Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mirella
    ik heb al 2 buddies.... dus tja kwartet wordt misschien wel erg veel.... (?)

Hoe het hier is....
    Heb constant lage rugpijn.... wat nu weer heftiger wordt en misschien straks opeens weer weg is...

Had vanochtend het gevoel dat ik ziek aan t worden was... omdat ik me grieperig voelde... maar dat is weer weg getrokken (?)

af en toe echt een kramp.... maar dan gaat t weer weg... Mijn buik is soms net een basketbal zo hard... maar dan gaat t weer weg...

m.a.w. Het rommelt van alle kanten... maar doet verder helemaal niets....
    Mijn rugpijn is nu weer zo erg.. dat ik net tegen mn vriend zei dat ik zo ff een warme douche ga nemen.....

pfff. heb dit vorige zwangerschap ECHT niet gehad... begrijp goed dat mensen hier gek van worden...
    ik word er trouwens ook agressief van... grrrrr....
    had toch die Wii sport moeten kopen... kon ik boksen...!

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ik kan me goed voorstellen dat hij zijn ritme nog even moet vinden, maar dat komt vanzelf wel goed zeg ik dan.
    Ja hier is het ook spannend, we wachten af, wat ze woensdag zeggen...

Zometeen even naar boven foto's maken van de babykamer die nu klaar is. Andres is echt superdruk met de babykamer geweest vandaag. Laatste schilderij ophangen, lampje omhoog hangen, stofzuigen, dweilen. :D

Vanmiddag naar de babydump geweest en heb dus luiertas van m'n ouders gekregen. Was ook nog eens in de aanbieding, dus dat scheelde mij ook nog eens. HIHIHIHIHI.
    Verder heb ik nog een heel erg leuk en stoer broekje gekocht met een shirtje erop, een mutsje met dezelfde tekst als op het shirtje staat wat ons kleintje als 1e aankrijgt en een felgroen shirtje waarop staat: 50% mama en 50% papa. HIHIHI. Zooooooooow leuk. Ga straks van alle setjes (als ik dan toch boven ben) even foto's maken en die zal ik dan op de website van ons kleintje zetten.

Hier zal ik ook nieuwe buikfoto neerzetten. Hier is goed op te zien dat mijn buik gezakt is.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. ramona0309

hahahaha ... grappig die mannen...!
    maar het gekke is... als er een voetbalwedstrijd is.... worden hier de standen over en weer gesmst.... dus wie is hier in huis het gekste... :)

Zet je geld maar niet op mij hoor..... misschien gaan ze de kleine van yvette wel halen.... (?)
    Ben zo benieuwd naar nieuws over haar...!

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik wil wel een extra buddy hoor :) Zal je wel even pb'en.

Weet iemand waarom Yvette nou precies naar het ziekenhuis moet? Vanwege de pijn in haar buik maar waarom precies is me niet helemaal duidelijk? Ik hoop zoooo voor d'r dat de kleine vanavond of morgen komt.

@ patrieske: wat een geweldig geboortekaartje! Wauw!

5. winter15

winter15 Niet meer actief

@Mirella: ik heb ook al 2 buddies, maar er is vast nog wel iemand!

@Tacha en Mamamakka: bedankt! 7 januari idd, heeft Tess netjes gedaan dan, onze bevallingslijst stond natuurlijk gewoon op de 1e pagina, dat was ook de reden dat we een deel II gemaakt hebben...ahum...ja, zwanger! :oops:

@IloveA: ohw leuk, straks even foto's kijken dus!

Zal dit weekend ook nog een buikfoto maken en plaatsen, ben beetje laks in geworden, maar dat komt ook omdat ik sinds 2 weken niet meer lekker in mijn vel zit...maar ja..hoort er ook bij he?

6. ramona0309

Denk die pijn ibovenin haar buik...
    ze dachten toch dat het iets met haar lever was ofzo... of zit ik nu abuis...?

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ik ben trouwens heeeeel erg dorstig. Had dat nou met vocht vasthouden te maken of met iets anders? Ik dacht dat ik wel eens gelezen had dat het een zwangerschapsding is maar weet niet meer waar het precies door komt. Iemand?

Oh en weet iemand toevallig waar je paspartouts (haha geen idee of ik het goed schrijf) op maat kunt laten maken? Ik kan het niet vinden... En hier in de buurt hebben we geen lijstenmaker.

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle

Bevallen

20 november Cindy: Ties* - ? gram - ? cm
    1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm
    19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm
    27 december Journey: Tess - 3365 gram - ? cm

Stand:
    Meisjes: 2
    Jongens: 2

Vlinder[​IMG]
    20 november Ties*- Mama Cindy

Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur mij dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Leuk tot nu toe 2 boy's en 2 Girls :D

10. ramona0309

hahahaha.... het lijkt hier trouwens wel een voetbalwedstrijd....

STAND 2-2....!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    en er is nog geen baby geboren met dezelfde naam die wij hebben :D:D:D:D:D

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Van ons ook niet. HIHIHIHIHI. Wij hebben ook andere namen...

Zow en dan ga ik nu naar boven foto's maken van de babykamer en de kleertjes.

Tot straks meiden.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. winter15

@Merleq: Ik houd ook heel veel vocht vast, maar ben niet dorstiger ofzo...dus weet niet of dat ermee te maken heeft of juist wel dat ik er geen last van heb (?)
    waar zie je trouwens dat geboortekaartje van Patrieske? ben nieuwsgierig of op Hyves?
    Ik weet niet waar je passepartouts kan laten maken, ik zou ook zeggen lijstenmakerij...maar op internet vast wel iets van te vinden?

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

ja doe dat eens even :D Me is benieuwd :D

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @yvette.. ik heb je niet gehoord dus je zal wel gewoon thuisgekomen zijn :) hoe was het bij de vk..?
    he dus niet.. ik lees het net buddynieuws bij goofychick.. :| ik ga nu wel duimen hoor voor je...

@tacha.. wat een mooie schattige baby heb jij! :)

@derona.. ja eng dichtbij.. soms nu even zo van.. ah zometeen hebben we baby ... :) nu kan ik nog even afentoe gewoon verliefd zijn bij mijn neefje (nog geen drie maanden oud) maar nu komt de onze eraan.. en dan word ik weer emotioneel haha

@journey gefeliciteerd met Tess! eindelijk daar de vierde baby! :) wat een mooie naam!

@nettie.. dat luxe probleem ken ik... :p dat hebben wij ook hier.. soms wel zo erg dat we zelfs naast elkaar zitten..

@patrieske.. dat ken ik.. alleen ik laat de champignons eruit omdat mijn manneke er niet van houdt.. terwijl ik dat wel lekker vind maar alleen voor mij dat te maken.. :|

@mirella.. ah wat erg meis.. maar gelukkig was ze wel rustig toen je thuis was.. ik heb ook al twee buddies.. :|

@standen.. gaan we de stand bij houden :p hahaha..

Liefs mir

16. ramona0309

Nee inderdaad..... maar denk ook niet dat die hier komt.... (al moet ik niet te hard roepen natuurlijk)...

Jij hebt toch meer namen....? jongen/meisje

17. winter15

Die van ons ook niet 8)

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ merleQ
    ik drink aso veel vanwege de zwangerschapssuiker , maar ik heb inderdaad ook wel eens gehoort dat het een zwangerschaps dingetje is !

19. ramona0309

ik ben wel een opgeblazen kikker ..... die t op een zuipen zet.....!
    Had ik vorige zwangerschap ook trouwens..... maar of dat met elkaar te maken heeft?

Weet wel dat ze vorige keer mn suiker nagekeken hebben en dat t daar niet aan lag......

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @druk.. het is wel druk hier ineens haha.. zit iedereen te wachten op de vijfde baby?

Deel Deze Pagina