Nee, had niet in de gaten dat je het over meisjesnamen had, (heb een paar weken geen tijd gehad om mee te lezen) dus heb niks verklapt... Misschien heb ik nu wel niks aan de namen die je hebt getypt, maar ik vind ze wel erg mooi! Tja, en misschien heb ik er wel wat aan! Haha!
Ik weet nog niet exact hoeveel het gaat kosten maar ik denk een kleine 100 euro. En idd maakt mij niet uit hoeveel het kost hoor, als mn 'kindje' maar gezond is. Als ik nog langer wachtte dan zou de infectie overslaan op andere orgaantjes en dat is heel erg Ik tel de minuten al af tot ie hier is! Hihi de naam verklap ik nog niet Hebben jullie al officieel een naam? Is het de naam geworden die je al eens had genoemd hier (ben hem ff kwijt..)?
Jaweeeeeeeeeel zeg het zeg het zeg het ! Hier in belgië zeggen we meestal de naam niet op voorhand, maar bij jullie meestal toch wel ?! Komaan! We vertellen het niet verder!
Oh 100 euro valt me nog mee! Maar inderdaad, zolang je hondje maar weer gezond is Bij ons is het inderdaad Tobe Merijn geworden. Ik ken als het goed is geen mensen op dit forum (hoop ik dan maar ). Maar hier in Nederland wordt het ook nooit verteld!
Hahaha! Wel leuk geprobeerd! Ik wil het ook wel weten! Anders pb je gewoon ff? Verder zijn we niet nieuwsgierig.... haha!
Mooi hoor Merleq! Zo... en nu moet ECHT gaan poetsen... al 2 weken niks gedaan en dat is niet zo best als je 2 katten hebt rondlopen die nogal wat haren verliezen, het is eigenlijk echt gewoon te vies voor woorden....
re81, wilde je net suc6 en veel plezier komen wensen, maar je bent al terug Super meid dat alles goed was...enne ben nu ook wel nieuwsgierig naar het geslacht...toch een beetje verklapt? De rest, zwaai zwaai. Mijn ouders komen zo even op bezoek dus heb geen tijd om te reageren. oja Yvette, fijn dat alles weer goed is meid. Zit hier aan een bordje pap zoonlief had er geen zin in dus eet mama het maar op Hij zit nu te smullen van een bammetje.
@ Yvette: ik mag vandaag voor de 20 weken echo. HIHIHIHIHI... Anders zoek je een keer op wat een psycholoog precies inhoud en dan druk je hem dat onder zijn neus... @ Derona: is altijd goed om eens te praten met iemand die onafhankelijk is... @ Re: wat een mooie foto's zeg! Is inderdaad een heel grappig gezicht met dat peacehandje. @ Tascha: fijn dat alles goed is gegaan meid. Wij moeten vanavond mat onze poes naar de dierenarts. Ik ben heel benieuwd wat ze gaan vinden, ik zou het anders ook niet weten.... pfffffff. Ben wel bang dat ze misschien iets ergs heeft ofzo... Ik kan me heel goed voorstellen dat je je opgelucht voelt. Succes met het herstel van jullie hondje meid! @ Derona: ja, dat begin ik ook steeds vaker te krijgen hoor. Heel fijn is dat, dat geschop tegen de blaas. HAHAHAHA @ Namen: wij hebben onze namen ook al heel lang klaarstaan. HIHIHIHI. En ook ik ga ze hier nog niet verklappen... Ik kan wel neerzetten, welke het niet zijn geworden, als jullie dat leuk vinden... Voor een jongentje zijn dat: Noah, Diëgo, Bradley Voor een meisje zijn dat: Jaimy, Kimberly, Kyara, Ashley, Danique, Alisha. Ik moet nu even naar boven, want ze zijn bezig met het nieuwe behang en mijn man vroeg of ik even kwam kijken... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Derona: Ja, ik heb wel een angelsound, maar ik hoor vaak maar zon lage hartslag, dat het net zo goed die van mij kan zijn! Mijn hartslag ligt nl. meestal tussen de 120 en de 135 en die van ons kleine mannetje ligt ook vaak op 135! Dus dat had met niet gerustgesteld als ik maar 135 slagen had gehoord Hij ligt nu weer lekker naar beneden te stampen, heel vervelend gevoel dus, maar ik ben er nu weer wel heel blij mee Ja, en de stap om werkelijk naar een psycholoog te gaan is natuurlijk heel erg groot Ik heb af en toe het idee dat ik er zelf misschien ook maar eens naar toe moet gaan, want ik raak snel heel gefrustreerd en ik erger me snel aan mensen en daar wil ik van af . Ik realiseer me dat heel erg goed, maar ik weet ook niet hoe dat komt Enige verschil is, dat ik het van mezelf wel kan toegeven en dan mijn mannetje het niet kan. Bovendien, en dat zal voor jou man ook wel gelden, hebben mannen toch een bepaalde trots die