van voor naar achter.... pffff... Word gek hiero... maar voornamelijk in mn bolletje.. omdat ik bang ben dat dit weer allemaal voor niets is.... Stom he? @buddies... misschien een rare vraag... maar mocht het nodig zijn... kan ik jullie dan gewoon s'-nachts sms-sen... of vinden jullie dat vervelend ivm wakker worden? (mocht het niet doorzetten heb ik het iig gevraagd voor wellicht een andere nacht...)
Lieve meiden, @Ramona: tuurlijk mag je 's nachts sms-en, ik ga dan niet gelijk posten hier 's nachts, maar dan wel als ik wakker ben, wat spannend meid, ga voor je duimen dat het doorzet! Zet hem op! @mijzelf: Daar ben ik eindelijk weer....even naar de vk...zucht..moest ook door naar het ziekenhuis, ruim een uur aan de CTG en nog een uur controles en wachten... het was heel druk in het ziekenhuis, alles ok, voorlopig mag ik gewoon thuis blijven, woensdag nog even weer terug naar het ziekenhuis voor controles en groeiecho, bloed en urine zijn goed alleen die bloeddruk niet en ik wil niet dat ze me opnemen...maar ja..mag nu dus ook geen wasjes meer draaien, boodschappen doen enz. dus heel rustig aan... Mijn meisje was trouwens nu weer helemaal los van het bekken...dus als de vliezen breken moet ik nu weer gelijk liggen....dat was dat beweeglijke dat ik zaterdag voelde waarschijnlijk....
@Ramona: TUURLIJK mag je me 's nachts sms'en! En ik ben momenteel net zo'n nachbraker als jij (en de laptop staat 's nachts meestal naast mijn bed ) dus dikke kans dat ik het dan ook meteen op het forum gooi... @Sanne: wat irritant dat je niks meer mag doen zeg...had je wel alles al af? Dan maar lekker met de pootjes omhoog op de bank met een stapel boeken erbij meid...sterkte!
@mikki dat dacht ik dus ook over hoor dit jaar maar uiteindelijk wel kerstboom genomen @sanne pfff kan dus ook weer uit
Tsjonge jonge wat een controles in het ziekenhuis zeg! Gelukkig dat er tot nu toe nog geen ernstige zaken tussen zitten. Jullie moeten wel allemaal gezond en wel bevallen van een gezond kind hoor @ ramona: ik duim voor je dat het doorzet! Spannend! @ Tacha: geweldig dat je kleine meid boven de 3 kilo weegt Ze doet het goed he? En fijn dat haar verkoudheid minder is! @ patrieske: ah jouw kleintje ook al zo verkouden? Wel wat last van opstartprobleempjes he? Ik hoop dat Jaimy zich snel beter voelt. Ik had vandaag weer een controle en mijn bloeddruk was 120/80. Zo hoog is ie nog nooit geweest maar de vk vond het prima Terwijl hier een aantal vk direct van alles roepen? Volgens jullie verhalen althans De eerste keer was mijn onderdruk 50 en daarna iedere keer 60 op 1 keer na (toen was ie 70). Wel een telefoontje gehad van een kdv dat ze voor de woensdag en de vrijdag plek hebben vanaf halverwege maart! Dat is in ieder geval iets... We willen graag drie dagen en liever niet op de vrijdag, maar als de kdv er goed uit ziet gaan we hiermee wel akkoord. Alleen hebben we pas per april plek nodig dus dit is 2 weken te vroeg. Ik weet niet of ze daar moeilijk over doen? Verder ben ik weer zo chagerijnig als het maar zijn kan. Vandaar dat ik verder hier ook niet echt ben geweest.
Ja dat is inderdaad wel waar ja. Alleen als ie pas met 42 weken wordt geboren is ie halverwege maart pas 7 weken oud. Nog veel te ieniemienie Maar goed, ik laat deze plek hoe dan ook niet schieten Al hoop ik nog steeds op een andere kdv (deze stond op de derde plek qua voorkeuren). Jij weet ook nog niet of jullie plek hebben?
Hai Zo ben net wakker heb heerlijk 3 uur liggen slapen,mart is de kleine de fles aan het geven en Noël was met mijn ouders mee naar mijn nichtje,die komen net ook terug binnen. Maar hij heeft mij weer laten slapen,ik vind dat heel lief maar dan kom ik beneden en dan is het weer donker,ik had tegen hem gezegd dat ik nu echt naar Zoë* wilde,ik wil even met zijn 4 tjes daar bij elkaar zijn,nu moet morgen de auto naar de keuring en dan moeten we met jaimy naar de ha en dan rijden we door heeft hij gezegd. Hia derona..........Net wat je zegt meid je kan altijd gaan loeren,wie weet........... Bedankt van jaimy Hia Birthe.........Ja ben ook heel opgelucht,net zijn flesje had hij bijna op maar toch 75 cc dus dat is al heel wat ) Hai Lotus........Dat ben ik met je eens meid ) Rust ze uit meid. Hia Mikki.......ik ben het met Derona eens hoor,we leven erg mee hahahaha die moet in een deuk hebben gelegen,stresskippen dat zijn we inderdaad ) wel rot dat ze weer zo'n pijn heeft ;-( Hai ramona.......Veel sterkte met je rugpijn meid,vind het zo erg dat je zoveel pijn hebt ;-( Nou meis ik hoop dat het doorzet. Hai Mikmak..........hahahahhah dat is gewoon zw dementie meid dat mag ) Gelukkig heb je de camera terug Hai sanne.......Gelukkig dat alles goed was meid,maar doe het nu ook dan erg rustig aan he meid,dikke knuf. Hai Merel........ja het is zo zielig,maar goed er zijn natuurlijk ergere dingen,maar ik ben gewoon zo'n bezorgd iemand ;-(,en het was natuurlijk niet uit te blijven,de hele fam is hier verkouden ;-( Bij mij is de grens dat zegt de gyn tenminste de onderdruk echt 85 en 90 is echt de grens. Fijn dat ze plek hebben,maar misschien als je dan die 2 weken al betaald dat ze dan niet moeilijk doen,maar goed het is natuurlijk te gek voor woorden dat je al betaald,maar goed als het niet anders kan dan zou ik dat wel doen. Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/ www.babymarton.vlindersite.nl/ www.babymuilekom.peutersite.nl/
@ patrieske: ik ben denk ik straks ook zo'n overbezorgde moeder hoor Kan me dat heel goed voorstellen! Je houdt natuurlijk onwijs van je kleine en ze zijn ook zo klein en zien er zo kwetsbaar uit... Ik was als baby ook weken snot verkouden en mijn moeder heeft haar hele dagboek ermee vol geschreven Die was ook zo bezorgd hihi. Ik hoop dat je je in ieder geval een beetje bijgeslapen voelt nu je niet wakker bent gemaakt
Hia merel Owwww jij word ook zo,het is genetisch bepaald denk ik,mijn moeder was ook zo,en als die nu hier is dan zit ze ook steeds bij Jaimy te kijken,soms maakt ze mij banger dan dat ik ben dus dat heb ik haar ook gezegd dat ze dat niet moet doen,dat begreep ze wel,want zij gaat naar huis en gaat slapen en ik zit hier gekluisterd aan de wieg. Ja ze kunnen niets zeggen en dat maakt je bang....... alhoewel ik moet zeggen als Noël en die is nu 3 ziek is ik toch ook erg bezorgd ben hoor. Ik voel me wel toppie nu
Hey meiden, daar ben ik weer. @ Derona: ik doe wel rustig aan hoor. @ Birthe: de verpleegkundigen zeggen ook altijd tegen mij, dat als er wat is (of er iets veranderd, dat het erger word) dat ik dan moet bellen. Maar dat bellen was al niet meer nodig...(leg ik zo uit) @ Ramona: ooooooooow meid, spannend zeg. Dikke knuffel. Ik hoop dat het doorzet. Toen mijn man en ik even naar de winkel waren (voor mij een frisse neus halen) werd ik gebeld door de verpleegkundige die begin van de middag was geweest. Ze hadden mijn situatie besproken, ivm de hoofdpijn, licht in mijn hoofd, tintelende vingers/handen en armen die steeds erger worden, kramp in de vingers die steeds erger worden en het vele vocht dat ik vasthoud. De gynaecoloog wilde me toch zien, omdat mijn gewicht per dag toch wel aardig hard omhoog gaat en mijn bloeddruk iedere dag langzaam omhoog gaat. Ze gingen een aantal nieuwe bloeddruk metingen doen. Ze hebben er 5 gedaan en deze zagen er aardig uit. Ook moest ik weer urine in een potje opvangen. Hier waren nu wel wat eiwitten gevonden. Maar nog niet zo dat ze er al een naam aan kunnen geven. Ze gaan mijn urine nu dus nog strenger in de gaten houden. Nu dus vooral ook, omdat het in combinatie met bovenstaande dingen is, dat het misschien een beginnende zwangerschapsvergiftiging kan zijn. Morgen zet ik dus weer een potje met urine klaar, zodat ze het weer na kunnen kijken. Uiteindelijk mocht ik toch gewoon weer naar huis en word ik thuis nog strenger gecontroleerd. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai Patricia Goed dat ze het nu allemaal zo goed nakijken meid,en blijf zelf ook erg alert meid,gelukkig dat ze er in ieder geval boven op zitten. Hoe ga je zelf met dit nieuws om meid?
@Ramona hahaha nou ben benieuwd,nog geen slijmprop verloren @MErleq op het laatst gaat meestal je bloeddruk wat omhoog
@ Patrieske: ik vind het wel eng allemaal hoor, maar ik word nu nog beter in de gaten gehouden en woensdag gaan gewoon weer alle spullen mee naar het ziekenhuis voor het geval dat. Had vanmiddag zo'n last van de lichtheid in m'n hoofd dat ik er beetje misselijk van werd, daarom wilde ik ook met m'n man mee, zodat ik een frisse neus kon halen...
@ Derona: nee dat vond de gynaecoloog nog niet nodig, omdat er niet zoveel inzit.... Daarom word mijn urine nu ook supergoed in de gaten gehouden...
Hai patricia Natuurlijk is het allemaal eng en ben je ook bang,misschien moet je daarom toch maar even over een opname denken als ze dat zelf willen,ik snap dat je dat echt niet wilt maar stel dat je echt niet goed word ben je daar wel op zijn plek?
Hai patricia Nog een keer,ik wil niet lullig doen maar mijn urine was gewoon schoon,misschien kan je dat zeggen je bloed sluit echt alles uit snap je?
Nou vaag dat hij dat niet ff nacheckt vooral na al je klachten die je hebt Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden,