@ Patrieske: Wauw! fijn dat Jaimy het zo goed doet zeg! Genieten! @ Chantalk: hihi, ja zie er echt charming uit dan, hoogzwanger en 2 gezwachtelde handjes hahahaha heel erg. Maar ja het helpt wel! Anders werd ik elk uur zeker wakker van de tintels en veel pijn in mijn arm pols en vingers. Dus dan maar voor jan joker in bed met deze zelf verzonnen oplossing! hihi.
@derona.. het is ook zwaar het dweilen.. daarom doet mijn manlief het nu maar ja gelukkig hoeven we dat niet iedere week had je hem tweedehands gekocht die box? in sommige bouwmarkten kan je gratis plaat meenemen.. hebben wij ook al vijf keer mogen doen @patrieske.. idd.. ik heb liever een schoon huis.. dan drie verdieping lopen.. dames.. weet er niemand wat er met ramona is? ze is al tijdje niet actief op forum..
Ja tweede hands gekochtmowh dat zou misschien idd ook wat zijn,als ze hout over hebben of wat dan ook thnx voor de tip
Derona, haha had je dat niet eerder kunnen zeggen..dan had ik niet gedweild Wat balen van de box hoop voor je dat jullie een oplossing vinden. vanmiddag even de klossen gaan halen jaja die moeten er nog steeds onder
@derona: wij hebben precies andersom: we hebben wel de plaat om de box te verhogen, maar geen steunen... Zouden die ergens los te krijgen zijn? De box komt namelijk van mij thuis af, heb ik vroeger nog in gelegen, maar mijn moeder heeft geen idee waar die steunen gebleven zijn.
probeer eens marktplaats.. en ikd enk anders wel dat ze verkocht wordne.. of je moet zelf steuntjes maken
@Ramona: Ik vroeg me ook al af waar ze bleef... Ik heb haar mobiel nummer (ben haar buddy)....Zal ik haar even sms'en of zijn we dan heel overdreven bezig?
@Derona: inderdaad even in de bouwmarkt vragen... Ze verkopen daar multiplex/mdf-platen, en die kunnen ze zo op maat zagen voor je. Volgens mij is dat stukken goedkoper dan een hele nieuwe box...zelfs een tweedehandse...
nee tuurlijk niet.. het is al drie uur geweest.. normaal is ze er al.. en het was tuurlijk bij haar al aan het rommelen
hmm... als ik op internet ga zoeken naar boxsteunen krijg ik alleen maar steunen voor luidsprekers en als ik zoek op babybox en dan verfijn op steunen, dan krijg ik alleen complete boxen te zien waar steunen bij zitten...
Ik heb Ramona net gesms't...ben benieuwd! Ik hoop niet dat ze het opdringerig vindt...voor hetzelfde geld is ze gewoon even boodschappen aan het doen...hahaha