Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Ramona, nou lekker dan.. zou dat ook niet heel erg geweldig vinden als ze gewoon zonder toestemming een foto van internet zouden afplukken voor eigen gebruik.. ten eerste als je wilde dat ze die foto zouden hebben, had je die waarschijnlijk zelf wel gegeven.... een obsessie he! beetje gestoord gedrag.. doorsturen naar het riagg...

@patrieske, ja mega klompvoeten hoor.... vanmorgen waren ze voor het eerst sinds weken weer wat dunner, zelfs de kussentjes onder mn voeten voelden niet zo gezwollen....

Beetje balen dat je al vroeg van je mandje werd geplukt door Jaimy... maar ja... ach.. strakjes nog maar effe terug niet

Mannetje nog steeds wat ziek..... ligt met dekbed alweer op de bank, en ik ga zometeen wat poetsen, want het is echt vies boven (vid ik) en hopen dat ie snel opknapt, want het bedje mag wel op staan de rest van de kamer is nog steeds ontploft... en we wilden gisteren naar Pallen toe om een kapstok te kopen, maar ja dat werkt ook niet als mannetje zo ziek is....

vandaag dan denk ik zelf effe naar de stad toe, om iig een nieuw parfumetje te kopen want mijne is op, en die ik van hem heb gehad een tijdje geleden vind ik niet zo lekker..... gebruik ik alleen uit nood eigenlijk :confused:

hier wel redelijk geslapen, veel wakker omdat manlief zo vaak naar de wc moest en ik dan ook nog bovengemiddeld, geeft toch enigszins drukte midden in de nacht :)

Nou fijn te lezen dat over het algemeen iedereen een goeie kerst heeft gehad, en op naar het nieuwe jaar waar iedereen mag, zou moeten gaan persen... zal een drukke maand worden voor ons allemaal

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bedankt voor de felicitaties..........had het even niet door.....staat direct weer een lach op mijn gezicht!

Wasmachine draait al met een slaapzak van de vakantie nog, kan dan direct de droger in...... :D

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    oeh en dan nog wat.... zie op mn banner 36 weken en 6 dagen, maar heb een uitgerekende datum van 1 dag eerder (volgens 2 van de vk's).. dussss vandaag 37 weken en mag het beebje thuis geboren worden! joehoe

He Goofnick, te gek dat je droger er is....

4. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Patrieske: Ik lees dat je niet alleen een knap maar ook een slim ventje hebt; met zijn diploma's! :) En een gulzig als hij zoveel kan eten....
    Hoe is het gegaan met de krampjes? Goh lieve Jaimy, wat heb jij een bijzondere kerst gehad! ;)

@ Goofychick: hoop dat de koop van de camera ontbinden is gelukt!
    Dus jij gaat bevallen op de dag van de onozele kinderen? hihi.

@ ramona: Die oefenweeën zijn toch ergens goed voor helaas.. En j weet wat ze zeggen: OEFENING BAART KINDEREN..... Wat gaaf om te zien, die buik. Ga er vanavond of morgen ook maar eens 1 van de mijne maken!

@ Journey: je maakt het spannend! succes meid..

@ Mikmak: beterschap met je ventje, hoop dat het jou bespaard blijft.. Dat is altijd fijn, jezelf verwennen met een nieuw luchtje! weet je al welke? Wat voor kapstok zoek je?
    (check : http://www.lineo.nl/collectie/kapstokken.html die van calligaris vind ik erg mooi... maar mannetje vond Kartell mooier dus die hebben we nu )

Ik ga even de was strijken zo, beetje poetsen nog en verder lekker niets!
    Of misschien toch een boodschapje. Hebben jullie plannen?

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @birthe, nou ja we hadden wat gietijzeren gezien.... iig die we aan de muur moeten monteren en er moeten veel jassen aan kunnen....

ja bedankt, zn koorts was vanmorgen iig weg

En luchtje denk hypnotic van Dior of iets in die richting

6. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Dat is wel een goede keuze denk ik zo! :) Ik heb dat rode appeltje van dior, poisson? ofzo? haha

7. winter15

winter15 Niet meer actief

@Mikmak: Shop-se! en jij dan ook van harte met je 37 wkn!

