@Nettie: ja, bedankt, ik ook! kan ik me voorstellen dat het na de zwangerschap ook wel handig is om gewoon plat te lopen ivm achter je kind aan hollen ed. Ohw...zucht...zit er ineens ook nog een gaatje in mijn laatste goede zwarte legging op mijn bovenbeen...haha, maar ik moet weg dus ik vul het gaatje gewoon in met zwarte merkstift, tadaaa niets van te zien
Sorry voor wie ik ben vergeten.. Ik ben er niet helemaal bij deze ochtend.. Net wakker, bakje koffie op en ben met m'n moeder en tnate aan het msn'en.. Dus drukte! Zo dat is even wat rustiger.. Gister hoorden we dat het broertje van Angel (onze witte gelapte kat) is ingeslapen.. Heel zielig, was ook een heel zielig nestje.. Angel is zelf ook niet heel erg slim, heeft een tik dat ze uren achter elkaar rondjes rent en vervolgens met haar hoofd knikt en verder gaat.. Hier geen baby! En waarscheinlijk ook niet met de kerst of er na.. Mijn moeder zegt een in 2008 & een in 2009.. Dus ik moet nog even wachten.. En het boek zei vraag je moeder.. En de pendel gaf 6 januari aan, dus we gaan zien
Oh dan bestel ik gewoon nieuwe kaartjes.. Ik kan er niets aan doen, maar dit is met roze.. En de muur die roze is, tja jammer.. Later een verfje.. De klamboo kan aan de kant en een nieuwe hangen.. En de kleertjes, ach die bewaar ik gewoon.. hhahaha! maar ik kan me dat idee wel voorstellen.. Wij hebbe gelukkig voor een jongen ook een naam.. Dat was al voor de 12 weken vastgesteld.. Die van een meisje ook.. Ja wij waren een beetje vroeg geloof ik Maar geen zorgen, ze hebben hte niet vaak mis hor, bij een echo..
Thnx Nettie en Yvette! @Female, oh oorontsteking is echt vervelend, voor jezelf al maar helemaal voor zo'n kleintje! @Mikmak, lekker dat alles in orde is, altijd fijn. Jee dat je dat nog trekt zo hard werken. Maar dan is het maar wel gebeurd he @Ramona, dat wordt wel spannend he bij je. Is flink aan het rommelen, sterkte ermee! Wed toch op jou @Nettie, hahahaha wat ben je toch lekker druk bezig....hihihihi......ik begin zo ook na mijn bakkie koffie en na op de pc gtst terug te hebben gekeken (wij hebben nog geen recorder, en aangezien ik een groot beelscherm heb kan het zo ook heel goed) @iloveandres: echo? @boodschappen: straks met hubbie, hoop dat er dan nog wat is, op de zaterdagmiddag is alles al weg, laat staan zo....nou ja morgen gaan we bij schoonzus eten, en dan moeten we alleen tweede kerstdag nog wat doen. Zal wel iets makkelijks worden deze keer. @chantalk, heerlijk dat alles goed is, en wat een mooie bloeddruk heb je! @Re81, nee bij mij hebben ze alleen over gehad dat de schatting tussen de 8 en 9 pond wordt, nog steeds een raadsel waar dat vandaag komt want we zijn beiden niet mega groot of fors. Als ik met 40 wkn nog niet bevallen ben gaan ze verder kijken, vk zei al dat ze me dan gaan inleiden. Geboortebord is echt waanzinnig geworden! Leuk he om te doen! Die van ons staat al in de startblokken. @meisje/jongen: wanneer je een meisje krijgt moet je toch voor de zekerheid een jongens naam achter de hand houden hoor, heb nu al teveel in mijn omgeving gehoord dat het anders uitpakte, zelfs met een echo er nog vlak voor. Ze hadden alles roze, kaartjes gedrukt, traktaties klaar en alleen maar een meisjes naam, nu heeft het arme kind de naam van zijn vader gekregen. @ikke: ga verder met de pc kamer op te ruimen, en de keuken even schoonmaken. Daarna op mijn dooie akkertje stofzuigen, als is het maar tegel per tegel......maar eerst ff bakkie doen.Voel me iig veel beter in mijn hum dan gisteren, maar heb dan ook een vooruitzicht dat ik straks vier dagen niet alleen ben, heerlijk! @iedereen die ik vergeten ben.....sorry! Take care, dikke knuff.
