Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: jeetje jij hebt inderdaad een heel druk weekend achter de rug meid!
    Je zal gisteren wel een emotionele dag gehad hebben dan...
    Wel jammer dat jullie mot hebben gehad, de rest van de dag...
    Ow gezellig hoor, je vriendinnen op bezoek :p:p:p

@ Joyce: dankjewel meid!

Zow, het oude behang is er inmiddels vanaf en ze staan nu even buiten te roken.
    Zometeen gaan ze verder met het nieuwe behang ophangen en volgens mijn schoonvader zit dat er zo op. HIHIHIHIHI.
    Ik wil hem dan nog even vragen of hij dan misschien nog met Andres even de gordijnrails in de kamer wil verlengen en de andere dingetjes waar de gordijnen aan moeten hangen erbij op wil doen, zodat het lange gordijn er ook gelijk kan hangen, dan heb ik 's morgens ook geen last van de zon meer. Nu schijnt namelijk de zon recht in m'n laptop en dat is heeeeeeeeel irritant. HAHAHAHAAHAHA.

Ik heb zoooooo'n zin in vanmiddag. Dan zien we ons kleintje weer. Om 15.45 uur moeten we er zijn. :D:D:D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja daarom probeer ik ze ook niet te lezen,anders maak ik mezlef gek

3. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    @ Yvette: Gelukkig!

Gyn. vertelde trouwens dat m'n placenta voor lag, dus het was niet zo vreemd dat ik nog niks gevoeld had! Ook weer een opluchting!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    die van mij ligt ook voor,maar ik voel hem/haar echt goed schoppen,maar denk dat dat bij ieder verschild

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Re: ow helemaal goed zeg, dat je zo'n leuke 20 weken echo hebt gehad. Wij mogen vanmiddag weer.
    Het was zeer gezellig bij mijn oom en tante. We gingen pas rond 23.00 uur weg...

@ Yvette: ik ben het met je eens. Ik denk dat het misschien een keer heel goed is voor je man om met een psycholoog te praten. En dat wil helemaal niet zeggen dat hij gek is, want dat is vaak wat mensen denken... dat ze gek zijn als ze naar een psycholoog gaan...
    Bij de fysio was het goed hoor. M'n nek zat weer lekker vast. Pfffff. Maarja, massages doen altijd wel weer hun werk.
    Bij m'n tante en oom was het zeer gezellig. :D:D
    Ik hoop ook dat het nu goed blijft gaan meid...

@ Joyce: wel jammer dat je vroeg weg moest gaan, omdat je zo'n pijn had meid.
    Hoop dat het nu weer wat minder is. Hoe was het bij de fysio?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia: Oh wat leuk, dat je morgen weer naar de VK mag! Krijg je dan een echo? Wij kregen er vorige week geen, alleen gewone controle.

@ Derona: Ja, ik lees ze ook niet meer, maar ik zag net wat MerleQ had getypt en daar schrok ik van, ik had gisteren ook bijna de hele dag harde buiken en pijn, echt krampen, hij begon op een gegeven moment ook heel idioot te schoppen en daarna voelde ik niets meer... Maar goed, nu schopt ie weer driftig, dus niets aan de hand ;)

@ Re: Voel je je kleintje nu wel dan? Mijn placenta ligt helemaal achter en het is ook pas mijn eerste, dus ik weet niet hoe het voelt als de placenta voor ligt. Ik voelde deze uk met 14,5 week al 'kriebelen' en met 16 weken al de eerste schopjes...
    Wel fijn, als de gyn. je gewoon gerust kan stellen. Ik heb er wel van gehoord dat je je kleintje pas heel laat voelt als de placenta voor ligt...

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia: Oh fijn dat het feestje wel gezellig was! En inderdaad, veel mensen denken dat je echt niet goed in je hoofd bent als je naar een psycholoog gaat, maar daar is een psycholoog helemaal niet voor! Maar ik denk dat Marco dat zelf ook denkt of zo...

