@Yvette: net zo blij als jij, dus ook voor iedereen van mij: *straalstraalstraal* Stralen we gezellig samen de rest vrolijkheid toe! Ik zag het gewoon niet zitten dat verhuizen zo vlak voor de bevalling. Hulptroepen genoeg dat is het niet, we hadden genoeg hulp kunnen krijgen hoor, maar moet toch zelf mn spulletjes hier inpakken e.d. en dat zie ik zó niet zitten nu..... Heb al moeite genoeg om mn hh bij te houden laat staan nog mn hele boeltje inpakken en daar een plekje moeten geven, plus dat ik dan ga bevallen in een nieuw en vreemd huis waar ik me nog niet in thuis voel en waar het dan waarschijnlijk nog een enorme zooi is.....nee echt voor de zomer wil ik hier gewoon niet weg.... eerst bevallen, dan wennen met z'n viertjes in een nieuw ritme en dán pas een huis.....als ik halverwege de zwangerschap zou zijn geweest was het een ander verhaal geworden maar nu is het gewoon ff balen maar tis ff niet anders....er komt wel weer iets anders. @birthe: je bent denk ik nog niet helemaal wakker...... was al om 7 uur uit bed, om 8 uur aangekleed en op het moment dat jij je bericht plaatste had ik mn woonkamer al een poetsbeurt gegeven....plus mn dochter tussendoor geholpen met knutselen. Die is aan het verfen, plakken, knippen en kleien.... HA en dat berichtje tussendoor was een kleine pauze aangezien ik niet lang achter elkaar door kan gaan ivm bandenpijn...... HA! Had je niet gedacht he? hihihihi @lotus: 2 strijkijzers? Wat moet je ermee..... @Strijkijzer: heb er eentje waarbij je de stoomfunctie uit kan zetten wat wel es handig kan zijn... zal zometeen even het merk opzoeken....heb em alleen al een tijdje en volgens mij issie uit de handel inmiddels... Maar kom erop terug! @ramona: kom op meid, derona word ongeduldig.... haha...en ik ook..... @derona: ongeduldige dame... haha nee hoor geintje....hier ook ongeduldig...zeer benieuwd of het allemaal doorgaat en ramona het 4de januarikindje op de wereld gaat zetten....En fijn he? Die boodschappen! Had ze gisteravond al binnen, echt een opluchting... en daarbij komt, als je het nu al binnen hebt kun je eventueel als je wat vergeet nog weer even terug.... tenminste ik kom er altijd pas thuis achter als ik wat vergeten ben, en dan heb ik gelukkig vandaag nog om het alsnog te halen, als je op het laatste moment nog moet dan lukt dat niet meer.... zo lastig als je wat vergeten bent en de winkels dicht zijn lijkt me...
Goedemorgen.....nou ja middag bij mij bijna ..... Vanochtend om vijf uur met helse steken rechts wakker, ter hoogte van net iets onder mijn navel .......en heb continu een harde buik......kon niet meer links maar ook niet rechts liggen en op mijn rug kan ik al heel lang niet liggen. Vreemde vind ik dat ik al enige dagen af en toe wat vocht verlies, wat licht plakkerig is maar helemaal helder is, zit er anders uit dan afscheiding. En soms is het dan ook weer weg. Kan het zijn dat ik vruchtwater lek? Geen idee eigenlijk. Veder reageer ik straks, ga ff douchen en bakkie doen en dan ben ik er weer.....heerlijk hubbie komt vroeg thuis vandaag.
Hoi meiden, @Yvette: bedankt voor je toe gestraalde vrolijkheid, had ik even nodig, heb weer lopen spoken vannacht...grrr..... @Ramona: ohw spannend, nou suc6 mocht er eea zien te gebeuren vandaag dan lees ik het wel en meld ik het hier! @Derona: fijn de boodschappen weer in huis, lekker dat je beide dagen lekker verwend wordt! @Nettie: poet-se! Wij moeten zo ook weer terug naar de supermarkt, ik was natuurlijk de helft vergeten gisteren...en ga alvast het gourmetten voorbereiden voor vanavond. Ik baal zo..gisteren heb ik er denk ik wel een kwartier over gedaan om mijn laarzen nog aan te krijgen...dat was dan ook het laatste paar waar ik nog wel in paste...getver, heb geen zin om misschien nog 5 weken zo te moeten lopen in ....wat? ik ga er toch ook niet iets nieuws voor kopen...ok, nu houd ik op met zeuren, en zet ik de knop weer om*
@chantalk: niet uitgeslapen hoor, was om half 6 al wakker maar heb gewoon een enorm goede nacht gehad, en dat is soms meer waard dan lang slapen.... arm kereltje met z'n zere billen....ellendig dat dat zo'n pijn moet doen he? die tanden...snapt zo'n kindje nog niets van vind het altijd echt zó zielig! Oh en dat winkelen.... mehn wat een ellende met je dikke buik en zo'n karretje en denk maar niet dat rekening gehouden word met dikke buiken die ergens tussendoor moeten gepropt worden hoor... nee joh egoïstisch voordringen e.d. tenminste was gister wel.... ik ging voor het schap staan van de slagroom, komt er een vrouw die me bijna weg duwt en er mooi voor gaat staan..... echt belachelijk, had haar bijna een tik verkocht en op mn buik gewezen maar ik stond te versteld.... later liep ze door de winkel heen en wilde er langs...mooi niet dat ik haar er langs liet gaan... maar t mens was totaal op zichzelf gericht zag niets om zich heen en had enorme oogkleppen op.....echt werkelijk wat een rot mensen zijn toch soms.... Maar ja.... Fijn dat het goed was bij de vk!
