Vanmiddag personeelsfeestje bij mannetje op het werk.. Pff, gezellig! Nou ja ik wou er heen dus daarom gaan we.. Maar nu ik zo'n last heb hoeft het voor mij ook niet meer eigenlijk En om gezellig met zijn collega's zwangere vriendin te gaan praten die normaal amper 'hoi' uit d'r mond krijgt te gaan zitten kletsen, nee bedankt! Dus ik zie wel, anders gaan we snel weer weg.. Wahahaha! En dan de babykamer.. Het geraamte van de kast staat al.. We gaan van de week weer naar de bouwmarkt om hout te halen dat de kast in elkaar kan.. En kleuren verf uitzoeken Maar m'n mannetje vind andere kleuren als ik mooi Dat is wel wat minder.. Ach, we komen er samen wel uit, dat komen we normaal gesproken ook En verder, schijnt het zonnetje hier in het friese land weer heerlijk! We kunnen weer normaal nara buiten kijken want mannetje heeft gister nog samen met zijn vader de ramen gedaan aan de voorkant.. Ik heb gister alvast wat mensen uitgenodigt voor m'n verjaardag.. Pfff, gaat een drukte worden ben ik bang.. Maar ach, zie ik dan wel weer.. Heb genoeg tijd om uit te rusten na die tijd Wel had ik een vraagje, hoe lang duurd het voordat het bij het UWV rond is wat je inkomen is enzo? en dat je voor het eerst uitbetaald word? Daar zit ik een beetje mee.. want ja, ik heb natuurlijk rekeningetjes te betalen he Is er iemand die dat weet?
@re81.. hehe.. het is niet geluk tme thet afkrabben misschien vandaag weer poging twee.. maar de wasmachine en droger en vaatwasser staan nu met zn drieen naast elkaar in mn keuken! ben nu aan het testen! maar wat is appelcake?
@Joyce.. heb je weleens je gegevens moeten in leveren bij de uwv..? en krijg je salaris per maand of per week daar hangt het allemaal van af.. hier schijnt het zonnetje ook weer.. maar vandaag gaan we toch nog klussen .. maar niet hele dag.. verjaardag vandaag van mn schoonzus en die is al op het laatste loodje! super je babykamer gaat nu heel hard he.. veel plezier bij het personeelsfeestje.. hopelijk kan je veel zitten helpt wel..
goede morgen dames...of nou ja goed?! grrrrr kreeg gister een smsje van schoonzusje. Ze begint de keutel nu terug te trekken Ze weet toch niet of ze de hond wel wil hebben. Ze had zich laten leiden door het feit dat ze het erg vind dat ze weggaat :x Word daar wel een beetje gek van! Al maanden roepen we dat het niet gaat en dat we een oplossing zoeken..niemand heeft een oplossing. Hebben we eindelijk het punt bereikt dat we haar op Mp zetten (en laten staan ) bellen ze dat zij de hond willen, maar als puntje bij paaltje komt willen ze toch niet meer Alsof het voor ons makkelijk is! Gelukkig heeft de collega van manlief wel serieuze interesse. Hij woont ook vlakbij het bos en het beestje zal net als bij ons maar 1 dag in de week alleen thuis zijn. Yvette, ik had dat gevoel bij Luca al dus was niet zo vreemd voor me maar fijn is anders Nettie, bekomen van de lachaanval? en lekker geslapen? Merleq, dat heb je snel gedaan Kan me voorstellen dat je dan echt brak bent...blegh moest er ook niet aan denken. Hihi ik zat ook met tranen in mijn ogen hoor. En als ze echt weggaat zal ik vast en zeker ook moeten huilen Re81, leuk dat je even wat laat horen. spannend maandag! Nu ga ik even opruimen en wat poetsen (niet teveel is zondag ) Luca en ik hebben lekker tot 9 uur op bed gelegen Ben er vannacht wel 2 x uitgeweest voor hem. Om 4 uur en om 5 uur. Geen idee waar hij last van had.
Nee, ik heb wel eens post van ze gehad.. Maar heb nog nooit geld van ze hoeven krijgen ofzo.. Ik krijg in de 4 weken uitbetaald.. Nou ja, ik zie het wel.. jah, zitten helpt zeker.. En ik ben zo blij, straks kan ik de boel inrichten
Hallo meiden, ik heb net alles bijgelezen... Jeetje wat kunnen jullie kletsen! Hihi... Ik laat het reageren voor deze keer. Ik heb het de laatste tijd een beetje drukker dan normaal. Daarnaast heeft de nesteldrang mij ook gevonden en kan ik niet meer stilzitten. Hihi... Nesteldrang is zo handig! Ik heb die opruimdrang ook als ik menstrueer, dus 1x per maand is het echt superschoon thuis (en bij mijn moeder thuis als ik daar toevallig kom tijdens die dagen) en ik vind het heerlijk om te poetsen. Vaag hoor! Maar ik maak er maar even goed gebruik van. Anyway, ik ga weer verder. Het is heerlijk ramen lap weer! Ik waai morgen nog wel even weer langs. Fijne zondag allemaal! Groetjes SimplyMe
Hier ook een heerlijk zonnetje maar kom uit bed met een vreselijke pijn in mijn rug Weer te lang op bed gelegen en dan krijg je dat he boontje komt om zijn loontje Fijne dag verder
Goedenmorgen meiden, heel vreemd, gisteren helemaal geen emails gehad, dat er gereageerd was... Ik vond het al zo rustig...dus vandaag maar even gewoon gekeken. Ik hoop nu wel weer emails te krijgen... @ Libra: ja hoor, dat heb ik ook dat ik graag wil dat alles af is! @ Jessica: dat is inderdaad fijn dat als je te laat bevalt, de 10 weken daarna pas ingaan... @ Chantalk: ik luister ook wel naar m'n lichaam hoor, heb veel gezeten... @ Yvette: ben superbenieuwd naar jullie babykamer als die straks af is, met al die mooie kleurtjes. Nou de arbo zorgt maar dat ze een andere datum prikken. Ik zit dan nog in Limburg dus kan daar niet om 8.30 uur zijn... Ik ben lopend patiënt, dus ik mag gewoon weg. Deze vakantie was al geboekt, voordat ik de ziektewet in ging, dus.... Ik bel morgen gewoon en leg het verhaal gewoon uit en vraag dan of ik later in de week of de week erna kan komen. @ Merleq: vervelend dat dat je wakker heeft gehouden. Hoop dat je nu weer eter kunt slapen. @ Joyve: veel plezier met het pesoneelsfeestje meis! Bij mij heeft het zo'n 4 weken geduurd in totaal, vanaf het moment dat ik gedeeltelijk in de ziektewet kwam en daarna volledig, dat alles afgehandeld ws en een week later stond het bij mij o pde rekening. Nu krijg ikwekelijks uitbetaald. @ Chantalk: ik denk dat die collega van je man een hele goede oplossing kan zijn... Ik denk dat we als het zo doorgaat Nala echt weg moeten doen. Eerst morgen de dierenarts maar even afwachten...Ik hoop dat we voor die tijd wat urine op kunnen vangen.... Vanmorgen had ze alweer geplast op de overloop, maar mijn man heeft het opruimd en doet nu volgens mij net alsof het niet gebeurd is... Hij wil namelijk niet dat ze weggaat.... @ Journey: hoop dat de pijn in je rug vandaag wat minder gaat worden. Zow hier weer hardstikke moe. Gisteren ging de visite rond 2.00 