Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Was ook de bedoeling, en ik vond dat een mooi klusje voor manlief.... hmmm hij was het daar iets minder mee eens maar ik vind toch dat hij dat maar mag doen, ik doe al genoeg vind ik.... 9 maanden mn lichaam uitlenen...tenminste zo voelt het helemaal nu wel... en verder alles regelen enzo dat komt toch veel op mij neer, dit is maar 1 van de weinige dingen die ik vroeg..... dus moet nog even flink praten zodat hij zaterdag naar de winkel gaat om om kratten te vragen..... zal mij benieuwen....

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @yvet: oh en btw ik doe dat uitlenen met alle liefde hoor.... dat je het f weet....haha

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ga nu even plat op de bank, met mn boek, misschien eventjes mn oogjes dicht doen... zien jullie me later weer..
    @ramona: waar ben je? heb je al wat nieuws? Je maakt het spannend voor ons hoor!

4. Female

Female Niet meer actief

Hey lieve meiden, bedankt, heel lief!
    Hoop ook dat ie snel beter is!
    Das het broerde he, als je zo klein en ziek bent, dat je niet kan zeggen waar je pijn hebt :(

Zo, amandelspijs staat in de koelkast en het deeg voor kerststol staat bij de verwarming te rijzen. Hoop dat het lukt, is iig leuk om te maken zeg! :D

@ Yvette
    Ach mss wil je na de bevalling wel weer heel snel, weet jij veel. Bij mij duurde het ook maar 2 weken :)

@ Sanne
    Slim idee van die stift, nu maar hopen dat die legging niet verschuift :)

@ Nettie
    Hazelnoot-Tiramisu klinkt ook lekker, leuk, zelf iets maken voor kerst!
    Ja idd! Hij neemt oud én nieuw vrij! Das dan wel super! Heb hem liever op die dagen thuis als met kerst als ik moest kiezen ;) .

@ Goofychick
    Succes met opruimen, fijn dat je lekker in je vel zit!

@ Chantal
    Haha nou het zou je wel gegund zijn hoor, een keer goed uitslapen.
    Maar mss is het voor ons ook afgelopen he, je weet het niet ;)

5. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Nettie: natuurlijk leen je je lijf uit met plezier! Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Nou, ik vind ook dat dat echt een klusje is voor je mannetje, niet meer dan normaal! :)

@ Female: Echt leuk om te lezen hoe jij altijd bezig bent met dingetjes koken en bakken…
    Oei, dat is wel heel snel! Ik zie al allemaal rampscenario’s voor me hoor, 6 weken vloeien en dan hoef ik dus echt geen seks :(

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    nettie wij hebben een 2 persoons gekocht dus idd maar ik leg hem er alleen op als kraamhulp er is als ze dan weer weg is s'avonds dan halen we hem er lekker weer af ik heb namelijk geen zin om met een opstapje mijn bed in te klmmen

7. Female

Female Niet meer actief

Niet iedereen vloeit 6 wk hoor, bij mij was het ook veeeel minder... ;)

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nettie, :)

Yvette, Fijn dat ik je blij heb kunnen maken ;)
    ik heb een Siemens inox. Strijkt wel redelijk, maar is ook nodig aan vervanging toe :)

Journey ligt dat lekker dan zo'n matras op matras?
    Hoop voor jullie dat ie niet lek gaat...dat hebben we hier nml met het matras :)

Female, hoop voor jullie dat de tweede uk net zo'n goede slaper wordt als kynan ;)

Joehoe! Ramona! hoe gaat het met je? :)

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Bij mij was het 9 weken :(
    Heb nog een echo gehad om te zien of de bm wel schoon was en niks was achter gebleven...wat gelukkig niet het geval was.
    Hoop dat het deze keer toch sneller over is.

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Iemand al toevallig wat van Iloveandres gehoord?

11. Female

Female Niet meer actief

@ Chantal
    Ja dat zou fijn zijn zeg! Kynan sliep na 2 nachten al door :D
    En dan elke dag tot het eind vd morgen ;)
    Oei 9 wk. is minder. Ja dat kan natuurlijk ook, dat het loanger duurt. Hoop idd dat het deze keer minder lang is, 9 wk is echt lang...

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Female: Goed om te weten!

@ Chantal: Hmmm, dan heb ik daar dus ook niets aan ;) Even verder vergelijken dan! Vind dat zoiets moeilijks, je kunt ze ook niet gewoon even uitproberen…
    9 weken? :rolleyes: Oh nee he…. moet er niet aan dénken!

@ Derona: Nee, maar die moest toch naar het ziekenhuis vanmorgen? Misschien is ze gewoon nog niet terug.
    Tijdje terug bleef ze ook zo lang weg, hoorden we niets, was niets aan de hand.
    Ze heeft me ook niet ge smst, ik denk dat als er iets is, ze wel meteen even wat zou laten horen...

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ik weet het niet lig nu nog op mijn eigen matras het is alleeen nodig voor de kraamverzorgster zei de vk dus als die komt leggne we het er pas op hoop toch niet dat ik lang oop bed hoef te blijven ga dan liever op de bank.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette ja dat denk ik ook wel ja,dat ze dan ad gesmst,ze houd er gewoon van om ons in spanning te houden :D:D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou hier de klossen opgehaald,:D:D:D wie heeft ze al onder het bed staan?

EN mooi papier en enveloppe voor de geboorte kaartje gehaald dus ben weer blij :D :p

16. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Dat denk ik ook...

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik ga ff liggen,pff ging pas tegen half 1 slapen en werd om het uur wakker,en om kwart voor 7 er weer uit,dus nu ff relaxen :p

18. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

De klossen staan hier al vanaf week 19 eronder ;) (ivm mijn bekken, hihi)

oh, dus toch de enveloppen en papieren opgehaald, kun je lekker aan de slag!

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oeh, ik ben zo benieuwd hoe het met Ramona is :D

Hier zijn ze op dit moment de kast in elkaar aan het zetten.
    Vanochtend bij de VK geweest, en alles is weer/nog steeds prima. Ze schat in dat de kleine bij 40 weken ongeveer 6,5 á 7 pond zal zijn, dus dat is heel netjes. Mijn bloeddruk was ietsje hoger dan de vorige keer, maar dat zal wel komen doordat ik weer met ruzie de deur uit ging :( Ik heb echt veel ruzie thuis de laatste tijd zeg...
    Meneer is altijd maar aan het werk, waardoor ik heel veel alleen moet doen, en dat vind ik soms echt jammer. Gisteren moest ik in mijn uppie boodschappen doen in die kerstdrukte, met mijn dikke buik. En ik moet alles op de fiets doen, dus dat maakt het extra zwaar :( Hij biedt dan wel aan om de boodschappen tussen zijn werk door te doen, maar dat wil ik dan weer niet, omdat ik weet dat hij er gewoon eigenlijk geen tijd voor heeft. Maar dan ga ik vervolgens wel boos lopen doen tegen hem. Stom allemaal... :rolleyes:

Vanavond bij mijn vader eten, en morgen de hele dag naar mijn schoonfamilie...pfff...ik word al moe als ik eraan denk :rolleyes:

Oh ja, de baby is nog steeds niet helemaal ingedaald...hij ligt nog beweeglijk in het bekken, dus wel met zijn koppie naar beneden...Ben benieuwd of hij nog gaat indalen, want ik ben wel al bijna 36 weken zwanger :confused:

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofnick, nope.. dat trek ik ook niet meer..... maar ja je moet toch wat...

@female, beterschap voor Kynan..

@yvette, grappig dezelfde tegels... en nog iemand... oeps... ja is een fijne kleur.. lekker rustgevend, morgen gaan we lekker met zn -en (3-en) in bad.

ik heb een tefal nogwat stoon strijkijzer.. die is wel fijn... maar goed ik zorg 9 van de 10 keer dat ik strijkloze kleren koop.. :)

EN heb eindelijk maar het bad leeg laten lopen nadat ik er in was geweest... ziet t er niet zo zwart uit... :) ;)

@derona, nee geen klossen.. heb nog geeneens een bedzeiltje onder de molton gelegd...
    en nee niets van IloveA gehoord... zou dat dan bab nummer 4 zijn?

De kerstinkopen zijn gedaan hier.. nu nog benden poetsen en vanavond bij mn broer eten.. gelukkig hoef ik lekker niets te doen dan.... en dan morgenochtend samen badderen en ontbijten en smiddags/ vroeg in de avond de schoonfamilie over de vloer..... ben benieuwd. vind het wel leuk, maar hoop dat ze helpen met alles.. zeker omdat manlief ook nog zoveel heeft moeten doen, dus die loopt zo ondertussen ook op eieren...

en kindje komen... hmmm graag nog effe wachten.. ondanks onze achterlijke nesteldrang gedrag.....

Deel Deze Pagina