Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

@Journey:

Gefeliciteerd met jullie dochter Tess!!!

@Yvette:

Gefeliciteerd met jullie zoon Valentijn!
    Ik heb meteen even de foto's bekeken...
    Wat een knap ventje zeg!

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

Meiden, geniet ervan! Ze groeien zo snel. Kijk maar naar
    Nona, die is alweer 4 weekjes oud! En Jaimy is al bijna 10 dagen!

Nou, nu is er weer een meid aan de beurt he! Hihi.. We doen
    het om en om hier. Ik ben benieuwd...

Groetjes SimplyMe

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Whoeeeeeeehoeeeeeeee Yvette eindelijk hij is er :D
    gefeliciteerd meis,

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona leuk zo arts,je had net zo god niet hoeven te komen pfff,
    ben benieuwd wat de vk straks gaat zeggen dikke knuffffff

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MerleQ: Hebben jullie een Xenos? Die heeft verschillende, en niet heel duur.. Ik denk dat je vergeleken bij de Expo dan echt een koopje hebt!

Mamamakka: Ik lees met jou mee, want wij willen ook weg.. Ik boek dan wel een last minute, maar goed tips zijn altidj welkom :)

Goofychick: Welk spelletje heb je gekocht?

Yvette: Gefeliciteerd! Eindelijk..

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier niet zo lekker geslapen.. Halve nacht wakker, na het plassen niet meer kunnen slapen.. ben dus maar uit bed gegaan en gaan kijken naar nieuws.. En dat was er..

Hier geen nieuws.. Vandaag aan het infuus voor de weeen geloof ik en vliezen breken.. Dus wie weet zijn we vandaag een neefje of nichtje rijker.. Afwachten..

Gister was liefje pas om 8 uur thuis.. Die heeft 12 uur gewerkt, maar goed na het kopen van de playstation kunnen we nu wel snel de bestelling van de bank doen :) dus wie weet toch in januari de bank bestellen ipv maart zoals ik zelf in het hoofd had..

Ik mag dit jaar niet meer bevallen.. Van m'n moeder niet en van collega van mannetje ook niet.. Als je in december je auto op kenteken laat zetten heb je in januari een oude auto en zo werkt het met baby's ook zegt hij.. Gelukkig is zijn vriendin zelf niet zwanger ;) hahaha!

6. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Yvette
    gefeliciteerd met je zoon.....!
    Zie je wel... viel best mee he?!
    Flinke jongen hoor... Valentijn....
    maar ehh... Je had me toch een buikfoto beloofd vandaag :)

7. ramona0309

Hier echt een KUT nacht acter de rug.... kon niet slapen... alles zeer.. kind tussenin (die kreeg ik gisteren natuurlijk niet meer in bed na al die drukte).

Vanochtend uiteindelijk toch in slaap gevallen... en wakker geworden met kramp in mn kuiten....

Dalijk de vk bellen..... vind het zo rot dat ik haar op zondag moet lastig vallen..... maarja... ik wil het toch wel ff goed gechecked hebben....

Kuiten zijn nu nog maar een beetje verkleurd... heb met mn pootjes omhoog geslapen.. dus scheelt een hoop vocht....

8. ramona0309

oja nog 1 ding....
    Toen we gisteravond van het ziekenhuis terugkwamen... en hier binnenstapte vroeg mn zoontje meteen..... "baby?"

Dat kleine kinderen toch zo veel kunenn snappen he?
    Vond het zo lief.....!

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Journey, gefeliciteerd met jullie dochtertje Tess

Yvette, gefeliciteerd met jullie zoontje Valentijn.

Geniet ervan!

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    joyce, wij willen graag een huisje of iets dergelijks huren voor komende zomer heb op www.bungalows.nl wel hele leuke gezien en ook niet mega duur !

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona je niet schuldig voelen meis,ze zijn er voor je

aaaaaah wat een lievie dat hij dat zei,
    voor de kids duren 9 maanden gewoon veels te lang :D

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee precies, die is ook niet duur :) Maar ja, het is meer, hoe moet dat nou he ;)

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mijn nichtje van bijna (februari) 5 weet al vanaf het begin dat haar moeder een baby krijgt.. Dus die heeft nog lange tijd te gaan tot mei.. Vind het zo sneu.. Vertel je toch gewoon wat later..

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    IK vertelde het Délano ook al vroeg,ook inverband kinderen niet gek zijn,die merken snel genoeg hoor dat er wat aan de hand is

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hier was het meer zo van, METEEN verteld, kon ze het op school vertellen.. Want toen wij het via via hoorde was ze nog maar 2 maanden zwanger.. Dus dat vind ik gewoon vroeg.. maar het is ieder zijn eigen ding natuurlijk ;)

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja en kids die vertellen het wel hoor gelijk tegen de juff hihi
    na mijn mk,had ik geleerd om eest tegen andere mijn mond te houden,totdat we een goede echo hadden gehad,

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Joehoe, Yvette, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Wat is ie mooi! :D En een snelle bevalling zeg! En wat een hoop namen hihi, naar wie is ie allemaal vernoemd? Binnenkort meer foto's hoor! :D En lekker genieten nu :)

@ ramona: jeetje wat een verhaal zeg. Ik ben benieuwd wat er vandaag uit de controle komt want het klinkt niet heel lekker...

@ muppet: ook al in het ziekenhuis! Hopelijk knap je snel op!

Ik heb heeeeeerlijk geslapen. Gisternacht ook al! Volgens mij had ik het echt ontzettend nodig.... :) Vanavond uit eten met 3 vriendinnen omdat 1 daarvan over een week naar Mexico gaat (studeren).

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ja de vakantie... Ik wil wel graag even een paar dagen weg aankomende zomer maar weet ook niet zo goed wat we ermee aan moeten... Durf in ieder geval niet te ver te rijden maar ik heb een gruwelijk hekel aan slecht weer. En dan zit je in Nederland niet heel erg veilig :p Ik heb echt geen idee :p Misschien dat we maar 2 weekendjes weg boeken ofzo, 1 met kind en 1 zonder :)

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,

@ Ramona: hoe is het gegaan in het ziekenhuis? *leest verder...*
    Ow meid, wat een vreemde arts zeg! Echt belachelijk!
    HAHAHAHAH, een twintiger? Hoe dom kun je zijn?
    Aaaaaaaaaaaah wat lief! Ja onvoorstelbaar he, wat kinderen al niet kunnen snappen...

@ Iuno: ow meid, ook spannend bij jou dus...

@ Yvette: ow meid, wat heerlijk wakker worden is dit. HIHIHI. Van harte gefeliciteerd met jullie kleine ventje Valentijn! En wat een mooi ventje zeg!
    Geniet er maar lekker van meid!!!

@ Joyce: hahahahaha, wat kunnen mannen toch krom lullen zeg. Als jou kleintje nu komt, dan komt het... :)

Hier echt superrrrrrrslecht geslapen. Bah, elke keer wakker geweest...bah...
    Nu weer wachten op de verpleegkundige. Ben benieuwd hoe het allemaal weer is met de controles en de CTG.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Yvette, heb je al gemaild! Wauw!

Deel Deze Pagina