Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    hey allemaal!

Grrr, nog geen vierde baby zie ik?! Balen!
    Kom op kindjes: kom er maar uit :d!

Hier gaat het goed.. Alleen heeft Nona heel veel last van krampjes :( We zijn nu begonnen met venkelolie-druppels te geven na elke voeding. Hopelijk helpt het wat.

Ook ziet haar tongetje vanachter wat wit. Ik hoop dat het geen spruw is!Mijn tepels zien er normaal uit en heb ook geen pijn, Nona drinkt ook nog steeds goed. Maar ik ga toch maandag naar de kinderarts bellen of we even mogen langskomen om het te checken..

Brr wat is het koud buiten he! Maar wel stralend weer! Ik heb nona in haar bedje aan het raam gezet, zo krijgt ze toch wat zonnestralen binnen want ze ziet nog steeds geel.

Zie album voor nieuwe foto :)! Ik heb wel 1000 foto's van haar, haha :D

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hier is het alweer goed, mannetje kwam net naar boven...

Tacha, wat een super leuke foto zeg! Een klein pantertje :D
    Het kan inderdaad spruw zijn, daar hoef jij nog niet direct iets van te merken. Goed dat je er even naar laat kijken.
    Ja en ik sta ook te springen om mijn mannetje, dus wat mij betreft komt de 4e baby hier!

3. winter15

winter15 Niet meer actief

@Ramona: beterschapjes meid!
    vervelend hoor, zal er allemaal wel mee te maken hebben, maar daar heb je nu even niets aan !

@IloveA: wat spannend! nou, dat zal wel heel fijn zijn voor je zeg als ze je beebje dan al gaan "halen".

@Joyce: oeiii bijna weer tante, suc6 voor je schoonzus!

@Tacha: ik zal zo eens naar de nieuwe foto van Nona kijken, helaas zijn er nog geen kindjes bijgekomen..! Hoop dat het geen spruw is.

@Yvette: weer zo'n rottige nacht...hoop voor je dat hummeltje zich heel binnenkort laat zien, wij zijn ook benieuwd naar hem :)
    geen ruzie maken he? ;)je kunt die offerte zonder ongevallen inzittenden verzekering dan toch gewoon laten vervallen of bedoel je het als principe kwestie dat je niet zonder wilt afsluiten?

Mijn beebje mag in principe nog even blijven zitten hoor, maar de dag dat mijn vriend weer aan het werk moet (DE bewuste 2 weken dat hij er dan niet is) komt dichterbij vandaar dat ik het fijn zou vinden als ze VOOR 5 januari komt...maar dat denk ik niet hoor! Hier nog geen enkel teken van een naderende bevalling.. of mijn bloeddruk moet maandag weer helemaal verkeerd zijn volgens vk..(?)

4. winter15

@Tacha: wat een poppetje! mooi hoor!

5. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nee, geen ruzie meer ;) Was snel over, haha!

Ik begrijp dat je graag hebt dat je kleintje gewoon vóór die tijd geboren wordt!
    En ik bedoel het puur uit principe dat ik de ongevallen inzittenden verzekering erbij wil afsluiten...

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    :baby:Januari Mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

27 dec.: Yvette Controle vk
    29 dec.: Birthe VK
    30 dec.: Sjansie28 Gyn./ Libra/ VK/Derona vk/ Female afspraak gyn / Re81 afspraak Gyn. + groeiecho 36wk. / Mikmak VK
    31 dec.: iloveandres Terugkomdag ziekenhuis
    2 Jan.: Naomiadaeze VK

iloveandres: Dagelijks thuismonitoring!

Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen,
    kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede

Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen.

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    • Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en
      [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:267a02qy]
    • Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn
      (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) ).[/*:m:267a02qy]
    • Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:267a02qy]
    • Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:267a02qy]
    • Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:267a02qy]

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Iloveandres die van mij zou straks ook wel geen sex meer durven te hebben als de klossen er onder staan :D:D maar gelukkig gaat hij ze goed vast zetten :p

@Ramona wat nou ik roep het hartst gun het jullie hoor,ik beviel van DƩlano met 36 weken en 6 dagen dusse :p maja dat was medish :p:p

Crapp dat je ziek voeld,en idd niet prettig als je hoogzwanger bent

dikke knuff

@Lotus ja nu komt het allemaal erg dichtbij he meis,
    hier gaan ook zo de klossen onder het bed

@yvette meis vervelend zeg het zo zuur hebben,ik heb er snachts nu ook zo last van,
    en pff kom op met die harde buiken word nu heftiger,en gewoon ff de vliezen breken pfffffffffffffffffffffffffff

@Tacha ik ga gelijk in je album kijken naar jullie prinsessje :D

8. winter15

@Yvette: ohw nou gelukkig maar meid!
    hoelaat moet je naar de vk? hoop dat alles ok is!

Ja, ik raak al helemaal overstuur als ik eraan denk dat hij er straks niet is, ik ben steeds minder mobiel en ben bang dat ik straks helemaal niets meer kan..en om dan alleen te zijn, maak me er heel druk om, maar ik heb het er nog niet over met hem, want ben bang dat we dan weer woorden gaan krijgen, weet ook wel dat hij er niets aan kan doen..of weinig in iedergeval...maar ja..het is nog geen 5 januari dus ik wacht nog even..:)

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Thanks voor de complimentjes voor mn klein luipaardje, hihi :D

Pff mn iphone is stuk! De helft van het scherm werkt niet meer, ik kan dus niet meer bellen :s

Ik heb hem al 1,5 jaar en heb het toen laten hacken omdat ie hier nog niet verkrijgbaar was. Dus nu heb ik geen garantie meer :rolleyes: We gaan straks even langs Saturn om te kijken naar een nieuw toestel. Ik neem nonatje mee in de lodge shelter :)

Pff Nona is echt een vampiertje! Snachts is ze klaar wakker en wilt ze om de 2 uur eten, dat duurt dan telkens 30min en dan slaapt ze een uurtje en is ze weer wakker -> En ze huilt tot ze eten krijgt!

