ja erg he,haat het zowiso om op foto's te staan @Muppet meis,bah naar van je bloeddruk rustig aandoen en wat lief van je man dat hij een minie lappie heeft gekocht
heel veel sterkte muppet ! hoop dat je je snel beter voelt! dank je wel female hoe is trouwens je kerstbrood geworden ? dat was jij toch ? oh mikki dat wist ik heel niet ga gelijk ff kijken , dank je voor je tip !
@ Ramona: bij jou ook lekker aan het rommelen he? Hier ook... @ Mirella: ik ben 1 van haar buddy's, maar zoals ze al geschreven had... ze smst niet meer, omdat ze zich moet concentreren op haar weeën... @ Plofkop: hier ook een met een ENORME plofkop... @ Mikki: ja dat shirtje zag m'n man hangen in het roze, maar omdat we niet weten wat het word, hadden we het al naast ons neergelegd, maar toen zagen we het ineens liggen in felgroen. Ja ons kleintje mag nu echt komen. Zijn/haar papa is heel erg druk geweest. HAHAHAHAHA. Beterschap meid. @ Female: het zal bij mij meerdere factoren hebben... Vocht vasthouden, te weinig vruchtwater, kindje (bijna) niet voelen en de BI... dus niet alleen voor het vocht hoor... HIHIHIHI. @ Muppet: ow meid, wat schrik ik daarvan zeg! Ik hoop dat je maandag weer naar huis mag... Zow pffffff. alle foto's staan op de website mensen. http://www.onswondertje1.beebiesite.nl . Nieuwe foto's van het babykamertje, nieuwe foto's van de kinderwagen, nieuwe buikfoto's, nieuwe foto's met kleertjes, nieuw foto's van de maxicosi... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@IloveA: leuke foto's, je bent er helemaal klaar voor zo te zien! ik heb trouwens ook zo'n soort shirtje, maar dan van de Prenatal, staat ook nog 100% Ikke op, uiteraard in roze.. @Muppet: jeetje, wat schrikken zeg! Beterschap en gelukkig ben je daar in veilige handen en is alles goed met je beebje! @Mikki: beterschap! en niet teveel naar die foto's kijken hier nog een slagschip met plofkop...zucht... @Patrieske: idd een superleuk geboortekaartje! Ik weet niet wat het meisje hier aan het doen is, maar ze is nog nooit zo druk geweest, ik voel haar aan de linkerkant, rechterkant, bovenkant, onderkant...niet normaal...mijn vriend laat zelfs zijn biertje er voor staan vanavond en dat zegt veel...ik denk zelf dat ze gewoon een lekkere houding zoekt voor de rest van de weken die nog gaan komen...
@ Sanne: bedankt voor je compliment meid! Ben er inderdaad ook helemaal klaar voor. Moet alleen de spenen nog even steriliseren. Hahaha, ja zou kunnen Sanne, dat ze haar draai niet kan vinden... . Hebben wij ook wel eens last van toch? Liefs, Patricia
Haha, ja, soms wel ohw het is hier zo koud boven, ik ga nog even naar beneden en dan denk ik vroeg naar bed, kan ik er morgen weer vroeg uit om te kijken wat er allemaal vannacht gebeurd is
kut... hoest ik opeens bloed op.... en meteen begint mn neus weer te lopen.... weer een bloedneus....
zo dames ik ga lekker slapen ben kapot had ook geen middagslaapje gedaan en dan morgenochtend snel spieken hoe het er voor staat hier voor de meiden waar het rommelt , heeeel veeel succes of sterkte vannacht ! truste
owh bah meis,is er wat kapot in je keel of neus? @mamamakka trusten @Iloveandres dit is voor mij ook laat
neus... en t wil niet stoppen nooit bloedneus gehad en nu in korte tijd al drie x... weet wel dat je meer kans hebt tijdens zwangerschap maar vorige keer ook niet gehad,.. en tot nu toe ook nietr
@ Ramona: als het zo blijft, zou ik toch de huisartsenpost bellen meid. Dan kunnen ze het dichtbranden... Hoop dat het snel over is meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia