@Joyce, heb mario bros gekocht, en braintrainer al gekregen van hubbie. Is wel lekker wat andere afleiding! Ga nog een kaart kopen en iemand zet dan wat spellen voor mij erop. Misschien heb ik ze niet eens meer zo lang nodig totdat....hahahahahaha! @Ramona hoe is het bij jou? Ik zie je nog als een stipje bij de horizon....loop eens niet zo snel! @Muppet hoe is het? @Hahahahaha ik liet de foto van de kleine aan hubbie zien en ik zei, wat een lieffie he?! Zegt hij: hoe weet je dat nou! Terwijl hij dat elke keer zegt over onze kleine ondanks deze mij toch soms aardig plaagt.
Nou dat dacht ik dus ook.. Lang rijden heb ik zeker geen zin in, zeker niet met een kleintje in de auto.. hahaha! Maar goed, om mooi weer te hebben moeten wij toch van het noorden wel de andere kant op.. Ach, ik kijk er later wel naar.. Maak me er nu nog maar niet te druk om..
Ja dat is ook zo.. Hahaha Maar dan is 'ie opeens zo serieus, dat is 'ie eigenlijk nooit.. hahaha! Ik vond het wel grappig.. Maar het is niet tegen te houden
Goofychick: Leuk! Ik heb gewoon MARIO BROS! En zo'n kaartje, die wil ik ook.. Gewoon alleen al omdat je zo veel spelletjes er op kan zetten, en m'n moeder kan ze wel voor me dl en er op zetten.. Al denk ik dat zelf ook wel te kunnen
@ Yvette en mannetje: Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Valentijn! Wat een vlotte bevalling als ik het zo lees, super hoor! Wanneer had je zelf in de gaten dat het begonnen was? Nog tips en trucs? @ Ramona: Hoe gaat het nu? Beetje bijgekomen? Doe maar rustig aan meis, al dat wachten ook.. :S. Wat erg die arts, maar ja, we kunnen niet allemaal even slim zijn he. Hoop dat je vandaag wat wijzer wordt van de VK. En anders kom je maar een potje lekker huilen hier.. huil ik mee. Die jongen met dat rietje in z'n neus was vast mijn broertje. Haha. En wat schetig van je manneke, dat hij meteen om de baby vroeg. Vandaag is de dag van de onnozele kinderen, mooie dag voor de volgende baby. Hier gooien ze straks snoep van de kerktoren. Onnozele KinderenVandaag: zondag 28 december 2008 Land / gebied: Nederland Religie: Christendom (Rooms-Katholicisme) Vandaag viert men in het christendom en met name in de katholie kerk het martelaarschap van de onschuldige jongetjes van Bethlehem die op gezag van koning Herodes de Grote werden vermoord. De katholieke traditie leert dat God de onschuldige jongetjes van Bethlehem had voorbestemd om door hun dood te getuigen van de Messias. Sinds de vijfde eeuw worden zij daarom als heiligen vereerd. In de loop van de tijd werd Onnozele Kinderen een (kerkelijk) kinderfeest. In die hoedanigheid werd het in Nederland uiteindelijk overschaduwd door de viering van Sint-Nicolaas. Op Onnozele Kinderen waren vroeger de kinderen de baas en trokken zij als volwassenen gekleed langs de deuren om geld of snoep te vragen.
ik reageer later vandag wel.. maar ik wilde ff weten of yvette al bevallen was @yvette.. gefeliciteerd met jullie zoontje! Valentijn! wat een mooie naam
@ Yvette Wauw lieve Yvette en man, Heel erg gefeliciteerd met jullie VALENTIJN! Wat een prachtig mannetje, mooie naam! En geweldig dat de bevalling zelf zo vlot en goed is gegaan. Eindelijk is ie er, geniet ervan!
