Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Aaaaargh ik word echt gek van onze hond. Hij gaat nog steeds te keer 's avonds en ik snap er gewoon helemaal niets van. Eerder werd het altijd na een tijdje vanzelf minder maar hij blijft het maar volhouden. Ik word er echt een beetje radeloos van... Pfff!

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ: Ach arm beestje... je zou toch echt zeggen dat hij ergens mee zit... En voor jullie natuurlijk ook ontzettend vervelend! Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen, helaas....

3. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    :baby: januari mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo
    02 sept.: Libra 20 wk echo
    03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk / Joyce1983 pretecho
    04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe Extra Echo / Journey VK
    05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk
    08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo
    09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo
    10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo
    11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK
    15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk
    16 sept.: Re81 vk
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk
    19 sept.: patrieske16 gyn
    29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg
    01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho
    06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho
    09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo
    10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo
    16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD)

Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via PB vragen de wijziging(en) door te voeren!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    - vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen
    - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) )
    - neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden
    - voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn
    - zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht

4. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Libra, vandaag de 20 weken echo zie ik! Leuk hoor meid, veel plezier! :)

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

:baby: januari mama's 2009 :baby:

AFSPRAKENLIJST

01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo
    02 sept.: Libra 20 wk echo
    03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk / Joyce1983 pretecho
    04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe Extra Echo / Journey VK
    05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk
    08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo
    09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby & Mirella28 20 wk echo
    10 sept.: Taby gyn. / Mamamakka 20 wk echo
    11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK / MerleQ VK
    15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk
    16 sept.: Re81 vk
    18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk
    19 sept.: patrieske16 gyn
    29 sept.: Tacha1987 echo / Iloveandres intakegesprek kraamzorg
    01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) / Yvette Pretecho
    06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho
    09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo
    10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo
    16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD)

Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, kan dit ZELF doen of anders SimplyMe via PB vragen de wijziging(en) door te voeren!

Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil:
    - vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [ /quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen
    - verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ;) )
    - neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden
    - voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn
    - zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Even mijn afspraak met de vk er bij gezet... Ik hoop dat die wel een beetje interessant wordt. De laatste 2 keer waren het echt van die standaard controles waarbij ik al mijn vragen steeds vergeten was.

Donderdag krijgt onze hond overigens zijn jaarlijkse inenting dus dan ga ik direct aan de dierenarts vragen of hij misschien iets weet wat we tegen het blaffen/piepen kunnen doen. Ik denk toch dat het met de verhuizing te maken heeft, maar ik kan echt niets bedenken om het te verhelpen...

7. Female

Female Niet meer actief

Kwam daar speciaal een MOD voor met dat verzoek dan?
    Ik vond het eerlijk gezegd wel goed hoe het allemaal was,
    We hoeven toch niet allemaal regeltjes te hebben? Het is toch een vrij forum? :oops:
    Mijn posts zijn ook wel eens lang aangezien ik op iedereen wil reageren....

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ben ik het wel mee eens. Het enige vervelende vind ik dat het soms niet duidelijk is waar op wordt gereageerd doordat de antwoorden vrij cryptisch zijn. Maar verder lijkt het me een vrij forum ;)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zelf merk wel aan mezelf,als iemand heel veel schrijft over haar zelf,dat ik dan minder tijd neem om het te lezen,

10. Female

Female Niet meer actief

@ MerleQ
    Ja idd vrij :)
    Ik kan me eerlijk gezegd niet zo snel een voorbeeld bedenken over die cryptische posts, maar snap wel wat je bedoeld ;)

@ Derona
    Ja dat heb ik ook wel.
    Maar ik doe het zelf ook! Over mezelf dingetjes vertellen of mijn ei kwijt, maar probeer verder wel op iedereen te reageren, een combi dus ;)
    Maar als het zo is dat iem. (bijna) altijd over zichzelf praat en nooit verder vraagt naar anderen, sla ik dat vaak ook over :oops:
    Reageert toch niet terug denk ik dan :oops:

