantalk.. wat erg meid..van je jack.. hij was zeker lekker.. voglende keer is hij nog lekkerder @tascha.. zo dat is wel makkelijk hoor.. die geboortekaartjes als je weet wat het wordt appeltaart maken is niet zo moeilijk.. aleen je moet het wel goed doen en niet dat je te weinig deeg hebt die film zegt me niks.. ik heb ook een film gekeken geen idee hoe het heette hahaha.. ik ga nu stoppen ik ga me klaar maken voor het verf krabben Iedereen een fijne dag! Liefs mir
Grrr! Dag bericht!... Heb last van m'n benen Ben er niet zo blij mee maar helaas! Gister een uurtje in de stad geweest, bij prenatal bij de verzorgingstas gekeken die ik in een folder had zien staan maar die viel me een beetje tegen.. Mannetje moet maar even mee, kan hij ook oordelen En we hebben een knuffel voor de baby gekregen van m'n moeder, de 2e knuffel want van schoonouders hebben we er ook al eentje gehad! Zo leuk allemaal.. Gister toen m'n mannetje terug kwam van zijn cursus halverwege Nederland had ik besloten dat wij maar weer eens samen naar de chinees moesten.. dus wij zijn gister samen wezen wokken! We zien elkaar elke dag, maar ik heb soms het gevoel dat wij veel te weinig tijd met elkaar door brengen.. Gewoon omdat er soms mensne zijn die zijn aandacht willen hebben.. Dus het werdt wel weer eens tijd om iets met z'n 2en te doen.. Vandaag gaan ze beginnen met de kast op de babykamer.. Heerlijk! Kan niet wachten tot ze klaar zijn, met die rommel heb ik niets, dat is echt niet mijn ding.. Maar goed, het hoort er nou eenmaal bij.. En dan kan alles straks op zijn plaats.. Ga ik het kamertje lekker poetsen en dan inrichten.. Zie er al naar uit, maar ja, het moet eerst maar even af! Vandaag de start! Verder heb ik niet veel te melden.. Fijne zaterdag allemaal, geniet van het zonnetje, of schijnt de zon niet bij jullie?
@ Joyce1983: hier regent het. Heb niet alle 20 pagina's bijgelezen wat ik gemist heb. Wel het een en ander gelezen over het bevallen in het ziekenhuis. De eigen bijdrages enz. Ik ga maandag maar eens bellen met mijn zorgverzekeraar hoe het precies zit. Weet ook niet of ik thuis mag bevallen ivm mijn rug en de schildklier, zal dat donderdag maar gelijk met de vk bespreken.
Zo net mijn boodschappen binnen gelukkig was weer een heel gesjouw met 3 tassen en dan zijn we nog maar samen wat moet dat worden Wat erg chanttalk van je hondje ik moet er niet aan denken zolang ze nog niet geboren is en nog niet over de grond kruipt zal eht allemaal wel goed gaan maar zodra ze gaan kruipen Verder eigenlijk weinig nieuws ga vandaag wat rommelen en een paar klusjes doen die zijn blijven liggen vriendlief moet weer werken en is nu naar de voetbal.
Heb met m'n baas gebeld.. hij luisterd ook niet Hij had me voor dinsdag de hele dag ingepland.. Nou ja ik zei zo dat dat zoiezo al niet kon.. En dat ik me nog weer ziekmelde.. wanneer ik dan weer kwam, nou ja ik zei het lukt me niet meer en ik heb geprobeerd zolang ik kon.. Dus gelijk gevraagt om me te melden bij het UWV en hij vroeg of ik zwangeschapsverklaring had ingeleverd.. Nou ja, dat heb ik een paar weekjes terug gedaan gelukkig! Dus ik ben nu werk vrij.. Best vreemd, nog 17 weekjes te gaan en niet meer te hoeven werken.. Ach, went ook wel weer
@derona.. hehe ben je echt blond of geverfd? dank je.. ik kan helaas niet achter elkaar door.. dus afentoe ff pauze.. dus nu ff laptoppen en zo ga ik weer verder @joyce.. ik ken dat.. je ziet elkaar iedere dag maar brengt weinig tijd met elkaar door.. hier regent t gelukkig hoef je niet meer te werken.. ik moet nog 13 weken .. tenzij er nog wat gaan gebeuren qua werk of my.
ik moet nog 12 weken werken Zal blij zijn als ze erop zitten ne ik lekker nog even kan genietne tot de kleine er is.
Derona, ze is 6 jaar. Echt een schat van een beestje, maar niet voor kindjes Lotus, hihi volgende keer smaakt hij vast beter. Tacha, wij hebben de film flight 93 (ofzoiets) gezien. Ging over hetzelfde..vond het ook best emo al die tel naar huis. Vooral omdat je weet dat het echt zo gegaan is. Joyce, beterschap met je benen. Wat lekker samen gaan wokken. Enne zonnetje? Hier al de hele morgen en middag regen. :x Journey, ja hier ging het ook prima toen Luca nog niet kon kruipen, maar vanaf dat moment is het mis. Ze voelt zich echt bedreigd door Luca en is bang voor hem. Dat is voor dat beestje ook geen leven. Joyce, lekker vooruitzicht niet meer werken Zwangerschapsverklaring ben ik nog vergeten Volgende keer maar even vragen.