Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @iloveandres: helemaal mee eens, dat is ook iets wat in huis gaat komen zodra ik bevallen ben! fliet, oh daar heb ik ook echt enorme zin in!

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh zag ze net op de tv aan het schaatsen , ik wil ook ! maar lijkt me niet zo verstandig he :(

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamamakka: tja.... waarom niet zou ik zeggen, als je het goed kunt.... maareh mijn enige angst zou zijn of het ijs al dik genoeg is om ons biggemamma's te houden......:p

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ nettie: ik heb tijdens de zwangerschap denk ik 3 keer een heel klein glaasje rode wijn gedronken. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nu op het einde niet meer echt mijn eten laat staan als mijn ei bijvoorbeeld toch niet helemaal goed doorkookt is of ik niet helemaal zeker weet of de kaas wel goed is.

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nettie , neee joh durf ik echt niet vroeger kon ik goed schaatsen maar tis inmiddels al zo lang geleden dat ik gewoon erg bang ben dat ik val en dan zal je zien dat op me buik val in plaats van op me kont hihihi maar je hehbt gelijk het ijs schijnt nog niet dik genoeg te zijn voor grote aantallen ( of veel kilo's hahaha)

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @merleq: ben er ook wat makkelijker in hoor, maar moet zeggen dat dit ook komt door tegenstrijdige verhalen en ook omdat het de tweede is voor mij. En helemaal nu het einde naderd knijp ik sneller ene oogje dicht.... Weet dat het nog stees bij de kleine tercht komt enzo maar de belangrijke functies ontwikkelen zich toch in de eerste paar weken, en dus een klein glaasje wijn oid kan minder kwaad dan in het begin van de zwangerschapo denk ik.... daarbij komt nog dat ik wel es gehoord heb dat bijv rood vlees niet gegeten mag worden bij ons in nederland, maar dat in andere landen juist wel rood vlees gegeten word door zwangeren omdat dit juist veel ijzer bevat...... dus vandaar dat ik ook zei: tegenstrijdige verhalen ed.....ach het zal best.... heb bij mn dochter ook wel es een wijntje gehad en ook nog af en toe een sigaretje gerookt.... nou als je haar ziet...... mankeerd niets aan hoor.... als je het maar niet overmatig doet!

7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

HI...

ben ik weer....
    ff afleiding zoeken situatie is nog steeds hetzelfde... echte goede rugpijn die doortrekt naar liezen... en harde buiken....
    Ben trouwens wel al verschillende keren naar t toilet geweest.. nu ik erover nadenk...

maar vind het niet echt opschieten .... hahahaha ben ook gewoon bang dat het dalijk allemaal weer weg is....

Vriend wordt een beetje gek van mn gewiebel..... :)

las iets over wijn....
    is een onderzoek geweest dat zwangere vrouwen per dag 1,5 glas wijn mogen hebben.... alleen de eerste 3 maanden niet.... ivm ontwikkeling van de vrucht.... dus mensen die willen toasten..

Iemand trouwens nog tips om de boel te bevorderen...? Dames die wel een cursus gehad hebben....

@sanne/mikki
    hahaha verwacht niet van jullie dat jullie het direkt plaatsen hoor.... maar stel nou dat ik vanacht opeens naar het ziekenhuis moet (postief denker :))
    weet ik niet of ik pas s'-ochtends kan smssen... vandaar dat ik vroeg... dan kan ik eventueel onderweg wat sturen....

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamamakka: ben nooit goed geweest in schaatsen dus ga het nu helemaal niet proberen en idd wat je zegt, je zal maar valllen.... op je buik ofzo.... nee als het al niet erg is dat je daarop zal vallen dan zie ik me al liggen als draaitol.... niet meer overeind te komen, door mn gewicht wakken maken...enzenzenz..... mmmmm fantasie slaat op hol.....

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ramona: nou waar wachten we dan nog op, ontkurken die flessen.....haha
    Succes meid, hoop echt voor je dat het nou es gaat doorzetten!

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    oh bah, heb hier heelrijke salmiak snoepjes.....zijn echt verslavend lekker maar krijg er zo het zuur van.......BAH!

