Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @merleq: vervelend die steken...hoop dat het stopt of dat het in ieder geval iets nuttigs doet!

En over die champagne: ik weet heeeeel zeker dat ik wle een glaasje ga meepikken. Man kreeg van z'n baas naast het kerstpakket een echte champagne. Baas vertelde erbij dat het een hele goeie moest zijn bladiebla....collega van hubbie dacht er het zijne van en heeft even gegoogled.....bleek het een fls van 40 eurootjes te zijn.... dat laat ik dus ff niet aan mn neusje voorbij gaan, dat moet geproefd worden, heb nog nooi echte champ gehad.....dus zwanger of niet, glaasje gaat er zeker in hierzo.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nou dan stop je er toch wat anders in :) owh sorry beetje te erg ben ik nu :p

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owh iets kan toch geen kwaad :D

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ramona: neuh....seks ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ie daar niet zoveel zin in heeft....
    over tekenen, dat komt me wel vaag bekend voor.....ben benieuwd wat je er precies over kan vinden.....

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @derona: dacht ik ook, een klein beetje kan geen kwaad, en je bent toch gek als je zoiets aan je neus voorbij laat gaan....niet dan?

6. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

spannend.... vind het erg frustrerend.....! Gewoon klote....

Nu ik terugkijk heb ik het met de eerste echt gemakkelijk gehad... ik bedoel dan met het beginnen van de bevalling.... geen gerommel.... begon met pijn in mn rug.... en daarna over in weeen....

Nu lijkt het net of ik op de "grens" blijf steken..... wel/ nee....
    had trouwens gisteravond voor het slapen al een paar echte pijnlijke weeen... (buik) die lang aanhielden.... maar toen hup weer weg....!

misschien die fles wijn nu maar opentrekken.... dat dat helpt... lekker ontspannen.... en huppakee...

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja bloed is toch wel een teken van serieus voorwerk? Ik denk dat er wel flink wat gaande is hoor :D

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ramona: ik herken het zó dat telkens weer zal het nu wel of niet e.d. Echt frustrerend....had het bij mn dochter dus wel.... dikke knuf voor jou meid, voel met je mee en hoop dat het snel doorzet! (oh wat bij mij hielp? de hele bovenverdieping van boven tot onder gestofd en gezogen in een uur tijd, drie/4 uurtjes later braken mn vliezen,...... en toen zette het door tot ik na 6,5 uur mn dochter op mn buik had liggen. Al het voorwerk zal toch ergens voor zijn.... wie weet heb je dan een vlotte bevalling en weinig naweeën.... schijnt nl dat je bij een tweede meer naweeën hebt maar of dat ook zo is als je al veel voorweeën hebt gehad?)

9. ramona0309

hahahaha.... Nu ben jij inderdaad erg zeg....
    en ik ben natuurlijk iemand die helemaal niet tegen zulke praat tegen kan... ;)
    zouden er baby-lok-vibrators bestaan :) lolly?

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoord dat beweging die weeen ook door kan laten zetten. Laatst een verhaal van een vrouw hier in het OLVG die rondjes ging lopen in het park daar tegenover om de weeen op gang te brengen. En dat werkte :p Misschien moet je even gaan wandelen ;)

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ramona: haha ja babylokkers.....Zie het al voor me.....oh en nadeel van wijn: je krijgt er enorm zuur van.....tenminste als je al veel last van zuur hetb in ieder geval... das dan weer jammer vind ik altijd.....

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ramona volgens mij is bloed ook wel serieus hoor want 2e kerstdag vroeg de gyn ook aan mij ben je vocht of bloed verloren ? dus als dat niets zou zeggen hoeven ze dat ook niet te vragen toch ?

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @merleq: idd beweging schijnt goed te zijn....zoals ik dus al vertelde....ben als ene gek gaan staan poetsen bij mn eerste spontaan een paar uur later gebroken vliezen..... maar ja als je bi hebt is het weer een anders verhaal natuurlijk.....dan gaat dat wat lastig...

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    zie ik nu pas dat ik gewoon mn eigen 1000ste bericht op het fourm heb gemist.... zit er al weer 45 overheen....... tjonge zeg... time flys(?) when your having fun...

15. ramona0309

Merleq
    tja .... loop hier al wat te ijsberen.... mn vloer is er door aan t slijten....

mamamakka
    las er net iets over inderdaad...
    http://www.babypret.net/bevalvoorteken.htm

maarja staat wel een klein beetje... maar het zijn ook maar kleine beetjes....
    ik weet t gewoon niet.... pffff....

en ik val jullie er maar mee lastig...:(

Als het nu niet doorzet... meld ik pas weer iets als mn waterbreekt ofzo.... of als ze zeggen dat ik mag persen....
    jullie leven mee....en elke keer moet ik jullie teleurstellen... vind ik echt vervelend... :(

16. ramona0309

hihi... zat inderdaad aan dat traplopen te denken (wat ze altijd zeggen).... maarja.. denk niet dat het dan goed komt als het doorzet....
    vorige keer moesten ze al met 4 mannen mn benen vasthouden... dus :(

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ramona: als je dat maar laat dat traplopen, volgens mij zou ik dan liever steeds die voortekenen hebben dan dat ik iets forceer waar je later spijt van krijgt (omdat je er dan voor je leven aan vast zit ofzo...) Nee doe jij maar gewoon rustig aan en probeer het met de andere methodes.... ananaspit eten tonic drinken, wonderolie en ga zo maar door wie weet joh!
    En gewoon ons lastig blijven vallen hoor! Geeft helemaal niets en ja je stelt ons wel teleur maar moet je nagaan hoe erg het dan voor jou is....... nee hoor gewoon blijven schrijven! dan ben jij tenminste je ei kwijt!

18. ramona0309

was ik mn ei maar kwijt... :(

Ga weer ff wat ijsberen..... en mocht er wat veranderen.../ wat gebeuren.... laat ik het weten....
    dus niet denken... dat ik al een baby heb ofzo... goed?

xxmona

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ramona heb je al gebeld ? staat er toch ? dus gewoon ff doen meid ! voor dat we boos worden oke ?!

snap je wel hoor , hoe je je voelt ik heb ook al 2x het ziekenhuis gebeld omdat dat van me man moest en 2x was het voor niets heb nu ook gezegd bel nu alleen nog als ik denk dat ik dat moet doen en niet wanneer jij dat denkt en anders bel je zlef maar ! punt uit ! duidelijk toch :D

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ramoon: sterkte meid denk aan je! duim heel hard dat je je ei snel kwijt bent!

Deel Deze Pagina