@Birthe, hihihihihi........nou hubbie is katholiek opgevoed maar die kende het niet hahahahahaha! Ga het zo aan schoonouders vragen, kan je lachen! @Female hoe is het met je zoontje
@punten bij je schoonouders: Birthe thanks, ik ga zometeen punten scoren! @!Joyce, is echt leuk mario bros. Helaas kan ik er nu niet mee spelen en moet ik ook achter de pc weg, gisteren en vandaag weer migraine aanvallen. Wordt er echt schijtziek van.....*klaagmodus uit*
Even een algemeen vraagje: wie heeft er allemaal last van het carpaal tunnel syndroom? Heb er nu sinds een week of 2 last van en het is nu zo erg dat ik elk 1,5 uur wakker wordt 's nachts en dan zo'n pijn heb en tintels in mijn hand, vingers en onderarm. WAt kan ik daaraan doen?
@ Merle 1 weekje op vak. zonder kindje? Ik spreek je nog wel als ie er eenmaal is @ VAKANTIE Als je zelf makkelijk en relaxed bent kun je volgens mij gewoon alles doen wat je leuk vind. Wij zijn ook naar Turkije geweest toen Kynan nog geen 5 maanden oud was en dat was fantastisch. Met Kynan hebben we trouwens afgelopen zomer ook al gekampeerd (tent) in Italie en dat beviel ook erg goed En wat langer in de auto is met zo'n kleintje juist makkelijker als wanneer ze wat ouder zijn, ze slapen toch onwijs veel @ Mamamakka Wij hebben afgelopen herfst ook een huisje gehuurd via BungalowS.nl, voor een midweek. Dat was door de periode waarin we gingen echt spotgoedkoop en het was allemaal keurig, we hebben het heerlijk gehad! @ Goofychick Beterschap met die rot migraine meid. Met zoontje gaat het een stuk beter, dankje! Alleen duurt het altijd zo lang voor ze weer helemaal super fit zijn... Maar elke dag beter @ Ramona Irritant dat je zo'n chagrijnige arts treft. Ben benieuwd wat ze vandaag zeggen!
Hey meiden, zal even duren voor ik weer reageer hoor. Ben druk met de was en alle flesjes en speentjes steriliseren, vluchttas klaarzetten, Luiertas klaarzetten. Heb er helemaal zin in. Tot vanmiddag weer. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Vandaag gaat er geklust worden aan de babykamer! Straks komt mijn broertje met zijn vriendin helpen. Ze gaan ook het laminaat leggen. Manlief is ook vrij vandaag. Denk dat we een heel eind komen, zeker omdat al het schilderwerk ook al bijna af is. Ben echt blij dat het gaat gebeuren, deze week kan ik al kleertjes wassen, inrichten en de wieg neerzetten! Het begint er dan eindelijk toch een beetje op te lijken allemaal Liefs!
Hoi Birthe, Ja, ik heb hier ook al een paar weken last van, de vk adviseerde mij voor het slapen gaan, je handen en polsen afwisselend met koud en warm water af te spoelen en draaibewegingen met je polsen te maken, voor de rest je ringen af iig 's nachts...maar goed...dit weet ik ook nog maar sinds woensdag en ik ben er nog niet zo serieus mee aan de slag gegaan... ik lig sinds woensdag ook al met een stapel dekens onder het voeteneind omdat ik dan misschien weer in mijn laarzen zou passen...NOT! Voor de rest alles goed hier Hihi..dag van de onnozele kinderen nog nooit van gehoord!
bedankt Sanne! Ga het vanavond eens proberen, wordt er helemaal knetter van.. hoop dat het een beetje helpt! Ik slaap al een week of 15 met het voeteneinde omhoog maar merk er weinig van. Maar durf het toch ook niet omlaag te zetten, wie weet hoe het dan zal zijn! haha. heeft er nog iemand plannen voor oud en nieuw? Voor wie er tijdens de bevalling een weeën timer assistent wil Nog een keer deze link: http://www.contractionmaster.com/
Nou vk gebeld..... vond het echt vreselijk om te doen.. en heb zelfs getwijfeld OF ik het wel zou doen... Vind het altijd zo erg als je voor "niets" komt, maarja zat ook te denken... dalijk is het niet goed en dan is het..: had maar gebeld. Ze zei dat bloedneuzen bij een zwangerschap horen, al vind ik het raar dat ik er NU opeens last van krijg... Verder vroeg ze of het rommelde.... ? ja dus... iig ik mag om 12.30 uur op "controle".... Mn poten zijn nu alweer paars.... en ben verdorrie niet eens zo heel lang uit bed... (was net terug gegaan)