@ Female: Tjah, het is een groot bedrijf, vandaar dat ik het gekregen heb, maar eigenlijk zijn ze helemaal niet zo attent, maar dat ga ik hier niet neerzetten ze zijn niet echt leuk Ja, mijn broer, dat was echt een lieve actie! hmmm, we hebben het inderdaad niet echt veel over de invulling van de kerstdagen gehad hier! Wij gaan in ieder geval morgenavond naar mijn ouders en 1e kerstdag ook, 2e kerstdag gaan we naar mijn schoonouders en schoonzus+zwager. Jij alvast heel veel plezier bij je ouders, dat is ook wel echt gezellig, alleen doodzonde dat je man moet werken . (maar ook wel weer logisch, gezien zijn beroep.) @ Libra: oh wat lief zeg Lekker, om eens gewoon spontaan mee uit eten genomen te worden!
Hey meiden, ik ben weer terug van de partneravond. Was erg leuk en Andres heeft ook een boel geleerd. HIHIHI. @ Lotus: gelukkig dat alles weer gestopt is meid, anders gelijk gaan bellen hoor. @ Yvette: ja partneravond was superleuk! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad zeg. En wat lief van je broer! @ Female: ow meid toch... wat naar dat hij ineens weer hoge koorts had... Hier gaat mijn man straks even oefenen op de rugmassage voor tijdens de weeën... kon op de cursus niet, omdat ik nevernooitniet van de grond weer af kom... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Yvette, ja was super fijn. zometeen wordt dat toch moeilijker. We hebben er echt even een avondje voor ons twee voor gemaakt.
He......die van mij blijkt ook erg groot maar wordt echt niet eerder gehaald, en wordt het gehaald of wordt je dan ingeleid?
Female, beterschap voor je mannetje. Lotus fijn dat het gestopt is en dat je er rustig onder bent, nog belangrijker, want als je je gek loopt te maken had ik ook gebeld.
@ Libra: Groot gelijk hebben jullie! Ik denk dat wij een beetje te laat zijn nu @ Goofychick: Die van mij is ook erg groot en wordt ook niet eerder gehaald . maar het is natuurlijk anders als je zwangerschapssuiker hebt, denk ik
even een algemeen vraagje: Wie is er héél tevreden over haar strijkijzer? En wat voor een merk is dat dan (precies met type) Mijn strijkijzer strijkt gewoon niet meer glad, het is een oude Siemens, maar hij is gewoon op. Ik kan hem op zijn allerheetst zetten, maar hij strijkt de kreukels nergens meer uit, om gek van te worden!
In week 38 wordt het "beleid" in overleg met ons verder bepaald afhankelijk van de verdere groei. Ik weet dus ook niet of het dan gehaald zou worden of dat ik ingeleid zou worden. Gyn heeft heel duidelijk gezegd dat er alleen gesproken word over eerder halen / inleiden als zowel het kindje als ik er allebei klaar voor zijn (dus als mijn baarmoedermond er bijvoorbeeld niet klaar voor is, wordt er niks gedaan), ik wacht nu dus gewoon de verdere groeiecho's af en dan horen we het vanzelf wel in week 38. Bij mijn kindje hadden ze het over waardes van 95 en hoger (dit betekent dat van de 100 geboortes, mijn kindje bij de grootste 5 zou zitten) Hebben ze bij jou ook iets gezegd over deze waardes?
Ik heb een Philips Elance 3100 (stoomstrijkijzer) geweldig fijn strijkijzer voor die keer dat ik hem gebruik strijk eigenlijk nooit, maar als ik strijk, doet hij het geweldig! Weet niet of die nog te koop is, is alweer een paar jaar oud. Anders kun je eens op kieskeurig.nl kijken en dan moet je even aanklikken "beste strijkijzers" Kies er een met een hoog cijfer en meerdere reviews en het komt vast en zeker goed!
@mamamakka: fijn dat je bloeddruk goed is. Zou het ook schelen dat de problemen met je man en vriendin nu "opgelost" zijn? @Yvette1983: lekker dat je toch nog de stad in kon. Altijd leuk hoe attent de mensen om je heen opeens kunnen zijn. @Female: he verdorie, denk je dat hij beter is, was het maar tijdelijk. Ik hoop dat hij gauw beter wordt. Vanmiddag dus een liggingsecho gehad. Guppie ligt braaf met haar bolletje naar beneden, maar ze is nog NIET volledig ingedaald (ook al zei de vk van gisteren van wel). Ze kon er nu nog met gemak een vinger tussen krijgen. Goed om te weten in ieder geval. Vanavond lekker met m'n moeder gaan uit eten, mijn man komt vanavond pas laat thuis vanwege een bedrijfsuitje. Nadat ze weg was kreeg ik nog een actieve bui, ik heb het keukenblad gepoetst, de was afgehaald en de vitrages afgehaald om ze te wassen. Nu ben ik lekker aan het internetten en heb serious request aan staan. Leuk!
Nou meiden ik ga naar bed, morgen wil ik al om 8,15 boodschappen gaan halen, hopelijk is het dan niet zo druk tot morgen knuffieeeeeeee
@ Re: De grootste 5 op 100 kinderen, dat is dan inderdaad wel groot, denk ik Bij mij hebben ze daar in ieder geval niets over gezegd, alleen dat hij wel erg groot is en het gewicht wordt geschat op 7,5 pond Dankje over je strijkijzer tip, die gaat in ieder geval bij mijn te bekijken lijstje! @ LadyInRed: Oh leuk meid, lekker met je moeder uit eten! Dat is echt gezellig En dan nog zon poetsaanval er achteraan! Wij gaan ook slapen, mannetje gaat mij nog lekker even masseren!
Pff deze week slaap ik wel goed maar word om het uur ff wakker naja niks aan te doen zijn ergere dingen zooo lekker vroeg wakker want wil lekker vroeg boodschappen doen met manlief,en schoonzusje gaat ook mee,