Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Ramona ik ga het liefst weer in het ziekenhuis bevallen - beviel vorige keer goed, vond het zelfs jammer dat ik na een nachtje al naar huis moest - in het IJssellandziekenhuis. Is wel een goed zhuis, alleen jammer dat het gemeente Capelle is en niet Rotterdam (wordt je kindje capellenaar en niet rotterdammer hahaha)

En jij waar wil/ga jij bevallen?

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Patrieske, ja die tranen stonden bij mij ook alweer in mijn ogen, zoooo apart dat ze het zelf nog heeft aangekondigd hier.......voorheen kon ik veel dingen hier die me raakten wel van me af zetten maar dit toch echt niet! Snif snotter!

@vraagje, mogen harde buiken pijnlijk zijn?

Jee morgen zien we de kleine van Yvette misschien al. Wie heeft haar site?

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He valsspeler ik stond nog niet klaar!

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hahaha ik ken het "probleem"... ik woon in Hoogvliet... en kon NU wel kiezen tussen Ruwaard.. (spijkenisse) en Ikazia
    aangezien de vorige in Spijknisse geboren is... omdat die vk alleen daar werkte en dat wel dichter bij is... maar weer in het Ruwaard...

Nu staat gelukkig de verloskamer/kraamafdeling van dit ziekenhuis WEL goed bekend.... je moet er schijnbaar alleen niet zijn voor botbreuken...

MIjn vriend baalt er van... want dat is OOK een echte Rotterdammer... en je weet hoe trots die kunnen zijn...
    Ik als Eindhovenaar maak er geen probleem van...!

5. ramona0309

hahaha ik mag met mn BI toch wel een beetje een voorsprong nemen.... :)

Yvette dr site staat volgens mij hier bij haar profiel..... en op dr hyves...

6. winter15

winter15 Niet meer actief

@Goofychick en Ramona: het 6e kindje is jullie beiden van harte gegund! startschot was al gegeven he? ben benieuwd...;)

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh ramona wat een leuke banner heb je nu ! lekker ding hoor je oudste :D

8. winter15

winter15 Niet meer actief

Ps. Ramona: leuke banner, hoop dat het werkt!

9. ramona0309

Thanx...
    Ben ook reuze trots op mn schatje.....!

En een kleine sjansbal is het ook hoor.... hij windt elke vrouw om zn vingertje...
    Bij de vk heeft hij het al zover... dat hij op schoot mag zitten... spekjes krijgt... en de vorige keer haalde ze wat uit de boom voor hem.....!

Een echte versierder...!

10. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    WHIIIII YVETTE SPANNEND MEID VEEL SUCCES BEN ZOOO BENIEUWD! :D

Ramona: Wie weet is het bij jou héél binnekort ook al zover! De tweede begint meestal heel plotseling en gaat snel dus ik duim voor je!

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wie doet er mee? met de weeëndans?
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    Laten we even meepuffen met yvette en dan hopen dat het enorm gaat helpen en ze heeeeeeel snel haar zoon in haar armen mag houden!

Zet 'm op meid je kunt het!

@de rest: kan gewoon niet reageren lukt me nu niet, ga morgen of overmorgen wel weer meedoen. Ga nu proberen een makkelijke manier te vinden om te zitten..... : goofychick: misschien op je hoofd gaan staan.... is een totaal andere houding... ik probeer met je mee te doen hoor, ik weet me soms ook geen houding meer....

En dna zo maar op tijd naar bed, ben kapot, en dat terwijl ik nog geslapen heb vanmiddag....... pfff voel me met de dag 10 jaar ouder worden.....

Oh en over dat wij gek zijn? nee joh.... die mannen snappen het gewoon niet.... Oh en wie had het erover dat manlief geen reactie hier neer hoefde zetten? ben het even kwijt.... Maar ik heb toch voor de zekerheid ff mn hubbie uitgelegd hoe ie snel een kort bericht kan plaatsen en waar ie dat dan moet doen, stel je voor dat de buddy's niet te bereiken zijn of weet ik veel wat.... Dan kan hij jullie altijd ff snel op de hoogte stellen....just in case... ga zo ff vragen of ie nog weet hoe ook al weer.....zal mij benieuwen..hahaha

Meiden weltrusten, bedankt voor de reacties op mn buikie (ook al klaag ik dan vaak en heb ik er best wel es last van...ik ben er echt supertrots op hoor!) en toto morgenochtend....zal voor ik weg ga morgenochtend (ben maar even weg hoor....ga naar de doopdienst van de dochter van mn vriendin) nog even komen checken of er meer nieuws is....

Liefs Nettie

Oh en die lijst....stand 2-2 om en om...... zou het nou niet erg grappig en uniek zijn als dat zo door blijft gaan...... eh....never mind.... sla weer es door....ga maar gauw naar mn bedje....

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh zit nu kinderen dansen op het ijs te kijken , maar de beeb van nance is ook al flink gedaald zeg ! nance is net zo ver als ik en dus ook als goofycheck en ? nog iemand toch ?

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamamakka: ikke.... ik ben maar 1 dag verder als jij.... dus neem aan dat je mij dan bedoeld die net zo ver is?

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja volgens mij wel ja :D

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He is dat zoooo? Dacht dat ze minder ver was......hmmmmmm tis dat ik weet dat ik geen tweeling heb...

16. ramona0309

is dat programma niet eerder opgenomen dan?!

zij heeft nu toch ook zwangerschapsverlof ofzo... en meende dat ze bij dat ander programma al dikker was..!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ramona....voorsprong met BI.....ik kan niet eens meer op mijn rechterbeen staan, hele felle steken in mijn rechterbil......dus de blinde met de manke wordt dat dan :D

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja is eeeeecht echt echt echt waar hoor:D hoorde laatst een intervieuw met haar en op de dag af was ze net zo ver als ons . leuk is dat he hoe anders het soms kan lijken .

19. Female

Female Niet meer actief

Jeeeetje ik kom vandaag nu pas voor het eerst hier en wat lees ik?!?! Eén, zelfs al bijna 2 baby's! Wauw!

@ Journey
    Heeeeeel erg van harte gefeliciteerd met jullie dochter Tess, wat een mooie naam ook, geniet van de kraamtijd! :D

@ Yvette
    Wauw meid wat goed dat het eindelijk begonnen is! Heel veel sterkte en succes, ik duim voor je, vind het super spannend! Nog even en je zal ein-de-lijk mama zijn! :D

Zo, nu ga ik snel verder bijlezen!

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ow meid, wat erg dat de helft van de foto's zijn mislukt.
    Ja moet elke woensdag naar het ziekenhuis, dus misschien moet ik wel blijven, maar misschien ook niet... dat is altijd weer een verrassing. Maar ga wel vragen wat nu allemaal de bedoeling is...

Pfffff, heb buikpijn! Heel erg aan de linkerbovenkant... Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, maar doet echt pijn....

Hier nog steeds druk met de foto's op de website zetten. HIHIHI. Zijn nogal wat foto's...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina