Ach jah, eigenlijk moest ik nog tot 4 weken voor de bevallingsdatum werken.. Als ik dat zou volhouden.. dat is nog 13 weken dus.. Nu gaat zwangerschapsverlof over 11 weken in en heb ik 6 weken verlof voor die tijd.. Jammer, maar ik kan er ook niets aan doen.. ach, en die 11 weekjes kom ik ook nog wel door Hier schijnt de zon nog steeds.. En in de zon is het zelfs warm! Heerlijk weertje dus.. Ik wacht nog steeds tot de nesteldrang mij bereikt, maar hier is nog niets gesignaleerd.. Krijgt iedereen daar last van? Ze zijn boven druk bezig, en ik zit me te vervelen Jammer, maar 't is niet anders..
ik weet momenteel ook effe niks heb vanmorgen een hoop gedan en nnu is mijn energie weer op jammer hoor zo denk ik maar effe naar buiten een stukkie lopen met de hond
ja dan is het bete rom haar weg te doen,je zou het je zelf niet vergeven als ze wel een keer gaat bijten
Sorry dat ik het zeg maar 12 weken klinkt niet super ver,al is het wel ver,als je er al aan toe bent natuurlijk begrijp me niet verkeerd hoor
ik weet het als iker zo over denk denk ik ook ohw dat is het zo maar het werk dat ik doe is eigenlijk veel te zwaar ben gewoon bekaf na een dag werken en dat dan nog 12 weken dat is lang
Poging no zoveel! Steeds als ik wil reageren staat Luca aan mijn stoel te trekken Joyce, 11 weken...jeetje dat klinkt echt niet lang meer heh? Ik probeer tot 4 weken door te werken of dat lukt is natuurlijk afwachten. Suc6 met het doorkomen van die weken Veel leuke dingen plannen dan gaat de tijd sneller Zonetje is hier vanmiddag ook doorgebroken. Journey, lekker gewandeld? Derona, Ja dat klopt..we kijken het nu al zo lang aan en eigenlijk als we eerlijk toegeven is er geen verbetering bij haar. Mijn schoonzusje belde net..ze had gehoord dat we Drib op MP hadden gezet. Ze had het er met haar vriend over gehad en zij wil heel mss Drib wel overnemen. Eerst eens een weekje proberen hoe het gaat. Dat zou helemaal super zijn natuurlijk. zxcxddxazXzzZA sorry wil weer iemand mee typen
Het lijkt ook niet zo ver weg meer.. Maar dat is als ik 6 weken van te voren zou stoppen.. Ach, ik heb de keuze gemaakt om voor mezelf en mijn 'prinsje' te kiezen.. En daar houd ik me aan vast, zonder schuldgevoel tegen over collega's.. En ik werkte maar 3 middagjes ofzo, dus zoiezo al niet zo veel.. Heb moed verzameld en de knoop doorgehakt het gaat gewoon echt niet meer.. Die weken kom ik vast wel door, aangezien ik elke week wel naar fysio zal moeten, en dan fiets ik gewoon nog wat extra's heen en weer.. En wat langs schoonmoeder en m'n moeder.. En er zijn nog een paar kleine dingetjes die we moeten hebben maar die kan ik hier in de winkelstraat om de hoek wel halen, mag niet shoppen in de stad.. Gister wel gedaan en vandag op de blaren zitten
Chanttalk dat zou een super oplossing zijn dan blijf je ook nog altijd op de hoogte hoe het met hem gaat. Ik heb lekker gewandeld het is hier vrij zonnig nu ga zo even wat te eten klaar maken En ik probeer idd ook tot 4 weken van te voren door te werken dat lijkt me echt het fijnst.
Oef! Ik ben bekaf! De babykamer geschilderd, verf van de vloed geschuurd, de grond overal in het huis gestofzuigd + gedweild, de was gedaan én muurstickers opgeplakt in de babykamer (wat een kl*te werkje was trouwens!) Volg week zaterdag komen de meubeltjes dan zal ik foto's trekken! De kleuren zijn heel flashy geworden, Hardroze met lime groen ! Maar wel heel leuk en vrolijk. Ik moet trouwens nog 16 weken werken Ik ga tot 26 december werken wss.