uur weg, dus lag ik pas om 2.15 uur in bed. Om half 9 was ik alweer wakker, omdat ik niet meer kon liggen van de pijn... Heb nu ook erg last van m'n nek... Gisteravond toen ik naar boven ging, heb ik me echt omhoog moeten trekken/duwen met m'n armen, want kon bijna niet meer lopen van de pijn... ondanks de visite gisteravond, gisteravond eigenlijk niets gedaan. Mijn man heeft steeds gelopen... Vandaag dus heel braaf niet met mijn man meegegaan naar de voetbal, dat leek me namelijk niet zo'n goed idee... Heb inmiddels alle mails gelezen en ga dan zo ook echt alvast beginnen met de papieren die we vandaag samen gaan uitzoeken. Voor de rest nog niets op de planning, ja misschien vanavond ff op visite bij mijn oom en tante, want die zijn vandaag zoveel jaar getrouwd... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Patricia, hihi ja zo hebben wij dat ook heel lang gedaan...probleem ontkennen Sterkte met jullie beslissing..is echt niet gemakkelijk Nala is jullie kat niet waar? Onze kat plast ook opeens overal binnen Ze zitten in de garage en buiten dus ze komen niet in de woonkamer, maar laatst was hij even binnen en plaste toen ook in een hoekje..vond dat 's avonds pas Zou dat mss door de zwangerschap komen? Dat ze dat merken? weer even naar zoonlief...die is weer gekke fratsen aan het uithalen.
Hier schijnt ook het zonnetje! Heerlijk! Het is vandaag open monumentendag ofzo? Wij gaan in ieder geval op pad vanmiddag Mijn schoonmoeder en schoonbroer komen langs
@ Chantalk: katten voelen dat zeker aan. Nala weet het al vanaf het begin. Door haar was het namelijk ook dat ik een vermoeden had dat het eindelijk raak was... (naast het feit dat m'n borsten/tepels waren gegroeid). Ze liep namelijk steeds achter me aan en ze is normaal helemaal niet zo'n aanhankelijke poes... Maar nu eerst nog maar even afwachten wat de dierenarts zegt en als het geen blaasontsteking is, wat voor tips ze heeft voor ons... Hier schijnt ook lekker het zonnetje... Nou ik ga weer verder met de papieren. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@joyce.. dan krijg je het van hun ook om de vier weken.. en dan als ze meteeen je gegevens hebben dan zijn ze meteen aan het storten geloof ik.. @simplyme.. het is ook mooi weer om te gaan huishouden.. gelukkkig hoef ik nooit te ramen lapen buiten.. dat wordt gedaan voor me.. iedere maand.. 1 x.. voor 12 euor wordt beneden voor en achter en boven voor en achter en me bijkeuken en schuur.. @iloveandres. ik had het ook hoor met die meldingen.. @merleq veel plezier! ik hoorde dat er van alles wat te doen is in amsterdam.. je woont toch daar? @mezelf.. net ff gezogen hier en gedweild.. manneke gaat zometeen nog wat doen.. in de keuken.. en ik hou me vandaag nog bezig met de was.. zou eigenlijk nog even klussen.. maar ik denk niet dat het handig is.. morgen weer werken dus dan moet ik wel goed in mn vel zitten.. en vanmiddag naar verjaardag