@Birthe: ik ga ook niet zoveel doen vandaag, ben echt zo moe, moet ook nog een mandvol strijken..eerst maar eens lekker douchen, fijne dag!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ramona: Aaah, dus geen leuke 2e kerstdag voor jou.. Wat erg dat het een obsesie is voor d'r.. Ik lees altijd vol hoe noem je dat jullie/jou verhalen over schoonmoeders, maar weetje ik heb echt geweldige schoonouders, en probeer me er een voorstelling bij te maken, maar dat is best wel moeilijk.. Al heb ik veel inlevingsvermogen (vind ik zelf) in iedergeval, DIKKE KNUFF!

Birthe: mijn tante heeft tegen mijn moeder gezegt, schrijf nooit een brief.. Naar iemand waar je boos op bent of zo.. Ik dacht ook altijd dat dat wel goed zou zijn, maar alles staat zwart op wit!

MerleQ: Ik heb af en toe ook steken, maar dan meer bij m'n schaambeen.. Hoop dat woensdag de baby wat is ingedaald.. Hier gebeurd ook weinig tot niets..

Patrieske: Mwah, dat valt nu wel weer mee.. Het is met vlagen.. maar meisje was nog niet ingedaald hoop dat dat het eigenlijk mag zijn :) Wat schrikken zeg van Jaimy, houd ie nu zijn voeding wat binnen?

Yvette: Kan me goedvoorstellen dat je zoiets hebt hoor.. Ik kan je alleen geen raad geven.. Ik weet alleen dat een kennis vorige week is bevallen en er 50 uur over heeft gedaan.. Pfff, wat zou ik uitgeput zijn..

Goofychick: Eindelijk! Nu mag jij ook legaal mee bevallen :)

MikMak: Jij ook gefeliciteerd met je 37 weken..

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo zo, daar ben ik weer.. De kerstdagen overleeft en geen kindje gekregen.. Hihi :)

Wel m'n schoonzusje die naar het ziekenhuis moest vandaag en aan de ctg en dat ze gingen kijken.. Zij is 3 dagen na mij uitgerekend en ze zouden het misschien wat eerder halen, details houd ik voor mij! Dus vandaag er heen, en ze had al wat ontsluiting en ze hadden gevoeld inwendig ofzo, en voelde ze het hoofdje ook al.. Dus ze heeft gel toegediend gekregen, moet nu een uur aan de CTG en dan mag ze rond lopen.. Spannend.. Dan wordt m'n mannetje voor de 2e keer oom.. Nou ja 3e want mijn tante zegger telt ook mee ;)

Hier hadden we een brief van KPN gekregen, ze hadden ons pakket opgestuurd, maar we hadden geen ophaal brief of wat dan ook gekregen.. Maar bleek bij de buren afgeleverd, briefje of wat dan ook niets gekregen.. Dus buurman kwam gister, hij hoorde de bus dus was maar even aan komen lopen, want we komen altijd zo laat thuis ;) wahaha! Nou ja, wij kunnen dus weer doe-het-zelf'en.. hihi!

Hier is alles nog rustig, geen baby.. Wel wat steken af en toe (net een naald of een mes) die steeds wat heftiger worden.. En harde buiken heb ik ook regelmatig maar zonder pijn.. Ach, ik ga er van uit dat ik nog zeker 10 dagen moet.. En misschien zelfs wel langer, maar houd het wel in de gaten :)

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Birthe, dag van de onnozele kinderen?
    Camera gaan we zo doen!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

leuke kerst gehad? Hier wel, gisteren was ook weer erg gezellig.

@ Lotus: ja vond het idd echt superleuk dat het erop reageerde. Gisteren en vandaag alleen zeer weinig gevoeld.