Hey meiden, zow, de kamer is helemaal anders. Ben er zeer blij mee. @ Lotus: ik had niet alle kasten optijd leeg, maar dat maakte verder niet uit, is gaande weg alsnog gebeurd. Jammer van je appeltaart meid, volgende keer beter. @ Chantalk: klagen mag altijd he? Maar wel jammer dat je jullie hondje weg moet doen. Maar kan het me ook wel weer voorstellen... Hoop dat jullie een goed huisje vinden voor haar. @ Joyce: vanmorgen regende het hier, maar vanaf een uur of half 12 schijnt de zon al hier! Goed dat je nu eindelijk aan jezelf hebt gedacht meid! Hier netzo hoor. Omdat ik in de ziektewet zit, gaat bij mij dus ook de zwangerschapsverlof nu 6 weken van te voren in, i.p.v. 4 weken van te voren ... @ Journey: dan is 12 weken inderdaad nog heel lang, als je werk eigenlijk te zwaar is... Hier verga ik weer van de pijn... Heb echt veel te veel gedaan..... Pfffff. Normaal gesproken ga ik op zondag altijd met Andres mee naar de voetbal, maar dat ga ik morgen maar niet doen, ben ik bang... Ik ga morgen helemaal niets meer doen, behalve samen met Andres papieren uitzoeken... Hier vanavond ook helemaal niets meer doen, behalve voor de tv hangen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Eigenlijk vind ik dat wel stom.. Want als het mogelijk was zou ik gewoon langer door werken.. Ik wil gewoon 12 weken na die tijd.. Maar goed, wat niet kan dat kan niet.. En ik moet me daar maa bij neer leggen.. Mar jij moet dus wel op controle bij een bedrijfsarts? Hoe gaat dat allemaal in zijn werk? Dat zal ik ook wel krijgen of niet?
Jeetje, jij werkt wel heel lang door, maar dat had je al eens verteld.. Je hebt vandaag genoeg gedaan zo te lezen.. Ik vraag me wel eens af hoe sommige mensen zoveel op een dag kunne doen.. Ik doe bijna niets :x
@chantalk.. dat denk ik wel ja volgende keer beter @derona.. je hebt gelijk de 12/13 weken vliegen om.. @tascha.. je moet ook niet tegelijk zoveel doen meid.. rustig aan he.. @iloveanders.. je bent dus klaar ga je niet op bed achter laptop hehe @mezelf.. ik heb twee keer poging gedaan voor krabben.. uiteindelijk maar niet verder gegaan.. dus afentoe opruimen voor liefje.. en hem helpen en mee gaan naar bouwmarkt.. maar afvoer ligt er.. waterleiding ligt er en nu is hij bezig met de electra daar en dan zou in principe alles verplaatst worden en aan kunnen maar we gaan eerst zometeeen nog maar eens boodschappen doen.. pff.. ik kan dat niet meer alleen doen.. moet hem mee hebben.. dus zometeen maar ff doen.. nog geen idee wat we gaan eten.. LIefs mir
Hey Joyce, ik moet inderdaad naar de bedrijfsarts/arbo-arts. Daar krijg je een oproep voor als je tussen de 4 en 6 weken in de ziektewet zit... Daar krijg je dan een brief van, dus dat krijg je allemaal vanzelf. Ik moet dus alleen bellen maandag, omdat ik de 22e niet kan, want dan zit ik nog in Limburg en ik ga toch echt m'n weekend weg niet afbreken omdat zij willen dat ik kom... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Oh zo.. Nou ja, ik weet niet wat ik moet verwachten allemaal.. heb nog nooit zoiets gehad.. En dacht vraag even
@Derona : rustig aan doen zat er niet in... was weer eens ouderwets vliegen en draven @ Lotus: nee, eigenlijk was het het niet waard... Wel goed voor de sociale contacten en het netwerken en zo, maar ik moet eigenlijk beter naar mijn lijf luisteren. @ zwangerschapsverlof: Zijn jullie al zo vroeg vrij? Ik krijg pas met de kerst vrij... @ iloveandres: hoei, meid, even rustig aan doen! Ik ken dat wel hoor, veel doen en ook veel willen doen... ik loop mezelf ook veel te hard voorbij. Fleecedekentje en een kopje thee helpt Hebben jullie dat ook? dat in eens alles in het huis af moet? Zelfs als het niets met de babykamer te maken heeft?
Rond de kerst.. pfff, dan moet je nog even.. Nou ja, ik ben begin januari uitgerend, dus dan is het ook eerder tijd