Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @joyce.. vandaar!:) dat doet gelukkig mijn katten niet..

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce ooowh bah dat is niet leuk als je kat dat doet
    en een tip als ze nu niet in de box mogen komen,doe er ballonnen in

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Oh, wat erg! Meid, heel veel beterschap!

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    En het probleem is wel dat we niet weten wie het doet.. Pff, die ene kat was krols en pieste gewoon bij de deur omhoog.. We woonde hier nog maar net, bank verplast enz.. Nee daar waren we niet blij mee.. Nu met de nieuwe stoelen precies zo, collega van mannetje gaat er zitten en ja hoor, kat plast! Zo irritant.. Waarom? dat is voor mij nog steeds de vraag!

Nou die zwarte weet dat ze niet in de box mag.. Na haar eerste sprong heeft ze meteen een tik gekregen, en daagt nu zeg maar uit.. Over de rand lopen enzo.. Echt niet leuk! Maar goed, tot nu toe niet meer er in geweest..

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ga een kaarsje voor je branden meid!

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: foliepapier werkt ook heel erg goed om ze uit de box te houden...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ALs onze de kans krijgt om in de baby kamer te komen
    dan ligt het ook gelijk in de maxicosi of wat dan ook,
    dus ik moet het hier ook echt goed in de gaten houden

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iloveandres: Oh ja, maar ze komen er niet in hoor.. Gelukkig niet.. 1 keer wat zeggen is genoeg :)

Derona: Hier precies zo, staat al voor de deur voor jij de klink in de hand hebt.. en dan rennen naar boven om stom te gaan zitten kijken bij de babykamer deur.. ach, nieuwsgierigheid.. Laat af en toe wel even kijken daar hoor, want het is al vreemd genoeg voor de katten.. hihi ;)

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oooh Patrieske...ik denk aan je meid!
    Duimen maar dat het beebje snel en gezond ter wereld zal komen, en dat jij je er ook goed doorheen slaat!

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Pfff...ik kreeg vanochtend weer een vlaag van nesteldrang...heb de hele benedenverdieping met militaire preciesie schoongemaakt :(
    De hele keuken gesopt, inclusief alle kastjes en lades, de wc schoongemaakt, de kattenbak uitgesopt (ja dat doe ik nog gewoon zelf, fout he...wel met handschoentjes aan hoor...), gestofzuigd en gedweild, stof afgenomen...ik word gek van mezelf!

Maar nu ben ik klaar en ga ik me klaarmaken om naar mijn vriendin te gaan. Even kijken hoe het met haar kleine knul gaat. Hij is half november geboren, en was maar 5 pond, maar hij is al enorm gegroeid :)

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. is goeie tip.. maar helaas vinden mijn katten dat juist het leukste.. :|

@joyce.. dat is wel irritant.. maar hoe lang wonen jullie nu daar? misschien dat ze gewoon niet kunnen wennen aan de huis?

@iloveandres.. bedoel je alimumfolie? zal mij benieuwen.. :|

@mikki jeetje je had echt nesteldrang.. net als ik. :) ik heb het alleen met de bovenverdieping gedaan haha :)
    veel plezier! :)

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @net even de was gestreken.. nu weer wachten op de droger die is nog niet klaar.. dus ik dacht dan ga ik maar ff achter laptop kruipen met een bakkie thee :)

tegen de tijd dat ik hiermee klaar ben zal die droger wel klaar zijn :) en dan kan ik die ook strijken en vouwen.. :D dan ben ik tegelijk hele weekend van het strijken en wassen en huishouden af :) alleen bijhouden van de keuken :D

Liefs mir

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    vanmorgen was het werl druk hier.. maar nu is het wel erg stil :| is er niemand vanmiddag hier?

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Lotus: Nee ze deden het in de flat ook al.. En ze kunnen hier lekker naar buiten kijken enzo.. Dus dat vinden ze helemaal geweldig!

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ga denk ik even een dutje proberen te doen.. Ben moe.. Gaap! En kan gewoon op het bed in de kamer :) Luxe! whahaha!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    We krijgen er vandaag een jan. baby bij IK VOEL HET aan mijn vruchtwater!

Verveel me.......nooit gedacht dat ik dat zou hebben, de muren komen nu wel op mij af...........ga denk ik maar een prive chauffeur aanschaffen :p

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat een spanning zeg.... Ben echt heel benieuwd hoe het met patrieske gaat... hopen er het beste van.... Moet er wel steeds even aan denken.

Zusje belde net en ze hadden dus gisteravond wel van alles afgesproken maar gewoon even niet bedacht om ons doorover in te lichten... Nou hoeven we op zich ook niet veel in te slaan maar had het graag willen weten....
    Nou goed... Verder een barstende koppijn net, maar lag net even heerlijk met dochterlief op de bank te knuffelen....lijkt wel of zij mijn medicijntje is, want voel me een stuk beter.... Koppijn is weer wat weggetrokken gelukkig. Ga zo naar de bieb, hij is bijna open. Zie daarna wel of ik dan boodschappen ga doen of dat ik nog wacht op hubbie, maar eerst even kijken hoe het gaat als ik terug ben van de bieb.... Dochter wil dan altijd graag zitten lezen, dus denk dat ik gewoon wacht tot hubs thuis is.

Tja lotus.... dat krijg je met zwangere mutsen die 's nachts slecht slapen, die gaan allemaal aan de middagdut.... dus vandaar de rust misschien?

Nu even de namen van de schrijfsters opschrijven voor ik ze vergeet en dan maar een frisse neus halen en op naar de bieb!
    Tot later

18. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @joyce.. dat is dan wel vreemd.. nooit kunnen achterhalen waarom ze dat doen?

@goofychick... vervelen.. heb je echt alles voor de kleine in huis.. en alles klaar.. :) en goed uitrusten he.. :) voordat de kleine komt ;)

@nettie.. dat is waar :) hihi.. ik ga dat zometeen nog even doen.. liggen... ik wilde eerst alles af hebben hihi.. :) ik vind het ook spannend van patrieske.. heb niks meer gehoord..

liefs mir

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier net bij de vk geweest en alles was weer goed ben zelfs 6 ons afgevallen :D:D:D bloeddruk was /80 dus netjes het ligt nog steeds met het koppie naar beneden en al wat vast dus allemaal goed nieuws,
    over anderhalve week mag ik weer,en dan kan Roelof ook weer gezellig mee,:D:D

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

De kleine van patrieske zou sowieso maandag gehaald worden toch? Hopelijk blijven de complicaties beperkt en zijn de kleine en patrieske gewoon gezond en wel snel weer thuis! Spannend hoor....!

Deel Deze Pagina