DUIMT mee.. En DUIMT nog veel meer.. DUIMT nog meer.. En ga door tot ik geen DUIMEN meer heb om te DUIMEN..
@Ikke: camera koop is ontbonden en hebben nu een mooie canon Full HD gekocht. Verder nog een rugsteun en ondersteek (hubbie noemt het zwangerschaps pan ) gehaald bij de thuiszorg. Wel lekker vannacht met mijn zuur, kan ik rechtop gaan slapen. Verder hier de hele dag beroerd geweest en op stap geweest, moesten toch dingen kopen. Erg misselijk, en de kleine is continu druk....wordt zeeziek van mijn eigen buik. Harde buiken zijn er nog steeds en zijn nu ook pijnlijker aan het worden. Nou eerst maar Yvette afwachten! @ramona, hoe ziet het bij jou eigenlijk? Verder reageer ik straks verder, mocht van hubbie niet de bank af maar toen kwam Yvette met dit smsje. x
ramona , mijn man vind ons ook raar , hij vroeg gister als jullie een keer afspreken als alle baby's geboren zijn moeten de mannen dan ook mee? hahahaha waar hij het toch vandaan haalt he ? of als je bevallen bent moet ik dan op het forum wat posten ? ik zeg nee daar hebben we buddy;s voor nou dat kon ik dus ook uitleggen leuk hoor ! oh ben echt benieuwd of baby 5 nou van yvette of ramona komt ?
Hey meiden, ben ik weer. Even boodschappen gedaan en naar de babydump geweest met mijn mannetje en m'n vader. Luiertas van m'n ouders gekregen. @ Ramona: ja je zou het haast gaan denken he, dat het met de BI te maken heeft. @ Mikmak: hahah sorry....beterschap met je ventje dan.... @ Yvette: ik denk dat het in mijn geval ook nog anders is, ivm mijn vruchtwater... en het feit dat ik ons kleintje niet goed genoeg voel en dat in combinatie met het te veel aan vocht... ik denk dat het daardoor komt, ander weet ik het ook niet... Meid ik hoop dat je nu mag blijven in het ziekenhuis, steeds maar heen en weer is ook niets... @ Tacha: ow meid, wat een leuke foto's allemaal weer. HIHIHIHI. @ Sanne: ja dat is zeker spannend. Ben ook heel benieuwd. Ik hoop dat de jouwe dan ook voor 5 januari komt meid. HIHIHI. @ Derona: nou hij heeft wel zin hoor, maar hij wil gewoon echt niet. Hij durft het echt niet aan... @ Journey: Wat lees ik nou? VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEID TESS MEID. Hele maal super!!! Nu even gourmetten met m'n mannetje en dan ben ik er weer. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai allemaal Dit is van vanochtend,mijn mannen zijn inmiddels alweer uit bed hoor hahahah. Mijn manneke is toch verkouden geworden zo zielig je hoort hem snotteren en prutteren,dus straks probeer ik naar de winkel te lopen en een zoutoplossing te halen en voor de zekerheid een paracetamolletje mocht hij koorts krijgen dat we het in huis hebben,zo opgelet met de handen wassen en ook Noƫl,maar het was niet te voorkomen ;-(( Hij heeft vannacht wel wat doorgeslapen hij kreeg om 00.30 zijn fles en kwam om 4.30 weer,dus een uurtje verdient,en om 7.30 wilde hij weer ) en nu liggen de mannen boven te slapen en Noƫl is aan het schilderen,en ik kon even achter de pc Met mij gaat het wel goed,ik vind het alleen zo vreemd het gevoel in mijn buik is nog steeds niet terug de vk zei dat dat normaal is ik weet het niet meer van Noƫl maar goed anders bel ik van de week even naar de gyn en dan hoor ik het wel,maar ik ga er van uit dat de VK het ook weet. Hai Derona...........Ja al meteen vol trots he ),het is een klein blaadje maar daar staat op dat hij geslaagd is hahahah ). Ja het is echt heel rot,nu is hij ook niet lekker,verkouden en niezen erg zielig is dat,maar goed dat zal hij wel vaker krijgen maar dan merk je weer hoe eng je dat allemaal vind ;-( Fijn dat het gezellig was meid bij je schoonfamilie Hai Lotus....Nou ik doe er champignons in en knoflook dat is al te veel voor Mart en omelet doe ik er door heen,en daarna atjar en Mart die moet dat allemaal niet,die moet vlees en groenten en de rest mag niet,zo gaat dat trouwens ook bij ons met de spagetti en macaroni ;-( Hai Yvette........Ja het is zo vervelend als ze zo verkouden zijn ;-(,vooral met het flesje geven heeft ie het zo benauwd en dan geeft hij terug,en hij eet al zo weinig erg onrustig is hij nu door zijn verkoudheid,maar goed hopelijk is dat ook snel weer beter...........Ja hij had beter geslapen maar vannacht weer niet,maar dat komt ook door de verkoudheid ;-(( Bedankt voor de felicitaties ) Dat moet je ook doen meid gewoon goed opletten en luister naar je gevoel,ik zeg dat altijd je gevoel geeft het aan hoor. Hoe is het gegaan bij de VK? Ja dan smelt je echt helemaal weg als je dat dan zo ziet Fijn dat het zo gezellig was bij je schoonfamilie. meid natuurlijk vertel je het daar niet voor kom op meid,maar praat het maar wat van je af dat kan gewoon hoor,dat moet gewoon vind ik,al lucht het maar een heel klein beetje op. Bespreek dit allemaal heel goed met je vk meid,want je kan toch heel goed met haar praten,dat als je zo moe bent dat hoe dat gaat of er een soort protocol is hoe ze dat noemen? Hai Goofychick..........Dat doe ik ook meid,ik houd het niet tegen en het word langzaamaan wat minder nu. nou meis spannend morgen is het zondag ik ben erg beneiuwd Hai ramona.........Ja ik heb dat dus ook ben zo bang dat ze er in stikken,het kan niet zeggen ze ,het is mij wel best ik heb het er niet op. Ja stoer he hahahaha,toch was het wel spannend om te horen of het goed was. Ja ik dacht dat het bij Noƫl ook later was,maar het schijnt juist voortaan zo vroeg te zijn. Ja nu denk je weer van ow ja dat was bij Noƫl ook,en dit en dat ,toch vergeet je dat allemaal weer van Noƫl bedoel ik dan he. Noƫl was een echte spuugbaby en veel krampen en veel jammeren,maar ook hij is groot en sterk geworden Ja dat begrijp ik dat het zijn moeder is,dat zegt Mart ook,maar goed op den duur houd het natuurlijk op,als hij ziet dat jij er echt zo onder lijd dan hoe erg het ook is dan zal hij toch een keertke moeten na gaan denken hoe en wat. Ja ik ken het,maar goed ik neem echt niet op hij weet dat ik niet opneem,ze belt maar naar hem......... Maar zij gebruikt het om te stoken,dat is echt gemeen. Je hebt een prachtige buik,ik heb er weer niet veel gemaakt en inderdaad nu is het te laat daar kan je het dan mee doen,mijn eigen schuld ;-( veel beterschap meid,ik hoop dat je niet zieker word. Dat meen je niet,wat vroeg dat die kleintjes al zijn geboren,daar schrik ik echt van ;-(,hopelijk komt het met die kleintjes allemaal goed,wel superlief dat je hun sterkte wenst. Hai female.......leuk dat het zo gezellig is geweest meid Hai mamamakka..................Nou dat klinkt inderdaad niet zo gezellig zeg rot voor je meid...........Gelukkig dat je wel meteen mocht komen en dat ze je goed hebben nagekeken,je bloeddruk toch weer hoger,slik je nog die medicatie? Nou ook die witte bol doet heel veel hoor meid,de koolhydraten he. Je stelt je niet aan meid,ik ben het daar echt met je mee eens,ik vind ook vaak dat ze mensen lang laten doorlopen met hun klachten,dat had ik ook met Zoƫ*,bij Noƫl en jaimy werd er meteen wat aan gedaan. Hia Mikmak.........Nou fijn dat ze iets minder gezwollen waren je voeten zeg meid,dat voelt ook weer even wat prettiger he? Nou ik wilde vandaag wel terug maar Noƫl was zo lastig dat ik vandaag wat Noƫl tijd heb gemaakt en dan ga ik vandaag maar vroeg naar bed