@ Ramona: ow meissie toch, wat erg. En zomaar een foto gejat van hyves? Echt belachelijk zeg. Waarom vraagt ze niet gewoon naar een foto? Dit kan echt niet hoor...
    Hele dikke knuffel meid.
    Fijn dat je weer wat afgekoeld bent meid. Dit is zeker geen leuke kerst geweest, kan ik me voorstellen.
    Ook bij jou weet ik precies wat je bedoeld met het slapen/opstaan.... pffffff.

@ Patrieske: hoe is het nu met je kleine vent?
    Ik heb zeker genoten. Gisteren ook een superkerstdag gehad. Sterker nog, ik mocht niets doen. Werd steeds m'n bed ingestuurd door m'n schoonmoeder. HAHAHAHAHA. Hebben een leuk pyamaatje gekregen voor ons kleintje. En het Schilderij van forever friends is echt super geworden! Ga de foto nog plaatsen.
    CTG was gewoon weer goed gelukkig gisteren. :D

@ Yvette: ja kan ik me voorstellen dat je je afvraagt of je lijf de bevalling nog wel aankan op deze manier. Ik heb dat zelf ook, ben bang dat ik de kracht niet meer heb...
    Ik weet echt precies wat je bedoeld meid. Mijn lijf is ook doodop... kun je dat niet aangeven dan, dat ze het alsnog eerder gaan halen? Want dit trek jij ook niet lang meer...
    Ja heb het ook gezien. Echt geweldig om al die vaders te zien huilen bij dat nummer. Werd er zelf ook heel emotioneel van.

@ Goofychick: ow heerlijk zeg, dat je kleintje zo druk is. :D
    Ben benieuwd hoor morgen. :D
    Hoe voel je je nu meid? Hoop dat je je alweer wat beter voelt.

@ Female: super dat je zo'n gezellige kerst hebt gehad meid.

@ Journey: hoe is het nu?

@ Mamamakka: hoe voel je je nu meid? Is het met de harde buiken al minder geworden?

@ Mikmak: gefeliciteerd met je ventje en je 37 weken meid!

@ Joyce: hoe is het met jou?

Hier gisteren een gezellige dag gehad, veel op bed gelegen, maar vond dat ook wel weer fijn. Schoonmoeder heeft de gordijnen van de babykamer ingekort, dus deze is nu af. De kleine mag komen.

Gisteren vertelde de verpleegkundige, dat ik toch wel veel vocht vasthoud en ik daardoor ook best veel aangekomen ben in die paar dagen dat ik nu elke dag op de weegschaal heb gestaan.
    Ze vertelde ons dat als dit zo door blijft gaan en ik ook die hoofdpijn blijf houden, de kans bestaat dat ik met 37 weken ingeleid ga worden. Dus net na oud en nieuw of dat ze het het weekend nog overtrekken en dat het dan op mijn verjaardag gaat gebeuren....

Jullie kunnen natuurlijk wel geloven dat we wel even raar stonden te kijken, maar het is nog wel even afwachten allemaal natuurlijk, maar ik zou het helemaal niet erg vinden hoor...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zooo zeg dat er idd al 3 febru kindjes zijn :D

waar blijven die van de Janu mama's :D:D

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nou nou, de februarimama´s hebben ons bijna ingehaald...?! Dat kan dus niet! Goofychick: ik verwacht van jou morgen het vierde kind ;) En dan mogen ramona en yvette direct met je meedoen :p
    Er zijn toch inmiddels al aardig wat dames 37 weken of langer zwanger... Ik hoop ook iedere keer als ik hier kijk dat er inmiddels weer een kleine bij is! Maar helaas....

Over dat lager hangen van de buik... Gister zei de vriendin van mijn vader dat die van mij nog behoorlijk hoog zat (en oftewel: het zal nog wel even duren). Dat vond ik helemaal niet leuk :( Ik wil niet dat het nog een tijdje duurt...

Hier trouwens ook wat kou gevat. Ben een beetje verkouden en sowieso ontzettende gaar van de afgelopen 2 dagen.

@ Yvette: ik kan me voorstellen dat je je afvraagt of je lichaam de bevalling wel aan kan. Ik zou me daar ook druk om maken denk ik. Hoe ben je er nu onder dat je even terug dacht je kleintje bijna in je armen te hebben?

@ Journey: hoe gaat het nu met je krampen? Heb je de vk al gebeld?

Oh trouwens, die stomme kut klossen. Door die dingen kraakt ons bed ONTZETTEND tijdens de seks en dat leidt mij dus ontzettend af. Grrrrrrrrrr.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merleq whahaha ach kunnen de buren ook mee genieten hahaha
    wij gaan de klossen ook zo onder het bed doen,roel is druk bezig met de slaapkamer schoonmaken,,denk dat hij last heeft van nestdrang :D:D:D

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: jij hebt ten minste nog seks... die van mij wil niet meer sinds de klossen eronder staan... hij is bang door het bed te krakken...

16. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Journey
    Hoe is het nu?!

Goofychick
    Rustig aan...... en sterkte vandaag
    gefeliciteerd met je 37 weekjes...!

mamamakka
    pffff... ook al schoonmoederleed....
    Misschien niet gek dat je bloeddruk daardoor omhoog gaat!
    Had de mijne gisteren ook niet willen meten!
    tja... 26 januari dan...? :) of 26 uur over de bevalling doen?
    Na 26 keer puffen... :) ... we wachten maar af.. toch?

Sanne78
    Jij ook babyloos de kerstdagen doorgekomen...!
    hahaha ik heb dat ook hoor die nieuwsgierigheid...!

Mikmak
    hahaha... 's-nachts nog in de file bij t toilet... maar wel vervelend..
    beterschap voor je mannetje...
    Ook gefeliciteerd met je 37 weken dan...!

Birthe
    hahaha die oefening baart kinderen.. heeft dat niet met de Sex te maken?!
    :)
    Thanx.. ben benieuwd naar jouw foto...!

Joyce
    Wees daar maar blij om.... Nu moet ik zeggen dat ik dacht dat de mijne
    wel meeviel tot mijn zoontje geboren werd...
    Ben benieuwd hoeveel van jullie straks tegen de "bemoeienissen" aanlopen..
    Hoop t niet....
    spannend van je schoonzus... ze gaan het dus toch stimuleren...!
    Ben benieuwd hoe het loopt en wat het brengt... maar dat horen we wel van je,
    toch?!

Iloveandres
    Begin bijna te geloven dat BI en (overdreven)veel vochtvasthouden
    gerelateerd zijn! Misschien omdat "WIJ" niet veel bewegen, omdat alles
    zeer doet?!
    37 weken dat is zo.... hihi een kindje op je eigen verjaardag...
    Bij mijn vriend in de familie komt dat ook voor...!
    Tja inderdaad het is even afwachten, want het is vaak dat de ene dit zegt...
    en de andere weer dat....

DERONA
    PFFF JE ROEPT HET HARDST OM EEN BABY... LEKKER MAKKELIJK ALS JE NOG
    "MAAR" 36 WEKEN BENT...! ;) We wachten tot jij mag...!

Merleq
    pfff jij ook al zo'n lekker ding... Jij bent al 37 weken.. dus begin jij maar
    GELIJK! hahahaha wij doen het niet eens op bed... liggend is sowieso geen
    succes, zittend ook niet trouwens.... hahaha dus er blijft nog 1 optie over
    die jullie zelf in mogen vullen...
    En zelfs met de BI gaat dit wel goed! ;)
    Kijk je trouwens uit met dat kraken... normaal schijnt sex de boel te kunnen
    bevorderen, maar met die rotherrie.. kruipt die kleine weer omhoog :)

@mezelf
    Begin hier echt ziekjes te worden... snotteren, hoesten, niezen.. koorstig
    gevoel.... en het ergste vind ik nog dat het niezen en hoest geen combinatie
    is met hoogzwanger zijn... als jullie begrijpen wat ik bedoel... :(

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iloveandres: Goed hoor! Gaat z'n gangetje, af en toe wel een beetje last maar weet niet of ik het iets kan noemen..

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @birthe, jep dat is dat rode appeltje van dior.. erg lekker....

@iloveA, denk niet dat je me moet feliciteren met mn ventje... hahahahaha die is hartstikke ziek *lol* :) :)

Maar goed, al 3 februari kindjes.... die zijn er vroeg bij dan.....

@merleq.. hahaha, ja.. wij moeten nog testen.. maar we hebben mazzel, alleen een extra matras en plank onder onze matras hoeven leggen..... dus denk dat het bij ons nog wel soepeltjes (inhoeverre soepeltjes kan zijn op dit moment) kan gaan qua sex... maar das nu ook al bijna 3 weken geleden... :cry:

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @derona.. ja idd.. zelfs mijn schoonzus zei tegen me je gaat de week 39 niet halen.. :| maar dan klopt het pendel niet.. pff.. zal me benieuwen.. en net potje zitten te janken.. nu gaat het erg snel.. bed net omhoog.. pff...

@buik.. mijn buik is al zo laag vind ik.. en volgens mijn schoonzus moet hij nog meer maar niet veel meer.. :|

@mammamakka.. dat is nou jammer.. :(

@goofychick.. he dat is snel dan.. :) op zaterdag zijn ze toch mestaal wel later met bezorgen.. gefeliciteerd met 37 weken.. nu mag de kleine komen! :)

@mikmak.. super :) jij ook al :) 37 weken.. ik moet tot maandag wachten...

@iloveandres.. hopelijk gauw wel wat voelen dan van de kleine.. je moet nog 6 dagen wachten.. dan mag je bevallen :p

@merleq is het niet van de matrasbeschermer hahaha.. :p ik moet het nog ontdekken :p bed is nu omhoog en de matrassenbeschermer zit er op :| maar ja als ik er last van krijg.. dan moet ik maar mijn gehooorapparaat afdoen :) hihi..

liefs mir

20. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nou, hier weer een lekker heerlijke nieuwerwetse beroerde nacht gehad, om half 5 nog even wat yoghurt gegeten, had zo het zuur! Verder natuurlijk weer geen houding weten te vinden, heerlijk is dat (we spreken er gewoon lekker positief over, dan klinkt het niet zo dramatisch ;) )
    Vanmorgen lekker de boodschappen gedaan en nu dadelijk naar de vk, wel raar zo, op zaterdag!
    Ik hoop (en denk ook) dat ik niet weer naar het ziekenhuis moet, als dat wel zo is, dan halen ze me mijn zoon er maar uit, dan is daar zomaar de 4e baby ;)
    Nee, even serieus, ik wil vanmiddag graag even naar de mediamarkt, ik MOET een nieuw strijkijzer, want dit ding is rot…
    Heb trouwens vreselijke harde buiken, net zoals in het ziekenhuis, maar het doet niets, grrrrrr :evil: Kan nu trouwens ook wel verergeren door een akkefietje wat ik heb met mijn man. Alles ging super goed tussen ons, lief leuk en aardig voor elkaar. Krijgen we net de verzekeringspapieren binnen, voor de auto en de 2 motors. Heeft die troela 2 prijzen doorgegeven, 1 prijs zónder ongevallen inzittenden verzekering en 1 prijs mét. Nou zeg ik je, ik ga geen auto of motor verzekeren zónder ongevallen inzittenden verzekering… En nu is mijn man kwaad. Omdat ik daar niet eens over wil discussiëren…

@ Female: Hee meiske, wat fijn dat het zo gezellig is geweest! En groot gelijk heb je, dat je gisteren al naar huis bent gereden, het is niet gezellig om vanuit een leeg huis te vertrekken!