Derona, ik merk verder ook niks aan de katten (maar die zitten dan ook niet binnen) alleen dat de kater opeens overal plast Joyce, ik heb daar (gelukkig) geen ervaring mee dus kan je helaas niet verder helpen. Lotus, tis vandaag zondag dus mag je lekker uitrusten hihi dat is mijn smoes altijd als ik geen zin heb om iets te doen. Heb vanmorgen toch al vanalles gedaan, stofgezogen, stofgeveegd, wasje gedraaid, ander wasje afgehaald, wasje opgehangen, doger draait nu nog. verder vind ik het wel prima zo. Staat nog een mand strijk, maar die staat er morgen ook nog wel
@ MerleQ: nou meid, beter maar, dat je gewoon aan jezelf en je beebje denkt! En wat fijn dat je nu misschien toch in week 50 al in je huis kunt! Is nog wel laat, maar goed, beter dan januari, toch?! En wat betreft die energierekening, die zou ik gewoon op jullie oude voorschot laten staan, het kan toch niet zo zijn dat een veel kleiner appartement veel meer energie verbruikt? @ Lotus: Oh, ik dacht dat verfbranden misschien niet mocht omdat er dan stoffen vrijkomen Je mag toch ook niet verven op terpetinebasis, vandaar dat ik het dacht, maar ik weet het niet hoor! @ Re: welkom terug meid Er wordt hier ook wel heel erg veel afgekletst hoor! @ Derona: Oh, dat bloedprikken was voor mijn ijzer, ze gaan nu een hele riedel testen om te kijken of iets anders de opname van ijzer belemmert. Dus ook B12 en foliumzuur en dan nog 4 dingen, maar die begrijp ik niet @ Joyce: Ach, we zien er wel mee om te gaan Misschien pak ik gewoon wat langer vakantie of zo, want ik vind het erg vroeg Mijn moeder werkt 32 uur en mijn schoonmoeder woont meer dan een uur rijden bij ons vandaan, dus dat is geen optie. Fijn dat jij ze wel naar zijn omas kan brengen! Wat fijn dat de babykamer nu aan de beurt is he meid! Genieten hoor En ben je ook alweer vandaag jarig? Dan GEFELICITEERD! @ ChantalK: Oh wat vervelend meid, van je schoonzus! Dat kun je eigenlijk gewoon niet maken Voordat je zoiets gaat roepen, denk je daar toch eerst goed over na?! Gelukkig dat die collega haar wel in huis wil nemen waarschijnlijk! Oh ja, je zei inderdaad al dat je dat gevoel bij Luca ook al had Nee, prettig is inderdaad anders, hij is er alweer de hele morgen mee bezig . @ patricia: Ze zullen er ook wel geen probleem van maken, dat deden ze bij mij ook niet, maar je bent wel verplicht om het verlof aan te vragen. Gewoon open kaart spelen, dan zal er wellicht niets aan de hand zijn. En ik zou mijn weekendje weg ook niet afbreken hoor! Waar ergens ga je in ons mooie Limburg? Ik lees dat Nala toch weer geplast heeft buiten de bak? Wat ontzettend vervelend meid Ik hoop dat de dierenarts een oplossing heeft, misschien heeft zij ook wel blaasontsteking of zo en is het verholpen met een antibiotica kuurtje
@Chantalk die van mij komt dan niet buiten,.merk wel dat ze wat rustiger is geworden maar of dat door ze zw komt,nee denkt het niet @Yvette, Ooh sorry meis,wist niet dat je ijzer te kort kwam, hoe hoog is je hb nu dan?
