Nee hoor! Volgende week krijg ik weer een groeiecho (ben dan 36 wk.) En met 38wk bekijken ze of ze het kindje eventueel eerder gaan halen als het kindje en mijn eigen lichaam er tenminste klaar voor zijn. Dus dat zou dan de 2e week van januari worden (zo rond mijn verjaardag dus, haha!)
Lotus, als de harde buiken zo heftig aanhouden zou ik wel ff je vk bellen..ook al is het bloeden gestopt. Poetsen is zeker gelukt Even denken..wilde nog ergens op reageren maar weet niet meer wat Oja Re81, spannend! Ben benieuwd wat de groeiecho aangeeft. Zal nog even mijn uitslag van de pendel plaatsen. is de baby een jongetje?nee is de baby een meisje ?ja komt de baby te laat ? nee komt de baby eerder ?ja komt de baby 2 weken eerder ?nee komt de baby 1 week eerder ? weet niet uitgekomen op 10 januari als bevallingsdatum ! Bedankt Maika..ben benieuwd
@ Ramona: Gelukkig gaat het weer wat beter met je. Met mij gaat het ook wel goed hoor! @ Re: Oh, stom, verkeerd begrepen dan weer! @ Over MikMak: Alles is goed, ze heeft alleen geen tijd om vandaag hier te komen! Geen 4e baby bij haar dus!
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 23 dec.: Mikmak VK / Re81 1e afspraak Gyn./ Naomiadaeze VK/ iloveandres thuismonitoring / Birthe VK 24 dec.: Lotus1981 VK/ iloveandres terugkomdag ziekenhuis (CTG en echo)/ Yvette Controle vk 25 dec.: iloveandres thuismonitoring? 26 dec.: iloveandres thuismonitoring? 27 dec.: iloveandres thuismonitoring? 28 dec.: iloveandres thuismonitoring? 29 dec.: iloveandres thuismonitoring? 30 dec.: Sjansie28 Gyn./ Libra/ VK/Derona vk/ Female afspraak gyn./ iloveandres thuismonitoring? 31 dec.: iloveandres Terugkomdag ziekenhuis 2 Jan.: Naomiadaeze VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:j73m1ozv] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:j73m1ozv] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:j73m1ozv] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:j73m1ozv] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:j73m1ozv]
Hey meiden, Hier weer een berichtje van mij vandaag weer bij vk geweest alles nog steeds goed Heb gelijk m'n nieuwe afspraak erbij gezet ook al is het op de uitgerekende datum denk dat ik dan al bevallen ben. Heb het grootste vermoeden dat het tussen 31 en 1 jan gaat worden. @mamamakka zou je voor mij ook willen pendelen , ben wel heel nieuwsgierig geworden Veel liefs Vera
hi dames.. ik ben iemand die niet zo snel belt maar alles is gestopt en de kleine beweegt aardig binnen lig nu gewoon de ban kmet laptop er naaast en manlief is lief voor me die loopt steeds naar keuken!1 voor drinken.. maar vind wel lief van julie... dat jullie zo bezorgd zijn.. liefs mir
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 23 dec.: Mikmak VK / Re81 1e afspraak Gyn./ Naomiadaeze VK/ iloveandres thuismonitoring / Birthe VK 24 dec.: Lotus1981 VK/ iloveandres terugkomdag ziekenhuis (CTG en echo)/ Yvette Controle vk / Re81 dagcurve suiker 25 dec.: iloveandres thuismonitoring? 26 dec.: iloveandres thuismonitoring? 27 dec.: iloveandres thuismonitoring? 28 dec.: iloveandres thuismonitoring? 29 dec.: iloveandres thuismonitoring? 30 dec.: Sjansie28 Gyn./ Libra/ VK/Derona vk/ Female afspraak gyn./ iloveandres thuismonitoring?/ Re81 afspraak Gyn. + groeiecho 36wk. 31 dec.: iloveandres Terugkomdag ziekenhuis 2 Jan.: Naomiadaeze VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:3mtvtmju] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:3mtvtmju] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:3mtvtmju] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:3mtvtmju] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:3mtvtmju]
Een beetje gedoe hier... Ik zou om 19.00u met Kynan naar de HA, vanmiddag rond een uur of 2 was de koorts ineens weg (37.2) Hij was alweer aan het spelen, een paar uur geslapen, kletsen enz... Om half 6 denk ik; ik bel de dokter af, het gaat duidelijk beter. Koorts gezakt, levendiger. Nog geen uur later; weer hoge koorts! Helemaal uitgezakt op de bank, heel huilerig Nu slaapt ie gelukkig, maar ga morgen echt langs de HA hoor. Hier word ik ook gek van... Zo rot als je 1,5 en ziek bent, kon ie maar zeggen waar ie last van heeft... Arm kipje. Moest het ff kwijt... Ga nu verder lezen
Lotus, fijn (of juist niet ) dat het nu rustig is. Female, ochjeetje Zul je altijd zien als je de ha afbelt. geef hem maar een hele dikke beterschapsknuffel van mij.
hey ben even niet geweest maar lees hier regelmatig vind het zooo spannend allemaal! Nogmaals patrieske van harte gefeliciteerd! mamamakka ehhh doe jij dat pendelen toevallig ook voor dames die nog zwanger moeten worden, en wanneer dat dan zou zijn?dan meld ik me graag aan haha. @de rest tis hier erg druk maar lees alles mee en wens jullie veel sterkte alvast met de bevalling!b en ik iig niet te laat aha xxx
@derona.. ik hou t zeker in de gaten.. @chantalk.. t is goed dat rustig is en de baby druk is hihi ik kom nu ook tot rust zit afentoe me manneke uit te lachen.... (is aan t snowboarden op wii)
@ NaomaAdeaze: Nou meid, ik ben benieuwd! Jij liever dan ik Maika had voor mij ook de 31ste gependeld . liever de 1e dan! @ Derona: Ja, enorm he?! En wel maar 7 pond, een lange dunne baby dus En nu is het nog een lange slanke man hoor @ Lotus: nou meid, hou het maar goed in de gaten! @ Female: Arm ding zeg! Heel veel beterschap en dan morgen inderdaad maar even met hem naar de huisarts @ Anoniempjuh: Ja, het schiet nog niet hard op hier he De beebjes zijn erg braaf Oh, ik hoop zo dat jij ook snel weer zwanger bent en dan zeggen we: 3x is scheepsrecht he!
oh, om gewoon te huilen, het is toch echt vreselijk als je zoiets in je leven mee moet maken... Cindy heeft een site voor Ties gemaakt... hartverscheurend als je het dagboek leest...
(op)gebakken aardappelen met mayo... Heb ik ook zin in! Morgen mss? Of als lunch @ Derona Bedankt Voel je je al wat lekkerder meid? @ Mamamaka Mijn echte naam is Femke Ben wel benieuwd naar mijn bevallingsdatum nu! @ Mikki Kynan werd gewoon automatisch gemeten hoor, na de bevalling @ Lotus Was even spannend bij jou! Gelukkig is het nu weer rustig! @ Yvette Ja kan niet wachten tot de kamer klaar is en ik kan beginnen met de tutteldingetjes! (aankleden, wiegje opmaken, kleertjes in de kast enz. ) Wat onwijs lief van je broer, echt tof! En ook attent van je werk! Vind het bijna jammer dat ik niet werk, vind kerstpaketten zooo leuk Hihi een reuze-baby @ Chantal Dankje zal ik doen Spennend, volgens de pendel krijgen jullie nu een meisje : @ Re Thanks meid Fijn dat alles ok was bij je gyn! Ben trouwens pas net klaar in huis. Ben overdag natuurlijk nergens aan toe gekomen met een ziek kindje. Dus om half 8 ben ik aan het poetsen geslagen Badkamer en toilet gepoetst, gedweild in de wwonkamer en keuken, afwasmachine leeggeruimd. Tis weer netjes nu. Morgen nog allerlei regeldingetjes hier en dan donderdagochtend naar pap en mam (man moet de hele kerst werken ) Wat gaan jullie eigenlijk doen met kerst? Daar heb ik nauwelijks iets van meegekregen, kan dat kloppen?
Hai hai, daar ben ik weer Ben vanavond heerlijk met mijn mannetje uit eten geweest. Zomaar, spontaan met zijn tweetjes.