@ Ramona Is die baby er nu nog niet uit?! Succes meid, hoop dat het óf doorzet, óf dat je je snel beter voelt. (Nou ja, allebei eigenlijk ) @ Mamamakka Lastig met je schoonouders, maar ik zou proberen me er niet te druk over te maken. Het is ook niet echt de moeite om je zo druk over te maken, zonde van je nergie. Zolang jij het met je gezinnetje iig maar heel goed hebt, das echt het allerbelangrijkst hoor! @ Chantal Ja maar ik heb gister overdag nauwelijks iets gedaan he En Kynan heeft ook bijna alleen maar op de bank/ in bed gelegen. Sterkte met Luca en doorkomende tanden/ kiezen. God meid jij moet echt vroeg op elke ochtend he Als je wil mag je wel een ochtend van mij hebben hoor, dan ruilen we even van kindje, kun jij een keer tot 10 uur slapen . Jammer van al dat familiegedoe, je blijft je er soms over verbazen hoe volwassenen onder elkaar kunnen doen en reageren, zo triest. Gelukkig hebben jullie geen ruzie! @ Yvette Zeg je man dat ie z'n oren dan even dichthoudt bij de VK, straks durft ie geen seks meer te hebben! Je moet nu ff flink schade inhalen, na de bevalling zal je wel weer even genezen zijn @ Mikmak Hey harde werkster! Wat heerlijk dat het bijna af is! Steeds een beetje meer rust in je hoofd! @ Lotus Raar idee he, laatste kerst met zn tweetjes Volgend jaar zit er een (bijna) dreumes bij jullie met een kerstmuts op @ Iedereen Zo te zien een relaxte kerst voor de meesten. (Als we er niet van uit gaan dat er bevallingen komen he ), beetje familie bezoeken enzo We moeten ook relaxen he, de laatste loodjes
@ Derona: He he . die mannen ook af en toe . ik hoop dat hij vandaag toch nog met je de klossen en enveloppen gaat halen! Wij zijn ook de hele Kerst niet thuis dus dat is lekker @ Chantal: Ach arme Luca, wat is het toch zielig ook he Ik hoop ook dat zijn tandjes snel doorkomen. Wat fijn dat alles zo goed is zeg en ook een hele geruststelling dat je kleintje nog niet gaat komen nu met Kerst! Jou buik is maar 34cm? Die van mij al 39! Grote beeb denk ik dan dus @ Nettie: Ach ja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen! Misschien komt er van de zomer wel weer net zon fijn huis voorbij! @ Goofychick: Geen idee wat het kan zijn Je vk eens bellen? Vruchtwater ruikt in ieder geval wel héél erg zoet. @ Sanne: haha, dat doe ik dus ook niet meer he kan al een paar weken niet meer in mijn laarzen, dus ik doe ze nog maar voor de helft dicht Kan ook nog maar één broek aan, dus overdag loop ik in mijn huispak thuis en als ik de deur uit ga áltijd die broek! Niets aan te doen, ik ga ook écht geen nieuwe schoenen of broek meer kopen nu Heerlijk gezellig gourmetten vanavond! @ Female: haha, ja dat geloof ik ook, dan wil IK niet meer, na de bevalling! Zie als een huis op tegen eventuele hechtingen, stel nou dat ze het te strak of juist te los hechten? Pffff Hoe is het vandaag met Kynan?
Ik ben onwijs vroeg opgestart en heb al een hele hoop dingen geregeld! Iig bij de HA geweest met Kynan. Oorontsteking . Vaak gaat dat vanzelf weer over maar omdat ie nu al zolang hoge koorts heeft (en een beetje omdat het wel sneu is met al die feestdagen voor de deur) krijgt ie nu antibiotica, kuur van 3 dagen. Hij heeft net de eerste keer gehad dus als het goed is zal het snel overgaan Ik ga zo even een recept zoeken voor kerstbrood met spijs (Die staat in het kookboek van mam maar dat boek ligt nog daar, lekker slim dus ) Dan ga ik dat straks zelf bakken. Verder de spullen vast inpakken om morgen richting veluwe te gaan. En duimen dat manlief een beetje op tijd thuis is vanaaf, zodat we toch nog een heel klein beetje kerst samen hebben Liefs!
zo... net terug van 2e keer bloedprikken vandaag. Nog even wat geschilderd aan geboortebord, ben zo trots! Zie foto in album! Nu erg moe dus ga ff banken... Tot straks!
@ female: beterschap met je kleine mannetje Hopelijk knapt ie snel op want dat is wel sneu een oorontsteking
@goofychick: vruchtwater is echt waterig, dus als jij zegt dat het wat plakkerig is dan verwacht ik niet dat het vruchtwater is... Anders moet je (hoe gek dat ook klinkt) even gaan ruiken, vruchtwater schijnt een aparte zoetige lucht te hebben, anders als afscheiding.... en als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar je vk, beter te vaak dan te weinig! Succes! @sanne: thanx! en ja das balen zeg, geen schoen meer die je nog past..... heb je geen croccs oid?
@Yvette: ohw jij kent dat verschijnsel (van laarzen niet meer dicht)dus al een aantal weken... moet nog gaan verzinnen wat ik dan met kerst aan moet, haha! @Female: beterschap met je zoontje! en alvast veel plezier met je familie aankomende dagen! @Re81: super leuk je geboorte-bord! @Joyce: krijg jij volgens het pendelen ook een jongen ipv een meisje? haha, zal wel een verrassing zijn zeg...!
@Nettie: nee, helemaal niets eigenlijk, heb nog wel ballerina's dus zal die straks eens proberen, en de rest van mijn schoentjes zijn met hak, maar ik sta liever plat met die dikke buik
Lotus; Is het nu bij jou wel goed geregeld dan? Ik hoop het Hoe bevalt spelletje een beetje, of ben je al uitgekeken? Hoe was het bij de VK en wat zei ze? Sanne: Ja dat zegt de pendel.. Maar bij de echo hebben we duidelijk schaamlipjes gezien.. Dus zal vreemd zijn dat ze 17 weken later toch in eens een piemeltje heeft
@female: arm jochie, met z'n zere oortjes.... en dat met de feestdagen idd.... dikke knuf voor hem, hoop dat de antibi. snel gaat werken! lekker zeg, zelf brood bakken! Ga zelf vrijdagochtend hazelnoot-tiramisu maken voor het kerstdiner bij mn ouders! Heerlijk! Heb het 1 keer eerder gemaakt en beviel toen zeer goed dus ben benieuwd of dat opnieuw gaat lukken! Wel jammer hoor dat je kerst niet samen bent.... hoop ook voor je dat je vanavond nog een beetje gezellig kan maken... en betekend het wel dat hij dan met oud en nieuw vrij is?
@sanne: kan me voorstellen dat je platte schoenen wilt hoor, hier ook eentje die liever platte schoenen aanheeft..... ben sowieso nadat ik mn dochter kreeg helemaal overgestapt op platte of heel kleine hakjes terwijl ik daarvoor behoorlijk hoge hakken aanhad heel vaak.... maar tijdens en na de zwangerschap kon ik er gewoon niet meer op lopen.... Hoop dat je nog wat kan vinden!
Ja, bij mij ook! mijn vriend schrok zich rot, want we hebben het er toevallig deze week nog over gehad, van stel je voor...en welke naam dan? en wat doen we met het kaartje... dusse...hoop toch echt dat Maika het geslacht fout heeft, gewoon om alle praktische redenen...
@ Female: Meid, vervelend dat hij oorontsteking heeft zeg, niets zo pijnlijk als dat, arm mannetje Wel goed dat hij nu antibiotica heeft, waarschijnlijk merkt hij er vanavond al wat van Ik hoop ook dat je man vanavond op tijd thuis is, het lijkt me niets om het gezin niet bij elkaar te hebben met Kerst @ Re: Oh jullie geboortebord wordt ook al zo geweldig Echt leuk! @ Sanne: Ja, helaas wel en hier heb ik helaas dus ook geen keuze meer tijdens de feestdagen, had 2 leuke jurkjes, maar ik ben zo opgezwollen door het vocht dat dat écht niet meer uit ziet! Dus weer die zelfde broek met een kerst blouse Succes, want niets zo frustrerend als niet te weten wat je aan moet trekken!