Ja ik ben wel benieuwd naar nieuws over yvette Het geboortekaartje van patrieske staat trouwens op 1 haar van sites die ze in haar laatste bericht heeft gepost. Maar niemand die dus weet waar veel drinken vandaan komt?
Merleq Nou zelf denk ik dat het vele drinken komt.... doordat ik nu net een kameel ben.... met twee bulten... die nog constant groeien... en recht blijven staan door het vele drinken.....! Mijn borsten voelten trouwens al ech vol melk aan...(?) zijn nu al silicoontjes aan t worden.... en t voelt alsof er harde schijven in zitten....
Zelfde reden als afgelopen woensdag, ivm leverwaarde in het bloed en pijn in de buik. En als het helemaal hetzelfde is zal ze wellicht ook weer weeen hebben. Nog sms gestuurd maar niks terug gehad.....dusssss......is verdacht.....
nou zeg.... ook al IS ze MOMENTEEL aan t bevallen... dat vind ik geen excuus om je niet even terug te smssen... (geintje Yvette....!) ben ook zo nieuwsgierig...!
Ik heb er ook last van vooral snachts. Merleq, hier hebben ze toevallig bij expo die kaartenwinkel een lijstenmaker en pasepartout maker erin zitten, wie weet?
Oh naja, ik denk niet dat ik suikers heb, maar zal het maandag even tegen de vk zeggen voor de zekerheid. Heel verdacht dat Yvette niet terug smst Ben heeeel benieuwd! Ik kan me zo voorstellen dat ze haar minder snel naar huis sturen gezien dit de vierde keer is dat ze daar terecht komt.
hahahah soort Heintje Davids.... Nee wellicht dat ze alles bij elkaar optellen.... samen met haar BI etc. etc. en dat ze haar dan eerder inleiden... Lijkt me wel logisch eigenlijk, toch? Soryy dames... heb weer eens een flauwe bui... maar dat hebben jullie vast al gemerkt.... Goede afleiding van me rug....
jah ik ook iedere keer hahaha best erg eingelijk ben een beetje aan het kijken voor een vakantie voor aankomende zomer . denk dat het een huisje of bungalow huren word in NL duitsland of belgie , niet al te ver rijden met zon kleintje denk ik . iemand nog ervaringen te delen ? of goede suggestie's ?
Nee sorry kan ik je niet mee helpen... Ga hier ff mee mn zoontje in bed gooien... en dan toch echt ff onder de douche staan.... hopelijk helpt dat.... tot zo...
Hahaha ramona, dat had ik al opgemerkt ja....hihihihi..........ik ga zo mijn nieuwe spelletje van de DS eens uitproberen. Iemand nog tips hoe je op de bank kan liggen als je niet op je zij en ook niet op je rug/buik kan liggen.....