Nou bij mij zit m'n moeder op de gang en schoonmoeder is bij bevalling.. M'n eigen mama durft niet zo goed zegt ze.. En hoe en wat verder, geen idee.. Ik denk dat ze elke dag langs komt, schoonmoeder dan.. En m'n eigen moeder moet dan alweer oppassen op de kleine van m'n broertje dus die is minder mobiel.. Ik zie het wel, ik laat het op me af komen..
@Ramona haha geweldig,ik kreeg toen een mk,en mijn vriendin meteen,kun je nu zeker geen kinder mee krijgen duh pff
Mijn moeders komt uit Groningen en ik woon in Alphen aan den Rijn, ze komt of gewoon op en neer, als ik uit het ziekenhuis ben, wilde ze zelf of ze blijft een nachtje in een hotel slapen. Hoef haar dan even niet om me heen zeg maar. En schoonmoeders woont in de buurt.
@Merleq mijn moeder heeft ook op haar werk geregeld zodra ik bel dat ze dan meteen weg kan,ze moet dan zelf nog anderhalve uur rijden, en als het goed is blijft ze een paar dagen,of komt ze een paar dagen na de kraamtijd
zo dames ben er ook weer ff heb best een druk dagje gehad , had ook wel een goede dag vrij goed geslapen . heb samen met hubby het hele huishouden gedaan en vanmiddag kwamen me ouders even ze kwamen de bench halen want ze hebben een nieuw pupje volgende week vrijdag komt ze . kreeg ook nog even orders om de beeb nog een week binnen te houden dan zijn hun weer terug van keulen moet er ook niet aan denken dat het met oud en nieuw komt omdat me ouders er dan niet zijn ( niet dat ze echt bij de bevalling zijn maar voor ze terug zijn van keulen ben je uren verder) @ ramona voel je je al weer wat beter ? hoe heb je die foto voor je banner gekregen dan ? ik had ook een leuke banner gevonden waar dat bij kon maar toen gaf hij aan dat ik maar 1 plaatje mocht hebben ? weet je wat ik bedoel ? @ tacha wat fijn voor jullie meid dat jullie meisje de magische grens heeft bereikt kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent ! hoe gaat het met jou eingelijk ? nog wel eens last van je ks ? is het niet ongelooflijk zwaar een beebje en je huishouden proberen te regelen ? lijkt me zo moeilijk he . @ iloveA hoe staat het er voor bij jou heb je al je tassen gepakt ? en flesjes schoon ? heerlijk gevoel he ? ik heb ook alles klaar staan en vind het super fijn. @ iedereen met een schoonloeder of schoonmoeder met rotopmerkingen volgens mijn man ligt het aan ONS ( waar haalt ie het lef vandaan om het te zeggen he ) maar tis zo dat die opmerkingen best kunnen maar omdat WIJ onder de hormonen zitten vatten wij de opmerkingen anders op aldus mijn hubby vind het wel geweegd vanhem maar dat zal wel komen omdat ie nog niet weet wat zijn moeder te wachten staat als ze te veel hier is ( ze wonen letterlijk om de hoek ) als roy boodschapjes doen is geef ik de kraamhulp wel instructies met betrekking tot schoonloeder
He lieve schatten, vanmiddag camera even uitgeprobeerd bij de plassen hier....rustig op dooie akkertje gelopen, halverwege hubbie terug gegaan om vervolgens met auto naar de andere kant te rijden, daar even in rest. wat gedronken. We waren net thuis en toen kwamen vrienden die 2 maanden achter lopen op ons aan zetten van wandeling in Noordwijk. Hahaha ze schrokken van mijn buik.......terwijl ze toch wel gegroeid was maar ze vond het nog niks bij mij. Kijk of ik straks nog ff kan reageren of mijn schoonvader moet gelijk krijgen maar daar geloof ik helemaal NIKS van. Dus ramona je kan voor de zesde gaan Dikke knuff
Meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties! @ Maika: Ja, die banner klopt sowieso niet, had hem al 3 keer aangepast, nu heb ik in de url VValentijn moeten schrijven, want hij pakte de V gewoon niet! En hij is oud, staat er Er staat niet dat hij 1 dag oud is pffffff, stom ding! @ Nettie: Haha, ja, ik begon gisteren meteen over de tweede en had het pas door toen ik een reactie kreeg van de rest: Een tweede?! Je bent net bevallen, moet je dan aan nog een bevalling denken?! @ Joyce: Ik moet wel lachen, want dat zei ik dus ook al Hij is net 3 dagen oud in december en dan is het al weer 2009, echt zon overjarige baby Maar weet je, het maakt je echt niet meer uit op het moment dat je je kleintje in je armen sluit! @ Ramona: Ja, shit, dat bedacht ik me gisteren nog, maar kon geen buikfoto meer maken, helaas! Wat een geweldige reactie van je zoontje! Meid, dat wil dus inderdaad niets zeggen, want woensdag was er bij mij dus nog niets aan de hand en gisteren dus in één keer pats boem, weeënstorm en een paar uur later was hij er! @ MerleQ: Haha, ja een hoop namen inderdaad! Valentijn is gewoon zijn voornaam, niet vernoemd, daarna naar zijn opas en dan zijn papa en als laatste, Gerardus, naar mijn omas die beide zijn overleden dit jaar. @ Birthe: Hee wat leuk dat je dat opgezocht hebt Valentijn is namelijk geboren op onnozele kinderen Mijn schoonzus had trouwens ook CTS, die heeft een brace ervoor gekregen bij de huisarts. @ Female: En meid, opgeschoten met klussen? @ Patricia: Nou, alles is klaar bij jullie, heerlijk hoor, dus als je dan toch ingeleid zou worden, dan kan het ook! @ Jessica: Sterkte meid! @ MIkMak: Meiske, dat lijkt sterk op dé nesteldrang! Het móeten móeten móeten gevoel @ GEBOORTETENS: Ja, ik heb hem gebruikt, maar ik moet eerlijk zijn, ik had er meer van verwacht! Het haalt het scherpe randje van de pijn, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik kwam, zoals wel te verwachten was (na mijn voorproefjes van 27 en 30 weken) meteen in een weeënstorm terecht, vanaf de eerste meteen iedere 3 minuten en dat volgde zich uiteindelijk alleen nog maar sneller op! Ik heb nadat ze de vliezen hebben gebroken de TENS ook niet echt meer gebruikt, had er geen baat meer bij. Vandaag nog met mijn schoonzus over gehad, die had nagenoeg géén pijn door de TENS, dus dat is voor iedereen anders. @ VAKANTIE: wij gaan deze zomer naar een camping in Zuid-Frankrijk, in een sta-caravan. mijn ouders gaan met hun eigen caravan naar dezelfde camping, dezelfde 2 weken, super gezellig!
@ Mamamakka: ja hier staat alles nu klaar. Nog een paar kleine dingetjes (die ik nu nog zelf gebruik) die nog in de tas moeten, maar die doe ik woensdag in de tas als ik naar het ziekenhuis moet, voor het geval ik wel moet blijven... Jij bent lekker bezig geweest zeg. HIHIHHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
zo, dit ga ik echt niet meer volhouden hoor, om op iedereen te reageren! Valentijn doet het hartstikke goed! Hij heeft alleen wat vruchtwater ingeslikt, dus vandaag heeft hij pas 1 keer gedronken, hij is te misselijk. Hij spuugt het alleen niet uit, houdt het binnen, iedere keer als het in zijn mondje komt, slikt hij het weer terug. Net uiteindelijk een beetje eruit gespuugd en het lijkt nu wel wat beter te gaan. Verder is hij echt super gemakkelijk! Slaapt eigenlijk de hele dag, kirt af en toe wat, is gewoon een super tevreden mannetje! Straks om half 9 en om half 12 nog een voeding en dan mogen we hem de nacht door laten slapen. Over 3 à 4 dagen mag ik hem gaan voeden op verzoek .
Derona Zo die opmerking van je vriendin is ECHT dom...en LOMP, maar dat zal wel door de dommigheid komen.... mamamakka Tja ik heb op deze site geen ander plaatjes staan... Derona is het ook gelukt ..en die heeft ook een fotootje bij haar naam staan.... ik heb iig geen melding gehad... lekker he.. als alles gedaan is! Wij hadden hier gisteren ook weer wat dingetjes gedaan... en ben dan happy dat t weer gedaan is... Gisteren de babykamer weer grondig gepoetst ok... wij zijn dan onder invloed van de hormoontjes... maar liever onder de hormoontjes... als onder moedersrok Goofychick hahaha ik hoef jouw afdankertjes niet.... IK KIES MN EIGEN DAG WEL! Mijn moeder hoopt nog steeds op morgen... (verjaardag van haar overleden moeder)... Ze heeft me vanmiddag door de telefoon bijna een bevalling aangepraat...! yvette BEN BENIEUWD OF JE VANNACHT GOED SLAAPT... HAHAHAHAHAH Weet nog wel dat ik de eerste dagen dacht... pffff... Hoe gaat het met de voeding enzo..? en alles...? Hoeveel ben je nu al kwijtgeraakt trouwens? Dat verschil voel je wel gelijk he op je bekken...? (niet dat het over is... maar iets minder gewicht wat erop rust)
: Wat is hier de reden van.....? want ik moest juist gelijk op verzoek voeden... zijn de richtlijnen weer veranderd...?
Nou, ik mag niet naar beneden! Heb verplichte bedrust, ben op bed gewassen en mag alleen maar uit bed om op zo'n camping toiletje te gaan. We hebben boven geen badkamer en toilet, dus ik heb me ook nog niet kunnen wegen Ik heb nog wel veel last van mijn bekken omdat ik constant in bed moet blijven liggen, maar het verschil merk je wel degelijk inderdaad! Super En nu gaan we even uitrusten....
@Yvette wat een tevreden mannetje zeg,super en ik denk idd dat morgen je banner op 1 dag staat @ramona mog jij gelijk op verzoek voeden? kan mij heugen bij Délano dat ik ook eerst om de 3 uur moest voeden
Yvette goed dat ze je bedrust hebben gegeven,ff goed aan jezelf en de kleine denken maarre hoe voeld het nu om mama te zijn?
ohja mag ik een verzoek indienen ? zou graag jullie mening willen over het volgende ik heb altijd gedacht dat ik geen bv kon geven omdat ik een borstverkleining heb gehad ben ook nog nooit iets van vocht verloren of wat dan ook , dacht dus dat de boel pot dicht zat door het littekenweefsel . nu wilde ik vanochtend gaan douche en zag dat er een druppel op me tepel zat , wist niet wat ik zag ! t was volgens mij geen melk want het zag er uit als wondvocht toen ik in de andere tepel kneep kwam het er daar ook uit! zou dit dan betekenen dat je ook bv kan geven ? ik dacht als dit vocht door het kanaal kan kan er ook bv door ! toch ? en zouden jullie de keus bv of fv weer overwegen ?
ja... ik voedde gelijk op verzoek... en kreeg toen van de vk op mn sodemieter dat ik hem elke keer te lang liet drinken.... maarja hij hing altijd graag lang aan mn borst later ook.... en ik kon er tegen... Zij was nog van de oude stempel... elke borst 5 minuten.... pffff het ging prima... en mn productie was zo opgang... en goed ook!
volgens mij geef jij het antwoord zelf al.... Als jij het niet opnieuw zou overwegen... had je dit bericht niet geplaatst..., toch? ik ga ff voor je zoeken, want meen gelezen te hebben dat het vaak gewoon mogelijk is....
en al gevonden..... Een vrouw die een borstverkleining heeft ondergaan, kan geen borstvoeding geven Niet waar! Borstverkleiningen zorgen voor een verminderde melkproductie. Maar aangezien de meeste vrouwen meer dan genoeg melk produceren, kunnen vrouwen die een borstverkleining hebben ondergaan soms toch volledig borstvoeding geven. In zo'n situatie zou de start van de borstvoeding zeer zorgvuldig moeten gebeuren, uitgaande van de basisprincipes van een goede start van de borstvoeding. Maar als de moeder niet genoeg melk lijkt aan te maken, kan ze toch borstvoeding geven, waarbij ze de bijvoeding via een borstvoedingshulpset geeft, zodat spenen de borstvoeding niet kunnen verstoren. Deze site gebruikte ik altijd met vragen over bv... staat echt veel op..! http://www.borstvoeding.com/fabeltjes/fabeltjes-2.html
pffff 17 paginas reageren.. @sophie.. ik hoop voor je dat het niet weer ingeleid wordt.. succes met de laatste loodjes.. @patrieske.. doen wij oook hoor.. als we nasi maken.. eten we er twee dagen van @ramona.. misschien stomme vraag.. maar hoe komt een eindhover bij een rotterdamer ? je laat me wel schrikken hoor met die bloedneuzen van je.. ik heb het ook.. maar vk zei ook al tegen me is normaal.. ik heb het sinds woensdagochtend.. ik ken dat hoor.. ik wilde de vk ook niet bellen op zondag.. maar nu gaat het gelukkig al beterder.. dus ik hoefde niet te bellen hoe was de controle? dus net gelezen hihi.. dan maar hopen dat je nog gaat voordat het vrijdag is @plofkop.. dat heb ik ook.. vreselijk.. @muppet.. hopelijk mag je gauw naar huis dan... @goofychick.. heeft je schoonpa gelijk gekregen? @yvette.. wat een hoop namen heeft je kleintje... maar wel mooie namen...zelfs de laatste naam is mijn vader hihi.. @merleq veel plezier met het uiteten.. @jessica.. doe je rustig aan meid.. nog drie weken voor je.. @derona.. ik hoop voor je dat de kleine niet gaat geboren worden op een van die verjaardagen bij jullie.. @reageert.. zo nu ben ik weer bij kom maar op met de vogleden baby... ik moet nog vier uur wachten.. dan mag de kleine geboren worden in onze eigen huissie dan ben k 37 weken.. maar ramona jij mag eerst !