Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

mooie buik hoor.... en wat me nog het meest opvalt aan je foto...
    is dat je echt helemaal straalt...!
    Mooi om te zien... :D

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @JOURNEY, GEFELICITEERD MET JE DOCHTER TESS! en daar was dan baby nummer 4...

@yvette, blij dat het weer goed is....

hoe ik parfum op krijg? geen idee, heb nog 2 flessen staan, maar dat zijn niet echt mijn luchtjes dus het is niet echt op...

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Zo he... Eventjes slapen en de 4de baby is geboren!
    Wel uit een ietwat onverwachte hoek vind ik hoor, had het echt nog niet van journey verwacht!

Maar toch bij deze :
    Journey: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, Tess!!! Hopelijk is alles goed en kunnen jullie heerlijk genieten!!!

Net even geslapen... heel diep op bed... niet goed....ben nu chago...lekker gezellig voor manlief.... dwarse dochter chago vrouwtje....arme man... Ga maar even een andere kop opzetten.... hoop dat ik zo weer echt wakker ben en wat vrolijker voor hem.....

Ben er later wel weer, dit kon ik toch niet laten gaan dit nieuws!

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Heb heel ff geprobeerd de lijst te veranderen (de laatste lijst staat op pag 723 als ik het goed heb...) maar krijg de vlinder niet mee dus zullen we moeten wachten tot iloveandres er weer is om dit te doen..... sorry poging was lief bedoeld.....

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    thx ramona :D wat een beetje make up al niet doet :D hoor het de laatste weken wel vaker terwel ik me zo dus absoluut niet voel , gek he hoe dat kan .

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ook van mij een nieuwe buikfoto in mn album....niet echt veranderd volgens mij, alhoewel iedereen die mij een week niet gezien heeft tegenwoordig zegt dat ik nu toch wel echt hard aan het groeien ben..... Nou ja t zal wel.... tis een behoorlijk vrachtje voor mij en ben blij als die laatste weken er ook op zitten....Begin er wel een beetje zat van te worden eigenlijk..... Maar goed, wat zijn nou 3 (of 5) weken nou op een gemiddeld mensenleven? Tja bekijk de boel weer positief hier.... Mooi he? Net nu manlief naar boven is gevlucht.... op de computer boven.... mmm zal m ff aanspreken op msn.... haha lacen joh msn en met elkaar in je eigen huis... Wat weer een luxe probleem.....

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamamakka: mooi buikje hoor! En ben het helemaal met Ramona eens, en je hoeft je dus niet zo te voelen om er toch zo uit te zien blijbaar....
    Oh en die slofjes zijn lief! Heb ze ook gezien maar ik heb al te veel anderen dus moest ze van mezelf laten liggen..... balen... Hard ben ik voor mezelf he?

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Journey joepie Gefeliciteerd met jullie dochter Tess,nu lekker gaan genieten :D :D

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Waaaauuuuuuwwww! We hebben gewoon een 4e baby.. GEweldig! GEfeliciteerd Familie!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    BUDDYNIEUWS:

YVETTE IS WEER NAAR HET ZIEKENHUIS GESTUURD, ZELFDE REDEN ALS AFGELOPEN WOENSDAG!

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Smoor druk, maar even snel kijken..

Ramona: Ze heeft lichte weeen, verder horen we niet zo veel.. Dus we wachten maar af..

Yvette: Ik dacht ook, 50 uur... MAAK ME GEK!!!
    Denk ook dat dat niet heel lang duurd, maar er is nog niet echt verandering ofzo.. Tenminste heb nog niets gehoord..
    WAAG JIJ HET NIET OM ZONDER BABY NAAR HUIS TE KOMEN..

Tacha: Wat een lekker poppetje.. Heerlijk, ik wou dat de mijne er was..

Sanne: ja best spannend, gewoon alleen al omdat ik nieuwsgierig ben wat ze krijgen.. hihi!

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh jeetje zeg ! wel erg spannend hoor voor yvette en hubby !

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

GEFELICITEERD JOURNEY!

Het was al aan het rommelen he meid! Brrrrrr......nou ineens de vierde baby.....

14. ramona0309

Tjeetje......
    Gaat "lekker" met yvette.... (niet dus....)..
    ben benieuwd of ze nu de kleine wel gaan halen......
    Ik blijf t checken hier...!

(ben me hier een partij chago.... begin die menstruatiepijntjes.. en harde buiken echt zat te raken....... pffff.... mopper, mopper, mopper... :))

15. ramona0309

hahahaha zeg ik hier... er is weer iemand naar het ziekenhuis...
    Vraag me vriend... hebben ze allemaal laptop ofzo...

Nee we hebben buddies....
    en hoe werkt dat dan..., vraagt ie....?
    uitgelegd dat we elkaar smssen....

Mijn vriend vind ons een beetje gek.... :)

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier zit ik flink te balen.. Zit nu bij m'n moeder.. Hartstikke leuk hoor.. Dat is het niet.. Maar mijn mannetje heeft dienst..

Wat houd het in.. Kort gezegt koop je een dure auto, krijg je garantie.. Denk dat Yvette wel weet wat ik bedoel aangezien die een lease auto had en in het merk zit van mijn mannetje.. Mensen bellen om de domste dingen, lampje stuk, olie lampje brand enz enz.. En hij moet er dan heen.. Normaal als wij dingen willen doen is het druk.. Doen we niets is het rustig.. MAar hij is vanaf vanmiddag al bezig.. En heeft nog half friesland te gaan.. SNIK! En we hebben wel afgesproken dat zijn collega het over zou nemen als er veranderingen waren met betrekking tot mij.. Maar toch.. Ik zit gewoon hier te balen..

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zijn we ook.. Gezellig toch..

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nettie oh ik vind je buik echt wel gegroeid hoor in vergelijk met je vorige foto , mooi hoor :D

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Whoehoeeeeeeeeeeeeee kom maar lieve kindjes, Yvette meis,ga nu duimen dat het doorzet knuffie

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik vind het ook niet meer leuk.. Die steken in mn zij van ed buik en achter schaambeen.. pfff, gek wordt ik er af en toe van.. Maar goed, laatste loodjes..

Deel Deze Pagina