Overdag is ze een wolk van een baby, ze slaapt goed, om de 3 uur - 3,5 uur wilt ze eten, en als ze wakker is blijft ze heel rustig en kijkt ze lekker rond etc.

Hopelijk gaat dit binnekort wat beter want ik heb al hƩƩl lang niet meer deftig kunnen slapen en dat begin ik te voelen :rolleyes:

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha wat een moppie is het zeg

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    en pfffffffffff is ze alweer bijna 4 weken

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hallo dan,

Daar was ik ook maar weer es.
    Heerlijke dag gehad gister, wel enorm druk en heb me toch een stel benen daar wor je niet blij van.... Opgezet en pijnlijk, niet in een laars te proppen maar goed.....nog 3 weekjes. Hier dus ook geen kerstkindje. Gelukkig maar, want het lijkt me echt helemaal niets hoor.....

Heb nog niet bijgelezen en meot ook zeggen dat ik daar nu weinig puf aan heb.... Ben erg moe nog van gister dus ga zo even plat....even op de bank of misschien zelfs even op bed...

Verder hier een enorm dwarse dochter, wat erg lastig is en dus vandaar ook dat ik behoorlijk moe ben. Misschien toch verstandig dat ik ff op bed ga liggen....lekker geen gezeik aan mn hoofd....

Ik kom vanmiddag of vanavond wel even lezen, of als dat niet lukt dan lees ik vanaf nu weer mee....
    Heb toch geen kerstbaby gemist of iets anders belangrijks? Als dat wel zo is, wil iemand mij dat dan even pb-en? Dan kan ik daar in ieder geval wel even op reageren..

Goed, fijne dag verder!
    Liefs Nettie

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ yvette
    ja gek he die hoge bloeddruk , weet ook niet wat ze er mee willen had eerlijk gezegd gedacht dat er gisteravond wel wat aangedaan zou worden . Hoef nu niet eerder te komen dan dinsdag weer dus we zien wel !

oh moet stiekum iets vertellen , had net gegeten tussen de middag een chocolade toetje en zo grote witte bol van turkse supermarkt , een uur later dacht ik laat ik eens me suiker prikken OH OH niet best 10,3 :O schaam me dood
    nou is dat choco toetje niet best natuurlijk maar zoooo hoog prikken daarvan ? stom he ? ga vandaag extra in de gaten houden hoor .

ben ik een slecht moeder in spe als ikzeg dat ik soms wel eens hoop dat me bloedwaarde of urine niet goed is of dat er eindelijk eens wat aan de bloeddruk gedaan word ? natuurlijk ben ik blij dat de urine en bloed goed is maar ondertussen houd ik wel de klachten van een zwvergiftiging maar er komt niets uit de uitslagen dus laten ze me gewoon zo rond lopen , word er soms zo moedeloos van dan denk ik doe er eens wat aan tis al zwaar om op het eind te lopen en dan moet je ook nog eens die rot klachten erbij hebben of zoals sommige van jullie BI das toch gewoon k*t !
    of stel ik me nu aan ?

14. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Tacha
    zo zielig die krampjes... je zou t zo over willen nemen he, als je kindje
    iets heeft.. jammer genoeg gaat dat niet.. :(

is het geen aanslag van de melk? Dacht dat je dat weg kon vegen en als het
    echte spruw was dan niet....
    Ga zo ff je foto's bewonderen...
    hahaha ongeduldig he...?! ongeduldig met geboren worden en niet kunnen wachten
    met eten...!

Yvette..
    hihi ik had me pas verbaasd als je vanacht WEL goed geslapen had...!
    Volgens mij kunnen wij dat niet meer... en straks de eerste tijd
    ook niet meer... maar dan om een andere reden..:)

Nettie
    hmmm bij jou ook geen kerstkindje... Ga maar even lekker liggen..!
    Sowieso lekker met een opstandige dochter :)

mamamakka
    Ff doorbijten meid.... het einde is in zicht..!
    En natuurlijk begrijp ik je wel....! Hoort allemaal bij de laatste loodjes!

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Buddynieuws!

Journey is om kwart voor 2 bevallen van dochter Tess. De kleine weegt 3365 gram.
    Verder nog geen info dus ik neem aan dat alles goed is met de kleine :)

Eindelijk de vierde baby :D

16. winter15

Joehoeeeee! toch nog snel een 4e baby!
    @Journey: van harte met de geboorte van Tess, leuke naam!

17. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Jippie....
    en daar is tie dan....
    of eigenlijk moet ik zeggen... en daar is ZE dan....
    de vierde baby!

Journey
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    en ben benieuwd naar het verhaal...!

xxmona

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    aaaahhhh wat gaaaaf

journey van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter TESS ! hele mooie naam hoor !
    geniet er lekker van !

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dan was dit dus inderdaad menens! :)

Gefeliciteerd Journey, met kleine Tess! Mooie naam ook :D

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid