Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @merleq.. nee.. de wachtlijst is zelfs groter geworden :| 9 tot 12 maanden.. pff.. bij de eerste twee keuze.. maar misschien bij de derde plek :)

@iloveandres.. super dat je nu streng in de gaten houden.. :)

@kerstpakket.. o ja.. vandaag mijn collega (ex) ff sms gestuurd.. joh fijne vakanite wou ik even wensen en wat moest je nou met mijn adres.. en toen bleek dat ze vier keer kerstpakkket hebben geprobeerd te bezorgen hier.. :| en nu vanavond had zij het zelf even gebracht.. dus toch een kerstpakket gehad.. en hij is best wel leuk :)

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hoihoi,

Was ik ook weer even.. Had meer willen reageren maar kreeg migraine....bleh.. Echt balen, maar wel heel herkenbaar van de vorige keer. Bij mn dochter had ik ook op het laatst een paar keer migraine...dus teken dat het einde in zicht is voor mij. Maar ebn er wel van overtuigd de 40 weken zeker vol te maken hoor, dus denk maar niet dat ik nu elke minuut ook aan het bevallen zal slaan.... Echt niet, deze blijft zitten tot in ieder geval januari, das mijn streven.

Vandaag heel druk geweest. Manlief heeft de waskamer helemaal opgeruimd en het kastje dat bij ons op de kamer stond daar heen verplaatst zodat er op onze kamer nu ruimte is voor de wieg (voor de eerste weken). Verder heeft ie stofgezogen over de hele bovenverdieping, kratten geregeld bij de winkel (terwijl ik boodschappen deed) en het bed hoog gezet. Ik heb een was gedraaid, de douche schoongemaakt en verder hubbie geholpen (hij tilde het bed op en ik schoof de kratten eronder) met de kratten en van alles wat. Vanmiddag weer naar de winkel geweest omdat we van alles vergeten waren en toen we thuis waren was daar ineens de migraine.... Ik ben op de bank gaan liggen (bed was helaas nog niet opgemaakt en dat kon ook nog niet omdat we nog een krat misten...) en hubbie heeft verder opgeruimd hier in de wonkamer, hele speelgoed kast is ook weer netjes..... Die man van mij had een gevalletje nesteldrang vandaag zeg! Ben helemaal trots en gelukkgi nu!

Eerste ongeluk met het hoge bed is ook al weer gebeurd... Hubbie was boven met dochter en die wilde op het bed spelen, dat mocht van hubbie en hij zei nog tegen haar dat ze moest zeggen als ze eraf wilde..... nou dat was dus te laat... op den duur zag hij nog net een been naar beneden kijlen.... Kind dacht dat ze er wel vanaf kon springen..... Dus die is ook direct genezen.... Gaan morgen even een krukje extra aanschaffen (we hebben er wel eentje alleen die is wat aan de lage kant en ik wou er altijd al eentje bij dus dat doen we dan morgen ff)
    Ik moest ff wennen dat het echt zó hoog was maar heb al wel in de gaten dat het erg makkelijk is voor mijzelf om in en uit bed te komen.

Zo en dan heb ik nu weer een te lang verhaal gemaakt.. kan echt niet kort schrijven is echt een ellende..... Nou ja wie het leest: respect! wie het niet leest: groot gelijk! Veel te veel tekst....

Ga even kijken of ik nog even puf heb om te reageren, merken jullie vanzelf of het me lukt of niet...

Fijne avond voor het geval ik hier toch niet meer ben....!

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus

Vertel wat zat er allemaal in :)

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai nettie

Dat is een stuk minder dat je die aanvallen hebt,en zeker als je ook nog zo'n kleine meid hebt rondlopen...dikke knuf.

Nou heerlijk zeg die man van je,en jij hebt zelf ook wel veel gedaan lees ik :)

Nou ik lees het wel hoor,ik heb nu even de tijd ;)

Jij ook een fijne avond meid

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    crackers.. chips.. bier.. (ipv wijn) sportdrinken koeltas.. die kleine uitjes/augurken.. kaas.. en kalender... en nog meer vreet dingen haha.. :)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ik was er al vanuit gegaan dat ik moest blijven, daarom had ik ook de tassen allemaal meegenomen (inclusief luiertas HAHAHAHA).

@ Lotus: ow meid, ben nieuwsgierig, wat zit er allemaal in?