dan gekrenkt wordt . Samen gaan is nog eens niet zon gek idee! En wat betreft jullie naam, nu ben ik wel héél nieuwsgierig! @ MerleQ: Hihi, studeer jij niet ook alweer psychologie? Bedankt voor je advies meid! Samen dingen doen wordt lastig, dat heb ik al een paar keer geopperd, er ook bij gezegd dat ik denk dat dat een oplossing kan zijn om de spanningen weg te halen, maar hij kan zijn aandacht niet weg houden en vindt geen rust als hij niet in het huis bezig is,lijkt wel. Gisteren hadden we EINDELIJK een hele dag voor ons zelf, gaat ie aan de stroom werken! In plaats van eens lekker een dagje met zijn tweeën door te brengen Als ik hem dat dan vraag, zo van; Kunnen we niet beter een dagje samen wat doen? Dan zegt ie ook gewoon dat het huis af moet en dat ik toch ook wil dat het huis af komt Dus ik denk dat je wel gelijk hebt, maar dan moet het toch snel af, want ik hou dit niet nog een paar keer vol Maar goed, we gaan vol goede moed verder, het lijkt nu weer allemaal in orde Soms moet ik ook wel aan jou denken, als wij weer zon ruzie hebben. Als ik jou verhalen af en toe zo lees, lijkt je man heel veel op mijn vader, echt de liefste vent van de wereld en zou alles doen om mijn moeder gelukkig te maken of het haar naar de zin te maken Legt zich ook sneller neer bij van die kleine vrouwen-dingetjes Wat heerlijk trouwens dat jullie kleine mannetje ook weer lekker ligt te schoppen! Gewoon te druk geweest, denk ik en daar moeten we allemaal natuurlijk op letten, voldoende rust nemen! Oh en ik wist het wel! Ik vind het ook zon mooie aparte naam! Geweldig En ik zal je zeggen dan Marco en ik het een tijdje terug over jullie naam hebben gehad en hij vindt het ook een mooie naam (We gaan hem niet overnemen hoor!) @ Re: Oh wat een mooie fotos! Daar hebben ze werk van gemaakt! Hartstikke leuk, dat peace-handje En wat leuk, dat voetje! Echt van die kleine baby-teentjes eraan (Die van ons heeft van die lange tenen ) @ Tacha: Gelukkig maar! Dat is alweer een hele zorg minder! En het is wel beter voor je beestje hoor! Als ie problemen bleef houden met zijn tandjes, kon hij jou daar aan doodgaan Dus maar goed dat het gebeurd is en ook goed dat alles zo goed is verlopen! Straks maar weer lekker je lieve beestje ophalen @ ChantalK: haha, ja, zo gaat dat met mamas he Als de kindjes het niet willen, eet mama het maar op @ Patricia: Wij weten heel goed wat een psycholoog in houdt, mijn broer gaat er namelijk ook naar toe, nadat het is uitgeraakt met zijn vriendin pas geleden (misschien kun je je dat nog herinneren?) Dus wij weten echt wel dat dat niet is voor mensen die gek in hun hoofd zijn Dus jah, als zelfs je schoonbroer erheen gaat, wat heb je dan nog meer nodig om ervan overtuigd te zijn dat het NIET VOOR GEKKEN is?! Over de naam: Wij zijn er denk ik zo als uit! We hadden al vóór de zwangerschap 2 namen in gedachten en één ervan viel al snel af, maar de andere vinden we zo leuk, dat we nog steeds geen leukere hebben kunnen vinden! En nee, wij vertellen het ook niet hier, alles is al verteld, dus dat houden we nog even geheim
Ligt jou hartslag zo hoog dan? meestal ligt dat toch rond de 80 slagen? Ik denk ook dat het een bepaalde trots is dat ze hebben
Ja, die ligt bij mij heel erg hoog. In het begin schrokken ze ervan (in de sportschool e.d.) maar nu is het waarschijnlijk zo dat dat bij mij hoort... Het zal wel, ik maak me er niet meer druk over
@ Patricia.............Goed dat je vriendin je op je kop heeft gegeven,want iemand moet de rem er op zetten bij jou lees ik wel Wat verschrikkelijk dat zij weer een mk heeft gehad,ik heb er geen woorden voor,tnx voor het doorgeven. Hoe is je woonkamer geworden,wat heb je allemaal anders neergezet : Veel sterkte met je pijn meid,is het wat minder geworden? NOg gefeliciteerd met je oom en tante,was het gezellig? Ik herken de papierzooi,ik ben nu ook bijna klaar met alles uitzoeken ,nou ik hoop voor je dat alles netjes blijft Fijne vakantie voor je man en gaan jullie nog wat leuks doen? Veel succes met je curcus van je webwinkeltje meid Wat ik je trouwens wilde vragen,hoe gaat het met je vriendin haar zw? @ Chantalk............Ja als ik ergens een