Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

zucht.... zo lief van jullie....!

Hoop dat het voor Yvette snel gaat... ze zeggen toch een cm per uur....

Nu ging mijn eerste al super snel... 12.30 uur
    4 cm... (was de eerste keer de vk voelde) en 16.08 uur geboren....!

De eerste 4 cm schijnen het langste te duren... dus ben benieuwd...!

2. naomiadaeze

naomiadaeze Actief lid

12 mei 2008
    109
    0
    0
    Goeieavond ladies,

@ramona wij zijn ongeveer even ver maar dat gevoel heb ik ook en bij m'n dochter ben ik precies bevallen toen ik 42 weken was maar hoop het nu eigenlijk niet .
    Dus hier ook eenzaam aan de top.

Nu maar hopen dat wij ook snel aan de beurt zijn.

@ yvette zet hem op meid !

@yourney gefeliciteerd ! mooie naam trouwens

Groetjes vera

3. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Was dit Yvette d'r eerste ja toch? Duurt meestal wat langer.

Bij mij duurde het 18 uur. Zat in ziekenhuis waar ze me garandeerden het niet langer dan 24 uur te laten duren.

@ IEDEREEN ik heb een buddy hoor: MammaMaka / Maika dus. Bedankt voor de aanbiedingen allemaal!

@ Ramona: snap wat je bedoelt hoor. Ik ben het nu al zat en pfff als ik denk aan 42 weken... Dan moet ik denken aan die afleveringen van Friends toen Rachel zwanger was " THAT'S RIGHT STILL NO BABY! I' VE NEVER BEEN MORE UNCOMFORTABLE IN MY LIFE!"
    hahahaha!

4. ramona0309

naomiadaeze
    Zijn we samen aan de top:)

Mirella28
    Was mijn eerste dan zo snel?!

hmm begrijp ik gelijk waarom de vk tegen me zei over dezel: als je het ziekenhuis haalt...?!

5. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ JOURNEY - sorry voor late reactie, maar bijlezen gaat bij mij met tussenpozen van een paar uur / halve dagen.

:D :D :D GEFELICITEERD MET TESS! HELE LEUKE NAAM VIND IK HET! Had em zelf ook voorgesteld, maar is uiteindelijk toch een andere geworden.

6. ramona0309

Mirella
    Waar ga jij bevallen...?
    Ziekenhuis/ thuis....?

En welk ziekenhuis? toch even benieuwd aangzien ik natuurlijk in Hoogvliet woon...!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mario Bros ben ik nu aan het uitpluizen, heeft iemand hier geopperd, erg leuk!
    He de zoemer van de droger :D

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Go YVETTE!

9. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ik ging even snel kijken en denk jeetje wat is er sinds vanochtend enorm veel geschreven! Dus ik denk ik check snel even het laatste stukje. Wauw! wat een nieuws!
    De 4e baby is geboren!

Journey; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Tess! Super zeg. Zo zie je maar dat je het zelf goed aan hebt gevoeld.

Eenzaam aan de top? [-X check je even mijn banner lieverd.... :cry:

Nou ik moet weer gaan, probeer het een btje in de gaten te houden met yvette en morgen reageer ik verder! sorry....

10. ramona0309

hahaha sorry hoor....
    hmmm dus ik mag me niet eenzaam voelen... maar je bent wel gelijk weer pleite.... :)

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @yvette... zet hem op!

12. ramona0309

Ff mn banner verandert, misschien scheelt dat...
    dan zie ik iig dat het grootste gedeelte gehad heb... en legt niet zo de nadruk op hoeveel dagen ik nog "moet""...

en die kan wel verder lopen als 40 ....zucht :)

13. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ben er nog, even checken of je het zou lezen hihi..
    Ben alls tegelijk aan het doen, nagels vijlen, ondertussen staat het eten in de oven ( soort van kerstdinertje nog, zo laatste gerecht... )
    en hier in de gaten houden.. Manlief moet morgen WEER werken, dus daarom blijf ik niet online..

zit ik me nog te verontschuldigen ook! :)

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik was al aan het kijken of er al nieuws was over Yvette... HIHIHI :)

YVETTE: HEEL VEEL SUCCES MEID! JE KUNT HET!

@ Jeanette: meid heel herkenbaar allemaal hoor!

@ Ramona: begrijp wel wat je bedoeld hoor meid. Ik hoop dat het voor jou ook snel mag komen.

Zow hier zijn de foto's van de babykamer gemaakt, van de kleertjes, van de kinderwagen en van de maxicosi.

Nu alles nog even op de babysite zetten en dan daarna nog even de nieuwe kleertjes uitwassen en ophangen en hopen dat het morgen droog is, zodat ik morgen alles kan strijken en ophangen in de kast en allebei de tassen klaarmaken.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

15. ramona0309

en zo hoort het...! :)

Nee hoor.... hihihi...

