Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle

Hahahahahaha, met andere woorden... had ik al gezegd dus.... :) :) :)

2. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @Birthe: Eurodisney is voor ons voornamelijk voor de sfeer. Voor ons is het ook extra bijzonder want mijn man heeft me daar ten huwelijk gevraagd.

@iloveandres: Mijn man heeft er ook last van. Ik heb vandaag weer een stukje van de box geschilderd, maar hij heeft de deur van de kinderkamer alvast afgeschuurd en de ramen van de schuifpui gewassen. Dus die was ook even zoet.

@MerleQ: was dacht je er van om dit gewoon zo tegen ze te vertellen. Goede kans dat ze er best begrip voor hebben.

@Muppet1604: dan heb ik wat dingen door elkaar gegooid. Ik hoop wel dat je bloeddruk wat zakt.

Met mij gaat in ieder geval alles prima. Ik raak eindelijk eens lekker uitgerust. Daarbij komen we eindelijk toe aan al die kleine klusjes en naar mate er meer af komt raakt mijn man ook gerustgesteld.
    Van mij mag guppie nog zeker 2 weken blijven zitten. :)

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ga denk ik mijn man maar eens goed ga voorlichten hoe hij met de visite om moet gaan :p Ik ben bang dat hij het zelf niet door heeft en dat ik dan vervolgens steeds die visite weg moet werken.
    Maar mijn moeder die gaat zich dus echt persoonlijk aangevallen voelen als ik haar zeg dat we graag even wat tijd voor onszelf willen. Die gaat echt janken, dat weet ik nu al. En dan heb ik het natuurlijk weer gedaan :rolleyes: Bleh, ik wil me daar helemaal niet mee bezig moeten houden.

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hey meiden, heb wel meegelezen vandaag maar nog geen puf gehad om te reageren.
    Wou nu even reageren over dat kraambezoek.
    Ik denk dat het misschien ligt aan het feit dat wij beiden enorm close zijn met onze ouders maar die mogen echt altijd langskomen, máár die snappen uit zichzelf wel dat ze niet te lang moeten blijven dus is het niet eens nodig om ze weg te sturen.... Ik had zelfs toen bij mn dochter het gevoel van ga je nu alweer? Ze hadden best wat langer mogen blijven.... Maar goed das zoals ik dat nu lees bij verschillende mensen een hele andere situatie...
    Maar wat ik er verder nog over kwijt wil is dat als je zelf niet zo goed je bezoek durft weg te sturen dat je het ook best met je kraamhulp kan overleggen. Zorg dan dat je het bezoek regelt als zij anwezig is en dan vraag je haar of zij na een bepaalde tijd die je met haar van tevoren afgesproken hebt de visite wil wegsturen, bijv. onder het mom van een onderzoekje of een slaapje oid....
    Oh en ik herken trouwens helemaal niet dat ik de eerste uren niemand wil zien of spreken want ik wauw echt wel de hele wereld bij lnags bellen hoe mooi ze was e.d. Wij hebben onze ouders en broers en zussen direct gebeld toen het weer helemaal rustig was thuis, dus toen was ik gedoucht, de vk was weg, de kraamhulp had de eerste was aangezet en weer naar huis gegaan, we waren lekker met z'n drietjes en toen hebben we iedereen bij langs gebeld....wel afgesproken wie er wel en niet in de nacht gebeld wilde worden van tevoren..... maar alle broers, zussen en ouders hadden telefoons bij hun bed op het moment dat ik op knappen stond......zal nu ook wel weer zo zijn, iedereen is veel te nieuwsgierig, dáár willen ze wel voor wakker gebeld worden..... Is dat een uitzonderlijk geval dan? ALs ik hier soms lees over bepaalde familie leden.... dan heb ik het maar getroffen merk ik......

Zo lang genoeg geschreven.... ga nu even mn dochter verwennen.....ben zo trots op haar... ze heeft vanochtend een hele kerkdienst tussen ons ingezeten heel erg knap. Was speciaal voor een doopdienst van het dochtertje van een vriendin van me. Echt super, wat een mooi popje........en dan te bedenken dat er ook zo'n klein hummeltje in mijn buik verstopt zit......WAUW! Word ik helemaal nieuwsgierig hoe dit kindje eruit ziet, wat het is en hoe het allemaal zal gaan....
    Herkennen de op-herhaling-mamma's het gevoel dat je gewoon niet kan bevatten dat je straks nóg een kindje de mooiste, liefste en knapste van de hele wereld vind? Ik vind dat soms nog wel es raar om te bedenken.....moet ik mn moederliefde gaan verdelen tussen 2 kindjes...Het lijkt nu alsof dat bijna niet kan...maar er word aan alle kanten verteld dat het gewoon zo is en dat geloof ik dan ook maar.....alleen het blijft soms door mn kop spoken...

Zo nu echt ophouden.... Kom later wel weer even kijken...
    Ben benieuwd hoe yvette en man het hebben gehad de eerste dag met hun wondertje!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    knieeen optrekken... moet zeggen dat het een verademing soms is.. maar wij hebben wel een bank waarvan je de zitting kan verlengen..... en zitten en dan 2 dikke kussens onder de benen....dat gaat ook nog wel enigszins

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @merleq: het klinkt misschien hard maar dan maar janken....je kraamtijd is voor jou en je gezinnetje en moet gaan zoals jij het wil.....en dan moet je niet rekenign gaan houden met moeders die dat vervelend vinden, je kunt het misschien wel van tevorne met haar bespreken dan is ze er op voor bereid maar om nou omdat ze zich anders pers/. aangevallen voelt haar te laten blijven terwijl jullie tijd voor je drietjes willen.....vind het ver gaan....
    Kraamtijd= wat mij betreft: schijt hebben aan iedereen en heerlijk egoïstisch zijn, daarna kan het wel weer anders maar de kraamtijd is voo rjou om op te knappen na zwaar werk te hebben verricht en te wennen aan elkaar..... 'Klinkt misschien heel hard maar het is volgens mij gewoon heel erg waar......

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ LadyInRed: hahaha, hij was al bang dat hij de enige man was die het van me overgenomen heeft. :)
    Fijn dat je weer een beetje uitgerust raakt meid.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ik hoop stiekum dat onze kleine eind december eerste week januari komt, omdat mijn ouders volgens mij dan nog in italie zitten.. maar goed die komen echt niet de hele dag, wel iedere dag want ze wonen in nederland 10 minuten lopen van ons

mijn schoonvader is dan ook nog niet of net wel terug van vakantie met zn vriendin... maar das helemaal al geen opdringerige man en mn schoonmoeder is wel van het bellen... dus maak me er helemaal geen zorgen om... maar goed voor hetzelfde geld worden ze de opa's en oma's from hell :evil: :evil: :) :confused:

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Yvette gefeliciteerd met jullie mooie mannetje

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

whahahaha, ja ik ken het... niet te geloven... en nu baal ik dat ik mn haren heb geknip, want dan lijkt het nog erger.... :confused:

11. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Erg he! Mijn zus stuurde een foto van mij en haar kleine, en ik had echt zo iets van oh mijn god... hahaha.

Ladyinred: Dat is wel romantisch voor jullie dan, disney. :)

Kraamvisite: ik zeg gewoon wanneer ik het genoeg vind hoor! Echt schijt aan hun reactie maar komop, kraamvisite is een uurtje! Als je zoiets niet weet en denkt dat het een avondvullend programma is heb je wel een plaat voor je kop..

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    He mama's, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kids.

Ik heb vandaag bij de huisartsenpost gezeten. Ik ben al een paar weken verkouden en is mijn ribbenkast gekneusd. Ik verga van de pijn en voel me echt k*t. Zit nu aan de paracetamol en een pufje voor de benauwdheid. Dinsdag weer voor controle naar de gyn. Vraag me af hoe mijn bloeddruk is door die pijn.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona,nou dus geen goeie arts bah
    fijn dat ze wel wilt gaan strippen als dat kan,

@Jessica,leuk dat je er ook ff bent,geen zin om op andere te gaan reageren :p nee niet lullig bedoeld,maar valt me vaak op dat je alleen maar komt als je zelf wat hebt,niet verkeerd opvatten aub,

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona ja ik was jaloers op jullie mooie banners,en zo kunnen nu ook andere zien hoe oud Délan o is :D:D die hoord er tenslotte ook bij

15. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Haha ik snap je wel hoor. Maar jullie kletsen zoveel. :rolleyes: Ik volg wel jullie gesprekken al weet ik vaak niet waar het over gaat. :D

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Om heel eerlijk te zijn, was mij dit ook al opgevallen...
    Er zijn genoeg meiden die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken zoals bijvoorbeeld Ramona...

Ook hier geen lullige bedoelingen en hoop ook echt dat je het niet verkeerd opvat meid.

Ik hoop dat het allemaa bij jou goedkomt meid, met je bloeddruk enzo.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    dat snap ik heel goed,het is ook moeilijk om alle sbij te houden als je even niet bent geweest
    maar er zijn nu genoeg meiden die wel ff een steuntje kunnne gebruiken,

maar nogmaals bedoel het niet lullig,

18. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik zal proberen wat meer op andere te reageren. Ik snap jullie heel goed hoor en vat het niet verkeerd op. Ik ben nou eenmaal een klager, dat doe ik dan ook heel graag. :)

19. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ja vond ik dus ook....!
    En vind het nu wel grappig...omdat de oudste natuurlijk 10 januari jarig is.... dus ben ik beniewd hoeveel het dalijk scheelt.... :)

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh echt zou wat zijn als het 10 Janu zou komen,al hoop ik dat niet voor jou natuurlijk :D

Deel Deze Pagina