@ Ramona: Oei, dat is voor de februari mama’s niet zo leuk hoor! Wij krijgen gewoon hele brave kindjes, denk ik ;)

@ Journey: Wat lees ik nu zeg?! Ga jij het 4e baby’tje krijgen? Ben erg benieuwd!

@ Goofychick: Oh meiske, wat vervelend zeg, weer zo’n beroerde nacht… Volgens mij zijn er een hoop van ons blij als de kleintjes geboren zijn en dan niet alleen omdat we ze dan eindelijk kunnen zien ;)
    GEFELICITEERD met je 37 weken! Nu mag je en mag je schoonvader gelijk krijgen :D Ik hoop het wel voor je (als je er zelf ook klaar voor bent natuurlijk!) Heerlijk, een droger, ik zou hem niet meer kunnen missen! Straks ook erg handig met al die babykleertjes!

@ MamaMakka: Oh, jammer zeg, het was leuk geweest, een vierde baby!
    Jeetje, dat schoonloeder van jou weet ook niet van ophouden he! Pffffff….
    Oei meid, wat een hoge bloeddruk! Houden ze dat nu strenger in de gaten, of gewoon weer afwachten tot dinsdag?

@ Sanne: En, vind je het jammer dat je je vluchttas en maxi cosi niet nodig hebt gehad, of mag het van jou ook nog wel even wachten?

@ MikMak: Oh meid, wat vervelend dat je mannetje nog steeds zo ziek is… Laat hem maar goed opknappen, hij kan zijn krachten beter gebruiken als jij straks moet bevallen! Ik hoop dat hij je niet aansteekt…
    Goh, hoe speel je het klaar om parfum op te krijgen, ik heb hier zo mega veel flesjes staan, die krijg ik denk ik de komende 10 jaar nog niet op ;)
    Ja, op naar het nieuwe jaar inderdaad, met veel januari baby’s :D
    Oh, jij ook gefeliciteerd dan met je 37 weken!
    En, shop ze!

@ Birthe: Oh ook al ‘lekker’ aan de strijk ;) Ik ‘mag’ als het goed is vanmiddag…

@Joyce: 50 uur?! Pfff, moet er niet aan denken!
    Oh wat spannend dat je schoonzusje bijna bevalt! Want dat duurt in ieder geval niet lang meer :)

@ Patricia: Nee, ik ga niet vragen of ze hem alsnog eerder kunnen halen, wil gewoon wat het beste is voor mijn mannetje, die dient zich vanzelf aan als de tijd voor hem rijp is.
    Wat gek trouwens, dat ze bij jou wel beginnen over eerder halen… hier sturen ze me iedere keer terug naar het ziekenhuis (ben ook al erg veel aan vocht aangekomen, zeker al 11 of 12 kilo) maar over eerder halen, hebben ze het niet gehad… Zo zie je maar weer, ze zeggen overal iets anders he… Ik hoop in elk geval voor jou, dat ze je kleintje wel halen, al denk ik wel dat ze ook bij jou eerst gaan kijken of je kleintje eraan toe is, of hebben ze daar niets over gezegd?

@ MerleQ: Ik ben het helemaal met je eens, die kindjes moeten gewoon komen! En ik wil ook wel dat die van mij komt hoor, morgen 39 weken, dat is toch echt wel lang genoeg ;)
    Hoe ik er nu onder ben? Wisselend, was helemaal nog niet ongeduldig aan het wachten tot woensdag en nu wel, maar als ze me binnenkort nog eens zeggen dat ik 4 cm ontsluiting heb, ga ik dat niet geloven, totdat het een uur later 5 cm is hoor! ;)
    Haha, ons bed kraakt nu ook behoorlijk door die klossen, kan me inderdaad ook niet echt goed concentreren, moet me heel bewust ervoor proberen af te sluiten ;)

@ Ramona: Ach meiske, nee toch he! Niet ziek worden, je hebt je krachten nog hard genoeg nodig! Beterschap in elk geval!

Deel Deze Pagina