Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Derona: Mijn HB is nu nog maar 5,8 Het begon aan het begin met 6,8 toen kreeg ik dus direct ijzertabletten, daarna zakte die naar 6,2 dus ik bleef ijzertabletten erbij krijgen en nu is die verder gezakt naar 5,8. Dat dus heel weinig… Maar goed misschien heb ik ergens anders ook wel tekort, zodat het ijzer niet opgenomen kan worden.
    Ben je er helemaal uit met je man? Over de ziekenhuisbevalling en je moeder enzo?

@ Oh zo, nou ik hoop voor jou en je man dat het niet weer tot een operatie hoeft te leiden!
    En met dat verlof, dat is bij jou inderdaad wel ideaal zo! :D

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @Yvette: ik ga ook gewoon open kaart spelen. Zij kunnen ook niet weten dat we een weekend weggaan...
    Ja ik hoop ook dat het een ontsteking zit, want dan weet ik waarom ze 't doet...
    Balen dat het bij jullie nooit eens in 1x goed kan gaan... succes meid!

@ Nettie: je moet het inderdaad met humor bekijken. HIHI. Kan me voorstellen dat niemand het kon geloven...HIHIHIHI...
    Vanacht wel geslapen, maar wel steeds veel pijn gehad. Dat heb ik nu nog steeds hoor. Maar alles in de woonkamer is nu klaar, afgezien van de papieren uitzoeken dan... daar ben ik nog druk mee bezig en mijn man komt ook net binnen van de voetbal (heeft verloren met 6-1) en die gaat me verder helpen... :D:D:D
    Ik zal voortaan beter uitkijken hoor meid :oops:...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    He he he iedereen!

Ben weer trug van het werk: mn voeten doen zooooveel pijn, had vandaag voor het eerst weer mn winterlaarzen (met hak) aan :rolleyes: Niet goed dus, ik ga deze week maar platte laarzen halen..

@Re: JAA! We hebben dé naam :D! Eindelijk haha. Het is een vrij speciale, maar korte, naam geworden.

@MerleQ: Ja, ik vind dat ook gewoon veel leuker dat je dan enkel het gewicht en lengte moet doorbellen! Ik hoop dat je echt in week 50 de sleutels krijgt meid!

@Yvette: Balen van dat plafond meid. Bij ons in de babykamer is er ook een raar stuk muur dat een beetje is losgekomen. Ik heb het er maar afgetrokken en erover geschilderd, je ziet wel wat verschil maar het valt heel goed mee. Wij hebben een huurhuis dus ik ga geen kosten doen die voor onze huisbaas zijn (en met zoiets pietlulligs kan ik mn huisbaas niet lastigvallen, aangezien het dak nog stééds niet af is weet je wel wat voor iemand hij is :()
    Maar het komt wel goed hoor! No stress!

Ooh vanmorgen lekker een zwijmelmomentje in bed. Het alarm ging dus ik wakker en ik heb altijd een harde buik sochtends. Mn kleine meid werd precies ook wakker want opeens begon ze hevig te schoppen :D Ik mn hand op mn buik gelegd en geduwd, schopt ze telkens tegen mn hand :D Echt lief..

Ik ga nu ff een dutje doen, straks met een vriendin die ik al eeuwen niet heb gezien naar een travestie-show :rolleyes: Heb niet veel zin maar ze had een extra ticket en anders krijg ik weer te horen dan ik geen tijd maak voor vrienden ;).

Oh en we gaan straks met het hele gezin de dvd's bekijken van het tvprogramma waar we aan meegedaan hebben! Komt op 8 oktober op tv en wij hebben de dvd al ;) Ben zo benieuwd, ik wilde er helemaal niet aan meedoen maar de rest heeft me overtuigd. De opnames waren in januari.. Het is voor het programma 'De nieuwe mama' . Ik weet niet of ze dat in nl ook hebben?

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oja Merleq: je vroeg welk kaartje ik had? Het is een 'snoepkaartje' waar de baby wordt aangekondigd als een nieuw soort snoepje ;) En er zit een bonnetje bij die je kan uitknippen 'goed voor een gratis kus & knuffel" :) Ik zet ze hier nog niet op want het kan zijn dat er kennissen meelezen ;)
    Ik wacht geduldig op de proefdruk!