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Deze januari mama meldt zich ook weer eens een keer hier ;)

Journey gefeliciteerd met jullie dochter Tess :D :p

Yvette, heel veel succes!

Begint hier ook erg spannend te worden. Heb het gevoel dat er flink wat voorwerk verricht wordt/is daar beneden. Sinds vannacht weer allerlei symptomen. Bij Sophie werd het een inleiding met 42 wk en 1dg. Nu laten ze het waarschijnlijk niet zolang duren. Heb 5 jan. gesprek staan over mogelijke inleiding als ze dan nog niet geboren is.

Voor iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes en succes.

xx Sophie

17. ramona0309

Sophie...
    Jij ook succes met de laatste loodjes...!

Grappig dat opeens veel "meelezers" reageren...!
    Dat wordt een drukke boel hier....!

gezellig...!

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mamamakka..........Ja dat hoop ik zelf ook hoor,ik ben meteen zo bezorgd hoor ;-(
    Ja dat is het hem ook,vet eten hoeft juist niet slecht te zijn voor je suiker dat klinkt heel raar maar dat is wel zo,kijk de koolhydraten kan je lichaam niet aan en dat zijn de echte boosdoeners ;-,gelukkig is het alweer wat gezakt.
    Nou ik vind je bloeddruk nog soms redelijk hoog met je medicatie,je bloeddruk was 95 je onderdruk dan toch zoner medicatie,bij mij was het echt de grens zeiden ze en dan kijk ik naar jou en dan vind ik toch dat de gyns veel verschil maken....al was dat bij mij ook in het zkh hoor,de een zei hij is goed en de ander vond hem te hoog en die greep in,dus het is gewoon zo scheef allemaal hier.
    Dat is het inderdaad altijd maar toch moeten ze naar alles tegelijk kijken,maar ik las wel dat ze je urine en bloed toch nakijken erbij?
    Dat heb ik ook meid,ik heb geen last van suiker of hoge bloeddruk meid,ben normaal een gezonde vis ;)
    bedankt meid.
    Wij gaan meestal naar CP het is wel prijzig maar ik ben er erg tevreden over ;)

Hai mirella....Niets te danken meid,ik was wel heel uitgebreid he hahahaha.
    Jij moet deze dinsdag voor de draaipoging?
    Bedankt meid
    Fijn om te lezen dat het zo leukw as meid,maar goed ik begrijp dat je zo achter het stuur zat erg is dat he als ze zo tekeer gaan ;-((
    Heb je al een Buddy gevonden?

Hai ramona...Fijn dat je griepgevoel in ieder geval is weggetrokken.
    Ik begrijp dat je er aggresief van word,ik werd al panisch van mijn naweeen ;-((

Hai patricia.........Dat komt ook wel goed,dat hoop ik wel hahahaha,maar goed vandaag heb ik niet veel kunnen slapen dus ik hoop dat hij vannacht wat doorslaapt maar ik ga om 20.30 in ieder geval lekker liggen,alle uurtjes die ik heb heb ik vast verdiend.
    Je hoort woensdag meer dan als ik het goed begrijp,nou meis ik zal voor je duimen.
    Nou ben beneiuwd naar de foto's,ik heb ze vandaag op cd laten zetten en ik zet morgen alles op de pc,ook de foto's van de OK,ik heb wel gehuild de helft was mislukt door de wegwerpcamera ;-(

Hai Lotus........Ja dat bedoel ik ;),daarom maak ik altijd 2 pannen,te gek voor woorden maar dan eten we het dus mooi 2 dagen ;)

YVETTEEEEEEEEEEEEEEEEE,MEID SUCCES IK HEB TRANEN IN MIJN OGEN DE KAARSEN GAAN HIER AAN MEID...........

Hai Jeannette.........meid klaag maar even lekker van je af meid,alle beetje shelpen,ik hoop dat je snel gaat bevallen.

Hai Ramona.......Meid ik snap heel goed wat je bedoeld,maar ik ga voor je duimen dat jij nummer 6 word........geen sorry zeggen ,dikke knuffffffffffff

Hai Sophie..........Nou meis ik hoop dat het bij ook door gaat zetten.

Voor iedereen die rommelt doe het rustig aan,in gedachten puf ik met jullie mee ;)

Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy
    Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/
    www.babymarton.vlindersite.nl/
    www.babymuilekom.peutersite.nl/

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Neeeeee ik wil nummer 6 zijn.....want ben het zooooo zat, nou kan ik niet eens meer normaal op mijn rechterbeen staan, de tranen schieten in mijn ogen van de pijn.
    De hele dag beroerd geweest, en nu pijnlijke harde buik die maar niet weg wil gaan en last van mijn rug.......
    Maar jij mag ook hoor ramona........ :)
    Kan me voorstellen dat je je zo voelt.....let maar op jij bent heel gauw nu aan de beurt!

20. ramona0309

hihi... bedankt.... we kunen toch tegelijk toch......

klaar voor de start.........AF! :)

Deel Deze Pagina