Nettie: Ik heb nu een bedzeiltje en een zeiltje waar zeg maar gaas op zit ofzo boven gelaten.. Leg het gewoon beide.. Maar ga niet thuis bevallen hoor.. wel dubbel onderlaken doe ik er op..
stom hoor, zie nu pas dat ons dorp bovenaanstaat en niet op z'n alfabetische plek... zijn twee boeken hier maar uit de serie shopahollic is alleen het 5de deel er maar..... das dus niet echt leuk.... bij een serie wil ik ook beginnen met de eerste....
Ja zij kan goed schrijven.. En ik wist niet dat zij ook onder ide naam had geschreven.. Misschien moet ik die eens gaan opzoeken of kan je die niet meer kopen?
Dat is ook wel het leukste! En zeker bij haar.. Dus dan nog maar even afwachten en steeds in de gaten houden!
@Lotus, nee helaas kon niet naar babypark, en vanaavond ook niet want we krijgen de thuiskapster hier, dus morgen dan maar.......even kijken naar de baby bjorn hoe die zit en dan de bestelling opgeven bij vrienden van ons in Zweden. @Yvette, gefeliciteerd met je "nieuwe" auto! Fijn dat jullie geslaagd zijn. En fijn dat alles goed was bij de VK wie had dat ooit kunnen denken? @Female, de VK zei dat niet hoor! Iemand anders zei dat, een masseuse magenetiseur die ook iets heeft met paranormaal begaafdheid. En tja we zien wel hoelang het nog duurt, wachten doe ik toch al. Kan niet zelf op pad met de auto dus zit redelijk aan huis gekluisterd. @Re Wauw dat hebben jullie goed getimed, helaas was moeder natuur mijn niet zo goed gezind, en zou normaal gesproken mijn verlof met vier weken precies vandaag ingaan, gloeiende .....maar goed, ik heb twee weken ziektewet erbij zitten, dus ben inmiddels alweer 3 1/2 week thuis,wat gaat die tijd toch snel. Heel veel plezier en om 12 uur feesten he! @Journey, ik heb het ook hoor, die kleine van ons is al een flinke joekel, gyn dacht nog wel dat ik normaal kon gaan bevallen, als ik met 40 wkn nog niet ben bevallen dan moet ik terug komen. Slik! @Mikmak, hahaha zo zat ik vanochtend om kwart voor vijf ook al.....kerstboom aan, pakje vifit erbij, tv aan, en die valkparkiet van ons zit me dan onnozel aan te kijken.... @Nettie, dikke knuff! @Jessica succes! Hier weer zo vroeg wakker! Maar toen hubbie wegging wel weer kunnen slapen na gegeten te hebben. Net wakker, en twee keer behoorlijk krampen gehad, heb ik echt weg moeten puffen en de kleine begon toch opeens druk te doen in mijn buik (?) Nu hou ik aloor zo hongergevoel, terwijl ik toch flink heb ontbeten. Nou misschien ligt het eraan dat ik eens mijn ochtendjas moet gaan verruilen in normale kleren Tot straks!
Ik heb voor mijn gevoel alweer bergen met werk verzet.. Ik heb kraampakket naar beneden gehaald, beddengoed voor kraambed, kraambed opgemaakt en ook de was voor een deel van boven gehaald.. En er draaid nu een heerlijk wasje En wie had dat nou gedacht binnen een uur.. Ik niet
@Nettie: grrr...tegenvaller...maar misschien dat ze er alsnog wel liggen! is idd leuker om gewoon met de 1e te beginnen! @Jessica: wat spannend zeg,nou hoop dat alles goed is vanmiddag! suc6! @Merleq: ik heb haar naam opgeschreven en dan kan ik verder met de verzameling Nou, het is gebeurd..het 1e echte poppenwasje zit nu echt in de wasmachine Weer een drukke dag vandaag dus dat strijken bewaar ik voor zondag..
Freya North vond ik ook erg leuk, alleen hebben ze alle delen van de zussen serie behalve Cath... vind ik dan weer zó jammer..... die wil ik dan toch ook lezen....snappen ze dat dan niet dat ze die ook moeten aanschaffen? Doe dan alles of niets van een serie... @jessica: succes! Hopen op goed nieuws! @joyce: ik ben wel van plan thuis te bevallen maar ik kijk er volgende week wel naar, als hubbie ook thuis is....komt nu echt niets zinnigs uit bij mij... ben gewoon een beetje pissig op mn zusje en word niet goed van het feit dat ik gewoon niet weet wat ik moet doen vandaag.... Ik bedoel er is genoeg te doen maar het lukt weer es niet....Dus ga niet eens nadenken over hoe ik het met dat bed ga doen, dan word ik gillend gek!
@Nettie: Freya North ken ik niet, is dat hetzelfde genre dan? Ik heb ook een tijd de boeken van Virginia Andrews gelezen, dat is weer anders, maar daar kon ik mijzelf ook wel mee vermaken..en zij heeft ook heeel veeel geschreven!
Hey meiden, jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst zeg. HIHI. @ Veel plezier: meiden bedankt voor het plezier wensen. Dat is zeker wel gelukt hoor! @ Libra: ik ga straks ook even kijken bij het verhaal van Cindy. @ Mikmak: wat een goed idee zeg, van die miniflacons. Ga ik morgen ook maar even voor kijken. @ Merleq: ow meid wat goed, dat het nu officieel is! @ Ramona: wat fijn dat alles weer goed was. Nog maar 12 dagen te gaan meid, tot je uitgerekende datum. Ik zal zo even bij je topic kijken. @ Muppet: CTG is inderdaad een hartfilmpje. @ Chantalk: hahaha, ja denk idd ook niet dat je kleintje zal stoppen met trappen @ Lotus: wat fijn dat je zo'n fijne avond hebt gehad met je mannetje meid! Het was supergezellig meid! @ Re81: hahahaha, ja wij zijn gewoon goed dat wij dat kunnen. @ Yvette: heb het echt superleuk gehad! Ga er zometeen meer over vertellen na m'n reacties. Super dat alles goed was bij de VK meid. Ben trots op je. @ Female: je bent dus alweer lekker druk geweest gisteren. HIHIHI. Goed bezig. @ Derona: het was supergezellig en gaaf. @ Mamamakka: heb niets gemerkt. Had alleen maar heel erg honger en was blij dat ik thuis was om 12.00 uur. Door de trek/honger, was ik ook licht in mijn hoofd. Of was dat toch door jou behandeling? @ 3e baby: maandag komt de 3e baby erbij. @ Po: ik heb geen po nodig, want ik beval toch in het ziekenhuis. Heeft ook geen zin om er een te lenen, want ik kan er toch niets op doen... heb 2x in het ziekenhuis gelegen en moest het toch proberen, maar is niet gelukt, dus mocht toen alsnog naar de wc. @ kraampakket: ik wil van het weekend ook de zeiltjes op de matrassen gaan leggen... en de tas voor mij alvast klaarzetten. @ Jessica: succes meid. Zow dit waren mijn reacties op gisteravond en tot nu toe... Pfffffff.... ben meer als een uur bezig geweest. HAHAHAHAHAHAHA. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Gezellig toch.. Bij die van m'n mannetje krijgen ze altijd een heel verhaal van de baas.. En dat vind het personeel zo gezellig.. Hij zegt altijd, ik zal het kort houden.. En lult nog 6 kwartier in een uur.. Niets aan dus, en dan de dingen die hij mee krijgt, hijz ei nog volgens mij wordt het kerstpakket dit jaar niets.. Nou gister kwam ie thuis en zei hij, volgens mij krijgen we een best kerstpakket! Dus die zit wel lekker.. Dan nog een rollade en 4 stukjes varkenshaas.. Ach, als het een leuk pakket is mag hij van mij de enveloppe met inhoud dit jaar wel houden
Hm ik heb mijn taken voor vandaag ook alweer bijna gedaan... Dat gaat me veel te snel want ik heb geen zin om me te vervelen. Ik hoop trouwens echt zo ontzettend dat ik niet na de 40 weken beval Dan heb ik namelijk eerst nog samen met mijn man een rustige kraamweek... Maar goed, dat zal dus wel niet
freya north is een beetje apart maar als je er eenmaal inzit wil je ze wel allemaal lezen....tenminste dat had ik.... zal even zoeken of ik een link kan vinden... http://www.bol.com/nl/p/boeken/fen/1001 ... index.html Krijg misschien een beetje een idee, vond ze echt wel leuk maar wel een iets andere stijl mischien hoor...
Nettie: Laat het lekker op je af komen.. Komt het vandaag helemaal goed! Mijnes heeft de donderdags pas vrij, dus die moet nog een half weekje werkje..
@Merleq moet echt lachen om jou berichtjes soms,begrijp het wel hoor, dat je nu niet hoopt dat je na de 40 weken bevalt,jaa je hebt het niet voor het zeggen helaas, netzoals mensen zeggen nou ik wil niet op de feestdagen bevallen jaaa,nou als het gebeurd gebeurd het,vind echt grappig waar mensen zich al niet druk over kan maken bedoel dit niet alleen tegen jou hoor echt niet ff algemeen,dus voel je niet aangevallen door mij aub
@joyce: ja de mijne ook hoor... moet de eerste drie dagen volgende week nog werken maar is dan tot en met 4 december lekker thuis, kunnen we in die week wel flink wat aanpakken. Ik ga toch wel door tot de 40 weken, ben ervan overtuigd....zo niet... tja dat zien we dan wel weer....ga me er nu niet meer druk over maken.... heb er geen zin in, maak me al genoeg druk om dingen.... kan niet meer bij... edit: bedoel natuurlijk 4 januari kan die overstap nooit goed maken... altijd moeite mee,.....
Jah die van mij is dan geloof ik pas weer de maandags aan het werk.. Want hij zou eerst 2 januari ook moeten werken.. Kwamen ze vragen, was je 2 januari ook vrij? Nee! Maar nu dus wel En dan heeft ie ook nog in die week service dienst, dat is dan wel wat jammer, maar goed 't is niet anders.. Wel spannend trouwens, het begint toch wel echt dichtbij te komen.. 6 janauri zijn we zo..
@Nettie: oh ja, ben nu even aan het neuzen op bol.com op jouw link, Freya North, dat lijkt iets meer op de boeken van Jill Mansell volgens mij.. maar ze heeft er ook een aantal geschreven dus daarmee kunnen we ook weer een tijdje vooruit Oh ja, zie nu dat Sophie Kinsella (voortaan) onder haar eigen naam schrijft (Madeleine Wickham) staan 2 boeken uit 2008 op Bol.com, heb zin om gelijk een bestelling te plaatsen, maar heb gisteren weer een kleine bestelling kleertjes maat 62 gedaan in de opruiming bij Amazingkids.com...dus mag even niets meer..helaas..
Zow en dan nu JAN SMIT! Om kwart voor 8 waren we bij de IJsselhallen binnen ern om kwart over 8 begon de show. Eerst voorprogramma van Monique Smit en de 3 J's. Was ook erg leuk. De 3 J's gingen op het laatst het wiegelied zingen en toen lieten ze een rompertje zien met de tekst van het liedje erop. Echt zooooooooooooo leuk! Alleen de prijs was minder leuk. 12,50 voor een rompertje. Nou dat vond ik echt veel te veel voor 1 rompertje, dus heb het niet gedaan. Toen eerst pauze en om half 10 eindelijk Jan Smit. Het was echt zo gaaf en leuk en gezellig. Heb heel hard meegezongen ook. HIHIHI. Ik kon alleen in het begin niets zien, omdat iedereen ging staan,dus toen heeft mijn zusje gevraagd of we dan aan de zijkant mochten staan (en ikke zitten), zodat ik ook wat kon zien. Nou dat mocht wel, dus ik was erg blij. Om 23.00 uur was het afgelopen. Ik was om 00.00 uur thuis en ben toen eerst wat gaan eten, want had echt honger. Was er gewoon echt licht van in mijn hoofd. Om 1.00 uur ben ik gaan slapen. Was echt gesloopt. Om 8.15 uur werd ik wakker gebeld door de verpleegkundige en om kwart voor 9 was ze er al. Ze was er niet erg blij mee dat ik naar Jan Smit was geweest. Ze zat er zo mee in de maag wat ze er mee aan moest en gaat het er toch over hebben. Ze zei dat het kon zijn dat de arts het zo onverantwoordelijk vind dat ik alsnog opgenomen ga worden in het ziekenhuis... Zit er nu zelf ook mee in mijn maag, want voel me best schuldig nu... Liefs en dikke knuffel, Patricia