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @chantalk.. dat is waar :) maar helaas moet ik het wel in het weekend doen.. doordeweeks werk ik nog.. :) maar alles is gedaan.. heb nog van de laatste was nog strijkgoed.. die ga ik misschien vanmiddag nog wel afmaken voordat we naar verjaardag gaan.. liefje wou eigenlijk op de fiets naar verjaardag.. maar dat trek ik niet :|

@yvette.. je mag wel verven hoor met terpentine.. je moet alleen de ruimte dan goed ventileren... dus ik heb het laatst gedaan buiten.. en dat ging goed..

@nettie.. dat sloeg op je zin.. heb wel eens gedacht dat ik de minste romatische man gevonden had die er op rondloopt.. dus jij zei al ik ben blij dat ik niet de enige was en ik was juist ook blij dat ik niet de enige was snappie?
    nee okay dat is wel te begrijpen.. hopelijk gauw dat de tijd vliegt voor je.. want dan mag hij gauw aan de slag met de babykamer... moet hij nog veel doen? ja dat is waaar.. gelukkig was de appeltaart lekker :D

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette,Ik hoop voor je dat hij niet verder zakt en dat ze er wat mee kunnen,lijkt me niet prettig of voel je er nog niks van?

@Nettie.ja de jas was ook in een dure positiezaak waar ze alleen merk kleding verkopen,:d

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Tascha: dat is inderdaad wel een heel speciaal moment meid! Geniet ervan! :D:D
    Ik ken het programma niet, maar op welke Belgische zender is het dan? Aangezien we wel een aantal Belgische zenders hebben... :p:p

@ Lotus: fijne verjaardag vanmiddag. Hoop dat je het allemaal een beetje trekt daar meid!

Hier nu eindelijk klaar met de papieren. Pffffffffffff, wat een gedoe. Ook gelijk alles opgeschreven, met betrekking tot de financiën.
    Andres heeft alles weer netjes in de mappen gedaan en we zijn nu ook echt van plan (nu de mappen ook echt beneden in de kast staan) alles nu goed bij te houden, zodat we niet weer zo'n lange tijd bezig zijn om alle papier uit te zoeken...
    Ik hoop dat het lukt...
    Verder de pc-kast nog even samen netjes weer ingeruimd en sjonge, wat zit er eigenlijk een ruimte in. Ik wil ook graag dat dit nu netjes blijft... Wil gewoon dat alles nu netjes blijft.
    Dat is een groot voordeel van als je de kamer gaat veranderen, want dan zoek je alles weer eens goed uit en ziet het er allemaal weer schoon en netjes uit.
    Zometeen nog even m'n laatste was ophangen en dan Andres zijn voetbal was maar even gewoon geheel in de droger doen (dus niet ook nog eens ophangen, want dan moet ik weer naar boven...

Zometeen nog weer eventjes aardappeltjes bakken...Andres gaat nog even wat bijsnijden, want wat we nog overhadden is niet genoeg nu voor 2 personen.

Vanavond gaan we nog eventjes naar mijn oom en tante toe, want ze zijn zoveel jaar getrouwd. Maar dan kan ik lekker rustig zitten. Ik moet echt de rest van de dag nu rustig aan gaan doen, want had vanmiddag een paar keer harde buiken... Is eigenlijk toch een iets te druk weekend geweest.

Ik ga dan ook de rest van de week errrrrrrrrrug rustigaan doen... Gelukkig heeft Andres vakantie, dus dat scheelt ook een heleboel.
    Morgen komt m'n schoonvader, om Andres te helpen met de babykamer...

't Is trouwens rustig hier vandaag. HIHIHIHIHI.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Het is op vtm patricia ;) 8 oktober rond 20u30 geloof ik :rolleyes:

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Tacha: Oh dat is helemaal balen meid! Die huisbaas van jullie…. Af en toe zou je zo’n man ook willen wurgen…
    Wij gaan er nu toch gewoon overheen schilderen, als de stukken echt niet mooi zijn, maken we de wolken van hout, dan schroeven we die er tegenaan.
    Het programma ken ik niet, dat is wel jammer, want zo hadden we jou ook kunnen bekijken ;)
    Hoe was de travestie show?

@ Derona: Ik snap het niet, waar voel ik nog niets van? Ik ben het af en toe kwijt en dan weet ik echt niet waar iemand op antwoord, sorry!

@ Patricia: Heerlijk dat ze nu verder gaan met de babykamer meid! Leuk hoor :)

10. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Het is hier weer goed raak. Mijn man is weer super onredelijk en betrekt weer eens alles wat ik zeg als een aanval op hemzelf...
    We hebben een nieuwe wasmolen gekocht, nu blijkt ie maar 1.60 meter hoog te zijn vanaf de grond! Dat is toch geen normale hoogte? Stel je voor, de laagste lijn zit op 1.40 meter... ik kan er nog geen laken aan ophangen... Dus ik zei dat zo en dan wordt hij kwaad!
    Ik weet niet meer wat ik met die man aanmoet... Ben naar mijn ouders gegaan na een hoop geschreeuw (van mijn kant...) ik trok het gewoon niet meer.
    Zat er zo doorheen dat ik in de auto op een gegeven moment echt dacht: 'als ik me nu keihard tegen een boom op rijd, dan ben ik overal van af'.
    Dat is toch niet normaal meer?
    Praten heeft totaal geen zin, want ik ben de schuld van alles volgens hem... Heb het aan anderen gevraagd, maar dat is dus echt niet het geval, hij is echt degene die steeds de ruzie start.
    Natuurlijk, waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld, als ik alles maar slik en over me heen laat komen (me laat intimideren en kwetsen) dan komt er geen ruzie.
    Ik weet niet meer wat ik moet en nu ben ik eindelijk thuis, maar denk maar niet dat meneer zich geroepen voelt om erover te beginnen om het goed te maken of zo...

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey Yvette,

jeetje, 1.60 meter? Dat lijkt mij inderdaad ook niet echt normaal...
    Ow meissie toch, wat een verhaal... Pfffffff, kan me goed voorstellen dat je niet meer weet wat je met hem aanmoet. Helemaal omdat hij ook niet wil praten...daar word het alleen maar moeilijker van.

Meid, heel veel sterkte nu thuis. En doe rustig aan! Deze stress is niet goed voor je kleintje in je buik!

Liefs en HELE DIKKE KNUFFEL,

Patricia

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia, nee dat is inderdaad niet goed, kreeg straks super erg steken en heb nu gewoon een zeurende pijn in mijn buik!
    Dat heb ik hem straks ook gezegd, maar het lijkt hem allemaal niet te interesseren...
    Ik kom net met boodschappen thuis, vraagt ie: Wat doen we met eten, moet ik iets halen? Waarom ik zeg: Ik heb salades gehaald. Zegt ie doodleuk: Dat kunnen we ook een andere dag eten.
    Nou zeg ik je... waar haal ik dan nog boodschappen voor? Ik ben super, supergekwetst gewoon door alles. Zit hier gewoon te janken.
    Ben naar boven gegaan en zit hier nu met mijn laptop, meen je dat hij even komt kijken? Echt niet...

13. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Ik weet trouwens wel wat zijn probleem is: Hij zoekt in ieder woord, iedere zin van mij een negatieve verdraaiing en zegt dan dat ik hem altijd afzeik...
    Dan heeft hij toch echt een probleem en hij MOET gewoon eens met een psyocholoog gaan praten, want dit hou ik zo niet lang meer vol.
    Dan moet ik voor mezelf en mijn kind kiezen en de laatste stap nemen die ik nu zou willen nemen, maar hij ziet de ernst van de zaak gewoonniet in :cry:

14. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    en sorry voor al mijn ego berichtjes, maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet...

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Pfffff, ow meissie toch, dit is echt niet leuk meer. Die buikpijn is ook helemaal niet goed. Houd dit wel in de gaten he? Anders morgen even je VK bellen...

Heb je ff PB gestuurd meid.

Liefs en hele dikke knuffel,

Patricia

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Yvette van je te lagen hb?duizelig etc?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

**ff inbreken**
    @ derona hey meis hoe gaat het ermee? alweer 21 weken zwanger gaat hard he ;) hoop dat alles goed verloopt?

Groetjes fl3xgirl (juni mama)

**uitbreken**

18. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Oh ja, daar heb ik wel last van, val af en toe gewoon echt om, dan moet ik me vastgrijpen ergens... Mja, komt vast wel goed, morgenmiddag maar eens bellen of ze de uitslag hebben van het bloedonderzoek...

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aaah wat lief van je,dat je ff reageerd,ja alweer 21 weekjes,het gaat echt snel al zeg ik het zelf,en alles gaat goed :D

met jullie ook knuffie

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja het komt zeker goed met je :D.
    ben benieuwd naar je bloeduitslagen knuffie

Deel Deze Pagina