@ Derona: ik zal morgen vragen of er woensdag in het ziekenhuis niet toch bloedgeprikt kan worden...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow dat klinkt echt heerlijk Lotus...:D :D

9. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ja dus die bier gaat op als ik bevallen ben :p haha.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik smacht naar een roseetje :(

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Patricia......

Oke maar dat is goed dat je steeds je spullen meeneemt meid,dikke knuf ik snap best dat je geschrokken bent,gelukkig kan je er nog wel om lachen :)

12. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    @Mikmak: fijn dat je fototoestel weer terug is. Erg grappig om te lezen hoe jullie de vochtige babydoekjes gebruiken. *grin*

@Tacha1987: 3 kilo, gefeliciteerd en al bijna 4 weken. Wat gaat de tijd snel!

@Yvette1983: fijn dat het met Valentijn zo goed gaat.

@patrieske16: fijn dat hij al weer wat beter kan ademen, nou het niezen nog.

@Journey: het lijkt me eigenlijk wel lekker dat ze alleen bij jou wilde slapen, maar dat komt vanzelf nog wel goed. ;) Lekker genieten, ik zie de foto's wel verschijnen.

@ramona0309: spannend! Ik ben benieuwd of het doorzet. Zou je het zelf graag willen op de verjaardag van je oma?

@iloveandres: fijn dat de verpleegkundige zelf actie ondernomen heeft en dat je nu extra goed in de gaten wordt gehouden. Ik hoop wel dat het geen zwangerschapvergiftiging wordt.

@Nettie: Lekker dat alles nu op orde is. Wij hebben ook een opstapje naast het verhoogde bed, maar dat is gewoon voor mijzelf.

Vandaag heb ik mijn geboorteplan gemaakt en besproken met mijn man. Het was een tip van de verloskundige, omdat ik heel bang kan zijn voor medische dingen (prikken en zo). Dus morgen maar eens met haar bespreken.

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @patries: thanks voor de belangstelling!
    @lotus: heerlijk dat pakket zeg! en dat bier: schijnt goed te zijn voor bv wist je dat? Vooral oudbruin bier..... dus...

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ja daarom gaat dat biertje bij mij op als ik bevallen ben.. ik smacht ook weer naar iets lekkers met alcoholtje erin :p

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @nettie he dat wist ik niet.. maar ja ik geef geen bv.. misschien dat ik op de dag nog verander.. :| maar nu nog niet.. ik lek ook nog steeds geen melk.. het is toevallig ook nog oudbruin bier :)

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai Lady in red

ja het is gewoon erg zielig,hopelijk knapt hij snel op,maar goed morgen kijkt de ha hem na,gewoon even voor de zekerheid.

Goed dat je dat plan hebt gemaakt meid en het ook goed gaat doorspreken.

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai nettie

Niks te danken meid ;)

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ladyinred: ja dat kan ook, idd voor jezelf, dacht zelf eerst ook dat ik het nodig zou hebben voor mezelf, maar heb ff getest en blijkt dat ik er heel makkelijk zo instap, veel prettiger als dat ie zo laag staat..... dus hoewel ik eerst moest wennen ben ik nu wel erg blij dat het eindelijk zover is.

@derest: probeer gewoon vanaf nu weer ff bij te houden, heb wel ff gelezen maar terug reageren is gewoon ff teveel...moet ook wel een beetje voorzichtig zijn en rustig aan doen mn kop staat op knappen dus....

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ja, ben inderdaad geschrokken, maar blijf wel positief en wil er ook wel om kunnen lachen hoor.
    Ik heb namelijk ook weer zoiets van: ik kan wel gaan huilen nu, terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is, maar daat schiet ik ook niets mee op natuurlijk...

@ LadyInRed: ja dat hoop ik ook meid. Een geboorteplan? Hoe doe je dat precies?

@ Lekkers na de bevalling: het enige waar ik echt naar smacht is filet american. :)

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @lotus: zegt op zich niets hoor dat je nu nog niet lekt, ik lek ook niet (al krijg ik er wel wat uit als ik even flink mn best doe)

@alcohol: Ik heb stiekem met kerst wel een klein glaasje rode wijn gehad, zó fout kan dát toch niet zijn? Ik bedoel als ik nou alle weken een wijntje achterover zou slaan..... maar eentje met kerst.... Moest kunnen vond ik.... foeifoei....maar hij was HEERLIJK!

Deel Deze Pagina