toe,het is niet anders,Noƫl moet ook wat aandacht hebben. Veel beterschap met je man meid. En ben je geslaagd voor een nieuw geurtje? gefelciteerd met je 37 weken Hai Birthe........Hahahah ja van alles wat he ) Nou hij eet wel veel keertjes per dag maar nog weinig de kraamverzorgster zei dat hij meer moet eten ja hij eet niet meer,hij komt er wel aan maar door meerdere keren te eten over de dag vooral nacht ,ja zei ze hij moet meer in zijn flesje dan spuugt hij alles uit als ik ga dwingen daar heb ik helemaal niets aan. Het gaat en komt vooral in de avonden heeft hij er veel last van ;-( ja he dat vind hij ook tante Birthe...........') Hai Joyce.........Ja als ik hem niet te veek dwing te eten de hoeveelheid dan dan gaat het goed,hij heeft nu 60 cc soms 90 maar ze willen dat ik steeds 90 cc geef maar als hij dat niet wil en ik dwing door dan geeft hij over dus dat doe ik niet meer,dan heeft hij helemaal niets binnen dus dan ben ik verder van huis vind ik dan. Nou spannend hoor meid,ik hoop het snel te lezen het goede nieuws van je. veel succes met je laatste loodjes meid. Dat is inderdaad balen meid,ik hoop dat hij snel thuis is. Hai patricia...........Nou we zijn toenstraks voor het eerst naar buiten geweest,hij brulde steeds als ik stil stond hahahah. Maar verder op het eten na doet hij het super,en hij moet wel echt zijn ritme vinden maar goed dat komt vanzelf wel. Wat super dat je zo verwend bent meid,ik ben jaloers op je schoonmoeder hhaahaha. Gelukkig dat alles weer goed is meid met de kleine. nou meid dat word erg spannend dan,hou je me op de hoogte?,wel goed dat ze het zo goed in de gaten houden. Hai tacha.....meid goed dat je het even door de ka na laat kijken,ze kunnen ook gewoon spruw krijgen ook al zijn jou tepels goed. Ik hoop dat het snel werkt die druppeltjes tegen de krampjes,wij hebben zelf cinababy. Ja ik herken het helemaal jaimy is dus ook zo,overdag slapen en eten op tijd,maar in de nachten is het echt een mopperkontje ; hai merelQ bedankt voor het doorgeven ) Hai Journey............Meid gefelciteerd met jullie dochter wat een heerlijk nieuws........Wat een prachtige naam Tess ),ik hoop snel te horen hoe het met jullie gaat ) Hai Yvette...........jezus meid ik hoop nu echt dat ze wat verder met je gaan doen dit kan toch niet meer zo! Hai ramona...........Nou das lekker hahahahah,zeg maar dat ik inderdaad gek ben hahahah Xje Patricia mama van Zoƫ* en Noƫl en Jaimy Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/ www.babymarton.vlindersite.nl/ www.babymuilekom.peutersite.nl/
JOURNEY: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje TESS!! Echt super! YVETTE: KOMAAN meid nu jij!!
@ patrieske ach jakkes wat zielig dat je mannetje ziekjes is , hopelijk is het snel weer beter met hem . Heb je ook goed dat je wat paracetamol in het voren wil hebben altijd makkelijk ! ja ik weet het die witte bol is ook niet heel erg best maar een 10,3 heb ik werkelijk nog nooit gehad zelf niet na de mac bijv. maar goed hij is nu weer onder de 7 dus geen zorgen meer gelukkig. Ben ook nog steeds aan de medicijnen voor die bloeddruk , vind je niet dat ze goed helpen dan ? hahahaha niet echt he Ook zo stom iedere keer als je na de bloeddruk vraag zeggen ze tja het is een moment opnamen ...maar dat is het toch altijd denk ik dan ? dus wanneer beslissen ze dan om er wat aan te doen ? vind het zo iets raars ben daarom ook blij als ik niet meer zwanger ben en ik gewoon me eingen lichaam weer heb . heb nu zo veel kwaaltjes terwel ik voor de zw noooit ieta mankeerde kwam hooguit 1x per jaar bij de ha ! veel beterschap met je mannetje !