Zo en nu nog even een klein eigen berichtje... Ik wilde vandaag het plafond van de babykamer herstellen, want daar zit soort van behang tegen aan, maar dat heeft op sommige plekken een beetje los gelaten. Dat krijgen we dus nu niet meer mooi en ik voel me er super verdrietig door... Zullen de hormonen wel zijn. Het is zo'n ontzettend prachtige dag en normaal voel ik me dan ook heel erg goed, alleen wil het vandaag niet zo lukken met mijn humeur. Echt zo'n baaldag zeg maar. Ik wilde gewoon graag aan de babykamer gaan beginnen, maar nu moet ik eerst advies afwachten van mijn vader, of het opnieuw gestuct moet worden.... Grr, kan dan nooit iets in één keer goed gaan? Verder wel nog iets heel leuks: Mijn mannetje heeft vanmorgen lekker verse croissants gemaakt en we hebben heerlijk buiten in de zon gegeten... Als ik daaraan denk, word ik al wat blijer, ik ga nu maar proberen dat gevoel vast te houden! Nu snel even een wasje wisselen en dit wasje buiten ophangen, even profiteren van het heerlijke weer! Liefs
okay ben bijna bij maar moet even koken, ben gebleven op pag 72 maar dat pak ik vanavond of morgen wel even weer op. Het zijn veel reacties en plak ze even in verschillende berichten anders word het echt te lang, heb trouwens zoveel mogelijk geprobeerd er duidelijk bij te zetten waarop ik geantwoord heb zodat je niet echt hoeft te zoeken waar het ook al weer over ging. Goed bij deze dus even de reacties van 2 ! dagen echt ongelovelijk zoveel als er gekletst word zeg! haha! @ iloveandres: over dat autorijden (jaja ik loop echt achter met reageren, dit komt van pag 65) toch wel fijn dat je kleine stukjes nog zelf kunt, dan ben je niet helemaal afhankelijk .blijft natuurlijk lastig maar helemaal niet meer kunnen rijden lijkt me nog erger. Eneh..die cake was niet echt mijn idee .die kwam van iemadn anders weet niet meer wie maar ik vond het ook een goed idee en hij was ook erg lekker kan ik nu melden! Haha Stom he dat van mn hubbie echt de pechvogel van het jaar, mensen geloven het ook echt niet als we het vertellen, hebben gister de hele dag telefoontjes gehad van mensen die het niet geloofden en het even wilden checken Ja en je kunt het ook maar beter met humor bekijken anders beland je in een enorm dal (had ik trouwens wel eventjes hoor toen het zaterdag tot me doordrong maar ja dat gebeurd me altijd, eerst handel ik alles netjes af en zodra het allemaal weer loopt zoals moet dan komt de klap bij mij aan ..toen heb ik even een enorm potje gejankt en gemopperd op hubbie hormonen helpen daar natuurlijk ook niet bij .) Vervelend dat je zo slecht had geslapen, heb je vanacht ene betere nacht gehad? Hoop het voor je, slecht slapen is iets wat je er niet bij kan gebruiken Denk toch eens goed om jezelf meid, nou heb je weer last doe dan ook niet zoveel! Hoop echt dat je lekker hebt geslapen en je er weer een beetje bovenop bent! @lotus: ik snap jou reactie niet helemaal volgens mij (zie pag 66 bovenaan) jij juist blij de enige niet te zijn? Ik was ook blij dat ik niet de enige was maar misschien begrijp ik je klemtoon eventjes verkeerd .kan je het nog terug halen wat je precies bedoelde? Thanx .en laat dat lekker maar weg, heb em net 10 weken thuis gehad en hij was net weer aan het werk zodat ik weer echt ook wat voor mezelf kon doen zonder op mn vingers te worden gekeken .nu dus weer 6 weken .moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk vind, maar ga wel proberen er het beste van te maken en er een beetje de humor van in te zien maar goed hij kan nu dus nog niet met de babykamer bezig en na die 6 weken rust is het al eind oktober dat hij er aan kan beginnen en daar baal ik nog wel het meeste van, dan zit je 2,5 maand voor de bevalling .niet echt super fijn dus . Balen dat je appeltaart mislukt is, maar fijn dat ie wel lekker was, daar gaat het toch om uiteindelijk .. @patrieske: thanx voor je compliment over mn avatar! Ik on niet anders als lachen het was zon komisch gezicht hij moest zelf ook lachen dus hij vond het niet erg dat ik hem uitlachte mensen in de wachtkamer keken trouwens wel erg raar .haha tja als je ook samen in lachen uitbarst terwijl hij net met een arm in een sling de deur doorkomt ..tja dan vraag je erom dat mensen even raar kijken natuurlijk. Hij heeft een verkeerde draai gemaakt in een krappe ruimte dus geen val oid maar ja wel erg onhadig moment als je nog aan het revalideren bent van je andere arm .. We hebben genoten van de cake hoor, was erg lekker! Tjonge wat kunnen mannen toch zeuren om niets zeg . Mehn .te laat in de kroeg wat een onzin, is eigenlijk wel om te lachen want oei wat zielig zijn ze toch soms
@tacha: lief van de dame dat ze zo met je meedacht! Fijn dat er ook nog zulke mensen bestaan! Lekker dat je het geboortekaartje hebt zeg! Weer iets afgehandeld, altijd een fijn gevoel. Eneh..ben benieuwd naar de naam maar we zullen geduldig wachten ..je bent al 23 weken dus zit aan de goede helft haha .gefeliciteerd trouwens met je 23 weken! Kan ik ook niet tegen hoor, zulke vervelende beelden .en is erger geworden sinds ik voor de eerste keer zwanger was .eigenlijk nooit weer weg gegaan .word nu wel weer heftiger nu ik weer zwanger ben maar op de ene of andere manier blijft het toch lastig zulke beelden te zien .bereid je erop voor dat die films dus nooit meer hetzelfde worden .tja of jij hebt dat niet dat kan natuurlijk ook nog . @derona: wil nog even zeggen: respect! Dat je de patatten hebt laten staan, echt super knap van je! Eneh een positiejas voor 75 euro vind ik behoorlijk aan de prijzige kant ik bedoel voor die korte tijd dat je em gebruikt en je weet nooit of je em nog eens gebruiken kan ik bedoel stel dat je nog wel een kindje wil maar je bent in de zomer zwanger .dan heb je niets meer aan die jas .vind echt zonde van mn geld .los het wel op met een goeie sjaal, daar gaat geen buikvorm inzitten dus zo eentje kan je weer gebruiken .maar ieder moet het zelf weten uiteraard. Oh en ik weet niet of er al meer geantwoord is op je vraag over jeuk enz. ik zou voor alle zekerheid toch even je urine laten testen, als je straks met een nierbekkenontsteking komt te zitten ben je verder van huis . Kun je beter even een keer extra checken lijkt me .symptomen kunnen nog wel eens wegvallen tijdens een zwangerschap dus extra voorzichtigheid is geen overbodige luxe . @iuno: doe het maar rustig aan meis, denk goed om jezelf . En als je mams er niet is is er dan niemand anders die het voor je kan doen? Dat stofzuigen e.d. zoals je man? Of zeg ik dan nu iets heel doms . @Chantalk: krijg jij nog steeds de wij? Volgens mij stopte dat bij mij toen dochter een jaar was .hmmm gek weet jij hoe dat kan? Want vind het een leuk blad en wil em wel houden heb em nu wel weer maar alleen maar omdat ik weer zwanger ben . En idd dat manlief een cadeau koopt uit naam van de kleine .daar denken ze niet aan, heb dit jaar voor het eerst een Moederdag cadeau gehad omdat dochterlief iets gemaakt had op de psz, daar dacht hij gelukkig wel om, zag het nog wel gebeuren dat hij gewoon zou vergeten dat het cadeau er nog lag dus heb wel vaak in de week ervoor aangegeven dat het Moederdag was . Haha Wel lief dat jij op moederdag een bloemetje kreeg uit naam van je zoontje .is echt superlief. Thanx voor je complimentje op mn foto! Eneh arme vent: dat zeker maar wat dacht je van arme ik .zit hij me weer 6 weken in de weg was net een week weer echt lekker bezig zonder dat ik last had van dochter of man en ik vond het heerlijk, nu zit hij er weer elke dag en dan komt er zo weinig van opruimen en poetsen want op de ene of andere manier moet hij altijd net zijn waar ik aan het poetsen ben of heeft hij iets te vragen, dus op zich baal ik er ook goed van .maar ja we proberen er de humor van in te zien al is dat af en toe best even moeilijk Vervelend dat je hondje weg moet maar het risico was wel erg groot dat hij je kids wat zou aan doen dus het is wle verstandig, maar toch niet leuk, succes met afscheid nemen (klinkt ietsje zwaar maar zo is het toch uiteindelijk wel of niet?) Wat een lieve woorden van je zoon! Haha echt zo schattig! Deed mijn dochter ook altijd als ze op schoot zat terwijl ik computerde echt rammen op het toetsenbord dat ze dan deed .haha.
@joyce: lekker even zon momentje voor je tweetjes he? Moet je blijven volhouden als het lukt ook als jullie kleine er is, is echt heel goed voor je om eens even lekker weg te zijn zonder zon kleintje .kan je je nu misschien nog niet echt voorstellen maar geloof me, eens in de zoveel tijd even iets met zn tweetjes is zo lekker, helemaal als je kleine in goede handen is van je ouders of broers zussen of vrienden of wie je dan ook maar vraagt als oppas Lekkere baas heb je zeg wat een *** Wel fijn dat je nu vrij bent, is idd vast even gek maar het went echt zeker wel, probeer wel zoveel je kan te ondernemen hoor, ik heb ervaring met heel vroeg thuis zitten en dat was niet prettig voor me. Heb vanaf aug. Thuis gezeten tijdens de zws van mn dochter en ben in decmber bevallen .was echt een superlange periode en had weinig kenissen in de buurt, geen winkels in het dorp, geen auto voor de deur dus ik zat zeg maar opgesloten .probeer dát te voorkomen want dat breekt je op. Hoop dat jij een leukere periode hebt als ik toen (heb het nu niet want heb nu de auto bij huis en een dochter die mn aandacht wel nodig heeft dus gelukkig is het deze keer beter vol te houden voor me..) @journey: valt wel mee hoor, de eerste jaren ben je niet heel veel extra kwijt aan je kleintje hoor, wij tenminste niet, onze meid eet zo weinig dat ik gewoon net zoveel koop als anders (voor dat zij mee at) en meestal houden wij wel wat over en nu dus niet meer, dus op zich nog voordeliger ook, anders gooiden we dat altijd weg en nu hebben we ons persoonlijke afvalbakje haha . Alleen extra kosten die je maakt zijn voor flesvoeding en luiers, en alles wat daar bij komt kijken zeg maar ..je zult vast zelf ook wel merken dat het ecth wel meevalt wat je extra moet kopen als de kleine er is @yvette: het begint in zoverre wer van voren af aan dat hij weer 6 weken thuis zit. Maar zijn andere arm is door een ongeluk een aantal jaren geleden uit de kom gegaan. Daarna is het 2 keer s nachts gebeurd maar toen schoot ie er direct weer in en kon hubbie wel gewoon blijven functioneren. De laatste keer dat de arm uit de kom ging was vorig jaar net voor de zomervakantie en dat was een spontane, hubbie moest toen een aantal weken rust houden (ongeveer 3 weken) en daarna zijn er stappen ondernomen voor de operatie omdat een arm niet spontaan uit de kom mag gaan want dat is gewoon funest voor het werken. Met de linker arm denken we dat het gewoon net zo zal gaan, vrijdag door een verkeerde draai in een nauwe ruimte issie uit de kom gegaan en omdat het voor hem een bekend verschijnsel is moet hij 6 weken rust houden, maar ws is hij sneller weer in orde dan na de operatie van rechts (snap je het nog?). Ik denk niet dat er een operatie gaat volgen tenzij ook deze arm spontaan eruit gaat schieten dan zal het wel moeten maar daar gaan we dus nu net vanuit . Hoop dta je nog snapt .lang verhaal Over verlof: volgens mij ga ik begin dec. Met verlof, maar kan toch mn eigen indelen, als ik merk dat het niet meer zo makkelijk gaat kan ik gewoon nee zeggen tegen opdrachten dus das weer het fijne van oproepkracht zijn. Nadeel is dat als ik de komende tijd weinig werk ik ook een kleine uitkering krijg,,, dus hoe meer ik werk hoe hoger mn uitkering ..dus dat word nog even flink aan het werk!