Nou meiden, even opheldering over vanmiddag. Moest om 13.45uur bij de vk zijn, zelfde klachten als woensdag, dus zij vertrouwde het weer niet, dus weer naar het ziekenhuis. Daar weer hetzelfde liedje, waardes nog goed, kon weer naar huis (ondertussen 1 uur en een kwartier aan de CTG gelegen). Mannetje nog flink druk, ik weer veel harde buiken, zo hard dat het apparaat de top niet eens meer kon meten. Ze werden ook wel pijnlijk, maar goed, gewoon weer naar huis. Bij mijn ouders aangekomen (2 min. van het ziekenhuis) kreeg ik weeën, iedere 3 minuten weer en ze waren gewoon niet meer te houden. Heb rugweeën en buikweeën en die rugweeën zijn super K*T, ander woord heb ik er niet voor. Toch nog even wat proberen te eten, maar ik kon het niet meer houden van de pijn en wilde alleen nog maar naar huis. Eenmaal thuis heeft mijn man de vk gebeld en zij is direct gekomen. En jippie, eindelijk gebeurde er iets, 2 cm ontsluiting! Na 2 uurtjes is ze weer gekomen, 3 cm en een volledig gladde baarmoedermond of zoiets Nu komt ze zo meteen om half 12 weer, dan kijkt ze wat we verder gaan doen, als er dan geen 5cm is, dan gaat ze waarschijnlijk de vliezen breken. Oh my god, wat doet bevallen pijn! Vind het helemaal niet leuk meer, maar gek genoeg kan ik er wel goed mee omgaan, omdat ik weet dat ik ons kleine mannetje er over een aantal uren voor terug krijg! @ Ramona: Ach meiske toch, ik kan me dat heel erg goed voorstellen hoor Zou er andersom misschien wel hetzelfde gevoel over hebben! Rommelt het nog steeds zo bij jou? @ Maika: Ik las je stukje, waarin je zei of je nu zon slechte moeder bent dat je hoopt dat ze eindelijk wat vinden: NEE! Ik werd er ook gek van . Lees het verhaal hierboven maar en steeds met een kluitje in het riet gestuurd worden he . gék werd ik ervan! Mooie buik meid! @ Nettie: Je buik is wel iets verandert lijkt het, hij lijkt lager te zijn @ Patrieske: Nou meid, je leest het, maar nu mag ik dan toch eindelijk @ Anoniempjuh: Ja meid, je hebt gelijk, mijn vriendin dacht dat ik vandaag zou bevallen alleen komt hij vandaag niet meer Dat wordt morgen! Ik probeer nog verder te reageren, maar het is verdomd moeilijk met die weeën, auw auw auw!
owww yvette wat spannendddd heb de hele avond al het forum aan iedere keer pagina vernieuwen haha mijn schoonzusje had ook aan een stuk door rugweeen, zij vond ze ook erg kut haha. meis ik wens je heel veel sterkte en hoop als ik morgen kom dat jullie je mooie zoontje in jullie armen hebben! goeie nacht toegewenst! xxxxx
@ Yvette: ow meid toch. Heel veel succes meid. Het komt helemaal goed. Morgen heb jij je kleine Hummeltje in je handen. Hele dikke knuffel van mij meid! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Owh Yvette wel fijn dat het doorzet en euuh ja weet er alles van van rug weeën maar je maakt nu misschien wel andere meiden bang
@ Derona: ze maakt me niet bang hoor. Ik weet gewoon heel zeker dat ik rugweeën zal gaan krijgen. De fysio was er ook al bang voor en er is me al heeeeeeeeeeel erg vaak verteld en gezegd dat die gewoon echt zwaar k*t zijn... Liefs en dikke knuffel
ja die zijn ook zwaar kut,of je man moet goed je rug maseren ik weet ook bijna zeker dat ik ze weer ga krijgen,maja alles voor het goede doel en was maar een grapje over dag bang maken hoor,niet dat jullie gaan denken wat lult ze weer dom
Meiden, ik ga proberen te slapen, ben gesloopt na deze lange dag... al zie ik er wel weer (voor de verandering ahum...) enorm tegenop om te gaan slapen... heb ook nog eens hoofdpijn... Slaap lekker allemaal. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Lieve lieve lieve Yvette, Heeeeeeeeel veeeeeel succes als je dit nog leest, vliezen doorbreken is geen pretje. Ga proberen nu te slapen en dan in de hoop morgen goed nieuws te lezen. Hele dikke knuff, je kan het meis! x
heb je daar ervaring mee?dat het geen pretje is ? ik vond het niet vervelend dat ze toen mijn vliezen braken maja iedereen ervaart het weer anders
Ramona, ben benieuwd. Heb je al gebeld? Niet fijn hoor! @ikke: K*T.......pijn, ga eens kijken of ik kan slapen, moet toch wel met maar drie uur slaap afgelopen nacht? @mirella (?) hmmmmm ik zal het in de gaten houden de pijn. Kijken hoe ik me morgen voel, als ik morgen nog door kan zetten bel ik maandag de vk op. Maar tja sommigen van jullie weten wat mijn schoonvader heeft gezegd...... 8) Trusten
Hahahaha nee, maar mijn schoonzusjes pas geleden wel. Zij vondt het heel heftig, maar iid voor iedereen is het weer anders.
Assistente belt over 10 minuten terug... Ze vroeg of ik vocht vasthou.... mn onderbenen zijn dus helemaal paars momenteel.... en heb wat hoofdpijn... Wellicht dat ik toch ff gechecked moet worden...
@Yvette: zware weeën, en dan alsnog forummen! Wat een bikkel Morgen ben je mama...woeiiii! @Ramona: jeetje....paarse onderbenen...dat lijkt me niet gezond! Sterkte vannacht meid *dikke knuf*
@ yvette Meisje laat het reageren maar ff voor wat het is hoor, denk maar aan jezelf en jullie kleintje! Sterkte! Ik ben zo benieuwd naar jullie kleintje! Liefs @ Ramona Sterkte hoor ben benieuwd wat ze zeggen. De kleine mag bij jou ook wel komen, al dat gedoe steeds. Beter in je armen als in je buik @ mamamakka Kerstbrood was heel goed gelukt, was echt lekker en heel leuk om te maken! Volgend jaar weer!