Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 19 dec.: Jessica83 VK / Re81 begin verlof!!! / Derona vk / Patrieske16 Afspraak co assistent van de OK,en in de middag gesprek bij de anasthiasits / MerleQ VK 22 dec.:Patrieske16 Keizersnede van de kleine van patricia / Re81 VK 23 dec.: Mikmak VK / Re81 1e afspraak Gyn. 24 dec.: Lotus1981 VK/ iloveandres terugkomdag ziekenhuis (CTG en echo) Yvette Controle vk 30 dec.: Sjansie28 Gyn./ Libra VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:ckhtvu90] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:ckhtvu90] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:ckhtvu90] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:ckhtvu90] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:ckhtvu90]
@Sanne, ja en ze doen bij ons ook niet echt aan eerlijke behandeling heb ik het idee. Ze geven bij ons aldoor andere alternatieven van andere locaties maar we hebben heel duidelijk gezegd dat dat niet handig is voor ons of gewoon onmogellijk ivm vetrektijden. Toen we midden in de stad iets hadden maar waar we het kindje te laat konden brengen zeiden ze: als u zegt, over een jaar wil ik graag bij die andere dan houden we die plek voor u vast. En wanneer we nu dus die midden in de stad hebben opgezegd omdat het niet kan kunnen ze opeens ook geen garantie geven dat we over meer dan een jaar terecht kunnen. Dan staan we anderhalf jaar ingeschreven. Klopt toch niet? Heb hubbie er maar achter gezet!
Ja een hele goede band! Zou het liefst elke dag even naar haar toe gaan We bellen ook elke dag minstens 1 keer Ik vind haar gewoon de liefste van de wereld.... (Hoop dat mijn zoon straks ook zo over mij denkt... haha!) Dankjewel trouwens, het zal wel gezellig worden vanmiddag! Belde haar net, ze komt me ophalen, dan hoef ik niet met de bus \/
Lieve Januariemama's, Even een bericht namens Patricia (Patrieske16) zij is vandaag opgenomen omdat zij ziek is en de bloedwaardes duiden op zwangerschapsvergiftiging. Vandaag of morgen kan de baby al gehaald worden, dus t is errug spannend en zij is flink geschrokken.
@Yvette: veel plezier vandaag! en wat fijn joh, je nieuwe auto! Mijn vriend kwam net thuis met een lief klein kerstboompje EN oliebollen, jummie...ahum...daar gaan we weer... mijn vriendin is onderweg en daar heb ik een hele lunch voor geregeld..met lekkere broodjes, salades enz. Hoeven we straks ook niet meer te eten, want hebben straks ook nog de kerststraatborrel...
Ohhhhh neee he............Patrieske heel veel sterkte en toi toi toi.......we wachten het af hier! Doe haar van iedereen heeeeeel veeeeeel beterschap!
@yvette idd t is heerlijk als t weer schoon is.. ga zo beginnen aan de strijkwerk ik kreeg net te horen dat ik rond half zes wordt ontvoert door mijn manlief hahaha ooh dank je wel voor de uitleg dan weet ik het ook veel plezier bij je moeder...dan ga ik je alvast feliciteren voor morgen! geniet er wel van als hij nog thuis is @patrieske.. succes vandaag bij de anasthiasists...! hopelijk mag je maandag!
@mamajanneke bedankt voor ons op de hoogte te brengen spannend zeg zeg dat we aan haar denken knuffff
@ Patrieske: ow meid, wat schrik ik hiervan zeg! Ik hoop dat alles goed mag gaan. Sterkte meid! Hele dikke knuffel meid! Liefs, Patricia
@Patrieske: och meid toch, heel veel sterkte en suc6 dikke knuf! @Goofychick: ja, dat is toch helemaal belachelijk he? maar je bent er afhankelijk van en dat weten ze natuurlijk! hoop dat je man eea goed kan overbrengen...ik heb de pech dat ik dit soort dingen moet regelen..nou ja..is nu eenmaal zo, maar goed...in zwangere toestand ben je nu eenmaal niet subtiel in je bewoordingen/ emoties enz..
Oh nee toch Patries! Meis veel sterkte! Thanx lotus dat je haar ge-smst hebt van ons allen! Vallen mijn probleempjes weer even bij in het niet..... Hoop echt dat alles goed gaat met het kindje en patries zelf! @de rest:thanx voor de lieve woorden van opeppen! Blij dat ik jullie heb!
Lotus: Niet echt in het hok hoor.. In de bijkeuken.. Ze plassen anders over de stoelen enz heen.. En dat willen we niet meer.. Dus dat hebben we zo afgesproken en ze mogen niet in de box, er is hier een kat die het lekker vind om over dingen heen te plassen en daar ben ik niet blij mee! Iloveandres: Niet te druk maken dan hoor.. Patrieske: Oh my god!! Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Spannend, hoop dat het allemaal goed gaat..
Dacht dat ik niets zou missen.. Zit ik achter de ps3 Madagascar 2 te spelen, mis ik gewoon weer genoeg.. Nou ja, ik zal de controler weer in de hand pakken.. Want m'n leeuw wordt ongeduldig
nieuws patrieske!!!! ze zijn nu nog steeds aan het overleggen ik mag niets meer eten of drinken ik hoor straks wat meer bedank iedereen x je pat