@Yvette: ach..het is ook niet ZO erg, maar ja..vind het gewoon leuk met kerst om er dan ook leuk uit te zien...maar dat gaat hem dus niet worden, haha! Ik verzin wel iets! en ach...we zijn gewoon met familie en die begrijpen het sowieso wel en vinden het alleen maar leuk dat we erbij zijn, niet dan? @Joyce: we zullen zien! jij op 6 jan.? ik volgens de pendel op 10 jan. ach..wat sneu voor die kat! Nu, moet ik er echt vandoor! Tot straks!
@ Sanne: hahahaaaaaa, die is goed zeg! Dan moet je het gaatje wel wat groter vullen, anders verschuift dadelijk je legging en zie alsnog dat gaatje @ Joyce: Ach wat zielig zeg van dat broertje van Angel @ Goofychick: Succes met de dingetjes in huis! Ben blij voor je dat je je beter voelt nu! @ Datum bevalling: ik ga toch gewoon uit van 9 januari, heb net even naar de maanstanden gekeken van de bevruchting en dan 10 van die maanden erna en dan kom ik toch zo rond die 9e uit. Zou mijn droom dan gelijk krijgen?
Ik ga echt iets doen nu, even de wc poetsen en de kerstkaarten ga ik op de deur plakken, het staat dit jaar wat rommelig en dat vind ik niet zo leuk... Weet van gekkigheid niet meer wat ik nog moet doen
oh, ik kreeg ineens zo'n zenuwachtige kriebel, die kennen jullie wel he? Ik zag mijn banner, zie nog maar 11 dagen en heb nu echt zo'n zenuwachtig gevoel! Af en toe van die vlaagjes.... Maar ben niet bang voor de bevalling of zo, maar het komt gewoon heel dichtbij nu!
@sanne: was niet zozeer daarom hoor, maar omdat ik er doodgewoon niet meer op kón lopen, het liep gewoon niet meer fijn... eneh handig opgelost met die stift! @goofychick: voordeel van zo vroeg al druk zijn is dat ík nu lekker kan hangen... in een schoon nog niet helemaal opgeruimd (maar hey met kind lukt dat ook niet voordat die naar bed is) huisje! Heerlijk gevoel, straks lekker broodje smeren en dan ook even wat herhalingen kijken online of met een boek even onderuit, waarschijnlijk ff slapen en verder kleine dingetjes doen, eten alvast klaarzetten voor vanavond aangezien ik om kwat voor 4 bij vk moet zijn en daarna echt geen zin heb om nog aardappels te schillen e.d. (gaan hutspot eten dus alles klaarzetten hoeft er vanavond als ik thuis ben alleen nog een vuurtje onder en klaar!) Jij succes met je drukte nu!
even snelle reactie tussen het strijken door Nettie, ja irritant zulke mensen :x Ik gooi gewoon mijn buik ervoor als ik door wil..meestal gaan ze dan toch wel aan de kant Beebje zit toch in een fijne waterzak beschermt Female, das een goed idee! Lijkt me nou echt weer eens heerlijk om tot 10 uur op bed te blijven liggen, maar goed dat zal er voorlopig niet meer inzitten Ja, hou me op over die ruzies slaat nergens op. Och jee oorontsteking! arm ventje..dat doet zo'n pijn. Yvette, de groote van de buik moet ong gelijk zijn aan het aantal weken dat je bent. het kan zijn dat het bij mij nu iets lager ligt en daarom pas 34 cm is. goofychick, dank je. Mijn bloeddruk is nog niks gestegen gelukkig..altijd zoiets hetzelfde. Fijn dat je je wat beter voelt dan gister. Zo nu ga ik weer verder met de strijk...maar eerst mannetje nog eens uit bed schoppen..die is weer in slaap gevallen volgens mij Kun je een bom naast af laten gaan dan wordt hij nog niet wakker
Dames, Ik denk dat ik er vandaag niet meer zal zijn.. Dus ik wens jullie vast hele fijne kerstdagen.. Zal er misshcien nog wel tussen door komen, maar je weet het maar nooit Ik ga me aankleden en dan ga ik zo weg denk ik.. Geen zin om thuis te hangen, en m'n mannetje kan me na het werk gewoon ophalen.. We hebben de bus, dus vanaf vrijdag hebben we dienst, tot oud en nieuw geloof ik.. Dus baby moet blijven zitten, maar we hebben backup geregeld dus komt helemaal goed.. Tot snel
@yvette: heb het gevoel nog niet maar ik heb nog 23 dagen staan dus dat komt ook pas over een week ofzo...alhoewel ik wel kriebels krijg dat ik eigenlijk vanaf vrijdag thuis mag bevallen en mn bed nog niet op klossen staat.... dat dan wel.... Tis echt nog maar eventjes en dan zitten we met ons allen bij de jan-mamma's te schrijven.... vast wat minder druk als nu....denk ik.. Ga jij eens even rustig aan doen... gewoon op de bank hangen tv kijken ofzo is ook bezig zijn hoor! Je hoeft niet steeds met je huisje bezig zijn.... al zijn die kerstkaarten wel even leuk als je ze ophangt... moet ik ook nog wat voor verzinnen..... heb ze in een stapel op de tafel liggen...ook niet echt gezellig...
@ Chantal: Oh dat is goed om te weten zeg! Eind van de week ben ik 39 weken en mijn beebje heeft de hele zwangerschap zon 3 dagen voorgelegen volgens de metingen, dus dan klopt dat wel . (vorige week was mijn buik op donderdag 38 cm) Jeej, wat een tip weer van je, kan ik weer blij van worden (maar ik wordt vandaag van veel dingen blij) Jij bent op dit moment aan het strijken, tevreden over je strijkijzer? Zo ja, wat voor merk en type heb je dan? Die van mij strijkt nérgens meer de kreukels uit, dus die is echt op-op @ Joyce: Veel plezier vandaag! en ook hele fijne feestdagen! @ Nettie: haha, ik kan niet stil zitten! Verga van de pijn, dus ik doe mezelf echt wat aan, maar weet je, ook als ik niets doe, dan blijft de pijn, dus daarom blijf ik liever bezig (volg je mijn kronkelige gedachtes nog?) De kerstkaarten staan nu bij ons op het dressoir, maar ik ga ze inderdaad gewoon netjes aan de deur hangen, wel zo leuk dit jaar, dacht ik Ik denk ook dat het straks een stuk rustiger wordt, als we bevallen zijn, ik ben dan in ieder geval niet meer zoveel aanwezig! Lekker met mijn kleine mannetje in de weer zijn *zwijmel* Je bed staat toch met een kwartiertje op klossen, even je mannetje aan het werk zetten Heb je de klossen wel al in huis, of nog niet?
female sterkte met kynan hopelijk knapt ie gauw een beetje op van de antibiotica. Yvette ik ken het hoor die kriebels heb het ook zo nu en dan Net nog wat kleine boodschapjes gedaan zoals beschuit je weet maar nooit de komende dagen heb gelijk bij de hema wit met roze petit fours gekocht echt leuk om bij de koffie op tafel te zetten. En natuurlijk een bloemetje voor mijn ouders want ja ik kan niet met lege handen aankomen. Ga zo maar eens wat doen want had nog zoveel plannen vandaag
@yvette: das het probleem....die hebben we dus nog niet in huis.... we moeten kratten regelen omdat ons bed niet op de gebruikelijke klossen kan staan..... dusssss vandaar mijn kriebel.... en ja je kronkel kan ik volgen hoor, ben alleen zelf niet zo druk... kan heel goed rustig op mn gat zitten... beetje laptoppen e.d. @journey: mocht de baby zich aanmelden komende kerstdagen dan hebben de mensen maar lekker jammer, dan maar dagje wachten op de beschuit met muisjes... heb al genoeg in huis moeten halen voor kerst, beschuit komt later wel! Succes met je plannen, vandaag!
bij ons bed lukt het ook niet nu heb ik een opblaasbaar matras bij het kruitvat gekocht en dan leggen we die op ons matras dan is het 47 cm hoger
@ Journey: Oh wat leuk zeg, die Petit fours! Het beschuit en muisjes hebben wij ook al ingeslagen, haha! @ Nettie: oh op die manier, oei ja, dan zou ik daar ook de kriebels van krijgen Misschien gewoon eens vragen bij de plaatselijke supermarkt, of je daar wat statie-geld kratten mee kunt krijgen? En normaal had ik ook altijd al zon poetstic, dat is alleen een tijd minder geweest door de pijn, maar nu kan ik dus gewoon niet meer stil blijven zitten (en dan tóch elke keer even die laptop erbij pakken )
@journey: Neem aan dat je die dan onder je gewone matras hebt liggen? en aan beide kanten... zodat je niet met hoogteverschil ligt te slapen (zo ongezellig) Zou op zich een idee kunnen zijn al hebben wij een enorm bed en dus een vrij groot extra matrs nodig dan.....