hekel aan heb is het wel regen ,hahahaha jij ook dus lees ik wel. Ach hij is nog klein en hij lult thuis goed dus ik maak me dan ook niet zo'n zorgen (meer) Nou ik ben vrijdag vroeg gaan slapen en zaterdag was het weg,dus misschien toch iets anders geweest? Nou mijn neef is geweest en ze zijn nu besteld . Oke dat mag ook niet,maar dat pesten houd je in de gaten,dat moet ik ook met Noël en Kai,en als Jack hapt dat gaat gewoon niet,maar dat betekent niet dat het niet moeilijk is meid,wel fijn dat je meteen reacties hebt gehad,en vooral van een bekende,maar als je twijfelt niet doen hoor luister naar je gevoel wat betreft waar je Jack brengt. Kom op dat is geen klagen,het is gewoon allemaal heel verdrietig,maar als het uit de hand loopt is het te laat Ik hoop dat het daar goed gaat meid ,ik snap dat het dan minder pijnlijk is als hij bij je schoonzusje is. Nou zeg schrijf ik net dat ik het zo fijn vind dat je schoonzusje jullie Jack wilt,en nu lees ik dit ,nou ik hoop dat die collega hem pakt,zo te horen krijgt hij bij hem ook een goed huis @ derona......Oke meid dat is ook wel zo dat is bij mij ook zo geweest hoor,want nu ik suiker heb en mijzelf aan mij dieet houd kom ik niet zoveel meer aan ,maar omdat je zegt van die jeuk,anders wat je zegt vraag anders even om een algemeen urine onderzoekje? Lekker zeg dat ie dan alweer weekend heeft,Noël moet vanmiddag en donderdag ochtend,hij vind het zo leuk,hoe vind Delano school?
@ Derona: nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoor. HAHAHAHAHA @ Yvette: ja daar heb je helemaal gelijk in, als je dan nog meer nodig hebt om overtuigd te raken dat het echt niet is voor mensen die gek zijn in hun hoofd... maar misschien kun je inderdaad samen gaan? Leuk he, als je echt al een naam hebt gevonden die je al een hele tijd mooi vind en nu dus ook niet een mooiere kunt vinden. Dat zegt al genoeg, vind ik zelf. HIHIHIHIHI. Hier begint het al lekker op te schieten met de kamer. De eerste rol behang, hangt al aan de muur. Gaat echt mooi worden en het kan echt supergoed in combinatie met de hemelblauwe plafond. HIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Patriekse ja Délano vind het helemaal geweldig op school,Sinds afgelopen Donderdag let ik weer beter op wat ik eet, En ja de jeuk is nu weer weg,heb het vaker gelezen dat meiden daar last van hebben,ik hou het ff goed in de gaten wat fijn dat Noël het ook zo zin heeft op school:d
@ Patrieske: klopt hoor, heb af en toe inderdaad echt een rem nodig... Tsja... wat hebben we eigenlijk allemaal veranderd. Eigenlijk alles... HAHAHAHA. We hebben een kast die bestaat uit 3 delen, waardoor je deze dus eigenlijk altijd in 3 delen door de kamer neer kan zetten. Nu hebben we de kast in z'n geheel, zoals het hoort tegen de muur aan staan. Daar hebben we de bank en stoelen en tafel bij gezet. De pc-kast is verschoven naar de andere kant van de muur (waar hij stond). De krabpaal staat nu op de plek, waar eerst de pc-kast stond. De bench staat nu waar de tv-kast (een deel van de gehele kast) stond. HIHIHIHI. De rest van de ruimte is nu over en daar kan straks lekker de box staan. HIHIHHIHI. De pijn is wel ietsje minder, ik kan in iedergeval alweer wat beter lopen als van het weekend. Het was erg gezellig bij mijn oom en tante . Ja, we gaan vrijdag een weekendje weg t/m maandag. Heb net de UWV al gebeld dat ik maandag dus niet kan komen, omdat ik dan nog in Limburg zit. Die mevrouw aan de telefoon deed heel moeilijk, maar ze ging ervoor zorgen dat ik teruggebeld zou gaan worden. Ze zei dat ze ervanuit ging dat het goed was en anders word het na die tijd nog beoordeeld... Ik zei al tegen Andres, dat als ik wel een boete mocht krijgen, ik zoooooooooo een bezwaarschrift ga indienen... En nu zijn ze bezig met de babykamer, dus... ook leuk . Met de zwangerschap van mijn vriendin gaat het heel goed. Is nu inmiddels bij de 35 weken (donderdag 36 weken) en vandaag krijgt ze een afspraak voor een keizersnee. De kleine ligt namelijk al vanaf 18 weken in een stuit, dus moet ze een keizersnee. Ze denkt zelf dat het tussen 2 á 2,5 week echt gaat gebeuren dat de kleine komt. Liefs en dikke knuffel, Patricia