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja idd.dat bedoel ik ook,ik heb nu gewoon ff geen fut om op iedereen te reageren,omdat ik nog steeds ziek ben sorry :oops:

12. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    @ Yvette: Bij mij is HMS door 3 verschillende fysiotherapeuten vastgesteld. Toen ik 18 was heb ik bij defensie gesolliciteerd. Ik werd afgekeurd omdat ik HMS had. Een fysiotherapeut kan het inderdaad vaststellen. Als je te veel ruimte hebt op meer dan 3 gewrichtenparen dan krijg je meestal dat stempel.

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Iuno: bij mij is er ook nog nooit wat uitgeschoten hoor, maar ben al van kinds afaan, steeds door m'n enkels gegaan en constant iets met mijn polsen gehad.
    Doordat ik nu zo vaak door mijn enkels ben gegaan en vorig jaar weer enorm door mijn rechter enkel ben gegaan word ik volgend jaar geopereerd...

@ LIbra: bedankt voor de link, ga zo direct even kijken...
    Nou heb even gekeken, en de meeste dingen die ik daar lees (testen) kan ik allemaal doen... (lees pink, duim enkels...)
    Veel plezier bij de 20 weken echo! Morgen mogen wij... :D

@ SimplyMe: ok dan! HIHIHIHI. Bedankt dat je nu mijn afspraak er weer bij hebt.
    Ik had het al een paar keer gezegd gisteren, maar op een of andere manier bleef hij er steeds maar weer af....:oops:

@ Yvette: hier is het ook alweer over hoor. Maar dat komt ook mede doordat het nu uitgepraat is...

@Merleq: heb je dat apparaat al geprobeerd? Ik hoop echt dat het wat beter gaat meid.
    Bij ons bij de buurvrouw gaat de hond ook weer tekeer als de buurvrouw weg is. Maar ik denk dat dat komt, omdat de buurman een paar weken geleden is overleden...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ de kortere posts: ik wil ook altijd graag op iedereen reageren en vind het ook altijd jammer als ik iemand vergeet.

Ook ik doe een combinatie van. Dus ik schrijf over mezelf, maar ik reageer ook. Ik vind dat de perfecte combinatie. :D:D:D

@ Iuno: dus ik zou aan mijn fysio kunnen vragen of hij/zij een paar testjes zou willen doen voor die hypermobiliteit?
    Als ik namelijk die dingen lees op die site die ik van je heb gekregen, staat een aantal dingen die wel op mij van toepassing zijn...

Heb jij ook zoveel foto's moeten laten maken van bijvoorbeeld je pols, enkels? Ik heb echt een heel dossier met alleen maar foto's...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Patrieske: Beter geregeld kan ik niet zeggen, 't is altijd afwachten hoe het volgende week dan weer gaat.. Maar ik moet tot aan donderdag in de middag werken.. Ik werk met collega's die er graag rekening mee willen houden, dus dat is ook een hele opluchting! Internet shoppen vind ik ook leuk :) Ik wil nog zo'n mutsje van 'ER WAS EENS' met die draak van Prenatal maar die kan ik dus ook alleen nog maar online krijgen en niet in de winkel zelf, dus die ga ik zeker online kopen :D Ach, en af en toe samen met vriendje naar een baby winkel ofzo kan vast wel.. Ik heb wel rechtbijstand, ik ga ook zeker als het zover is hun het uit laten zoeken.. Nu kan ik het beter natuurlijk van te voren weten, maar ik heb er voor nu eerst wel vrede mee.. Het gaat nu opzich ook alweer stukken beter, en laat dat een vooruitgang zijn al is het alleen maar op het werk! We hebben een box, we zouden die van de actie doen van 149,- met lade, maar het is een witte zonder lade geworden, na mijn idee is die echt af.. Alleen was ie wel 20,- duurder.. Maar wat liefje betreft kan het hem toch niet goed genoeg zijn :)

@ SimplyMe: Dat is echt een geweldige oplossing.. Ik denk dat ik de kleine gewoon in de wandelwagen bij ons op de kamer neerzet, en na een week of 2 gaat het dan naar haar eigen bedje..
    Bedankt voor het bijzetten, dan is er iets mis gegaan want hij stond er toch echt ;)

@ LadyInRed: Dat zijn vast de hormonen ;) En het is heel normaal dat jij voor je man op komt.. Ik zou precies het zelfde doen..

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Tacha: Op je baby site staan ze denk ik? Mag ik die link nog eens hebben?

@ iloveandres: Nee zij kan zeker jou pijn niet voelen.. Ze moet ook niet zo stom op jou reageren en anders moet ze gewoon niet vragen hoe het gaat.. Of wil ze graag dat jij eerst aan haar vraagt hoe het gaat?

@ Yvette: Van de laatste dagen, sinds na mijn vakantie kan ik het ook niet meer herinneren.. maar in mijn vakantie heb ik een paar dagen af en toe een tijdje geen last gehad, tot ik dan op bed lag maar dat tel ik dan niet mee.. Maar zodra ik weer te veel in beweging ben geweest met lopen en op het werk dan is het wel erg.. Ik heb nog niet zitten huilen van de pijn, en ik mag ook hopen dat het zo erg niet wordt.. *knuffel*

@ mamamakka: Al was ze 100 geworden, het verdriet is er altijd! sterkte.. *knuffel*

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Goedemorgen dames!

Wat had ik weer lekker veel bij te lezen.. Hihi! Vandaag ben ik 22 weken, en ik heb eigenlijk eerlijk gezegt het idee dat het nu weer een stuk langzamer gaat.. Wat ik heel jammer vind, maar goed het is niet anders..

Volgens mij voel ik de baby! het is wel heel af en toe hoor, maar echt zo van (hoe zal ik het omschrijven) een dieuwtje ofzo.. En gister legde ik m'n hand op m'n buik en voelde ik een dieuwtje en toen voelde ik dat ook tegen m'n hand (moest wel wat harder drukken dan alleen neer leggen hoor).. Ik denk dus dat dat de baby is..

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joyce: om het nog even sterker te maken... ik had haar als eerste aangesproken. Ik had alle moed bij elkaar verzameld en haar aangesproken en haar gevraagd hoe het ging daar. Daarna vroeg ze hoe het hier ging...
    Maarja gelukkig is het nu weer uitgepraat.
    Superleuk hoor een box gekocht. Vind je het niet jammer van dat laatje?

Ik weet wel zeker dat dat de baby is hoor meis! Geniet ervan!
    Ik beging het ook steeds meer te voelen. :D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee ik vind het niet jammer van die lade.. Die was niet diep genoeg vond ik.. die van 269,- die had wel een diepe lade.. Maar goed, dat is me dan wat te veel van het goede! hahaha..

Nou ja, dan weet ik het ook niet meer hoor :( echt heel raar hoe ze reageerde.. Dan denk ik vraag er dan ook niet meer naar

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Gisteravond heb ik nog even naar het hartje geluisterd en ik kon het nu vrijwel meteen vinden. Zoooooo leuk! Ook was het flink aan het trappen. Ik voelde het niet iedere keer, maar kon het wel iedere keer heel goed horen. HAHAHAHAHAHAHAHA.

Ik heb helemaal zin in morgen, al begin ik nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden hoor. Morgen de 20 weken echo.

Over ongeveer een uur ben ik onderweg naar Belgiƫ. Daar moet ik naar het ziekenhuis om mijn maagbandje helemaal los te maken. De chirurg haalt dan de vloeistof uit mijn bandje...

En ik kan niet wachten tot mijn mannetje er vanavond weer is.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina