He meiden, ik heb even geen puf om te reageren, heb wel alles even meegelezen, hoop dat ik me morgen beter voel. Hier nog hetzelfde, heb het idee dat ik nu toch af en toe wel echte weeen heb, kramp onder in mijn buik en tegelijk steken in mijn vagina, dat ik echt ff moet zuchten. Verder weer vreselijke hoofdpijn, pijn in mijn rug. @Ramona......ik ben benieuwd, gaan we toch dan tegelijk Hoewel ik inzet op jou! (vk zei wel dat het dan iid aan het rommelen is, en van haar heb ik fiat.....) Mischien straks nog ff..........dikke knuff!
Zo tis hier weer ff rustig, ik ga even thee maken en even hangen op de bank, straks private practise kijken dus dan zal hubbie de laptop in beslag gaan nemen vrees ik...... dat zal betekenen dat ik dan waarschijnlijk niet meer kom checken hierzo..... morgen weer dan.... Alvast trusten voor iedereen als ik er niet meer aan toe kom vandaag en een hele dikke knuffel voor de meiden met gerommel en ellende, hopen dat het niet voor niets is..... nog heel even doorzetten met z'n allen, nog maar 2 dagen dan is onze maand begonnen! Kop op allemaal! Liefs nettie
@goofychick: meid jij ook al zó aan het rommelen, dat heb ik ff gemist, succes meid, hoop dat het gauw doorzet en je je kindje snel in je armen kan houden, knuf!
@derona: zou niet goed zijn, denk dat er dan veel kindjes te vroeg gelokt zouden worden.....als ik kijk naar mezelf dan zou ik er wel gebruik van willen maken.... ik bedoel, was het vandaag ook echt goed zat.... maar ja aan de andere kant, nóg een kindje in december lijkt me echt helemaal een ramp dus toch maar laten zitten tot in ieder geval 5 januari ofzo.... dan mag het wel van mij.....
Hai.........Zo net iedereen in bad gedaan ) en mijn moeder is nu de deur uit,en ik leg zo Noël naar bed toe en dan plof ik heerlijk op de bank met een deken en een kussen ) Hai nettie.......doe lekker rustig aan meid,denk eerst aan jezelf wij lopen niet weg. Hai patricia......Meid ik vind het erg knap dat je zo denkt meid,petje af voor je. Hai ramona........Nou dan heeft je vriend even pecht,of misschien is hij ook wat zenuwachtig veel suuces meid ik zal voor je duimen dat het opschiet. Hai Mamamakka...........Ook jij bengint te rommelen,veel succes morgen meid bij de gyn. Hai Goofychick........Ik hoop ook dat je snel opknapt meid. Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/ www.babymarton.vlindersite.nl/ www.babymuilekom.peutersite.nl/
Had ik al gedaan, ze heeft me al geinstrueerd.....heerlijke praktijk heb ik echt schatten. Dus moet me nog koest houden, zit wel tegen de nacht op maar we gaan het meemaken. Ga nou even lekker GTST kijken, wat afleiding. knuff
Dat is toch geen probleem joh... In ieder geval hou ik vannacht mijn oren gespitst, en mijn mobiel en laptop in de aanslag!
Hey meiden, wie van jullie heeft de nieuwe versie van MSN messenger? Ik heb hem net gedownload, maar ben nu de kleuren in mijn naam kwijt... en de nieuwe plus pakt hij ook niet... @ Ramona: ow meid, wel spannend hoor bij jou... Sterkte meid. Denk echt dat jij heel snel je baby in je handen hebt... @ Derona: ja toch wel he? @ Patrieske: dankjewel meid... Hier weer buik en rugpijn... net als gisteren en eergisteren... Nu zit het alleen wat meer aan de bovenkant en komt en gaat, alleen geen regelmaat te vinden hiier. Zo mijn man even instrueren om de frituurpan leeg te gooien in een vuilniszak, zodat ik hem schoon kan maken met een blokje en water... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Wat ik me net ineens bedacht.... Derona en ik zijn geloof ik zo'n beetje de hekkensluiters van de januari-mama's (die actief meeschrijven dan). Stel nou dat ik als laatste van iedereen beval, dan moet ik misschien eerst 30 gruwelijke bevallingsverhalen van de rest lezen, en dan moet ik zelf nog En iedereen is dan al gezellig in het andere januari-mama's topic aan het keuvelen, terwijl ik hier nog in mijn uppie zit Ik kom dan ook gewoon daarheen hoor
wij gaan je heus niet alleen laten hierzo hoor en de verhalen schrijven we gewoon in het mamma topic dan kún je ze lezen maar hoeft het niet, denk maar niet dat we je hier alleen gaan laten hoor, zeker niet! Zo makkelijk kom je niet van ons af...
whahaha mikki daar had ik nog nooit over na gedacht vind het wel grappig zoals je dat zegt hihihi maar tuurlijk kom je dan bij de mama's praten lekker gezellig toch en je bent dan toch ook bijna mama dusss geen probleem lijkt me
Pfieuw...gelukkig Ik ga nu maar snel even het kraamzeil op mijn bed leggen...misschien roep ik dan iets over mezelf af en komt 'ie daardoor wat eerder
Weet ik...maar ik ben zo onrustig door al die verhalen hier... Ik moet er niet aan denken dat ik straks een sloot vol vruchtwater in mijn dure matras heb...hahaha Maar je hoeft hem pas met 37 weken op je matras te hebben he?
@mikki: mijn vk zegt dat het maar heel weinig voorkomt dat je vliezen in bed breken.... zij heeft het in de periode van de drie jaar dat ze hier nu werkt net 2 keer meegemaakt.....dus op zich...niet al te druk over maken denk ik
Hai patricia........Ik gebruik geen msn dus ik kan je niet helpen meid. Niets te danken. Bah rot karweitje vind ik dat,daarom hebben wij geen frietpan blehhhhh Hai Mikki.........Nee hoor meid wij laten jou echt niet alleen,je ziet wel ik ben overal,net een ouderwetse stalker hahahah.
Dat weet ik...die kans is heel klein, meestal begint het met weeën he... Dus zal je zien dat mijn vliezen op zaterdagmiddag in de Appie breken...als ik op de fiets ben of zo Oh ik word echt gek dan
@ Mikki: hier nog een officiële hekkensluiter, maar we laten je echt niet alleen hoor meid. Hier ligt het zeil al onder het laken, maar het verschuifd ook nog eens iedere keer. Het enige voordeel is dat het mijn rug/bekken wel warm houd...