11. ramona0309

Nettie
    jij was t toch die zo had zitten rommelen voor je vorige bevalling....
    Verloor jij toen ook al wat bloed....?

(zijn trouwens nu hele kleine beetjes.... zucht.., maar denk dat ik Te graag wil)

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    wahahahah daar had ik nog niet eens aangedacht je zal maar vallen oke maar dan kan ik nooooit meer over eind komen hahaha zie mezelf al liggen hahaha en dan die leuke man van mij er bij die zou dan rondjes om me heen schaatsen al lachend hahaha

13. ramona0309

hahahahaa..... zie meteen het ijs- fragment van Bambi voor me......

(maarja... je zou maar op je buik vallen :cry: )

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Nope geen bloed verlies gehad. Ik was idd behoorlijk aan het rommelen alleen waren het steeds voorweeën. Op het moment dat mn vliezen braken was het wel helderrood maar verder kan ik me niet herinneren dat ik bloedverlies heb gehad. Heb je al wel even gevraagd wat het precies kan zijn dat bloedverlies? aan je vk? En weet je zeker dat het daarvandaan komt en niet uit het gaatje erachter..... vergeef me als je dit ene domme vraag vind maar met aambeien verlies je ook wel es bloed..... ben ik wel es van geschrokken nl....dacht ik dat ik zomaar tussendoor ongesteld werd terwijl dat nog niet moest bleek het gewoon een kapotte aambei te zijn.... Weet niet of jij er last van hebt,maar aangezien je zelf ook al aangeeft té graag te willen .........

15. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hoei Ramona, ik hoop voor je dat het door zet meid... Het enige wat ik weet is dat ontspanning helpt om de weeen door te laten zetten... en er was iets met seks geloof ik, of was dat voor iets anders?

Ik ben vandaag door mijn lief in een rolstoel door de ikea gerold... zo krijg je wel een heel ander perspectief op de wereld....

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh ramona meid wil je ff veel sterkte wensen hoop het zoooooooo voor je dat het gaat doorzetten .

~~~~~~~~~~~~~~~

mijn krampjes beginnen nu ook wat sterker te worden hmmmm me buik begint samen te trekken zo voelt het een beetje .
    morgen naar de gyn toe hoop dat hij er nu wat aan gaat doen hoor voel me echt belabberd hoofdpijn misselijk draaierig enz alleen het "ongeluk "( zou je bijna zeggen ) is dat me urine en bloed steeds goed zijn dus ze laten je gewoon lopen zo .
    op hoop van zegen morgen !:D

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mamamakka en ramona: ja haha hier nog een man die schaterlachend zelf bijna ernaast zal komen te liggen.....idd bambi-achtige-praktijken.....maar op je buik vallen lijkt me geen pretje hoor....

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Auw ik heb weer steken in mijn doos :p

@ ramona: oh ik zou echt ongeduldig worden als het zo zou rommelen maar je niet zeker weet of het wel gaat doorzetten of niet :) Nog steeds spannend zeg!

@ nettie: oh nou, misschien dat ik dan ook wel een glaasje champagne mee toost met oud en nieuw ;) Inderdaad al die tegenstrijdige verhalen zorgen ervoor dat ik er steeds makkelijker mee ben geworden. Ook wel doordat ik nu zo op het einde zit en inderdaad alle organen al helemaal gevormd zijn. En ik werd af en toe echt helemaal gek als ik uit eten ging en bijna alles op de menukaart wel iets zou kunnen bevatten wat een zwangere niet zou mogen.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona ik hoop ook dat het nu eens doorgaat zetten meis,dikke knuf

@Iloveandres doe je goed,om het te vragen

20. ramona0309

Nettie
    Weet zeker waar het vandaan kwam...
    en het is elke keer wat bloederig slijm.... en vegen bloed.. duidelijk aan de voorkant in me broekje... :)

Heb volgens mij wel eens gelezen dat het met "tekenen" te maken kan hebben....
    wacht ga is ff zoeken......

Sex heeft mn vent nu echt geen zin in.... hahahaha had ik hem misschien niet moeten vertellen van dat bloederig slijm... maarja is het nu te laat voor :)

Deel Deze Pagina