yvette ik duim voor je meid, hoop dat het nu wel doorzet! journey:VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER TESS!GEWELDIG!GENIET LEKKER VAN ELKAAR! XXX
Wat lees ik nu weer: Yvette weer naar het ziekenhuis...ohw hoop toch zo dat ze hummeltje nu laten komen, ze zal wel balen dat ze weer terug naar het ziekenhuis moest na dat akkefietje van van de week....blijft zo spannend! @Nettie: mooie buik! @Mamamakka: jij ook, mooie foto! Is er iemand die weet wanneer Journey was uitgerekend? ergens begin januari dacht ikzelf, maar ben ff nieuwsgierig!
YVETTE je vriendin dacht dat je vandaag ging bevallen toch?nou misschien heeft ze wel gelijk hoop het voor je! xxx
@ Patries bedankt voor je uitgebreide uitleg - heel fijn om te lezen hoe een ander het ervaart. Veel sterkte de komende tijd! @ Ramona:ik heb ook een geflipte schoonmoeder: 1 advies hou afstand vooral als je hoogzwanger of pas bevallen bent. Ik kon haar vorige keer (toen ik dus pasbevallen was) wel lynchen... @ Yvette: ja was heel leuk bij de brandweermannen! Zaten hele leuke bij hihihi, maar ben al voorzien van een leuk exemplaar maar kijken mag zeg ik altijd maar.. Gisteravond dus naar de kazerne gereden met m'n dochtertje van 22 maanden. Ze was helemaal blij want er waren andere kids en een groot luchtspringkussen en ze mochten in alle brandweerwagens zitten. Ze is helemaal weg van d' r vader dus toen we weg gingen na het toetje en ze merkte dat papa toch echt op de kazerne achterbleef zette ze het op een gillen en dat duurde tot we weer thuis waren... Kreeg haar niet rustig en zat dus van de stress met een keiharde buik achter het stuur... Wilde ergens stoppen onderweg, maar nergens een pompstation op de A12. Thuisgekomen was ze weer rustig en lekker in bed gestopt. Zelf in een warm bad gaan zitten om van die harde buik af te komen. Helpt altijd wel gelukkig. Verder was het dit jaar een topkerst! Hoop voor jullie ook.
sanne , ik dacht dat jouney iets van 38+4 weken was ofzo , in ieder geval 38 weken dus mooie tijd dacht ik zo
@Mirella: kijken mag idd ! Maar als je maandag die draaipoging echt niet wilt dan moet je het ook echt niet laten doen he? daar was ik zo bang voor...maar dat hoeft niet meer nu.. Is wel fijn dat je je dan iig kan voorbereiden op een ks, heb je iig iets van zekerheid... @Anoniempjuh: hoi meid, hoe gaat het nu met jou? nog even en het nieuwe jaar begint, en dan hopen we op een goede zwangerschap voor jou!knuf*
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 27 dec.: Yvette Controle vk 29 dec.: Birthe VK 30 dec.: Sjansie28 Gyn./ Libra/ VK/Derona vk/ Female afspraak gyn / Re81 afspraak Gyn. + groeiecho 36wk. / Mikmak VK Mirella28 Echo/draaipoging 31 dec.: iloveandres Terugkomdag ziekenhuis 2 Jan.: Naomiadaeze VK iloveandres: Dagelijks thuismonitoring! Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:67puo27t] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:67puo27t] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:67puo27t] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:67puo27t] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:67puo27t] [/quote] Code: [/b][/quote]
Zo hoop dat mijn afspraak nu niet meer gewist wordt want dit is al de derde keer dat ik em erbij heb gezet. Ben benieuwd of Yvette nu aan het bevallen is...