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Begrijpelijk dat je daar van schrikt,ik schrik ook altijd van zulke verhalen

maar je mannetje heeft weer lekker getrapt heb je geen angelsound>

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    die van mij hoord eigenlijk ook met een psycholoog te gaan praten of wie dan ook,voor zijn frustratie;s etc etc
    maar ja hij zet zelf geen ene stap erna,en snap dat het super moeilijk is,

ik denk dat we er maar eens samen heen moeten gaan

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Gelukkig! Ik was ook blij toen ik ons mannetje vanochtend weer voelde schoppen :) Nu is ie ook alweer een kwartiertje bezig ofzo. En ik lig nog steeds in bed ;)

Ik denk echt dat het humeur van je man met het huis te maken heeft hoor. Er ontstaan heel veel kleine conflicten doordat er zoveel keuzes moeten worden gemaakt. Wel vervelend dat hij zegt dat het probleem volledig aan jou ligt :( Niet echt eerlijk lijkt mij... Ik denk zelf dat een psycholoog niet nodig is, maar dat het vanzelf beter gaat als jullie huis klaar is. Zoals ik al eerder zei, is het wel noodzaak dat jullie dan allebei echt even rust nemen en weer nader tot elkaar komen. Maar zolang hij nog zo druk is, zal dat lastig worden denk ik. Zorg in ieder geval wel dat jullie dit doen voordat de baby is geboren!

11. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Foto's staan in m'n album! Echt, het is zo schattig met dat peace-handje! Zwijmel, zwijmel, zwijmel...

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aaaah wat een mooie foto's zeg

13. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    He iedereen.
    ff voor ik bijlees een ego-berichtje: vanmorgen is mn hondje geopereerd aan zn tandjes :( Hij is nu nog bij de dierenarts, ik mag hem over een uurtje afhalen. Hij is een chihuahua en dus vrij klein, ik was zooooo bang voor de narcose :( Mn ventje is nog maar 3 jaar, ik zou echt doodgaan als er iets met hem ging gebeuren!
    Maar gelukkig is alles goed gelukt en mag ik hem straks ophalen!
    Ik heb tranen met tuiten gehuild bij de dierenarts, ik mocht erbij blijven tot ie helemaal suf was, en toen ik doorging probeerde ie nog uit zn mandje te komen omdat ie niet wilde dat ik wegging :( ! Echt zo zielig :( Die blik in zn oogjes alsof ik hem in de steek laat :( *begint weer te huilen*

Hoedanook, alles is goed dus ben enorm opgelucht!

14. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Fijn dat het allemaal goed is gegaan met je hondje! Straks lekker weer knuffelen!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb de laatste week dat ons kindje,als ik moet plassen express ff een paar schopjes geeft ricting mijn blaas er fijn hihihi,

nu mag ik soms ook echt 4 tot 6 keer per nacht eruit om te gaan plassen hihih,

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @yvette: goed dat alles weer goed is met je man meid! Maar idd, als jullie zoveel ruzie hebben isser misschien iets anders waar ie mee zit? Maar je kan het er idd niet uit'trekken' he! Hij moet ook willen meewerken!

@MerleQ: Brr eng van die harde buiken hoor meid! Als je het nog eens krijgt bel dan maar ff naar je vk!

@Re81: super van je echo! Echt hele mooie foto's! Hoe groot was je beeb? En hoeveel woog ze/hij? De naam mag je nog niet weten ;) Enkele namen die het niet zijn geworden zijn:
    Eline - Jolien - Nanou - Loulou - Isa - Zita - Emma - Fleur -Inès - Lani - Lili - Lola ;)

Maar euh, heb je dan niet net het geslacht verklapt meid ;)

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha fijn dat alles goed is gegaan,en kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is geweest,het blijft toch ook een soort van kindje voor je

dikke knuff

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha grappig er zitten echte hollandse namen bij maar ook niet echt super Hollandse namen :D

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Tacha: ik hoop dat je hondje snel weer blij rondhuppelt :) Komt vast allemaal wel goed! Is dat niet duur zo'n operatie (niet dat je het zou laten daarom maar vroeg het me gewoon af ;)).
    Oh ik ben heel benieuwd naar de naam! Ik denk dat het Noor is geworden ;)

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier zijn wij ook al over de namen uit,wil het best zeggen maja dat is ook weer niet zo leuk haha

Deel Deze Pagina