Hmmm, bij mij begon het ook met pijn in m'n rug en benen - opletten dus. Hoeft niet altijd in je buik te zitten, die weeen.
hahahaha...... ik kan soms helemaal niet meer lopen... en dan zeggen ze dat je moet traplopen om het op te wekken..... zijn ze gek ofzo! nouja we wachten maar af.... gelukkig wachten jullie ook...!
Zit trouwens wel met elk toiletbezoek te kijken of er (weer) slijm bijzit.... al zegt dat ook niets... maar heb ik tenminste niet het gevoel dat deze rug/buipijn voor niets is...
Haha dat doe ik ook Maar helaas... Ik wil ook wel de volgende baby hoor dames. Ben het ook al behoorlijk zat! Ik moet er echt niet aan denken om 2 weken overtijd te lopen!
klaagmodus ff aan: Weetje waar ik ook van baal? dat - ookal zie je er goed uit in de spiegel, denk je, - je op een foto een enorme plofkop inclusief onderkin hebt! Heel charmant. pfff hoe krijg ik die er ooit weer af... En dan continu dat oprispinde maagzuur omdat die kleine met d'r hoofd tegen mijn maag aan zit... bah!
MERLEQ Op je beurt wachten hoor....! hahaha moet je ons horen... en HET IS NOG NIET EENS JANUARI! Mirella hihihi... dat koppie wordt vanzelf wel weer smaller hoor...!
Ons dochtertje wil niet slapen (bijna 2 jaar) - hoe moet dat nou straks met een baby en een peuter en al die gebroken nachten...Oh help waar zijn we aan begonnen, 2009 wordt vast een pittig jaar.... Hoe zou het toch met Yvette gaan... Wie is haar buddy?
Ik heb ook een flopkop, niet normaal! Vreselijk... Soms vraag ik me echt af of ik het er ooit weer af ga krijgen
ik dacht dat ILOVEA en LOTUS haar buddy's waren . maar yvet had toch geschreven dat ze ook de buddy's ff niets liet horen om dat ze al haar energie nodig had om de weeen weg te puffen ? of heb ik weer een sterke fantasie ? hahaha
Nou dat is precies mijn gedachte.... Hoe oud is je dochtertje precies...? Mijn oudste huilt altijd alles bij elkaar als ik hem in bed leg... en het maakt niet uit hoelaat ofzo... of hoe moe hij is...! Nu heeft hij even geslapen en ligt hij alweer te huilen.... De laatste tijd wordt hij ook weer s'-nachts wakker... of als wij naar bed gaan... en dan weer huilen... Hem gaan troosten werkt alleen maar averechts.... dacht misschien slaapt hij s'-middags te lang, maar zelfs als hij helemaal niet heeft geslapen wil hij s'avonds niet naar bed.... pffff.... mijn moeder zegt dat het juist misschien beter gaat als de baby er is, omdat hij dan dingen van de andere kant ziet.... ben benieuwd...
mammamakka Dat schreef ze inderdaad! pfff... heb nu vanavond helemaal geen zin om hier weg te gaan....! kan toch niet slapen voordat ik iets weet....
@Yvette: wat lees ik nou? Ik zit meteen in de zenuwen meid! Ik brand hier een kaarsje hoor! Dikke knuf en zet 'm op! @Ramona: mijn mannetje vraagt ook steeds naar het forum. Dan vraagt ie: en, is er alweer een baby geboren daar? Hij vindt het wel leuk hoor, zo'n cluppie Enne...ik ga voor jou duimen dat je nummer 6 mag zijn, dan hoef je je niet meer lonely at the top te voelen @Patrieske: beterschap voor je mannetje meid Je bent trouwens wel alweer druk in de weer, zo vlak na je ks! Kijk je wel uit dat je niet te snel gaat? @Mirella: aaaawww wat zielig voor je dochtertje En voor jou. Is je mannetje permanent daar, of komt hij ook voor bepaalde periodes weer thuis? @IloveA: dat truitje van 50% mama 50% papa heb ik ook (in het turquoise), leuk is 'ie he Lekker dat de babykamer nu helemaal af is. Laat het beebje nu maar komen @Mamamakka: je hebt hier ook een forum over vakanties...misschien daar eens kijken? Er staan een hoop tips over kindvriendelijke vakanties enzo...
Pfff...hier nog altijd zwaar grieperig... En dan toch gewoon opstaan vanochtend en boodschappen gaan doen he, stronteigenwijs En dat moet ik nu dus bezuren, want ik lig nu met een kop vol snot in bed, en ik heb me toch een partijtje een harde buik Ik heb 'm net ingesmeerd met olie, en nu wordt het iets minder, maar jeetje...het deed écht pijn!
@ Ramona Wat een gedoe zeg met schoonmoeder. Daar zit je toch ook niet op te wachten, zeker nu niet Succes met al het gerommel! @ mikmak En, nieuw parfum gekocht? @ goofychick gefeliciteerd, de magische 37 weken grens! @ IloveA Gaan ze echt door veel vocht vasthouden een bevalling inleiden? Daar heb ik nog nooit van gehoord.... Nou ja, spannend iig! Maar hopen dat de kleine nog een beetje langer kan blijven zitten natuurlijk Lekker dat de babykamer af is! @ mamamakka Leuke avatar heb je! @ Patrieske Beterschap met jullie kleintje meid Gelukkig gaat verder alles goed!
he dacht nog ff snel te kieken,maar nog geen nieuws over Yvette spannend allemaal en dat over dat plof kop gedoe herken ik,dan kijk ik ook in de spiegel en denk ik owh valt mee,maar als er dan een foto word gemaakt,pfffffffffffffffff nou
Hey meiden, Ik zal zo even bijlezen van de afgelopen 2 dagen maar eerst even een ego berichtje. Ik lig in het ziekenhuis sinds gisteren! Ik voelde me gisteren niet goed en mn voeten waren zo dik dat ik er niet meer op kon staan dus ik ben maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar hebben ze me meteen gehouden want mn onderdruk was 110! Het gaat nu qua bloeddruk wel wat beter, zit nu op 95 maar ik moet zowieso tot en met maandag blijven. Met de beeb gaat alles gelukkig goed en dat is hett belangrijkste. Ik kan vanaf nu gelukkig ook weer meelezen want mn mannetje heeft tvandaag voor mij een minilaptop gekocht zodat ik me niet hoef te vervelen. Arme hij, hij slaapt bijna niet omdat hij zich zo zorgen maakt om me. Zo, nu ff 2 dagen kletsen bijlezen.
Dat heb ik ook Op eerste kerstdag zijn er bij mijn schoonouders allemaal foto's van mij gemaakt, en toen ik die terugzag schrok ik me kapot. Wat een slagschip
Jeetje Muppet, dat is schrikken zeg! Wel heel verstandig dat je naar het ziekenhuis bent gegaan...Sterkte meid!
Muppet1604 Zo dat is even schrikken zeg...! Hoop dat je bloeddruk snel zakt.... en wel gezellig dat je hier toch mee kan kletsen!