Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Lotus: Ja bij mijn moeder ook.. Alleen doet die dan niet onder maar wel boven.. Hier hoeft onder ook niet te gebeuren kunnen we zelf wel.. Mar vind het wel makkelijk als boven gedaan word.. We hadden dat gevraagt omdat er 2 hele dikke kruisspinnen zaten :( Ik durfde het raam niet meer open te doen.. Maar nu kan ie weer lekekr open :)

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    mmm lekker! :) hihi

en nu ga ik maar eens liggen! want over 1,5 uur komt manlief thuis.. byeeeeee

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    doei lotus..

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Eetse Joyce

5. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi hoi,

Even nieuwsgierig hoe het hier gaat..nog geen nieuws over Patrieske?

@Joyce: mooi huis!
    @Goofychick: hihi..voel je het aan je vruchtwater? t zou best kunnen..
    @Lotus: ook gevalletje nesteldrang?
    @Mikki: veel plezier bij je vriendin en haar zoontje
    @Derona: fijn dat alles ok was bij de vk en je bent zelfs afgevallen! Ik zit nog steeds op aankomen, bijna kilo per week...grrrr...!

Zo, mijn vriendin is weer weg, was gezellig, inmiddels staat de party-tent voor de kerstborrel al voor ons huis..dus kan me straks helemaal te buiten aan warme choco... :( dan waggel ik zo weer naar binnen... :)

6. winter15

@Nettie: en welke boeken heb je uiteindelijk meegenomen?

@Merleq: dat is niet gek een nieuwe laptop :)

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    SANNE: Dnakje wel :D we zijn er ook heel blij mee.. Alleen jammer dt het zo klein is boven.. We hebben maar 2 slaapkamers..

8. winter15

Dat is het nadeel van dat soort woningen, maar wel supermooi!

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Joyce: ik vind jullie huis ook leuk :) Hou wel van dat soort huisjes. Jammer alleen dat ze te weinig gebouwd worden naar mijn zin. Die standaard rijtjeswoning die er in de jaren 80 bij zijn gekomen zijn echt niet leuk :(

Ik verveel me!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mikki: zow heeeeeeej, jij bent lekker bezig geweest zeg! Jeetje. HHIHIHIHIHIHi.

@ Lotus: ik bedoel idd aluminiumfolie. Ik heb inderdaad geslapen meid. HIHIHIHI.
    Ik heb ook geen idee wat we vanavond eten... denk dat het gewoon maar brood word ofzo...:oops:

@ Derona: meid, wat super dat alles weer goed was bij de VK meid.
    Ik weet precies hoe je je voelt meid, met je gewicht. Ik heb al weeeeeeeeeeeeeken niet meer op de weegschaal gestaan. Ik durf het niet...:oops:

@ Joyce: ow wat lief van je oom zeg! Lekker hoor meid. Loempia... misschien kunnen wij ook wel ff naar de chinees bij ons in de buurt om daar op te halen... Lekker...
    Leuk huisje meid.

@ Merleq: wat vreemd dat Sony zei dat het niet onder de garantie viel... maargoed nu mag je mannetje lekker een nieuwe uitkiezen. Ik zou ook jaloers zijn hoor :), hihihihihi.

Hier zojuist zo'n 1,5 uur geslapen, had het zeker nodig denk ik, want Lotus had me geroepen en heb het niet eens gehoord, dus ben wel verweg geweest. Als mijn mannetje niet gebeld had om te zeggen dat hij onderweg is, had ik nu waarschijnlijk nog geslapen...
    Jeetje, waar Jan Smit nogal goed voor is. HIHIHIHI. Een leuke lange avond en ik slaap weer een nachtje en een middagje aardig...

Mannetje is gelukkig al onderweg, die is over een half uurtje thuis gelukkig.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @merleq ik ver veel me ook bleh
    @Iloveandres dus jij hoeft je niet te wegen?

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: nee, ze hebben me nooit gewogen bij de VK. Heb altijd zelf op de weegschaal gestaan. De laatste keer woog ik 103,9 geloof ik en heb het idee dat ik boven het gewicht kom wat ik toen had toen ik een maagbandje kreeg...... dat is ook de reden dat ik er niet meer op durf te staan...:oops:

Ik weet het, het zit tussen m'n oren, maar vind het toch erg moeilijk.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    snap dat wel hoor,ik sta er ook liever niet op als ik weet dat ik veel weeg

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MerleQ: Deze zijn zeg maar al heel oud.. Maar zijn vorig jaar december opgeleverd na een grondige renovatie.. Alles is nieuw, behalve de buitenmuur, zelfs de dakpannen zijn nieuw (wel oude voor de stijl maar toch).. Ze zijn zo schattig.. En dan woon ik in zo'n straatje met in het midden een pleintje.. Echt zo geweldig leuk :)

Iloveandres:
    Zijn misshcien de indrukken wel van die avond.. Ik kan heel moeilijk slapen.. Maar ga wel af en toe even liggen, anders owrdt ik gek van moe heid..

Ben weer ATWT kijken.. en daarna voor de 100ste keer mijn level proberen te halen..

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ben inmiddels wel 18 kilo aangekomen! En dat is niet grappig vandaag...! Af en toe heb ik zo een zwak moment!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: ik ben ook ATWT aan het kijken. HIHIHIHIHIHIH. Kijk ik altijd...

17. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ben net thuis van het ziekenhuis bezoek.
    Ik heb 30 minuten aan de ctg gelegen. Deze was helemaal goed. Bloeduitslag was ook goed, en weer zijn er eiwitten gevonden in mijn urine. De echo was ook helemaal goed. Ze groeit goed zoals een gemiddelde baby. Maar toch vragen ze zich af waar die eiwitten vandaan komen. Bloeddruk was nu trouwens weer helemaal goed en kwam niet boven de 130/75. Nu moet ik 24 uur lang mijn urine bewaren in een fles en dan morgen afgeven bij het lab in het ziekenhuis. Maandag terug naar de gyn. voor weer een ctg en de uitslag het urine. Ook wordt dan weer de bloeddruk gemeten.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier van 12 tot half 2 geslapen, daarna naar de praxis en gamma, een wc bril uitgezocht voor boven.. kwamen we een oud klasgenootje van mij tegen die nu een eigen loodgietersbedrijf heeft.. die komt zometeen effe langs want manlief heeft gevraagd of hij de kranen, verwarming enzo kan aansluiten... lol... helemaal blij dus

wel mega dikke voeten, pas helemaal niets meer... heb nu een paar gympen aangehad die helemaal open staan.. grrrrr. vanavond met de voeten omhoog, en vannacht ook, dan kan ik morgen evt mezelf in mn laarzen wurmen.... als we kerstviering hebben van de scouting van almar..

vanavond lord of the rings kijken en net frietjes en frikandelletje gegeten.. had zo'n honger.....

ja en mega veel steken in bij mn schaambeen... en onder in de buik zo nu en dan...echt een naar gevoel.. die kleine is de hele dag redelijk rustig, maar ze is nu wel uitgeslapen hahaha... jeetje wat een rot gevoel zeg...

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

jeetje, lees he tnu pas.. ben er een middag je niet.. no sterkte patries...
    en hopelijk tot gauw

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Pff.. Dacht ik lekker weer te zitten.. Gaat weer de bel.. Ja wij krijgen hier nooit zoveel mensen aan de deur.. Dus jha.. Niet gewend.. Schok! De bedrijfsleider van m'n werk.. Die kwam me m'n kerstpakket bregen..

En ik heb afwas staan tot plafond (wat overdreven maar toch).. En alles is hier nog wat rommelig.. Nou ja, jammer dan! Hij zou het niet door vertellen, maar ken hem langer als vandaag :p ;)

Iloveandres: ik kijk het wanneer het me uit komt.. Als je een dag niet kijkt mis je toch niet zo veel :)

Deel Deze Pagina